سرانجام مدل کابریولت آئودی RS5 نیز راهی نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ شد؛ خودرویی که قرارست فروش آن از اوایل سال آینده میلادی و با قیمت پایه ای ۸۸,۵۰۰ پوند (حدود ۱۳۲,۰۰۰ دلار) و ابتدا از بازار آلمان آغاز شود . . .
RS5 کابریو دارای سقف سافت تاپی است که در ۱۵ ثانیه و تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت بازوبسته می شود. تریم آلومینیومی مات، رینگ های ۱۹ اینچی فورج کاری شده، دیفیوزر عقب، اگزوزهای دوبل و اسپویلر فیبرکربنی عقب از مهم ترین مشخصات ظاهری این خودروست. درون کابین نیز مواردی همچون چرم های آلکانترا برای صندلی های اسپرت، تریم فیبرکربنی و کنسولی با روکش های متالیک، صندلی های گرم شونده جلو و نهایتا منحرف کننده جریان هوای عبوری از کابین به چشم می خورند.
پیشرانه ۴.۲ لیتری RS5 کابریو که به یک گیربکس Sترونیک هفت سرعته متصل شده، می تواند همه ۴۵۰ اسب بخار تولیدی خود را در اختیار همه چرخ های خودرو (کواتروو) قرار دهد. این میزان قدرت به همراه گشتاور ۴۳۰ نیوتن متری موتور، RS5 را قادر ساخته تا کمتر از ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در نهایت نیز به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت دست یابد که البته مشتریان با امکان حذف این محدودکننده می توانند تا سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعت را نیز تجربه کنند.
امیرحسین
۱۶ شهریور ۱۳۹۱به نظر من اگر یک روزی بخوام بین بنز باaudi یکی را انتخاب کنم قطعا audi راانتخاب می کنم .
ولی اگر پایbmw وسط باشد من 100% بی ام و راانتخاب می کنم
مسی
۱۶ شهریور ۱۳۹۱آدم وقتی این ماشینها رو می بینه :-D
دوگانه سوز میشه :-D
یعنی هم دلش میسوزه و هم … میسوزه :-D
آرش
۱۸ شهریور ۱۳۹۱به نظر من اگر بخوام انتخاب کنم، بین بنز آئودی، آئودی انتخاب میشه
ولی اگر بین بنز و بی ام و باشه حتما بنز رو انتخاب میکنم
mobin3db
۲۰ شهریور ۱۳۹۱بین همه ماشین ها عشق است BMW
بنز پشم BMW هم نمیشه.
Matin
۱۶ شهریور ۱۳۹۱پدال جون این مطالبی که زحمت میکشی میذاری هر بار که جدیدشو میذاری یه داغ تازه ی تو دل چند میلیون جوون ایرانی میذاری ! و باز میگم خسته نباشید . اخه اصلاعات عمومی رو زیاد میکنی !
Matin
۱۶ شهریور ۱۳۹۱ببخشید اطلاعات عمومی رو زیاد میکنی !
کیهان
۱۶ شهریور ۱۳۹۱معمولا آئودی قدرت و شتاب استثنایی داره! و البته قیافه اسپرت و شیک!
مهدی
۱۷ شهریور ۱۳۹۱طراحی داخل آئودی حرف نداره
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۱نمیدونم چرا ائودی فرموناشو اینجوری میزنه ؟ به نظر من فرمون باید کاملا دایره شکل باشه تا حس رانندگی رو بهت بده ! مثل بنز و بی ام و همیشه دایره میزدن ( این فقط یه نظر بود )
arya
۱۷ شهریور ۱۳۹۱دوست من در مدل هایه جدیده بنز و ب ام و به خصوص در سری m/// در ب ام و ….. و AMG///// در بنز دیگه فرمون کاملا دایره ای نیست این به خاطره جنبه اسپرته خودرو هست و حتما چندین دلیل داره که من نمیدونم چون این خودروسازها چیز هایه الکی از خودشون تولید نمیکنند که بگن خودرو ملی
مسعود
۲۰ شهریور ۱۳۹۱از علتاش میتونه راحتی بیشتر هنگام سوار شدن به ماشین و همچنین ارگونومیک بودن و اون روح اسپرتی که در این نوع فرمونا موج میزنه باشه ….. البته به نظر من
mahdi
۱۷ شهریور ۱۳۹۱هیچیش R8 نمیشه
امیر
۲ بهمن ۱۳۹۱میدونید چرا فرمون رو گرد نمیزنند!!!
نمیدونید دیگه..برا اینکه عشقشون میکشه..
خواهش میکنم تشویق نکنید،من متعلق به همه ام
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲خزنده موزی…..