آئودی

آئودی S3 کروک در مرحله تست برف

آئودی A3 کروک جدیدی که در انتظار داریم برای اولین بار با نام S3 شناخته خواهد شد،این خودرو دارای ۲۹۶ اسب بخار قدرت می‌باشد که به هر چهار چرخ منتقل می‌شود و برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

۲۰۱۵ Audi S3 Cabriolet spy photo

بر اساس مدل سدان،S3 کروک باید دارای فضای بیشتری باشد و در عین حال سبک‌تر نیز شده باشد،این خودرو در مجارستان ساخته خواهد شد.

۲۰۱۵ Audi S3 Cabriolet spy photo

با توجه به سقف پارچه ای و وزن کم،S3 کروک باید عملکرد خوبی از خود نشان دهد.مدل S3 می‌تواند با کمک گیربکس اتوماتیک دوکلاجه در عرض ۵.۱ ثانیه به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد در نتیجه مدل کروک باید به راحتی قادر باشد صفر تا صد را در عرض ۵.۵ ثانیه طی کند،خودروها با جعبه دنده شش سرعته کمی کندتر عمل می‌کنند.

۲۰۱۵ Audi S3 Cabriolet spy photo

فعلاً اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است.قرار است این خودرو به عنوان مدل ۲۰۱۵ اواخر سال آینده به بازار عرضه شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (731 ديدگاه)

    واقعا این ماشین واقعی یا اسباب بازی این دیگه چه وضعشه آئودی با این همه ماشین های خفن این ماشین زشتو می سازه

    1. hesan

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (481 ديدگاه)

      این هیچیش مشخص نیست من نمیدونم دوستان چجوری نظرشون رو در رابطه با این خودرو میدن!!!!!!!!!!

  2. نوید

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (194 ديدگاه)

    طراحیش به نظر یه جوری میاد…
    یه جوری که حس خوبی به آدم نمیده.
    به نظر میاد که طول سقفش نسبت به طول کل ماشین یه کم زیاده.

  3. Arash66

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (433 ديدگاه)

    هنوز نیومده ایراد می گیریم!
    مدل سدان A3 هم در حال تست هست که احتمالا با کروک معرفی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا