بنتلی در حال سرعت گرفتن است. غول گران قیمت انگلیسی، با وجود ظاهری که کاملاً آشناست، یک پیشرفت درونی عمیق را تجربه میکند. کانتیننتال جیاتی اسپید، اشرافزاده ای که به ژنو میرود تا این پیشرفت را به همگان نشان دهد حتی بسیاری از آنانی که تنها میتوانند آن را نظاره کنند بدون اینکه توان خرید آن را داشته باشند.
بنتلی کانتیننتال GT اسپید مجهز به یک موتور W شکل ۱۲ سیلندر ۶.۰ لیتری است که با اندکی تقویت، اکنون ۶۲۶ اسب بخار نیرو و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. با چنین توانی، این سریعترین کوپه تاریخ بنتلی خواهد بود زیرا میتواند به سرعت ۳۳۱ کیلومتر در ساعت برای مدل کوپه و ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت در مدل کانوتیبل، دست یابد.
تغییرات ظاهری در کانتیننتال GT اسپید به شکافهای بزرگتر روی سپر جلو، دامنهای جانبی لبه دار و دیفیوزر بزرگتر عقب به همراه چرخهای ۲۱ اینچی خلاصه میشود. چراغهای جلو و عقب و کلیپرهای ترمز قرمز رنگ و یک نوار کرومی که در دور تا دور بدنه به چشم میخورد، همراه با رنگهای قابل سفارش جدید، از دیگر موارد قابل ذکر میباشند.
شایان
۸ اسفند ۱۳۹۲انگلیسی ها بخاطر همین اشرافیت خواهیشون الان جز کشورهایه توسعه یافته با رشد ضعیف هستن من نمیدونم این شاهان و ملکه هاشون چه گلی یه سرشون زدن
زیگما
۸ اسفند ۱۳۹۲زمانی که آلمان و فرانسه و اروپا با رشد منفی و کاهش فروش خودرو مواجه بودن بریتانیا با رشد اقتصادی و رشد فروش خودرو مواجه بود!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۸ اسفند ۱۳۹۲درود .
همه چیز که فروش نیست .
از سال 2008 که بحران مالی ، از امریکا اغاز شد و سپس به اروپا
کشیده شد ، کشورهای اروپایی ناچار شده اند بر هزینه های رفاهی
به نسبت تولید ناخالص داخلی بیفزایند . در انگلیس ، ازسالهای
اولیه هزاره جاری بر شمار دریافت کنندگان کمک دولتی افزوده
شد ، به طوری که حجم کمک های بیکاری ، مسکن و مستمری طی 13
سال از 18/6 درصد تولید ناخالص داخلی به 23.7 درصد رسیده است
که فقط از امریکا امریکا و پرتغال و ایرلند و اسپانیا بیشتر
است . اما المان در همین مدت فقط 1.5 درصد تولید ناخالص پ
داخلی به هزینه های رفاهی اضافه کرد .
((( یعنی المان 1.5 درصد . )))
((( انگلیس 5 درصد )))
اضافه شدن هزینه های رفاهی ضرورتا به معنای بهبود کیفیت
خدمات نیست ، بلکه از افزایش شمار خدمات گیرندگان ناشی میشود .
اما در 3 سال گذشته ، بیشتر کشورهای غربی ناچار شدند
کمربندهارا محکم تر ببندند . المان ظرف این 3 سال ، 3/4 درصد
تولید ناخالص ملی از هزینه های رفاهی خود کاست و سوئیس 7
درصد .
بر اساس امار در انگلیس از سال 2008 ، قیمت ها سالانه 3 تا 4
درصد افزایش یافته . اما افزایش دستمزد ها در حد 1 تا 2 درصد
بوده . در نتیجه دستمزد واقعی بین سال های 2008 تا 2012 حدود
8/5 درصد کاهش داشته است .
((( روزنامه ی همشهری . یکشنبه . 13 بهمن ماه .)))
توفیقی
۸ اسفند ۱۳۹۲ماشین ماشین بریتانیایی
هیچی کم نداره.
towncar
۸ اسفند ۱۳۹۲آره قیمت زیادی هم داره مفت گرونه قیافه و طراحی صد سال پیش هم داره
چه کاریه وقتی فراری لامبو و مازاراتی هستن.
تو کلاس اسپورت فقط ایتالیایی
Zonda R
۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
خیلی با ابهته
و اصیل
pooya
۹ اسفند ۱۳۹۲آقا درست فراری لامبو و مازاراتی ماشین های خوبی هستن.ولی فراری با 458 ایتالیاش از این کم میاره.لامبو هم با گایاردوش در برابر این کم میاره. مازاراتی هم که هیچ مدلی نداره که بتونه با این رقابت کنه.
(این نظر فقط درباره سرعت نبود.درباره همه چیز یک خودرو بود)
ahmad
۹ اسفند ۱۳۹۲ممکنه اون همه چیز رو نام ببری.
pooya
۱۰ اسفند ۱۳۹۲منظور از همه چیز.
1.قدرت موتور 2.زیبایی 3.سرعت 4.سواری نرم و راحت 5.لوکس بودن 6.تو هر هوایی میشه روندش چون دو دیفرانسیل و خیلی چیز های دیگه.
فراری اف اف هم دو دیفرانسیل ولی اگه از دنده ای 5 یری بالاتر دیفرانسیل عقب میشه.لامبورگینی گایاردو هم چهار چرخ محرک و جلوش به همه جا گیر میکنه.
nima
۱۳ اسفند ۱۳۹۲دوست عزیز مفت گرون نیست حتما یه امتیااز دیگه ای نسبت به سایر رقباش داره. شما تو اینجور استایل ماشین (4 نفره کانورتیبل ) هیچ ماشین دیگه ای رو چه از نظر شتاب سرعت تزئینات داخل لوکس بودن و… هیچی دیگه نمیتونی پیدا کنی !!! مازراتی هم با اون ابهتش از نظر شتاب و سرعت جلوش کم میاره
امید
۸ اسفند ۱۳۹۲مدل کوپه بنتلی رو بیشتر دوست دارم
زیگما
۸ اسفند ۱۳۹۲ماشین لوکس باید توش پیچیده و انبوه از دکمه و….باشه. نه مثل این.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۸ اسفند ۱۳۹۲لوکس داریم تا لوکس زیگما … مصلا پانامرا هم یک ماشین لوکسه که داخلش پر دکمه و اینجور چیزا باشه … ولی مثلا یک ماشین لوکس داریم مثل روزلرویس که با اینکه لوکسه ، سادست.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۸ اسفند ۱۳۹۲مثلا*
یه پسل باهوش
۸ اسفند ۱۳۹۲کلا این این انگلیسی های مازمور درون گرا هستن به قولی
عادت به زینگیل پینگیل بستن ندارن
تو رو خدا دفتر نخست وزیری انگلیس رو نیگا کنین
از دفتر مشق هم در پیت تره
http://media.irna.ir/1392/13920312/80681753/80681753-4403649.jpg
ساسان.م
۸ اسفند ۱۳۹۲تعریفت از “لوکس” اشتباهه
feri
۸ اسفند ۱۳۹۲یه هیبریدی چیزی فقط موتور قوی تر که باعث فروش بیشتر نمیشه با زیگما مخالفم باید ساده باشه
Infinite
۸ اسفند ۱۳۹۲جناب زیگما رولزرویس هم یک ماشین لوکسه. آیا همواره در طراحی این ماشین اصل بر این نبوده که همه امکانات در عین سادگی کنار هم قرار بگیرند؟
زیگما
۸ اسفند ۱۳۹۲اینا همش مزه است. این مسخره بازی ها مال دهه 70 و 80 بود.
Zonda R
۹ اسفند ۱۳۹۲F.A
دیدنش
حتی تو فیلم ها هم جذابه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۸ اسفند ۱۳۹۲یکم حداقل تغییرش میداد ؛ ماشین های بنتلی هم دیگه بیش از حد اصالت دارند
mory
۸ اسفند ۱۳۹۲کمپانی های انگلیسی مثل کمپانی های آلمانی و ژاپنی و آمریکایی ماشینایی نمیزنن که واسه مردم عادی باشه همش واسه پولدارا میزنن
سالار
۸ اسفند ۱۳۹۲مردم عادیه اینجا نه نمیتونن بنز بخرن ولی مردم عادیه اونا میتونن(البته به غیر چن مدل خاص).. امار فروش تو دنیا گویای همه چی هست ;)
ahmad
۸ اسفند ۱۳۹۲اتفاقا ایتالیا این خصوصیتو داره
mory
۸ اسفند ۱۳۹۲آره ایتالیام بدک نیس
ولی سرآمدشون فولکس و تویوتان
hero
۹ اسفند ۱۳۹۲واسه همینه که یکی پس از دیگری نابود میشن!
سالار
۸ اسفند ۱۳۹۲ادم از رو عکسم وقتی کابینشو میبینه یه جوری میشه :)
saied
۸ اسفند ۱۳۹۲خیلی مردونه و خشگل.
محسن
۸ اسفند ۱۳۹۲ماشین لوکس فقط اس کلاس…
سارا
۸ اسفند ۱۳۹۲این تیتر رو کی نوشته من اولش فکر کردم حدیثی چیزیه ! :)
مهدی
۹ اسفند ۱۳۹۲دورود
نمای پشتش حالب نیست مخصوصا با اون نوار استیلی که دور چراغ عقبش کشیدند
نمای جلو با عقب مطابقت نداره
اگه یه فکری براش بکنند چیز خوبی از آب درمیاد
درکل ماشینهای انگلیسی سلطنتی هستند و مشتریان خاص خودشون رو داره
احتمال میدم مشتریانش به این خاطر از این نوع ماشینها استقبال میکنند که دست هرکسی نیست (خاص بودن)
درکل ماشینهای انگلیس رو نمیپسندم
آلمان و ژاپن بهترند
سپاسگذارم
مهدی
فرزند کـــــــوروش
soroosh
۱۲ اسفند ۱۳۹۲کلا کشور انگلیس کشور گرونی به حساب میاد از مواد غذایی خونه تاا ماشیین aston martin jaguvar Range Over BentLy roys Royls
واسه قشر خاص ماشین میسازه بنز حرف نداره اما همه نو قشری میتونه سوا شه اما انگلیسی نه