اختصاصی از نمایشگاه فرانکفورت: تصور اینکه سوپراسپرتی همچون SLS به خودرویی هیبریدی تبدیل شود کمی دور از انتظار بود ولی این اتفاق در نمایشگاه امسال به وقوع پیوست. البته باید این نکته را نیز توجه داشت که سمتوسوی حرکت جهانی به کاهش هزینههای مصرفی، اجبارا همه خودروسازان را به این مسیر خواهد کشاند؛ حال چه مطابق میل آنها باشد و چه نباشد.
نمونههای E-Cell مرسدس SLS، دارای باطریهای لیتیوم/یونی با توان مصرفی ۴۸ کیلو وات برساعت هستند. این باطریها برای به حرکت انداختن چهار موتور الکتریکی با توان مجموع ۵۲۶ اسببخار و تولید گشتاور بسیار زیاد ۸۸۰ نیوتنمتری، مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
نسل جدید SLS AMG E-Cell دارای شتاب صفرتاصد چهار ثانیهای خواهند بود؛ یعنی ۰.۲ ثانیه سریعتر از نمونه استاندارد که به نوبه خود و واقعا قابل قبول است.
جواد
۱ مهر ۱۳۹۰فقط بی ام و
هیچ وقت از مرسدس بنز خوشم نمیومد و نخواهد آمد
!!!!!!!! البته شاسی بلندش یه جورایی خوبه !!!!
اما به نظرم : طرفداران بی ام و بیشتر هستن
چون در حال حاضر سواری های بی ام و نسبت به بنز در سطح جاده های کشور بیشتر می باشند.
امیر
۳۰ آبان ۱۳۹۰این که شما گفتین به خاطر ارزونتر بودن بی ام و هستش پس دلیلی بر بهتر بودن بی ام و نیست و این نشون دهنده اونه که هر آدم سوسول و کدی ای نمیتونه بنز سوار بشه چون بی ام و سواره میشه ودر ضمن اون موقع که بنز بود بی ام و تو موز روی درخت بود
Xman
۱۴ شهریور ۱۳۹۵این رنگ سبز خیلی بهش میاد!
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵این بهترین رنگه که تا حالا تو SLSدیدم!