آئودی

آئودی پرولوگ آوانت، استیشنی برای اغنیا

آئودی برای رقابت با خودرویی چون مرسدس بنز CLS شوتینگ بریک به‌عنوان یک خودروی فوق لوکس می‌خواهد از کانسپت پرولوگ و نسخه آوانت یا استیشن آن استفاده نماید. بدین ترتیب شاهد یکی از معدود خودروهای استیشن بسیار لوکس و گران‌قیمت بازار خواهیم بود.

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
پرولوگ آوانت کانسپت از طراحی پویا و جذابی بهره می‌گیرد. ابعاد بسیار بزرگ این خودرو و طراحی منحصر به فرد آن، ترکیبی مدرن از یک خودروی لوکس ایجاد کرده‌اند که در واقع گشایش یک کلاس جدید خودرویی است.
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
طراحی کابین این خودرو نیز بسیار مدرن و آینده نگرانه است. مطابق طرح‌های جدید آئودی، داخل اتاق پرولوگ آوانت نیز به سوی سادگی و پرهیز از زوائد گرایش داشته و بیشتر روی نمایشگرهای دیجیتال و رابط کاربری آسان و پیشرفته تمرکز شده است.
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
جزئیات فنی این خودرو هنوز معلوم نیست اما اگر در این بخش با پرولوگ کوپه کانسپت مشابه باشد، یک پیشرانه هیبریدی شامل موتور الکتریکی و موتور درون‌سوز ۴.۰ لیتری و توربوشارژر دوقلو با مجموع قدرت خروجی حدود ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر را در آن شاهد خواهیم بود.
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
آئودی با مدیر طراحی جدید خود می‌خواهد سروسامانی به طراحی مدل‌های جدید خود بدهد. از سویی سرمایه‌گذاری عظیم برای مدل‌های جدید و رقابت در کلاس‌های تازه نیز، باعث خواهد شد به‌زودی مدل‌های جذاب و متنوعی را از آئودی شاهد باشیم. رونمایی از این خودرو در نمایشگاه ژنو در تاریخ ۱۴ تا ۲۴ اسفند ماه صورت می‌گیرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. REZA

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    زیبا ولی رویایی
    یه سوال داشتم
    دنا موتور 2لیتری هم داره

    1. REZA

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      کلا از کارهای کانسپت و مفهومی خوشم نمیاد
      این کارا چه معنی داره

      1. mory

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (418 ديدگاه)

        این کارا واسه نشون دادن توانایی کمپانیاس و واس مردم چنان سودی نداره

      2. صادق

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (2123 ديدگاه)

        داش رضا، اتفاقا این مدلای مفهومی خیلی هم کاربردی و با معنی ان

        اینا نشون دهنده ی تکنولوژی های آینده ی اون شرکت هستن (نشون دهنده ی توانایی های اون شرکت و به رخ کشیدنشون)

        مدلای مفهومی برای چشیدن زائقه ی مردم هم کاربرد دارن که اون شرکت بتونه هدف تولید و شکل و شمایل و آپشنای ماشین رو توی نسخه ی رسمی کامل کنه

        همینطور اونو به مردم نشون میدن، تا کسایی که توانایی خرید دارن بدونن باید انتظار چه چیزی رو بکشن

        و چندتا مورد دیگه که متاسفانه یادم نمیاد

        و همینطور چندتا مورد دیگه که ما نمیدونیم ولی خود شرکتا میدونن

        ارادت داداش

        1. مصطفی

          ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
          سوابق: (226 ديدگاه)

          آی گل گفتی

      3. NA-NikandreosApotheon-NA

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        ای کاش عکس واقعیش بود.

      4. حسین

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        درود. در واقع ساختن ماشینای مفهومی (Concept) چند تا دلیل داره:

        1- اولیش تمرین تیم طراحیه. با ساختن ماشینای کانسپت و در معرض نمایش گذاشتن اونها میشه ایراداتشونو برطرف کرد و در نهایت یک طرح پخته رو به بازار ارائه داد

        2- آزمایش فناوریها و طرحها و تکنولوژیهای جدید در یک اتومبیل واقعی. مثلا ب ام و در Active Tourer کانسپت، سقف شیشه ای رو گذاشت که احتمالا شبیهش رو در سری 7 جدید به تولید برسونه

        3- سنجیدن نظر مردم

        4- به رخ کشیدن تواناییهای شرکت. فرض کن ب ام و کانسپتهای Vision Future Luxury رو نمیداد، همه فکر میکردن نهایت توتناییش همین سری هفتشه

        5- نشون دادن سبک آینده طراحی های اون شرکت

        البته همه این دلایل با هم در یک کانسپت وجود ندارن و هر کانسپتی برای یک یا چندتا از این دلایل ساخته میشه. در ضمن در طراحی ماشینای کانسپت، حدود 30 درصد از اصول طراحی نادیده گرفته میشن تا دست طراح بازتر باشه

      5. شهریار

        ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (176 ديدگاه)

        آقا رضا همه چیز از همین طرح های مفهومی شروع میشه..این طرح ها فقط یه نقاشی یاده نیست ..اینا سر آغاز تولید یه مدل خاص و همچنین چندین اختراع میتونه باشه

    2. حسین

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (24 ديدگاه)

      به خدا هرچی می خری ماشین ایرانی نخر آخه ما مشکل از خودمون هست تا محصولات جدیدشون میاد می دوییم می خواهیم بخریم اونهام هر چی می خواهند بهمون قالب می کنند.
      ……………………………..
      دایی بنده حدود 6 ماه هست خورد جک جی5 خریده البته حدود یک سال کارکرده به قیمت 50 تومان و اینو بگم که اصلا حس رانندگی زیبایی و کیفیت آن قابل مقایسه با سمند و مشتقات آن مثل سورن و دنا نیست به هیچ وجه. گیربکس استاندارد و اتوماتیک که این موضوع توی ماشین های ایرانی مثل خوابه چون دنا گیربکسش همون گیربکس 405 هست و شتابگیری عالی در مقابل دنا وو خدماتت و گارنتی 5 ساله که حق و الانصاف من یک بار با داییم رفتم گارنتیش از نحوه برخورد و.. غیرشون قابله مقایسه با خدمات ایرن خوردو نیست هر شهری هم بری نمایندگی داره و همه وسایلش موجوده. حالا بازم خودت فکر کن و پرس و جو کن از اونهایی هایی که این ماشین رو دارندن.

  2. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    عجب نقاشی کشیدن طراحان آئوودی

    1. REZA

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      فقط یه نقاشی

  3. MoahmmadTSR

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    نه خوشم اومد باریکلا باریکلا

  4. رضا

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عجب. خیلی عالی بود این فکر کنم طراحی بود وگرنه mercedes-benz silver lightning اینم طراحی شده ولی امکان ساختش نیست میدونی که چرا…

    1. حسین

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. میشه یه حدسایی زد اما دقیقا میشه بگین چرا؟

  5. McLaren Automotive

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (246 ديدگاه)

    اساتید کسی میدونه چرا آئودی تو کشور ما زیاد وارد نمیشه؟ در صورتی که برادرای آلمانیش مثلا بنز بی ام و و پورشه خیلی زیادن. به نظرم ماشینای آئودی در بعضی موارد بهتر هستن.

    1. سعید

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      فکرنکنم ربطی به دولت و قانون و این چیزا داشته باشه،چون حجم موتور زیر 2500 رو که میشه وارد کرد،شاید نمایندگی درست و حسابی نداره، مثلا نمایندگی بنز هم خیلی ضعیفه؛خیلی از مدلهای زیر 2500 رو میشه وارد کرد ولی نمیکنه مثل مدل قدرتمند A45,CLA45

    2. مرتضی

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      بیشتر بستگی داره اقایون دلال چی میلشون بکشه!! فعلا میلشون به آئودی و فولکس نکشیده!!

  6. ssam.zonda

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    عالیه، کسی میدونه کی کولاک موتور راه میوفته؟

  7. M5

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (293 ديدگاه)

    audi طرح هاش فوق العادس !

  8. محمد

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (302 ديدگاه)

    چه قدر شبیه محصولات جدید هیوندایی زده.البته طراحی جلوش.

    1. road

      ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      آیودی شبیه کره ای ها زده! مطمین باشیم چینی ها و کره ا ها با کپی ناشیانه طرحهای اروپایی امریکایی سعی میکند به اصالت نداشته برسن برای همین هر روز یه شکلی دارن و سل بعد ببنی مدل قبلی رو بدت هم ممکنه بیاد، اونهم فقط در شکل و ظاهر بدون اصول مهندسی

    2. شایان

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      دقیقا برعکس گفتی محمد هیچوقت برند کره ای یا چینی با ارزش نمیشه چون جز تقلید کار دیگه ای بلد نیستن

  9. road

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    چقدر شبیه النترای ارزان قیمت و سوناتای معرفی شده هست!!
    کره ای ها با کپی کردن ناشیانه طرحهای خودروسازاهای برتر اونهم به بدون تناسب کلیه قطعات چه شاهکارهایی درست نکردن، اونهم فقط در شکل ظاهر

  10. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    اینکه 4 هزار کیلومتر کار کرده

  11. Mohammad

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (130 ديدگاه)

    یکی از دوستانی که در آلمان زندگی می کنه می گفت آئودی تو خود آلمان نسبت به بنز و بی ام و طرفدارای بیشتری داره.

  12. محمد

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (302 ديدگاه)

    من اصلا وابدا طرفدار کره ای ها نیستم مخصوصا توکیفیت ولی از لحاظ طراحی معتقدم قیافه کل خودرو ها را متحول کرد.حلا باکمک امریکایی ها یا غیره….

    1. شایان

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      شما یه بی ام و و کنار یه ماشین به ظاهر خوشکل کره ای بذار بعدم خودت انتخاب کن ماشین کره ای تقریبا چیزی نداره فقط شبیه زنهای زشت با آرایش غلیظ میمونه در صورتی که بی ام و کاملا با اصالت و البته زیباست چه باطن چه ظاهر

  13. علی

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    بالاخره طرحهای آئودی داره مثل محصولات خودروسازی خودمون میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا