مرسدس بنز S500 هیبریدی جدید در راه بازار است. حالا با رونمایی رسمی از این سدان هیبریدی لوکس و پاک، میتوان کمی بیشتر با آن آشنا شد.
[jwplayer mediaid=”۸۱۴۸۳″]این بنز بزرگ و لوکس هیبریدی دارای یک موتور V6 سه لیتری با توربوشارژر دوقلو است. این موتور به تنهایی ۳۲۸ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این موتور توسط یک موتور الکتریکی دیسکی حمایت و تقویت میگردد. موتور الکتریکی بدون جاروبک خودرو دارای قدرت ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر است.
موتور الکتریکی از یک مجموعه باتری لیتیوم-یون که در کف صندوق عقب جاسازی شدهاند، بهره میبرد که پس از ۲.۵ ساعت شارژ مجدد میشود. فضای صندوق به واسطه نصب باتریها از ۵۳۰ به ۳۹۵ لیتر کاهش یافته است.
در کل موتور بنزینی و الکتریکی S500 با هم قدرت ۴۳۶ اسب بخار و گشتاوری معادل ۶۵۰ نیوتون متر تولید میکنند.
برای انتقال نیرو از یک جعبهدنده هفت سرعته اتوماتیک استفاده میشود. با کمک باتریها میتوان به تنهایی ۳۳ کیلومتر مسافت را بدون ذره ای مصرف سوخت طی نمود.
موتور الکتریکی و بخشهای مختلف آن و باتری حدوداً ۲۰۰ کیلوگرم بر وزن خودرو میافزایند که البته وزن کل خودرو برابر با ۲۱۴۰ کیلوگرم است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر خودرو ۵.۲ ثانیه است و دارای حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. این هیبریدی بزرگ بنز به طور متوسط ۶۵ گرم بر کیلومتر CO2 تولید میکند.
مهمترین ویژگی این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۲.۸ لیتری آن طبق استاندارد سیکل ترکیبی اروپاست. این رقم برای یک سدان فول سایز لوکس، یک رکورد محسوب میگردد.
این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۱۵ وارد بازار میشود و دارای قیمت حدودی ۸۹۰۰۰ دلار است و با این ویژگیها رقیب سرسختی برای خودروهای همردهی خود میباشد. از این پیشرانه و قوای محرکه در مدلهای GL500 هیبریدی و ML500 هیبریدی ۲۰۱۵ نیز استفاده خواهد شد.
مترجم: باربد حبیبی
faraz777
۲۲ تیر ۱۳۹۳الله اکبر…!!! ماهنوز داریم ماشین یورو 2 تولید میکنیم و اونا هم همینجوری ادامه بدن ماشینی میزنن که اکسیژن تولید کنه…!
Ahmad..F12
۲۲ تیر ۱۳۹۳عاشقشم ببین…
اون بالچه ی عقبشو به تسلا S نمیدم
عرفان
۲۲ تیر ۱۳۹۳سلام شما میتونید در اینستاگرام پیج رسمى مرسدس بنزو فالو کنید من فالو کردم اخبارا زود تر از پدال بهم میرسه پیج رسمى mercedesbenz
شاهین
۲۲ تیر ۱۳۹۳آقای حبیبی دستتون درد نکنه.ای کاش کامنت هم میذاشتین تا بیشتر از نظرتون استفاده کنیم.
عکس دوم به شدت منو تحت تاثیر قرار داد! از دوستان کسی میدونه مکانیسم محاسبه ی مصرف سوخت این نوع خودروها چطوری هستش؟
راستی چون بحث در رابطه با اصالت این برندها زیاده یه مثال جالب پیدا کردم:
“اگه به یه مگس بال های پروانه رو بدی
نه زیبا میشه نه میتونه باهاشون پرواز کنه!
میدونی چیه؟؟
دارم از اصالت حرف میزنم…”
camaro
۲۲ تیر ۱۳۹۳آقا شاهین من همون camaro هستم.
camaro
۲۲ تیر ۱۳۹۳منظورم اینه که خودم باربد حبیبی ام و در پدال با نام کامارو کامنت میذارم.
شاهین
۲۲ تیر ۱۳۹۳باربد جان واقعا مطلب خوبی بود.دستت درد نکنه.ان شاالله بیشتر از این بنویسی و حضورت پایدار باشه.البته اولش فکر کردم چون اواتارت ماشین امریکایی هستش راجع به اونا می نویسی!
camaro
۲۲ تیر ۱۳۹۳انشاالله راجع به ماشینای آمریکایی هم مینویسم.
فواد
۲۲ تیر ۱۳۹۳تعرفه واردات هیبریدی ها 0% شده یهنی این ماشین رو میتونی بر مبنای دلار 3100 تومنی وارد کنی 275/900/000 تومان. اوووووفففففففف
موتورت تو حلقم
انزو
۲۲ تیر ۱۳۹۳تاوقتی دست مافیای اتومبیل کشور در کار باشه هیچ وقت منو شما با این قیمت دستمون به این ماشین و امثالش نمیرسه.
احسان آرسنالی
۲۲ تیر ۱۳۹۳تعرفه واردات صفر نیست عزیز دقیقا یادم نیست ولی فکر کنم تعرفه اینا 5 درصد کمتر از هم حجم هاشون هست و اونی که صفر هست هزینه اسقاط 4تا ماشین هست که باید بدی و حدودا 12 میلیون هستش اگه اشتباه گفتم تصحیح کنید
علي اقا
۲۳ تیر ۱۳۹۳دقیقا درسته. از قیمت لکسوس ct200 h دوازده میلیون کم شده. اول ۲۲۷ میلیون بود الان ایرتویا میده ۲۱۵
فواد
۲۲ تیر ۱۳۹۳نه آقا چند هفته پیش بود که این قضیه مطرح شد تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر شد
احسان آرسنالی
۲۳ تیر ۱۳۹۳فواد اشتباه میکنی فرداش با لابی خودروسازان یکی از ریس ها نمیدونم کی بود اومد گفت که اشتباه یکی از خبرگزاری ها بوده و واسه اینکه لاپوشانی بکنه گفت تعرفه اسقاط 4تا ماشین صفر شد
Just germany...
۲۳ تیر ۱۳۹۳تعرفه صفر نشده.چند وقت پیش بود گفتن که قراره تعرفه هاا صفر بشه و گفتن صفر هم شده اما بعدش تازه فهمیدن که چییییییی گفتن..؟؟؟!! و بعد درستش کردن و گفتن تعرفه ورود ماشین 4 درصد و نمیدونم چی چی 8 درصد شد که رو هم میشه 12 درصد و فقط تعرفه بازرگانی صفر شد که اونم خیلی ناا چیزه و نمیشه دل بهش خوش کرد
فواد
۲۳ تیر ۱۳۹۳پس من اشتباه کردم. منم خوندم صفر شده ولی بقیش رو که لغوش کردن مطلع نشدم.
امین
۲۳ تیر ۱۳۹۳این ماشین تو ایران زیر 1.5 میلیارد قیمت گزاری نمیشه چه تعرفه واردات صفر باشه چه نباشه بیخود خودتونو خسته نکنید
سبحان
۲۲ تیر ۱۳۹۳89000 دلار؟!! یکی بخرم D:
احمدرضا ب ام و
۲۲ تیر ۱۳۹۳خیلی عالیه فقط یه چیز داره من خوشم نیومد اون قسمتی که شارژ میشه رو منحنیه سپره یکم زشته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
این کارای بنزه عاشقشم .
همیشه اوله . همیشه پیشتاز . همیشه نواور .
مصرف فقط و فقط 2.8 لیتر .
ahmad
۲۲ تیر ۱۳۹۳یه چیزی بگم بخوره تو ذوقت میلاد.شنیدم بنز کلاس E داشبوردش پلاستیکیه
Ahmad..F12
۲۲ تیر ۱۳۹۳کجا اینو شنیدی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
احد جان دوتا جواب برات گذاشتم . یکیش منتظر تایید شدنه .
یکیش هم رفته داخل پوشه اسپم پدال .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
در مدل E200 و در رده ی تجهیزاتی کلاسیک بله حرف شما درسته .
اما داشبورد چرم هم داره .
لینکشو میذارم .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳کرولای 18 هزار دلاری داشبردش از چرم و مواد نرم هست!
کمری 23 هزار دلاری کل داشبرش چرمیه و چرم دوزی شده روش!
اون وقت بنز کلاس E!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . زیگما این هم تویوتا یارس 2015 . باید قبول کنی
که تویوتا یاریس هم دربعضی مدلها داشبورد چرم داره .
http://www.netcarshow.com/toyota/2015-yaris/1600×1200/wallpaper_2c.htm
این هم داشبورد کرولا که به صورت فابریک داشبورد چرم نداره .
این هم یک عکس دیگر . اشتباه نکنی . من دارم میگم به
صورت استاندارد داشبورد چرمی درکار نیست .
http://www.netcarshow.com/toyota/2014-corolla_eu-version/1280×960/wallpaper_39.htm
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
زیگما هروقت مرسدس بنز و ب ام و همچون کادیلاک . ائودی .
لکسس و … پدرخوانده داشتن و از یک منبع مالی حمایت
میشدن ، اونوقت این دو برند هم این کارو میکردند .
این دو برند برای کنترل هزینه ها این کارو میکنند .
فروش انها هم نشون دهنده ی اینه که مشتری دنبال این
چیزها نیست . دنبال تکنولوژی است که حتی در مدلهای
پایه المانی ها موج میزنه .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳ربط چندانی نداره چون اینجور هم میشه گفت که بنز زیر مجموعه گروه دایملره!
حالا فرض هم کنیم که بنز زیر مجموعه نباشه باز هم دلیل نمیشه )
مشتری دقیقا به دنبال این چیزا در محصولات هست
درسته که در فروش این موضوع دیده نمیشه ولی
در بلند مدت ضربه میخوره بنز
کادیلاک و لینکلن این دوره داشبرد پلاستیکی رو پشت سر گذاشتن و آسیبش هم دیدن(بخشی از مشکلاتشون لااقل به این موضوع مربوطه)
ولی آخه داشبرد چرمی کمری 23 هزار دلاری
در مقابل ای کلاس 50 هزار دلار با داشبرد پلاستیکی
؟
این در حالیه که کمری پرسود ترین ماشین تویوتا است با اون داشبرد چرمی!(منظور سودی هست که هر کمری برای تویوتا داره و میزان تعداد فروش در این موضوع مد نظر نیست)
پس نمیشه کاهش هزینه هارو بهانه قرار داد.
Ahmad..F12
۲۳ تیر ۱۳۹۳من حقیقتاً نمیدونستم از پلاسنیک استفاده کرده عذر میخوام
ولی اگرم استفاده کرده مطمئن باش اون پلاستیکی که تو دید شماست نیست
ماده ای با کیفیت مرسدس… خب پس، چرا که نه؟؟!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
ربطی به دایملر نداره . دیدی که وقتی بحران تمام دنیارو
گرفته بود ، بنز دست به دامن دایملر نشد .
ولی به زیر مجموعه بودنه برندهایی که گفتم داره .
همشون از بالا تغذیه میشن . اون مدیره که تصمیم میگیره ،
روی چه برندی بیشتر امکانات بذاره تا نظر هارو به
خودش جلب کنه . امریکایی ها حتی در زمین خودشون هم
حریف ژاپن و المان نمیشن .
امار جی دی پاور تاثیر نداره . کم خرج بودن تاثیر
نداشته . داشبورد چرم تاصیری نداشته .
به قول خودت لینکلن و کادیلاک این دوره را پشت سر
گذاشتن . نه اون موقع حرفی برای گفتن داشتن ، نه الان
که داشبورد چرمی دارند . عقل سالم هیچوقت داشبورد
چرمی رو به مصرف سوخت و تکنولوژی و ارزش برند و قابلیت
فنیه بالاتر ترجیح نمیده .
تویوتا سودش چندین برابر بنزه . جای تعجب نداره .
تویوتا رو با رقیبای امریکاییش مقایسه کن .
حالا حالا ها باید درس پس بدن .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳خوبه چند بار گفتم که کمری پر سود ترین هست برای تویوتا اونم بدون در نظر گرفتن فروش
اینا هم گفتم که نشون بدم داشبرد چرمی نمیتونه مانع سود بشه !
بله صنعت خودروسازی امریکا با سیاست های غلط شکست خورد و اصلا بحث ما سر این موضوع نیست!(وضعیت خودروسازان امریکایی همین الان خیلی بهتر از بعضی برند هاست که 6 ماهه پشت سر هم فروششون کم میشه!
هنوز هم فروششون رشد خوبی داره! در نتیجه نمیتونی بگی وضعیت الانشون بهتر نشده)
من میگم داشبرد اون بنز از پلاستیکه اون وقت تو حرف از شکست خودروسازان امریکایی میزنی!
من میگم داشبرد چرمی کمری نتونسته مانع سود دهی بشه اون وقت تو میگی میزان سود آوری کل تویوتا رو با فلان خودروسازان مقایسه کن!
اون وقته که مشخص میشه جو ده کیه
اون وقته که مشخص میشه برای فرار از بحث و تغییر جهت بحث چه کار ها که نمیشه!
نتیجه بحث با یک متعصب را مشاهده میکنید
Sadjad97
۲۳ تیر ۱۳۹۳آره دیگه، پلاستیک داریم تا پلاستیک.
مرتضی
۲۳ تیر ۱۳۹۳میلاد عجب تویوتاهای چندشی هستند چقدر یه ماشین میتونه کابین و داشبوردش چندش باشه؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود . زیگما حرفای منو میپیچونی .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳این نمونه ی چرم .
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/1280×960/wallpaper_68.htm
اینم نمونه ی پلاستیکی .
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e-class/1600×1200/wallpaper_69.htm
یک نمونه ی مخمل هم داره . هر چی گشتم پیدا نکردم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
احمد جان این مساله چیز بدی نیست . از نظر کارشناسان هم اشکالی
نداره . هروقت مرسدس بنز و ب ام و همانند :
کادیلاک . لکسس . اکورا . اینفینیتی . مازراتی . ائودی . پورشه .
یک شرکت بزرگتر و یا مادر داشتند ، که همه جوره براشون خرج کنه ،
یا در مواقع بحران کمک های مالی بهشون بکنه ، این حرف شما
درسته .
این دوتا برند روی پای خودشون ایستادند . اگر به مشکل بخورند
، کل مجموعشون میریزه به هم . باید بهشون حق داد که با
امکانات و اینجور مسائل بازی کنند .
در ضمن به طور کل المان ها در تمامی صنایعشون ، چیزی و
امکاناتی رو مفت نمیدن بره . تا قرون اخرشو با احتساب
کوچکترین هزینه ها باهات حساب میکنند .
و جالب اینجاست که با تمامیه این شرایط از رقبا جلوترند . .
Ahmad..F12
۲۳ تیر ۱۳۹۳دقیقاً میلاد جان
کاملا موافقم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
راستی عاشقان امریکا روزنامه ی همشهری دیروز رو بخونند . ترس امریکا از المان .
yashar
۲۲ تیر ۱۳۹۳دوست من تو فکر میکنی دنیا فقط و فقط علم مکانیک هست؟لطفا با چشم باز به دنیا نگاه کن…آمریکا چرا باید از آلمان بترسه؟آلمان تو جنگ شکست خورد از اون موقع تا حالا آلمان عملا هیچ اختیاری ازخودش نداره.ولی آمریکا میدونست ملت های آلمان و ژاپن رو نمیشه مثل بعضی کشور ها رام کرد و باید یه آزادی و تکنولوژی نسبی داشته باشن تا به اصطلاح صداشون درنیاد الان عملا تلفن مرکل رو شنود میکنن ولی چون هیج قدرتی درمقابل نداره صداشو نمیتونه دربیاره و تو مجلس خود آلمان دارن میزنن توسرش…میخوام بگم با دید بازتری به مسائل نگاه کن.
پدر من که خودش مکانیک تو آلمان خونده میگه اونزمان 35 سال پیش بیشتر منابعشون آمریکایی بود و تحقبقات اونا خیلی گسترده تر بود.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
خوبی یاشار جان . اتفاقا من این خبرو دنبال میکنم . این دفعه ی
سوم بود که المان به امریکا هشدار داد . بر عکس اونچیزی که من
فکر میکردم ، المان و امریکا روابط بسیار نزدیکی با هم دارند .
یجورایی رفیق جینگ هم بودند . اما الان حدود 6 ماهه که صدای
المان به خاطر شنود حرفهای المان و اروپا توسط ( سیا ) در
امده . این دو کشور سابقه ی طولانی در استراتژیک و و همکاری
های اطلاعاتی داشتند . اما المان الان دوتا جاسوس در کشورش
گرفته که المان رسما نماینده ی امریکارو علانا از کشورش اخراج
کرده . در سال 95 هم این اتفاق در فرانسه افتاد .
اما طبق منابع روابط اطلاعاتی امریکا و المان ؛ عمیق تر از
کشورهای دیگر است . امریکا دوبار اعلام کرد که به این مساله
رسیدگی میکنه . اما اینکارو نکرد . این درحالی است که امریکا
تا به الان هیچ واکنشی نشو.ن نداده و جاسوسی رو تکذیب نکرده .
برو تحقیق کن که واکنش امریکایی ها چی بوده . چه دستوراتی از
سوی اوباما به سیا داده شده . انها دنبال دوستی دوباره و
همکاری مجدد هستند .
قرار نیست المان چون تو جنگ شکست خورده از امریکا بترسه .
همین الانشم خیلی وجود میخواد که نماینده ی امریکا علنا اخراج
بشه و یکی دیگرشون تحت بازجویی باشه . اگر امریکا ازش
نمیترسید که فعالیتهای نظامی المان و تعطیل نمیکرد .
از نظر شما هیچ قدرتی ندارند و دارن میزنن تو سر خودشون .
اما غافل از این هستی که نمایندش اخراج شده و المان هشدار
جهانی به امریکا داده . تحقیر به این بزرگی . کشوری که حتی
ارتش هم نداره .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳نه اخراج مقامات امریکایی کار بزرگی نیست!
همین چند روز پیش نماینده امریکا در بحرین رو اخراج کردن. بحرینی که اندازه یه جزیره است.
المان کار شاخی نکرده.
برزیل که کشور چندان قوی نسبت به ابر قدرتا نیست پس از شنیدن خبر جاسوسی امریکا از برزیل، روابط دیپلوماتیکش رو با امریکا برای دو هفته متوقف کرد
اون وقت المانی که سه بار این اتفاق براش افتاده….
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
از نظر شما چیزی نیست . اما برای کشوری که حق ارتش هم
نداره خیلیه . و حق خیلی چیزها . اگر امریکا کار خودشو
خوب میدانست ، یک جوابی میداد . نه اینکه …….
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳اتفاقا همین سکوت تحقیر آمیز امریکا بود که صدای مقامات آلمانی رو در آورد.
یه مطلب در بی بی سی فارسی در همین مورد خوندم خیلی جالب بود.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
وقتی یک کشوری سکوت میکنه ،یعنی به اشتباهش پی برده و
اگرم حرف زد فقط عذرخواهی میکنه . سکوت یعنی غلط کردم .
منو ببخش . دیگه تکرار نمیشه .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ تیر ۱۳۹۳درود .
البته این معنیه اینو میده که امریکا ضعیفه و همیشه
باید المان و کنترل کنه . اگرنه چه احتیاجیه .
تا تهدید و ترسی نباشه ، ان هم در عین رفیق و جینگ بودن ،
پیشگیری ایی در کار نیست . این یک موضوع بود و موضوع
دوم ، کثیف بودن امریکایی هارو نشون میده که نامردن .
در دنیای دوستی و این کارها . البته بیشتر به خاطر ضعفه .
زیگما
۲۳ تیر ۱۳۹۳اگر سکوت نشانه این چیزایی هست که تو گفتی
پس سکوت تو سر اسم کادیلاک هم یعنی
تو ضعیفی
یعنی تو اشتباه کردی
یعنی از من طلب بخشش میکنی
یعنی ….
اینارو تو میگی.
ممنون که از من طلب بخشش میکنی :)
مرتضی
۲۳ تیر ۱۳۹۳یاشار عزیز بخش اول حرفت درست و بعدی شیه دروغ سادست!! المان خودش مهد مکانیکه…….بگذریم حوصله بحث ندارم فقط هنوز خودشون اغرار میکنند بخش عمده فن آوری که دارند اساسش برای المان نازیه حتی کلاه خود سرباز های امریکا همون کلاه خود دوران نازیه!!!!!! چرا؟؟ چون هیچ طرح دیگه نمیتونست ضرب اولیه گلوله رو بگیره یعنی دیدن نازی ها هفتاد هشتاد سال پیش کامل ترین طراحی رو انجام دادن حالا برتری مطلق اسلحه المانی به اسلحه امریکایی خودش بحثیست سوا!!
مرتضی
۲۳ تیر ۱۳۹۳و اما سیگمای عزیز شما جز بی بی سی منبع دیگه ای نداری ؟؟؟ همه ذهنتو امگلیسی ها دارن مدیریت میکنند واقعا نو بری حداقل یه سر به وی او ای بزن تو دروغایی که به خوردت میدن تنوع بشه!!
حامد
۲۲ تیر ۱۳۹۳وای خدا 2.8 لیتر و 436 اسب بخار. عالیه عالی!!! البته یه آ ا دی شاسی بلند هم چند وقت پیش تو پدال معرفی شده بود اون شاهکار تر ازین بود فکر کنم 1.8 لیتر و 500 اسب بخار. امیدوارم این خبرارو اون مدیرای […] ایران خودرو و سایپا هم بخونند. بعد ببینم به خودشون اجاز می دهند بگند ما داریم خوردو تولید می کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!
احسان آرسنالی
۲۲ تیر ۱۳۹۳فکر نکنم فروش بره نمیدونم چرا ولی حس میکنم خریدار های چنین ماشین هایی به جز این چندین ماشین دیگه دارن اینو میخرن واسه اینکه داشته باشنش نه اینکه بروننش واسه همین به مصرفش توجه نمیکنن
hero
۲۲ تیر ۱۳۹۳کلا کلاس اس و کلاس سی خیلی بهم شبیه شدن
علتش رو نمیدونم
mb1909
۲۲ تیر ۱۳۹۳زیباترین خودرویی که الان داره تولید میشه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ تیر ۱۳۹۳درود .
باربد جان شرمنده . یادم رفت از مطلب بسیار خوبت تشکر کنم . عالی بود .
camaro
۲۲ تیر ۱۳۹۳خواهش میکنم.
Ahmad..F12
۲۳ تیر ۱۳۹۳منم به نوبه ی خودم ازت تشکر میکنم باربد عزیز
اصلا پُستی که درباره ستاره باشه همیشه بهم انرژی میده
مرسدس کلاً ماشینیه تکرار نشدنی و تکراری نشدنی…
PEUGEOT
۲۲ تیر ۱۳۹۳از همه نظر عالیه : طراحی داخلی و خارجی قدرت موتور و شتاب و مصرف سوخت
تنها ایرادی که می تونم براش بگیرم اینه که در حالت الکتریکی تنها 33 کیلومتر میره
PEUGEOT
۲۲ تیر ۱۳۹۳چقدر موتور تروتمیز و جمو جوری داره آدم خوشش میاد نگاش کنه
PEUGEOT
۲۲ تیر ۱۳۹۳راستی باربد جان ممنون از پستی که گذاشتی قشنگ بود
امید
۲۶ تیر ۱۳۹۳ای خدا خیله خوبه گل بود گل تر شد