مرسدس بنز

معرفی مرسدس کلاس C استیت ۲۰۱۵

نسخه جدید استیت از کلاس C مرسدس‌بنز در سپتامبر ۲۰۱۴ خود را برای فروش در اروپا آماده می‌کند. کلاس C استیت جدید بر اساس طراحی یک سدان و با یک ظاهر اسپرت در عقب ساخته شده است.

Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, T-Modell (S 205) 2014
Mercedes-Benz C 300 BlueTEC HYBRID, T-Modell (S 205) 2014
چراغ‌های عقب این مدل با نوار بلند کروم همراه است. کاملاً واضح است که هدف اصلی از کلاس C استیت، خودرویی است که بتواند ظرفیت حمل وسایل و کارآیی بیشتری نسبت به یک سدان داشته باشد. به این منظور، مدل جدید به اندازه ۹۶ میلی‌متر بلندتر شده و به ۴۷۰۲ میلی‌متر رسیده است.
2015 Mercedes-Benz c300 wagon and c250
۲۰۱۵ Mercedes-Benz c300 wagon and c250
همچنین این افزایش بعد در عرض ۴۰ میلی‌متر، در فاصله محوری ۸۰ میلی‌متر نسبت به کلاس C قبلی بوده است. بنابراین عرض مدل جدید ۱۸۱۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن ۲۸۴۰ میلی‌متراست. کلاس C جدید حدود ۶۵ کیلوگرم نیز سبک‌تر شده است. مرسدس می‌گوید که فاصله پاها و فضای مانور برای سرنشینان ردیف عقب بسیار بیشتر از قبل است.
2015 Mercedes-Benz C-Class Estate
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class Estate
ظرفیت حمل بار کلاس C استیت ۴۹۰ لیتر است که نسبت به مدل قبلی، ۵ لیتر اضافه شده است. اگر صندلی‌های عقب جمع شوند، این ظرفیت به ۱۵۱۰ لیتر افزایش می‌یابد که باز هم ۱۰ لیتر نسبت به مدل قبلی بیشتر است. این خودرو از فرم تاشوی ۴۰:۲۰:۴۰ در صندلی‌های عقب به جای ۶۰:۴۰ استفاده می‌کند که به صاحب خودرو این اجازه را می‌دهد که در داخل کابین پنج، چهار، سه یا دو صندلی داشته باشد. در عقب کلاس C استیت نیز می‌تواند بدون دخالت دست، باز و بسته شود.
2015 Mercedes-Benz C-Class Estate Interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class Estate Interior
در این مدل، مرسدس از سرویس «کانکت می» استفاده کرده که به کاربران اجازه می‌دهد که در هر زمان از هر جایی که باشند به وسیله نقلیه خود متصل شده و به صورت آنلاین از میزان پر بودن مخزن سوخت آن اطلاع پیدا کنند.
مدل جدید نسبت به خودروی قبل از خود تا ۲۰ درصد در زمینه مصرف سوخت بهینه‌تر عمل می‌کند. البته این پیشرانه با همین مصرف سوخت به عنوان یک سدان نیز در دسترس است. موتورهای دیزلی ارائه شده برای این خود دارای خروجی ۱۱۳ و ۲۰۱ اسب‌بخار هستند. همچنین یک آپشن دیزل هیبرید نیز با عنوان C 300 به لو تک هیبرید وجود دارد که بخش دیزل آن دارای ۲۰۱ اسب‌بخار و موتور الکتریکی آن ۲۶ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و دارای مصرف سوخت ۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. موتورهای بنزینی نیز بازه قدرتی بین ۱۵۴ تا ۳۲۸ اسب‌بخار دارند نسخه C 350 هیبرید آن‌ها بعداً ارائه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    ماشین بسیار زیبا و کاربردیه ولی نمیدونم چرا من با استیشن حال نمیکنم
    فکر کنم جزو موفق ترین ها یا حتی موفق ترین استیشن بازار بشه

    1. انزو

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      از اون پیکان استیشن قدیم ب اینور دیگه استیشن ندیده بودم!!فک نکنم کسی طرفدار استیشن باشه.

        1. NASSY

          ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (410 ديدگاه)

          عـــــــــــــــــــــــــــــــــجـــــــــــــــب !!!

          3 میلیون و 700 میشه : 20 میلیون تومان ؟!!!!!!!

          خدایا خودت رحـــــــــم کن , اینا که رحم حالیشون نیست!!!

      1. masoud 68

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (18 ديدگاه)

        پراید استیشن هم بود . بهش می گفتن پراید سفری

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          داداش امروز برو دکه های روزنامه فروشی ، هفته نامه ی

          دنیای خودرو را بخر و مطلب هیوندای سانتافه را بخون .

        2. یه پسل باهوش

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          جدا از پراید استیشن پژو های استیشن که اواخر با جلوی پارس می اومد بیرون هم جالب بود

        3. رضا

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          مگه چی نوشته میلاد جان؟؟

      2. Ehsan

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1251 ديدگاه)

        ولی به نظرم استیشن در بازار آمریکا و اروپا طرفدار زیاد داره

    2. مک میسل

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      تو هممون بازار المان مشتری داره….برای اینکه اونجا ماشینه هاچ بک ویا استیشن خیلی دوست دارن مخصوصا اونجا خانوما ماشین بلدن و به درد خانوما میخوره

    3. علی آقا

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (585 ديدگاه)

      من استیشن دوست دارم. خیلی کاربردی تر از صندوق‌دار هست. اگه طراحیش از بنز باشه زیبا هم هست.
      همه خودروسازهای دنیا یه طرف بنز یه طرف

      1. مک میسل

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        یاد همون پیکان استیشنای قدیم!

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .

        پیکان عشقه . حرف نداره .

        1. انزو

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (369 ديدگاه)

          تولد ماشینت مبارک میلاد.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          ممنون انزو جان . لطف داری .

    4. Germany & Japan

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1677 ديدگاه)

      من عاشق نسل قبل بودم ، اسپورت بود قیافش :( این لوکس شده و دیگه حالت اسپورت قدیمارو نداره ، ولی خوداییش عالیه قیافش

    5. مک میسل

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      هم قیمتی فولوکس گلف2014 هست ولی امکانات رفاهیش از اون بیشتره

    6. مک میسل

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      با سلام به سردبیر و کل دست اندر کاران پدال…میخواستم بگویم شما سایت بروز و خوبی دارید ولی فقط1 اشکال دارد.اونم اینکه مطلب روزانه رو کم و در یک ساعت بخصوصی میگذارید…و بعدا وقتی کاربر همه ی مطالب را میخواند… حوصله اش سر میرود .لطفا زیاد مطلب بگذارید و همه ی مطالبتان را در یک ساعت بخصوص نگذارید و مثلا1ساعت1 بار یک مطلب جدید بگذارید……البته من به عنوان کم سن ترین و بی تجربه ترین کاربر پدال توصیه کردم و این توصیه ی من هیچوقت یک نصیحت نیست..خیلی ممنونم میشوم اگر اینطور بشود.ارادتمندم

  2. احمدرضا

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    خییلی زیباست عالیه فکر کنم پر فروش ترین استیشن بشه

    1. احمدرضا

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      البته بعد از استیشن های بی ام و

  3. شلبى

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    خداوکیلى اولش که عکس پست رو دیدم فکر کردم مطلب راجع ب s کلاس هستش ، بیش از اندازه شبیهِ همن،

  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .

    طراحیه قسمت عقب این مدل نسبت به سدانش اسپورت تر به نظر میرسه .

    من عاشق ماشین های هاچ بک هستم . خیلی دوستشون دارم . خیلی کاربردی هستند .

    این مدل از بنز جزو معدود بنزهایی است که چراغ های عقبش با سدانش فرق

    میکنه .

    چون همیشه مرسدس بنز از همان چراغ های سدان برای استیشن هم استفاده

    میکرد .

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      اقا من اشتباهی نوشتم عاشق مدل هاچ بک هستم ، اشتباه شد ، منظورم استیشن

      بود .

      از نظر من استیشن کلاسش خیلی بهتره . کاربردی تر هم هست . کلا یچیز دیگست .

  5. رضا

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    بیا میلاد جان اینم از سی کلاس استیت
    میتونی ازش لذت ببری
    من عاشق طراحی داخلیشم

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      اخه 2 هفتست معرفی شده ولی خبرش تو پدال نبود . منم دل دارم خب .

      اذیتم نکنین .

      ولی انصافا عقبش از مدل سدانش زیباتره .

      1. Japan & Germany

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1677 ديدگاه)

        مدل سدان بیاد ایران میترکونه ، یه اس 500 کوچیک ارزون تر ، فکر کنم 350 تومن بشه

    2. Ehsan

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      مخصوصا این کنسول میانیش منو کشته

  6. امید

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    وقتی نگاهش میکنی خون تو رگات وامیسه خیلی عالیه خیلی زیبا زیبا زیبا

  7. iman mclaren p1

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    طراحی داخلیش محشره

  8. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    اصلا ازماشینای استیشن خوشم نمیاد! ولی با دیدن این ماشین نظرمو تغییر میدم.

  9. محمدجواد

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    Not a Ferrari, not Lamborghini, Bugatti ….. not ….
    I love and pride!

  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .

    ببینید بیشتر چراغ های عقب مدل استیشن با مدل سدان یکی است . به جز

    همین مدل c کلاس 2014 . فقط این مدل است که چراغ عقب سدان با استیشن مدل

    خودش فرق میکنه .

    مدل E کلاس 2014 .

    استیشن :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg_estate/1024×768/wallpaper_0e.htm

    سدان :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg/1024×768/wallpaper_0f.htm

    مدل CLS 2014 .

    سدان :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-cls350_cdi/1024×768/wallpaper_4f.htm

    استیشن یا شوتینگ بریک :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2013-cls_shooting_brake/1024×768/wallpaper_43.htm

    مدل E کلاس 2011 .

    استیشن :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-e350_4matic_wagon/1024×768/wallpaper_20.htm

    سدان :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-e-class_l/1024×768/wallpaper_0b.htm

    بنز مدل C کلاس 2008.

    استیشن :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2008-c-class_estate/1024×768/wallpaper_61.htm

    سدان :

    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2008-c-class/1024×768/wallpaper_67.htm

  11. امیر حسین

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    این ماشین چرا انقدر خوشگله ? ها ؟

  12. reza

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    مدل های استیشین اصلا هیجان ندارن
    ولی کاربرد زیادی دارن

    بنز دیگه مگه میشه دوسش نداشت :) :)

  13. P.G

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    هیچ وقت از استیشن خوشم نیومده!فرقى هم نمیکنه واسه چه کشور وچه شرکتى باشه!گند زده میشه به ظاهر عقب ماشین،وقتى استیشن میبینم ناخودآگاه یاد نعش کش هاى بهشت زهرا و آخرت میوفتم:()

    1. masoud 68

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      حرف دلم رو زدی

    2. مهدی

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (79 ديدگاه)

      قبول دارم که به اندازه سدان کلاس سی زیبا نیس ولی دیگه بی انصافی نکنین.در بازار اروپا طرفدارهای ماشینهای هاچ بک و استیشن از سدان بیشتر نباشه کمتر نیس.
      طراحی داخلیش واقعا مثل یک رویاست…برای همه بچه های پدال آرزوی داشتن یک کلاس سی رو دارم!

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .

        داش مهدی این بنز هم نباشه به خدا من قانع هستم .

        یدونه 230 دانشجویی هم کارمو راه میندازه .

        1. مهدی

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (79 ديدگاه)

          میلادجان من عاشق بنزهای دانشجوئی ام.هنوزم وقتی تو خیابان میبینمشون حسرت میخورم که چرا به موقع یکی نخریدم.قسمت ما همون ال 90 بود.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          به خدا بیشتر از بنزهای الانی قبولش دارم .

  14. sadegh

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2121 ديدگاه)

    بسیار زیبا، طراحیِ کشیده ی بدنه، نه تنها ماشینو از ریخت نداخته، بلکه قشنگش هم کرده، حفظ کردن طراحیِ اسپرت توی ماشینای استیشن سخته، ولی BENZ به خوبی از پسش بر اومده

    طراحیِ داخلیش هم که دیگه…. چی بگم؟!!

  15. PEUGEOT

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    کاملا باهات موافقم صادق جان
    طراحی بسیار زیبا و کشیده ای داره
    طراحی داخلی هم فوق العادس
    ولی نمی دونم چرا استیشن چرا در کشور ما طرفدار نداره

  16. hamid z4

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    دوستان عزیز سلام
    خیلی وقته حداقل روزی 1بار به این سایت میام و مطالب و دیدگاهای بسیار عالی شمارو میخونم و استفاده می کنم.ولی زیاد اهل نطر دادن نیستم
    1سوال دارم ازتون امیدوارم کمکم کنید.
    قصد خرید 1 خودروی شاسی بلند تو رنج 150-200 ملیون رو دارم.خودم نطرم روی ایکس3 کارکرده و پرادوی 2012 4سیلندر کارکرده هست.. ولی از خرج احتمالیه ایکس 3 و قدرت کم پرادو4سیلندر (و مصرف سوخت بالاش) اطلاع کاملی ندارم و می ترسم انتخاب اشتباهی بکنم.
    خواهش می کنم تا جایی که میتونید راهنماییم کنیم.
    خیلی مچکرم

    1. PEUGEOT

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      این سایتی که بهت معرفی می کنم می تونه خیلی کمکت کنه:
      در این سایت اطلاعت فنی تمام خودرو های موجود در ایران همراه با قیمتاشون نوشته شده

      برو بالا از روی نوار آبی رنگ پدال تیتر سایت خودرو , اطلاعات فنی خودرو ها رو انتخاب کن بعدش سایتش برات باز میشه

      لینکش رو مستقیم نزاشتم چون اون موقع ممکن بود چند ساعت طول بکشه پدال تاییدش کنه.
      ولی اگه نظر منو بخوای توی این رنج قیمت اول bmw x1 مد نظرت باشه بعد بقیه
      موفق باشی.

      1. hamid z4

        ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (13 ديدگاه)

        ممنونم از لطفت
        ولی چون دنبال ماشین دست 2 هستم بیشتر دوس دارم نطرات خودتونو بچه هارو بدونم.

        1. مک میسل

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          .خوبه

        2. مک میسل

          ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          حمید جان:انتخاب 0 من سانگ یانگ اکتیون جدید….
          و انتخاب کارکرده پرادوی4 سیلندر2012 بگیری….
          ولی اگر برای افرود میخوای بجز سانگ یانگ هیچکدوم اینارو نگیر و با یذره(25 میلیون)خرج بیشتر یه لندکروز2011 تمیز بگیر.میتونی اگر خواستی کمک به این جیمیل ها بگی:kasraa.0000@gmail.com

  17. امیر

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)
  18. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .

    حالا همون طور که مرسدس بنز برای مدل CLS نمونه ی شوتینگ بریک زد ،

    برای مدل CLA هم مدل شوتینگ بریک میزنه .

    الان در حال تسته .

  19. امید

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران؛
    هزینه ساخت‌ “پراید” 3 میلیون و 700 هزارتومان!

    نحصار طولانی مدت در تولید خودروهای بی کیفیت داخلی که بسیاری از آنها تنها در ایران تولید شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسند رفاه مصرف کننده را به سود عده ای اندک نابود کرده است.

    بهانه اشتغال زایی 500 هزار نفری شاغلان بخش خودرو که آمارها نشان می دهد کمتر از 40 هزار نفر در بخش تولید خودرو فعالیت می کنند باعث شده است تا عده ای در مقام توجیه تولید خودرو با وضعیت کنونی بر بیایند.

    نیازی به توضیح نیست که آمار 500 هزار نفری به خدمات خودرو مانند تعویض روغن، پنچرگیری، تعمیرات و … مربوط می شود که چه خودروی داخلی در بازار باشد و چه خودروی وارداتی باکیفی تغییر نمی کند.

    سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سخن گفت، خودروسازان داخلی در برابر انحصاری که دارند خدمات ارائه نکرده و عملا جاده بین مصرف کننده و تولیدکننده در صنعت خودرو جاده ای یک طرفه است.

    آنها در حالی از خدمات پس از فروش می گویند که اگر خودروی تحویلی به خریدار نقصی داشته باشد، به جای تحویل خودروی جدید که در قانون بدان تصریح شده و یا حداقل رفع عیب سریع و بدون هزینه، با صرف زمان زیاد و بهانه های مختلف در مقابل اخذ هزینه از مشتری رفع عیب می کنند که به ندرت رضایت مشتری را به دنبال دارد.

    امامی افزود: هزینه تمام شده خودرو در ایران به دلیل سومدیریت و انحصاری عمل کردن به شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمایت از صنعت هزینه های زیادی را بر مشتریان تحمیل می کنند بدون آنکه از خود بپرسند پس چه کسی از مصرف کننده حمایت می کند. ظاهرا وظیفه وزارت صنعت تنها حمایت از تولیدکننده های خودرو است.

    امامی تاکید کرد: برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ 3 میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود 20 میلیون تومان که تنها 3 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.

  20. امید

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    انحصار طولانی مدت در تولید خودروهای بی کیفیت داخلی که بسیاری از آنها تنها در ایران تولید شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسند رفاه مصرف کننده را به سود عده ای اندک نابود کرده است.

    بهانه اشتغال زایی 500 هزار نفری شاغلان بخش خودرو که آمارها نشان می دهد کمتر از 40 هزار نفر در بخش تولید خودرو فعالیت می کنند باعث شده است تا عده ای در مقام توجیه تولید خودرو با وضعیت کنونی بر بیایند.

    نیازی به توضیح نیست که آمار 500 هزار نفری به خدمات خودرو مانند تعویض روغن، پنچرگیری، تعمیرات و … مربوط می شود که چه خودروی داخلی در بازار باشد و چه خودروی وارداتی باکیفی تغییر نمی کند.

    سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی سخن گفت، خودروسازان داخلی در برابر انحصاری که دارند خدمات ارائه نکرده و عملا جاده بین مصرف کننده و تولیدکننده در صنعت خودرو جاده ای یک طرفه است.

    آنها در حالی از خدمات پس از فروش می گویند که اگر خودروی تحویلی به خریدار نقصی داشته باشد، به جای تحویل خودروی جدید که در قانون بدان تصریح شده و یا حداقل رفع عیب سریع و بدون هزینه، با صرف زمان زیاد و بهانه های مختلف در مقابل اخذ هزینه از مشتری رفع عیب می کنند که به ندرت رضایت مشتری را به دنبال دارد.

    امامی افزود: هزینه تمام شده خودرو در ایران به دلیل سومدیریت و انحصاری عمل کردن به شدت بالا بوده و هر بار به بهانه حمایت از صنعت هزینه های زیادی را بر مشتریان تحمیل می کنند بدون آنکه از خود بپرسند پس چه کسی از مصرف کننده حمایت می کند. ظاهرا وظیفه وزارت صنعت تنها حمایت از تولیدکننده های خودرو است.

    امامی تاکید کرد: برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ 3 میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود 20 میلیون تومان که تنها 3 میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود.

  21. Alpha

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    کنسول وسطش بی نظیره !

  22. SAEED

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    عاشق استیشنم!مرسی پدال!واقعاً زیباست!!!!!!
    همون رنگش و کیفیت رنگش ب تنهایی میتونه آدمو دیوونه کنه!!

  23. مجتبی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    به طور کل استیشن تو ایران طرفدار نداره.بچه ها راسته که نصف سهام بنز مال ایران بوده و از این جور حرفا؟همیشه دوست داشتم منشا این شایعات رو بدونم اقایون عشق المانی اگه اطلاعات دارین لطفا جوا ب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا