تسلامرسدس بنز

دوئل فینال، تسلا مدل S و مرسدس بنز EQS

مرحلهٔ نهایی، گروه هفتم، سدان‌های الکتریکی

سرانجام به آخرین گروه سدان‌ها در مرحلۀ فینال سری رقابت‌های خودرویی پدال رسیدیم و از دوئل بعدی سراغ خودروهای اسپرت و بعد از آن شاسی‌بلندها خواهیم رفت. خودروهای این گروه اما با سدان‌هایی که در دوئل‌های قبلی دیدیم متفاوت هستند زیرا در گروه هفتم سدان‌های الکتریکی باهم به رقابت پرداختند. در این گروه در ابتدا شش خورو شامل تسلا مدل S، پورشه تایکان، مرسدس بنز EQS، آئودی E-Tron GT، کارما GS-6 و لوسید ایر حضور داشتند که از بین آن‌ها تسلا و مرسدس بنز توانستند خود را به مرحلۀ فینال برسانند. حال این دو سدان الکتریکی از آلمان و آمریکا با قوی‌ترین نسخه‌های خود پای به مرحلۀ فینال گذاشته‌اند تا طی رقابتی جذاب، یکی از آن‌ها توسط شما به‌عنوان برندۀ گروه سدان‌های الکتریکی انتخاب شود.

مرسدس بنز EQS

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱

پلت‌فرم: EVA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۱ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۴۳ دستگاه

فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵,۷۵۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۰۲۷ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۶,۴۷۹ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۹۱ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۰ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین مجلل و راحت، بردی بیشتر از رقبای آلمانی، تکنولوژی‌های فراوان و مسحورکننده‌ای که متعلق به آینده هستند، ارائۀ سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب به‌صورت استاندارد، سواری نرم و راحت، شتاب سریع

نقاط منفی: دینامیک رانندگی ناامیدکننده، احساس ناخوشایند پدال ترمز، برد کمتر نسبت به تسلا، هایپراسکرین در آفتاب انعکاس نور دارد، قیمت گران، کنترل همۀ قسمت‌ها از طریق هایپراسکرین، صدای ساختگی و عجیب در نسخۀ AMG، اندازۀ بزرگ خودرو در پیچ‌ها کاملاً احساس می‌شود، طراحی بیرونی نه‌چندان جالب، فقدان صندوق جلو

چکیده: EQS برای کسانی که بیش از همه به‌راحتی و تجمل اهمیت می‌دهند و خودروی الکتریکی با انواع و اقسام تکنولوژی‌ها می‌خواهند، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. پورشه تایکان ممکن است رانندگی بهتری داشته باشد و تسلا مدل S برد بیشتری را ارائه کند اما هیچ‌کدام نمی‌توانند با کابین درجه‌یک و صندلی‌های عقب جادار EQS رقابت کنند. نسخۀ پرفورمنس این خودرو نیز هر آنچه از یک مدل AMG انتظار می‌رود یعنی قدرت بیشتر، ظاهر تهاجمی‌تر و تجربۀ رانندگی بهتر را ارائه می‌کند ولی بااین‌حال، هنوز هم نمی‌توان EQS را S کلاس دنیای الکتریکی‌ها دانست.

تسلا مدل S

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۲ (نسخهٔ بروز شده در ژانویهٔ ۲۰۲۱)

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۳ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۵۵۵ دستگاه

فروش ۹ ماه اول سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲۸,۳۰۰ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۴۵۶ دستگاه

فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۹۵ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۲ درصد

حفاظت از کودکان: ۷۷ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۶۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: آن‌قدر سریع است که سرگیجه می‌آورد، هندلینگ چابک، خودرویی جذاب برای رانندگی با پرفورمنس خارق‌العاده در نسخۀ پلد و درعین‌حال آرام، ارائهٔ باطری‌های بزرگ و برد بسیار چشمگیر، کابین آینده‌نگر و متمایز

نقاط منفی: کابین چیزی نیست که از خودرویی با این قیمت انتظار می‌رود، نمایشگر بزرگ اطلاعاتی-سرگرمی گاهی باعث حواس‌پرتی می‌شود، کیفیت ساخت نه‌چندان عالی، محفظه‌های اشیاء بسیار اندک در داخل، غربیلک فرمان یوغ برای برخی ناخوشایند است، مراکز خدماتی محدود در برخی مناطق، دستیابی به برد اعلامی در دنیای واقعی دشوار است

چکیده: مدل S به‌عنوان خودرویی که ماشین‌های الکتریکی را متداول کرد و زمانی جواهر سبد محصولات تسلا بود، در حال پیر شدن است و توسط رقبای لوکس‌تر به چالش کشیده شده اما هنوز هم یک خودروی الکتریکی لوکس قانع‌کننده است. مدل S یکی از باارزش‌ترین خودروهای الکتریکی بازار محسوب می‌شود. این سدان آمریکایی درحالی‌که مملو از تکنولوژی است و احساسی آینده‌نگر دارد، خودرویی جادار و کاربردی است. مدل S تجربه‌ای لوکس و آرامش‌بخش را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند اما تسلا هنوز هم نمی‌تواند از لحاظ کیفیت ساخت با رقبای لوکس رقابت کند.

مقایسهٔ مشخصات فنی

مرسدس EQS53 AMG

تسلا مدل S پلد

قوای محرکه دو موتوره سه موتوره
قدرت ۷۶۱ اسب بخار ۱۰۲۰ اسب بخار
گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن متر ۱۴۲۵ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۲.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۱.۴ ثانیه ۹.۴ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۵۱.۲ متر ۴۵.۷ متر
شتاب جانبی ۰.۹۲ جی ۱.۰۸ جی
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ ساعت ۲۶۰ کیلومتر/ساعت
باطری ۱۰۷ کیلووات ساعت ۹۹.۳ کیلووات ساعت
مصرف انرژی ۲۷.۲ کیلووات ۲۰.۷ کیلووات ساعت
برد ۴۴۵ کیلومتر ۵۶۰ کیلومتر
وزن ۲۶۸۰ کیلوگرم ۲۱۹۰ کیلوگرم
طول ۵,۲۶۵ میلی‌متر ۵,۰۲۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۲۱۰ میلی‌متر ۲,۹۵۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۶۲۰ لیتر ۷۹۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت ۱۴۸,۵۴۵ دلار ۱۳۷,۴۴۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان الکتریکی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۷ دیدگاه‌ها

  1. Pouyan

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    نمیدونم بقیه با من هم نظرن یا نه ولی به نظر من هیچکدوم از ماشینای برقی مرسدس به هیچ وجه طراحی قابل دفاعی ندارن

    موافقم 139
    مخالفم 48
    1. علی

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1206 ديدگاه)

      به خاطر مشکلی که با آمریکا و آمریکایی باز ها دارم و همچنین به خاطر اینکه من یک آریایی هم نژاد ژرمن ها هستم تعصب مرسدس را خواهم کشید

      موافقم 47
      مخالفم 164
      1. سامان اذری

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (3199 ديدگاه)

        علی جان تست دی ان ای دادی که با قاطعیت میگی آریایی هستم ؟؟؟
        والله من المانی از نزدیک خیلی زیاد دیدم هیشکدوم اندازه نوک سوزن شبیه ایرانی ها نبودن

        موافقم 113
        مخالفم 15
        1. ارسلان

          ۲۸ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (469 ديدگاه)

          آقا سامان آذری
          المانی ها از نژاد نوردیک (nordic race) هستن آریایی نیستن , اما ایرانی ها آریایی هستن و خوده نام ایران به معنی سرزمین آریایی ها هس
          ایرانی های باستان در گذشته نام ایران رو اَرییَن وَیجا میگفتن که اَیرییَن همون آریایی و وَیجا یعنی جا و مکان بعدا اَیرییَن شد ایران و وَیجا شد ویج و به ایران میگفتن ایران ویج
          آخرش ویج هم حذف شد و ایران خالی موند که معنی سرزمین آریایی ها رو میده
          اونی که ریشه ی مشترک داره زبان هست نه نژاد که بهش میگن شاخه ی زبان های ایندو اروپایی

          موافقم 18
          مخالفم 11
      2. علی

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (99 ديدگاه)

        هم نژاد !!!! ژرمن !!! پعه که تموم نمیشه این خزعبلات

        موافقم 48
        مخالفم 18
        1. Porsche 911

          ۲۷ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          حالا شما چرا حرص میخوری

          موافقم 29
          مخالفم 8
    2. ویهلهم

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (12 ديدگاه)

      حالا شاید Suv هاش مث eqb قیافه قشنگی نداشته باشن ولی eqs قشنگه 😐

      موافقم 39
      مخالفم 18
    3. SRT

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (608 ديدگاه)

      کاملا موافقم،یک تخم مرغ متحرک فقط بخاطر دستیابی به آیرودینامیک بیشتر.

      موافقم 31
      مخالفم 33
      1. محمدرضا

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1073 ديدگاه)

        srt جان
        میبینی که آیرو دینامیکش هم تاثیری روش نزاشته تسلا با باطری کوچک تر برد بیشتر و شتاب بهتری داره . پس باز هم قابل دفاع نیست .

        موافقم 37
        مخالفم 20
    4. علی

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      اگر کسی به تسلا رای نده فقط میشه گفت یه آلمان فن متعصبه ، تو این کلاس بدون تردید تسلا حرف اول را تو دنیا میزنه ، دمت گرم تسلا

      موافقم 40
      مخالفم 40
      1. رضا

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (271 ديدگاه)

        هر کس معیار هایی برای انتخاب داره
        من به بنز رای دادم و دلیلم سواری و کابین بهتر بود . برای من آرامش و نرمی ماشین خیلی مهمه .

        ولی غیر از فاکتور راحتی برتری کاملا با تسلا هست .
        شتاب بهتر . هندلینگ بهتر . برد بیشتر و البته طراحی بیرونی بهتر .
        شاید اگه فرمونش اینقد عجیب نبود تسلا رو انتخاب میکردم 😅😉

        موافقم 30
        مخالفم 10
      2. محمدهادی

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2189 ديدگاه)

        بین این دو گزینه
        ملومه که به بنز رای میدم
        درسته که تسلا با سابقه تره
        اما اونطرف بنزه ها،تفاوت کیفیت تولید و متریال داخل کابین رو فقط نگاکنید شما
        ملومه که مرسدس با ارزش تره
        متاسفانه تسلا در طراحی خارجی هیچ پیشرفتی تو این ۱۰سال نداشته
        این تسلا دقیقا همون اتاق تسلای ۱۰سال قبله
        این تو کت من نمیره
        اصن نداریم همچین چیزی
        ماششاله به بنز لوکس و مرغوب

        موافقم 32
        مخالفم 11
    5. M48

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (11 ديدگاه)

      کاملا باهات موافقم. باز EQS رو میشه تحمل کرد…. وای EQE یعنی واقعا در حد نام مرسدس بنز نیست.

      موافقم 13
      مخالفم 11
  2. سوشیانت

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2190 ديدگاه)

    تسلا هم شتاب بهتری داره هم قدرت بیشتر هم تاپ اسپید بهتر پس در نتیجه پرفورمنس بهتری هم داره از اونجایی که هر دو اسپرت ترین مدل هستن و اینجا پرفورمنس حرف اول رو میزنه تسلا

    موافقم 40
    مخالفم 78
    1. Alan.r

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1096 ديدگاه)

      داداش داریم در مورد سدان فول سایز لوکس حرف می‌زنیم نه یه کوپه دو در
      در این مورد لوکس بودن و کیفیت کابین و سواری خوب اولویته که تو این موارد برتری بی‌شک با بنزه

      موافقم 68
      مخالفم 20
      1. سوشیانت

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2190 ديدگاه)

        دوست عزیز این ها اسپرت ترین سدان های تسلا و بنز هستن و خب حرف اول رو اینجا پرفورمنس میزنه پس برای همین تسلا رو انتخاب میکنم این حرف شما درسته ولی موقعی که مدل های غیر اسپرت این خودرو ها باهم مقایسه بشه اون موقع این ها تو اولویته و بنز بهتره

        موافقم 5
        مخالفم 20
    2. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      توقف از ۱۰۰ کیلومتر رو فراموش کردی مرسدس ۵ متر بیشتر کشیده میشه

      موافقم 20
      مخالفم 13
    3. Amir.z

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (175 ديدگاه)

      من خودم تسلا رو انتخاب کردم اما این ماشین دوتا نکته بد داره. یک: کابین این ماشین هیچ طراحی خاصی نداره و فرمونش اصلا مناسب یه خودروی خانوادگی نیست. و دو اینکه واقعا چه دلیلی داره یه ماشین خانوادگی لوکس در این حد شتاب و قدرت داشته باشه؟ به چه درد میخوره اصن این شتاب؟ که چی اصن کجا میخوای بری. بعد این ماشین فقط تو درگ سریع یعنی خب مثلا اگه این ماشین مخصوص پیست بود منطقی بود، ماشین اسپرت بود منطقی بود، ولی چه دلیلی داره مثلا من با زن و بچم بشینم تو ماشین یهو تخته گاز برم با اون شتاب وحشتناک. من خودم تسلا رو انتخاب میکنم اما نه این مدل بلکه مدل لانگ رینج

      موافقم 15
      مخالفم 5
  3. Ehsan

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (562 ديدگاه)

    هنوز برام سواله چرا فرم ماشینو اینطور دراورد بنز!

    موافقم 48
    مخالفم 7
  4. زیزیگولو

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (5527 ديدگاه)

    با اینکه تسلا تو زمینه ماشینای برقی پیشرو هستش ولی انتخاب من من مرسدس بنز هستش👌👌

    موافقم 50
    مخالفم 20
  5. R@min

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1759 ديدگاه)

    با این قیمت های گزاف میشه انبوهی از سدان های بنزینی و هیبریدی بسیار زیباتر و لوکس تر از مرسدس S تا کادیلاک و لکسوس خرید.

    موافقم 51
    مخالفم 3
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      و هیچکدوم شتاب و پرفورمنس مدلs رو نداره.

      موافقم 12
      مخالفم 42
      1. R@min

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1759 ديدگاه)

        باهاش خوش باش.

        موافقم 31
        مخالفم 1
  6. TESLA

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    پدال جان قیمت تسلا مدل s پلد شده : ۱۱۴ هزار دلار این ۱۳۷ هزار مال قدیم هست

    موافقم 44
    مخالفم 3
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      وقتی درمورد یه عشق تسلا حرف میزنیم منظورمون ایشونه.
      خود نمایندگی ها هنوز خبر ندارن🤣

      موافقم 17
      مخالفم 9
    2. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      رفیق ناراحت نشو کلا پدال یه سایت عشق اروپایی مخصوصا آلمانی هست و در سالهای گذشته که مالیده شدن پوزه کل اروپا توسط یه کشور به اسم آمریکا آقای دنیا رو دیدن تمام تلاش خودشون رو میکنن تا موضوع رو بپوشونن.به هر حال برا اینا دژمن حساب میشه دیگه و طبق دستور عمل دولتی باید تلاش کنن تا آمریکا رو بد و ضعیف جلوه بدن.یادم نمیره وقتی تو دوئل چارجر ام5 رو شکست داد پدالیها تحمل نکردن و گفتن نه آقا قبول نیست و ام5 رو بردن بالا و چارجر رو بازنده کردن.یا تو سدانها انقدر بنز و بیمر به جنگ کدیلاک آوردن و اون هم با دست بردن تو آرا کدیلاک رو بازنده کردن.حتی تو خبرها که کار میکنن به ندرت اخبار آمریکا رو پوشش میدن و میگردن بی محتوا ترین اخبار رو کار میکنن.نمونه دیگش همینجا تسلا شتابش 1.9 هست ولی پدال 2.1 تشخیص داده.همینا مگه نبودن درگهایی از دیمون گذاشتن که 11.5 میزد ولی ما هر چی گفتیم فلان درگ تو پیست مخصوص برگزار شده و دیمون رکورد 9.5 زده رو نمیدیدن.به هر حال چیزی که من میبینم چین خودرو سازی اروپا رو شکست میده و پدال باید بچسبه به چین اون موقع.مثل طرفدارهای پنالدو که دیدن حریف مسی نیست چسبیدن به پولباپه.نگاه به آمار کنید این کاسه واجبیه بنز رو پا به پا با عظمت تسلا بالا آوردن.نکته بدتر حذف لوسید بود.چه بویی میاد بوی سوختنه اوف.چشم دژمنهای آمریکا کور بشه.

      موافقم 13
      مخالفم 38
      1. امیر دهقان

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (699 ديدگاه)

        خداوند عاقبت همه ما را به خیر کند

        موافقم 32
        مخالفم 5
        1. محمدهادی

          ۲۸ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (2189 ديدگاه)

          🤣🤣🤣🤣🤣🤣
          استاد دهقان امریکن فن هستن دیگر
          غم مخور شما😄😄😄

          موافقم 7
          مخالفم 0
      2. GERMANY

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (66 ديدگاه)

        به پا زمین نخوری چین المان رو شکست بده ؟ داداش داری درباره چین حرف میزنی یا ژاپن ؟ ژاپن هم دیگه اواخر اعلام کرد که محصولاتش قدرت رقابت با المانی ها رو نداره اونوقت چینی که موتور ماشیناش رو از ضعیف ترین شرکت ژاپنی میگیره میخواد المان رو نابود کنه جسارت نباشه ولی خوب شعر میگی 😂😂در ضمن همین دیمونت تو چن تا درگ از بی ام و ام ۸ میخوره چطوری ۹.۵ میزنه که همش له میشه جلوی المانی ها نکنه نامرعیه ؟ بین خودمونه ولی خوب جوک میگی 😂😂

        موافقم 14
        مخالفم 3
  7. ممد ژانگولر

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (3743 ديدگاه)

    مرسدس بنز بیتر تره👌

    موافقم 48
    مخالفم 21
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      من رو حرف شما حرف نمیزنم ولی مصرف موتور های الکتریکیه بنز با قدرت نصف تسلا ۵۰٪ بیشتر از تسلا هست شما که منطقی بودی.

      موافقم 15
      مخالفم 17
      1. ممد ژانگولر

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (3743 ديدگاه)

        داداش محمد رضا من خودم با تسلا خیلی حال میکنم
        ولی همه چی که شتاب و مصرف نیست

        شما کیفیت ساخت مرسدسو با تسلا مقایسه نکن

        در ضمن مرسدس روح داره سابقه ۲۵۰۰ ساله پشتشه
        ولی تسلا هم خداییش با اون سابقه ۱۰ سالش قابل تحسینه 👏

        موافقم 18
        مخالفم 2
  8. KAMI

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (106 ديدگاه)

    تسلا بهترین برند الکتریکی سازه و بنز اورریتد ترین برند که با این تخم مرغ زشت پر مدعاش به بازدهی تسلا مدل اس ۲۰۱۲ نرسید و در حد استارت آپ لوسید هم نیست.

    موافقم 30
    مخالفم 51
    1. دانیال_Surrey،England

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2805 ديدگاه)

      جدی که نمیگی غضنفر؟

      موافقم 28
      مخالفم 15
      1. KAMI

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (106 ديدگاه)

        با هندو پرست ها صحبتی ندارم

        موافقم 8
        مخالفم 28
        1. مازیار

          ۲۷ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (2730 ديدگاه)

          بزودی نوبت مصاف هند با شاخ ترین شاخ آمریکا میرسه
          حتما پای کار باش

          موافقم 21
          مخالفم 6
  9. M@M@DRZ911

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (360 ديدگاه)

    به نظرم تسلا برتری داره و تنها نقطه ضعفشم همین کیفیت ساخت کمتر نسبت به رقباعه .

    موافقم 43
    مخالفم 9
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      یک مقاله معتبر بیارید که بگه کیفیتش کم تر از رقباس.
      البته اینفلوئنسر های یوتیوبی مثل سوپر کار بلوندی رو فاکتور بگیر

      موافقم 9
      مخالفم 17
      1. M@M@DRZ911

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (360 ديدگاه)

        کل این پست رو داری بالا پایین میپری عزیز دل .
        نظر من این هست و نسبت به سایر رقبا از جمله همین eqs گفتم .
        کیفیت هم اینقدر مطلب و مقایسه هست که خودت قطعا ملاحظه کردی ولی نمی دونم چرا نمی خوای این یه مورد رو قبول کنی .

        موافقم 12
        مخالفم 2
  10. TESLA

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    انتخاب خیلی خیلی سخته ، هم طرفدار تسلا هستم و هم مرسدس ولی باید واقع بینانه به این مقایسه نگاه کرد
    اگر : شتاب فضایی ( در حدی که بوگاتی رو مغلوب کنه ) ، هندلینگ عالی ، تکنولوژی های خودران و کمک راننده پیشرفته ، قیمت مناسب ( نسبت به توانایی ها ) و خدمات پس از فروش گسترده میخواید : بدون شک تسلا بهتره
    ولی اگر : سواری لوکس ، طراحی فضایی ( مخصوصا کابین ) ، برند باکلاس ، کیفیت ساخت و دقت مونتاژ بالا میخواین ولی شتاب و قدرت زیاد براتون مهم نیست : eqs انتخاب بهتریه هر چند که قیمتش نسبت به پلد خیلی بالاتر هست ( الان eqs450 که پایین ترین نسخه این سدان برقی هست در آمریکا حدود ۱۲۵ هزار دلار قیمت پایه داره و مدل پرچمدار amg که اینجا با تسلا مقایسه شده قیمتی در حدود ۱۵۰ هزار داره که با سفارش آپشن از این هم خیلی بالاتر میره )

    موافقم 25
    مخالفم 6
  11. M.83

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    انصافا درون مرسدس زیباتر بخاطر قدرت تسلا یکم نامردیه
    چطور بجای میباخ S680
    S580 جلوی فلایینگ اسپور گذاشتید
    اینجا نسخه پرچمدار اس ؟
    با اینکه مرسدس تو قلبمه ولی فعلا تسلارو تو برقیا بیشتر میپسندم
    ارزون ترم هس

    موافقم 28
    مخالفم 6
  12. Reza Waffen SS

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (5343 ديدگاه)

    هردو عالین ولی انتخابم بنز EQS 💪👍

    موافقم 39
    مخالفم 12
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      حق میگی ولی تسلا خیلی تکنولوژیه بالا تری داره

      موافقم 12
      مخالفم 21
  13. مهران

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    فرمون دایره ای شکل برای من حس بهتری میده واقعا.
    در کل اگه شرایط خرید داشتم بنز رو انتخاب میکردم.

    موافقم 24
    مخالفم 5
  14. GMA

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (769 ديدگاه)

    اینجا انتخابم S کلاس هست،ولی در بین سدان های الکتریکی در این بازه قیمتی انتخابم با اختلاف لوسید ایر هست و تمام.

    موافقم 11
    مخالفم 16
    1. GMA

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (769 ديدگاه)

      EQS*

      موافقم 9
      مخالفم 3
  15. Alan.r

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1096 ديدگاه)

    طراحی بنز بی‌شک زیباتره کابین هم که مشخصه کیفیت و آپشن هم همینطور پرفورمنس هردو عالیه (البته تسلا سریع تره) از نظر ایمنی هم برتری با بنزه
    EQS به درایو پایلوت (خودران سطح سه) هم مجهزه
    پس صد درصد بنز
    (البته اگه من این مقدار پول داشته باشم و بخوام یه سدان لوکس انتخاب کنم اس کلاس رو انتخاب می‌کنم )

    موافقم 25
    مخالفم 12
  16. OM.01

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (427 ديدگاه)

    وقتی قیمت رو درنظر بگیریم و آمار فروش EQS و لوسید ایر آئودی etron gt و در آخر تایکان تو آمریکا درنظر بگیریم می‌فهمیم با اینکه تایکان خیلی گرونتر هست باز پرفروش تر هست! البته فروشش به مدل S نمیرسه اگه می‌رسید آبرو ریزی بود برای تسلا!

    اما در آمار فروش جهانی با فاصله ای قابل تامل پورشه تایکان حتی پرفروش تر از تسلا مدل S هست و EQS و etron gt بعید میدونم حالا حالا بهش برسن. i7 بیمر هم نمی‌تونه برسه.

    اگر تو آمریکا بودم بین سدان های برقی تو رنج 140هزار دلار ، من تایکان 4s شخصی سازی می‌خریدم.

    موافقم 19
    مخالفم 9
  17. نویدی

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (319 ديدگاه)

    جدول مشخصات فنی بیانگر همه چیزه.
    تسلا در تمام موارد برتری داره.

    موافقم 19
    مخالفم 7
  18. مازیار

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2730 ديدگاه)

    اگه نقاط ضعف و قدرت هر دو اتومبیل رو برای یه سدان ارزیابی کنیم، بنز بیشتر فاکتورهای ضروری تر برای یه سدان رو داره و غیر ضروری ها رو نداره (احتمالا دلیل بخشی از اون ۵۰۰ کیلو وزن بیشتر)
    و تسلا برعکس

    موافقم 16
    مخالفم 7
  19. BMW

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (608 ديدگاه)

    یه چیزیو باید در خودرو های الکتریکی در نظر بگیرید آپشن و فعال بودن اون در حین رانندگی…. مثلا مرسدس آپشن های خیلی زیادی داره نسبت به سایر خودروهای الکتریکی خُب این آپشن ها باعث مصرف بالاتر برق و در نتیجه برد کمتر میشه اینو واسه اون دسته از افراد میگم که برد الکتریکی های آلمانیو مسخره می کنن در ضمن طراحیه بد فرم مرسدس بخاطر تاثیر ایرودینامیک برای مصرف برق کمترِ دیگه اینو همه میدونن ….. این که طراحیه تسلا بهتره درش شکی نیست.

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      مشخصات رو خوب بخون مصرف موتور الکتریکیه بنز خیلی بیشتره با نصف قدرت تسلا

      موافقم 12
      مخالفم 15
  20. Rahman

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (47 ديدگاه)

    وای بنز توی بیشتر فینال ها حظور داره

    موافقم 9
    مخالفم 5
  21. hamidreza

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    انتخاب من مرسدسه… یه قصر شیک مجلل و با تکنولوژی فراوان
    دیگه چی میخوام

    موافقم 15
    مخالفم 8
    1. ❤BMW❤

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      یه قصر شیک و مجلل تر (بی‌ام‌وi7)

      موافقم 7
      مخالفم 11
      1. سوشیانت

        ۲۷ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2190 ديدگاه)

        یه قصر شیک و مجلل تر تر کادیلاک سلستیک

        موافقم 5
        مخالفم 10
  22. Mercedes-benz

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (91 ديدگاه)

    با اینکه فن بنز ولی توی زمینه ی خودروهای برقی تسلا رو صاب سبک میبینم

    موافقم 10
    مخالفم 8
  23. ❤BMW❤

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    من توی سدان های لوکس برقی قطعا با اختلاف خیلی بالا i7 رو انتخاب میکنه
    بعدش لوسید
    بعدش تسلا و eqs با هم
    بعدش eqe و…

    موافقم 6
    مخالفم 12
  24. موتور rb26dett موتور 2jzgte jdm forever

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (638 ديدگاه)

    خب کیفیت چرم تسلا چطوریه مصنوعیه یا طبیعی

    فقط نظر مدیر بنز واسم مهمه همین

    موافقم 1
    مخالفم 11
    1. محمدرضا

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1073 ديدگاه)

      نکنه فکر کردی چرمeqs طبیعیه🤣
      هنوز توی دهه نود و موتور۲jz و چرم طبیعی هستی.

      موافقم 7
      مخالفم 15
  25. محمد

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    برا ما که تو ایرانبم که صدق نمیکنه اما حداقل تو امریکا تسلا خیلی منطقی تره خصوصا به خاطر ایستگاه های شارژش مرسدس داره رو این سرمایه گذاری میکنه اما احتمالا چن سال طول میکشه تا تعداد ایستگاهاش به تسلا برسه .
    از لحاظ تکنولوژی هم که خب واضحا تسلا جلوتره خصوصا در تکنولوژی خودران .
    و خودروی بهینه تری هم هست.
    اما از لحاظ کیفیت متریال داخلی مرسدس همیشه زبانزد بوده برعکس تسلا که همیشه نقد شده به خاطر این مسله .
    و طراحی هم هر چقدر بگیم به خاطر آیرودینامیک بوده باز هم از جذاب نبودن طراحی مرسدس کم نمیشه .
    در کل به نظرم مرسدس هنوز یه چند سالی تا رسیدن به همون جایگاهی که تو درنسوز داره داخل الکتریکی ها کار داره

    موافقم 11
    مخالفم 1
  26. بهنام

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (851 ديدگاه)

    برای من که طراحی مهمترین فاکتور در انتخاب هست هیچکدام از ساخته های مرسدس رو از منظر طراحی قبول ندارم .شاید با اغماض آ ام گ جی تی چهار در رو بشه استثنا دونست. مدل های برقی مرسدس که فاجعه ی طراحی هستن و شاسی بلندهای مرسدس هم اوضاع خوبی ندارن . فقط طراحی داخلی مرسدس نقطه ی قوتشون هست که اونم در مدلهای برقی جالب نیستن. انتظار از مرسدس بالاست و این طراحی ها اصلأ قابل قبول نیست . لوسید ایر بعدش ‌‌تسلامدل اس.

    موافقم 5
    مخالفم 5
  27. MASOUD 0099

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (422 ديدگاه)

    با اینکه از تسلا خیلی خیلی بدم میاد انتخابم تسلا هست چون در این زمینه به جز لوسید ایر هیشکی حریف تسلا نمیشه

    موافقم 4
    مخالفم 7
  28. ARMAN سابق

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (453 ديدگاه)

    تسلا رو انتخاب می کنم حداقل به خاطر ظاهر بهتر نسبت به بنز تخم مرغی
    خدایی طراحی بنز اصلا جالب نیستش نسبت به تسلا

    موافقم 5
    مخالفم 10
  29. چوپان

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ما که نداریم بخریم . فقط یه پنج تومن اگه میتونستم ردیف کنم و وانتم رو درست کنم تا توی بارون و برف و یخ با موتور سر کار نرم و هر روز چند بار زمین نخورم خیلی خوب میشد . بنز و تسلا هم مبارک پولدارا و از ما بهترا باشه . انشاالله خدا بیشترتر بهشون بده و حالشو ببرن

    موافقم 3
    مخالفم 1
  30. چوپان

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بنز صددرصد بهتره ولی ما که نداریم بخریم . فقط یه پنج تومن اگه میتونستم ردیف کنم و وانتم رو درست کنم تا توی بارون و برف و یخ با موتور سر کار نرم و هر روز چند بار زمین نخورم خیلی خوب میشد . بنز و تسلا هم مبارک پولدارا و از ما بهترا باشه . انشاالله خدا بیشترتر بهشون بده و حالشو ببرن

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا