سلیقه خریداران چینی بیشتر متمایل به خودروهای بزرگ و لوکس است. این در حالی است که آناتومی مردمان این کشور نیازی به چنین خودروهایی را توجیه نمیکند اما با این حال تقاضای بالا باعث میشود تا شرکتهای مختلف برای این بازار، مدلهای ویژهای با امکانات بیشتر و البته اندازه بزرگتر را تولید نمایند.
در کنار آئودی A4 و ب ام و سری ۳ با اندازههای کشیدهتر اتاق، مرسدس بنز هم کلاس سی خود را با فاصله دو محور طولانیتر برای این بازار آماده کرده است.
طراحان اشتوتگارتی، طول کلاس C را ۸۰ میلیمتر افزایش دادهاند. اکنون طول خودرو به ۴۷۶.۶ و فاصله بین دو محور به ۲۹۲ سانتیمتر رسیده است. تمام این فضای اضافی به سرنشینان عقب اختصاص مییابد تا در فضایی لیموزین مانند، احساس دلتنگی نکنند.
صندلیهای این مدلها هم به صورت الکتریکی قابل تنظیم هستند. [jwplayer mediaid=”۷۱۴۶۹″] برای پیشرانه در کشور چین از موتور ۱۵۴ اسبی تا موتور ۳۶۲ اسبی در دو نسخه سدان و سدان اسپرت بهره گرفته میشود. نمونه اسپرت با پکیج آیرودینامیکی AMG تجهیز شده است. [دانلود ویدئو]
افرین به مشتری مداری بنز.ادم توی دو راهی سختی گیر میکنه: روی صندلی های عقب لم بدی یا اینکه به عنوان راننده از روندن خودرو لذت ببری! من خودم ترجیح میدم فقط برونم،فقط! ;)
پدال،درخواست دوباره! مقایسه ی بی ام و M235i و بنز CLA45 AMG رو بذار تا دوستانی که به توانایی این دو خودروساز شک دارن،با چشم خودشون واقعیت رو ببینن.با تشکر.
خیلی با ابهته مثلا طراحی ماشینای هیوندای بعد 1 سال دیگه جذابیت اولشون رو ندارن و قیافشون عادی میشه اما طراحی بنز و BMW بعد از پنج سالم ادم دوست داره وقتی این ماشینا توی خیابون راه میرن با چشم تعقیبشون کنه کلا یه کشش و جذابیت خاصی دارن
یادم رفت درباره خود ماشین نظر بدم طراحی بیرونی ماشین قشنگه ولی داخلش واقعا یه چیز دیگس طراحی که تشکیل شده از چوب و چرمه و همه چیز در جای خودشه یعنی طراحی داخلش به ادم ارامش میده موتوایی که برای این ماشین در نظر گرفتن هم قدرت خوب و کافی دارن
این ایمیل هم دهن منو سرویس کرد. تا حالا 50 بار اشتباه واردش کردم تو پدال پشتش نا مفهوم و بی معنیه. یه نگاه به ای کلاس بکنید. درش احساسات موج میزنه. من این حس رو در چراغ های عقب سی کلاس جدید نمی بینم. داخلش هم زیادی قدیمی و سادس. قسمت داشبوردش مثل کامیون ها میمونه.(صاف رفته بالا با یه برآمدگی کم!درست مثل بنز های 40 سال پیش) ولی میشه از این مشکلات چشم پوشی کرد. فنی عالی ، طراحی جلو عالی،هندلینگ عالی (نسبت به رقیبان)،امکانات مناسب تر از رقیبان و قیمت متناسب با توجه به امکانات. من اینو به همه رقیبان ترجیح میدم در هر صورت.
.اون بر آمدگی رو داشبورد رو می بینی؟ دقیقا همون تو اون مدل های قدیمی هم هست!(کاری به کنسول مرکزی ندارم) داشبورد کامیون ها هم حالت پیچشی دارن! من تا حالا فکر میکردم داشبورد کامیون ها حالت متقاطع بیضی شکل دارن!هه هه عزیزم اگه یکم چشمتو بیشتر باز کنی و داشبورد 4 تا کامیون و کشنده رو دیده باشی میفهمی چی میگم.(یه سر بزن به پتربیلت و کنوورث)برآمدگی رو خواهی دید.بحث بر سر برآمدگیه نه چیز دیگه.
اینم بگم کسی کم میاره که بحث رو عوض میکنه. نه من که فقط پاسخ بهت دادم! در ضمن. اون چیزایی که شما روش سرمایه گزاری کردی برای رو هوا بردن شخصیت من،به راحتی خنثی میشن. اگه اشتباهی کرده باشم با یه عذر خواهی و گفتن ببخشید حل میشه. من مقاومتی در برابر این شبه جمله ندارم. خیلی راحت میگم ببخشید. اشتباه کردم. شما هم به جای تهدید تو جایی که در یک ماه یا بیشتر دو میلیون بازدید کننده داره،کمی اخلاقی تر برخورد کن. تو با اینهمه دیدگاه و جایگاه خاصی که در پدال داری،مسلما الگوی یه عده نوجوان هستی. درست نیست که از تهدید و دروغ گو خواندن و بکار گیری الفاظ منفی،جو کاربران رو تند کنی. البته شاید ناخواسته اینجور رفتار میکنی. من تورو متهم نمیکنم . (و اینم می دونم که شخصیت خودم چه سابقه ی بدی داشته. ولی بالاخره انسان هستم و قابل تغییر،من تغییر کرده ام)میلاد از اینجا به بعد رو با شما نیستم امیدوارم یه روز که میام تو پدال، دوستی رو احساس کنم. بخدا وقتی میرم تو سایت معروف خودرویی انگلیسسی زبان اتوبلاگ و قسمت کامنت هارو میخونم،تعجب میکنم که مگه انسان ها باهم چقدر فرق دارند? اونجا هر کس از کلماتی مثل فقط و یا کلمات متعصابه استفاده کنه،با مخالفت بقیه روبرو میشه و دیسلایک فراوان میخوره. درست برعکس پدال! اینجا هرچقدر بیشتر متعصب باشی روی یک چیز،طرفدارات هم بیشتره.حرفات هم بیشتر خریدار داره. همچنین نوع نگاه اکثر نظر دهندگان در سایت های خارجی،مثبته. اصلا فضای اون سایت بشدت دوستانه است. وقتی میری تو اون سایت ها و قسمت نظرات رو باز میکنی،اصلا ترسی نداری که ممکنه شمارو به خاطر نظرت،مورد سرزنش و تخریب شخصیتی قرار بدهند!و شخصیتت رو کسی نمیخواد ببره رو هوا! پدال یعنی میشه یک “مرام نامه” می داشتی تا توی اون اصول اخلاقی فعالیت در پدال مشخص میشد و هر کس قبل از نظر دادن باید اون رو قبول میکرد? اصول اخلاقی فقط فحش ندادن نیست و شامل خیلی چیز ها میشه. من معتقد هستم پدال به عنوان یک رسانه پر بازدید، وظیفه شرعی و عقلانی داره که فرهنگ سازی بکنه. و چه جالب که بدونید در کشور های پیشرفته از نظر اجتماعی، رسانه ها آزاد هستند که هر کاری میخوان بکنن ! ولی اون وجدان رسانه ای بهشون اجازه نمیده پاشونو بیش از اندازه ای دراز کنن. نمونش ماجرا خودکشی یک نفر در برنامه زنده تعقیب و گریز در شبکه فاکس! که مجری مجبور به عذر خواهی شد در صورتی که شبکه و مجری هیچ کدام کار اشتباهی نکرده بودتد. پدال من معمولا نظر خاصی در مورد تغییر در سایت نمیدم ولی خواهش میکنم که این مرام نامه که برخی انجمن ها هم نمونش رو دارند رو، در پدال به اجرا بذاری. مرام نامه ای که رعایتش اجباری نیست ولی به شما یادآور میشه که کی هستی و کجا داری نظر میدی و چه وظیفه ی شرعی و عقلانی داری.
بسیار زیباست واقعا طراحی خیلی خوبی داره کاش یکم خودرو ساز های کم تجربه یاد بگیرند خودرو رو بی خود کشیده و دراز نکنند کلا باید با اصول طراحی ماشین مچ باشه تا شاهد همچین ماشین های خوبی باشیم
خیلی امیدوار کنندست این نسل، باید دید بالاخره می تونه سلطه ی سری 3 توی این سگمنت رو از بین ببره یا نه ، البته این نسل بیشتر روی خصوصیات لوکس بودنش کار شده و سری 3 بیشتر روی خصوصیات اسپرت پس شاید نشه مقایسه شاخ به شاخ اونطور که مدنظر هست انجام داد
از مدل صندلی هاش خیلی خوشم میاد ، عقبش و دریچه کولرش با سلیقه ی همه جور در نمیاد ، جلوش خوبه ولی تکراریه یه جورایی ، فرق جلوش با CLS رو نفهمیدم ، بهر حال واسه اولین نسل خیلی خوبه
شاهین جان قصد ناراحت کردن ندارم ، من خودم از طراحی داخلی بی ام و خیلی خوشم میاد ولی به نظرم طراحی های بنز یکم بهتره ولی در طراحی خارجی بی ام و بهتر عمل میکنه البته این موضوع باعث نمیشه که من بی ام و رو به بنز ترجیح ندم و اگر بین یک بنز و یک بی ام و بگویند کدوم رو انتخاب میکنی انتخابم بدون شک بی ام و است
کاشکی یه روز میومد که بنز به سلیقه ایرانی ها و برای ایرانی ها تولید کنه، مث قدیما. در کل ماشین خیلی خوبیه، با اینکه سدان هستش موتور خوبی داره، دیگه سریه AMG بماند، ولی انصافا رقبای خیلی شاخی هم داره
با سلام واقعا جالبه من نمی دونم این چینی ها که نصف ایرانیها قد و وزن دارند باید تو ماشین کشیده سوار بشند و کمپاینها رو مجبور می کنند که بر اساس سلیقه اونها ماشین بسازند ولی ما ایرانیها که جثه و هیکلمون چند برابر این چینی هاست دلمون رو خوش می کنیم تو 206 و یا آشغالهای وطنی (فرقی نمی کنه)نشستیم و کلی هم ذوق می کنیم ماشین ما 16 سوپاپه وشتابش با گالاردو یکیه و….ولی حتی نمی تونیم سلیقه یه اشغال ساز رو تغییر بدیم !!!!!!!!!!!ای بابا
pedram1386
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳وافعا زیباست مثل s500هست
امیر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳دیروز یه دونه مشکیش داشت تو پارکینگ منطقه آزاد خاک میخورد کل بدنش خاکی بود و زیر آفتاب 2 تا کامارو به همرا دو تا بنز سری E هم کنارش بودن
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳افرین به مشتری مداری بنز.ادم توی دو راهی سختی گیر میکنه: روی صندلی های عقب لم بدی یا اینکه به عنوان راننده از روندن خودرو لذت ببری!
من خودم ترجیح میدم فقط برونم،فقط! ;)
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال،درخواست دوباره!
مقایسه ی بی ام و M235i و بنز CLA45 AMG رو بذار تا دوستانی که به توانایی این دو خودروساز شک دارن،با چشم خودشون واقعیت رو ببینن.با تشکر.
بهزاد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان motor trend یک مقایسه کامل جاده ای (نه کاتالوگی) بین این 2 به اضافه ی سوبارو انجام داده و توانایی ها هم اثبات شدن:
http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1403_bmw_m235i_mercedes_cla45_amg_subaru_wrx_sti_comparison/
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳بهزاد جان میدونم،کل ویدئوش رو دیدم(البته سوبارو نبود)،بازم ممنون که گفتی.
البته توانایی این خودروها برای بعضی از دوستان عزیزمون ثابت نشده! ;)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شاهین یعنی بنز میبازه ؟؟؟
من یدون کلیپ دارم که بین CLA 450 AMG و واکسهال 8 سیلندر است .
بنز اونو لوله میکنه . خواستی بگو برات لینکشو بذارم .
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش میلاد،نمیبازه ولی کاملا مشخصه که مجری و راننده ی پیست از بی ام و بیشتر خوششون اومده.اگه خواستی لینکشو بذارم ببین و لذت ببر.
slr722
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بنز چیکار میکنی؟؟؟؟این که شد S…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
پویا برای تو هم باید توضیح بدم ؟؟؟؟
باشه اینم 10000000 بار .
((( در طول حیات مرسدس بنز C کلاس ، از ابتدا تا کنون ، این کلاس
شباهت های بسیاری به S کلاس داشته . از همون اول موضع بنز مشخص بود .
هرجا هم که بری ( نزد تعمیرکاران . بنز سواران . بنز بازان ) به کلاس C
بچه بنز یا بچه S میگویند . )))
carbonado aventador
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳Slr ولش کن!!!بعدن می فهمن حرف مارو!!!!خوبی رفیق قدیمی?????
شایان
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳خب که چی؟ الان میخوای بگی رولز رویس یا مک لارن بهترن!!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
واقعا زیباست .
بنز کارش درسته .
حالا واقعا چینی ها ماشین های طویل میخوان چیکار ؟؟؟
در اخر هم باید بگم که زبان طراحی در طراحی های بنز موج میزنه .
از طراحی چراغ گرفته تا ……
((( همیشه از این میترسیدم که نکند جفت من با دیگری جفت شود و سهم من
جفتک باشد !!!! )))
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد فکر کنم اینا روحیه ی اشرافی گری (پز دادن) دارن.
اینارو ولش شعار AMG و بنز رو خیلی دوس دارم
One man One engine
ارادت
e.scamp
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳از نطر من بنز مساویست با عدم وجود اشتباه
PEUGEOT
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی با ابهته
مثلا طراحی ماشینای هیوندای بعد 1 سال دیگه جذابیت اولشون رو ندارن و قیافشون عادی میشه
اما طراحی بنز و BMW بعد از پنج سالم ادم دوست داره وقتی این ماشینا توی خیابون راه میرن با چشم تعقیبشون کنه
کلا یه کشش و جذابیت خاصی دارن
ahmad1991
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳آخه 80 میل چی هس که بگیم کشیده شده:)
PEUGEOT
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳یادم رفت درباره خود ماشین نظر بدم
طراحی بیرونی ماشین قشنگه ولی داخلش واقعا یه چیز دیگس
طراحی که تشکیل شده از چوب و چرمه و همه چیز در جای خودشه
یعنی طراحی داخلش به ادم ارامش میده
موتوایی که برای این ماشین در نظر گرفتن هم قدرت خوب و کافی دارن
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳این ایمیل هم دهن منو سرویس کرد. تا حالا 50 بار اشتباه واردش کردم تو پدال
پشتش نا مفهوم و بی معنیه.
یه نگاه به ای کلاس بکنید. درش احساسات موج میزنه. من این حس رو در چراغ های عقب سی کلاس جدید نمی بینم.
داخلش هم زیادی قدیمی و سادس. قسمت داشبوردش مثل کامیون ها میمونه.(صاف رفته بالا با یه برآمدگی کم!درست مثل بنز های 40 سال پیش)
ولی میشه از این مشکلات چشم پوشی کرد. فنی عالی ، طراحی جلو عالی،هندلینگ عالی (نسبت به رقیبان)،امکانات مناسب تر از رقیبان و قیمت متناسب با توجه به امکانات.
من اینو به همه رقیبان ترجیح میدم در هر صورت.
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما جان یادته چقدر در مورد پشتش چقدر بحث کردین؟! :) (اون موقع فقط نظاره گر بودم!)
ولی انصافا ماشین خوبیه.یه نگاه هم به بی ام و بکن داداش!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ما اخر نفهمیدیم که داشبوردش شبیه بنز های 40 ساله پیشه یا شبیه کامیون ؟؟
بنزهای 40 سال پیش هم اینجوری نبودن . بنز های معماری . بنز دانشجویی و
بنز های S کلاس که بیشتر با موتور های 280 و 450 یافت میشوند .
ولی من هم زیاد با چراغ های عقب بنز حال نکردم . البته نه همشونو ها .
اونهایی که یک گوشه ی بیضیشون بازه .
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳این داشبورد شبیه داشبورد کامیون های امروزیه
این داشبورد شبیه داشبورد های قدیمی بنز هست(w114)
فهمیدی؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
اولا که داشبورد کامیون ها حالت پیچشی داره ، دوما
داشبوردش تفاوت 200درصدی با داشبورد بنز معماری میکنه .
از خودت تز نده .
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳.اون بر آمدگی رو داشبورد رو می بینی؟ دقیقا همون تو اون مدل های قدیمی هم هست!(کاری به کنسول مرکزی ندارم)
داشبورد کامیون ها هم حالت پیچشی دارن! من تا حالا فکر میکردم داشبورد کامیون ها حالت متقاطع بیضی شکل دارن!هه هه
عزیزم اگه یکم چشمتو بیشتر باز کنی و داشبورد 4 تا کامیون و کشنده رو دیده باشی میفهمی چی میگم.(یه سر بزن به پتربیلت و کنوورث)برآمدگی رو خواهی دید.بحث بر سر برآمدگیه نه چیز دیگه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . زیگما دیگه کم اوردی .
درباره ی کامیونهای امریکا و اروپا اطلاعات جمع کردم در
حد بنز . […]
تمام ادعاهات اشتباه بود .
وااااای که چیکار بکنم من با تو .
منتظر باش .
زیگما
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بگو هر حرفی داری
زیگما
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳اینم بگم کسی کم میاره که بحث رو عوض میکنه. نه من که فقط پاسخ بهت دادم!
در ضمن. اون چیزایی که شما روش سرمایه گزاری کردی برای رو هوا بردن شخصیت من،به راحتی خنثی میشن. اگه اشتباهی کرده باشم با یه عذر خواهی و گفتن ببخشید حل میشه. من مقاومتی در برابر این شبه جمله ندارم. خیلی راحت میگم ببخشید. اشتباه کردم.
شما هم به جای تهدید تو جایی که در یک ماه یا بیشتر دو میلیون بازدید کننده داره،کمی اخلاقی تر برخورد کن. تو با اینهمه دیدگاه و جایگاه خاصی که در پدال داری،مسلما الگوی یه عده نوجوان هستی. درست نیست که از تهدید و دروغ گو خواندن و بکار گیری الفاظ منفی،جو کاربران رو تند کنی. البته شاید ناخواسته اینجور رفتار میکنی. من تورو متهم نمیکنم .
(و اینم می دونم که شخصیت خودم چه سابقه ی بدی داشته. ولی بالاخره انسان هستم و قابل تغییر،من تغییر کرده ام)میلاد از اینجا به بعد رو با شما نیستم
امیدوارم یه روز که میام تو پدال، دوستی رو احساس کنم. بخدا وقتی میرم تو سایت معروف خودرویی انگلیسسی زبان اتوبلاگ و قسمت کامنت هارو میخونم،تعجب میکنم که مگه انسان ها باهم چقدر فرق دارند?
اونجا هر کس از کلماتی مثل فقط و یا کلمات متعصابه استفاده کنه،با مخالفت بقیه روبرو میشه و دیسلایک فراوان میخوره. درست برعکس پدال! اینجا هرچقدر بیشتر متعصب باشی روی یک چیز،طرفدارات هم بیشتره.حرفات هم بیشتر خریدار داره.
همچنین نوع نگاه اکثر نظر دهندگان در سایت های خارجی،مثبته. اصلا فضای اون سایت بشدت دوستانه است. وقتی میری تو اون سایت ها و قسمت نظرات رو باز میکنی،اصلا ترسی نداری که ممکنه شمارو به خاطر نظرت،مورد سرزنش و تخریب شخصیتی قرار بدهند!و شخصیتت رو کسی نمیخواد ببره رو هوا!
پدال یعنی میشه یک “مرام نامه” می داشتی تا توی اون اصول اخلاقی فعالیت در پدال مشخص میشد و هر کس قبل از نظر دادن باید اون رو قبول میکرد? اصول اخلاقی فقط فحش ندادن نیست و شامل خیلی چیز ها میشه. من معتقد هستم پدال به عنوان یک رسانه پر بازدید، وظیفه شرعی و عقلانی داره که فرهنگ سازی بکنه.
و چه جالب که بدونید در کشور های پیشرفته از نظر اجتماعی، رسانه ها آزاد هستند که هر کاری میخوان بکنن ! ولی اون وجدان رسانه ای بهشون اجازه نمیده پاشونو بیش از اندازه ای دراز کنن. نمونش ماجرا خودکشی یک نفر در برنامه زنده تعقیب و گریز در شبکه فاکس! که مجری مجبور به عذر خواهی شد در صورتی که شبکه و مجری هیچ کدام کار اشتباهی نکرده بودتد.
پدال من معمولا نظر خاصی در مورد تغییر در سایت نمیدم ولی خواهش میکنم که این مرام نامه که برخی انجمن ها هم نمونش رو دارند رو، در پدال به اجرا بذاری.
مرام نامه ای که رعایتش اجباری نیست ولی به شما یادآور میشه که کی هستی و کجا داری نظر میدی و چه وظیفه ی شرعی و عقلانی داری.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
حرفات واقعا زیبا بود زیگما .
اولن من معذرت میخوام . دومن منظورمو بد رسوندم . سومن
منظورم از اطلاعات این بود که یکسری حرفات اشتباه بود .
ولی هر کدام از کامیون ها مزایا و معایب خودشونو دارند .
چهارمن منظور من از کلمه ی ( فقط ) اولویت اول من است .
یعنی اولویت اول خرید ماشین برای من بنز است .
ببخشید یذره تند رفتم .
امشب خیلی چیز ها ازت یاد گرفتم .
زیگما
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳فدایی داریــ داداااااش
xsajad
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳بسیار زیباست واقعا طراحی خیلی خوبی داره کاش یکم خودرو ساز های کم تجربه یاد بگیرند خودرو رو بی خود کشیده و دراز نکنند کلا باید با اصول طراحی ماشین مچ باشه تا شاهد همچین ماشین های خوبی باشیم
محمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی امیدوار کنندست این نسل، باید دید بالاخره می تونه سلطه ی سری 3 توی این سگمنت رو از بین ببره یا نه ، البته این نسل بیشتر روی خصوصیات لوکس بودنش کار شده و سری 3 بیشتر روی خصوصیات اسپرت پس شاید نشه مقایسه شاخ به شاخ اونطور که مدنظر هست انجام داد
Zonda R
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
زیگما عزیز
احسنت
حرف دله منو زدی
ولی باش و بزار حداقل بقیه کسانی که تو سایتن ازت چیز یاد بگیرن
امید
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی رویایی هست دوسش دارم افرین بنز
مصطفی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دمش گرم.
Benzzz
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳این بنز ۲۰۱۵ مگه وارد بازارشد؟واگه آمده چقدر فى خورده؟
h111
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳در مورد مرسدس نمیشه حرف زد.فقط باید دید و کیف کرد.فقط میشه گفت پر فروش ترین برند لوکس.
احسان(احسان سابق)
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳چوب قهوه ای در کنار چرم سفید ادم رو از خود بی خود میکنه.ادم وقتی اینو میبینه بعد باید بره پراید ببینه داره به شعور چشماش توهین میکنه
carbonado aventador
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳به چینی ها نمی خوره ماشین بزرگ بخواهند!!!!!!!!
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳کربونادو جان خوشحالم که شما و اقا محسن دوباره برگشتین به سایت.امیدوارم که این مساله تداوم داشته باشه.ارادت.
carbonado aventador
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا محسن لطف کردند و تشریف آوردند!!!!وقتی کامنت محسن جان رو دیدم مثل أین بود که دنیا رو به من دادن!!!!!!!!!
Blindman
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳از مدل صندلی هاش خیلی خوشم میاد ، عقبش و دریچه کولرش با سلیقه ی همه جور در نمیاد ، جلوش خوبه ولی تکراریه یه جورایی ، فرق جلوش با CLS رو نفهمیدم ، بهر حال واسه اولین نسل خیلی خوبه
یه پسل باهوش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳فک کنم از فردا بجای کلاس گذاشتن با ماشینی که مثلا سفارش عرب هس
طرف کلاس می داره که اره ماشینم سفارش چینه
چن وقت دیگه هم به سلیقه مردم برکینافاسو ماشین تولید می کنن
ما هنوز موندیم 132 اس ایکس بگیریم یا ای ال
واقعا کدوم بهتره ؟ :)
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳پسل جان هیچ کدوم.مدل LE یا LT بگیر با دو ایربگ.ارادت.
Ehsan
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳با سلام ، ولی فکر کنم مدل SE دو ایربگ داره ، البته تو دفترچش نوشته ایربگ خیلی خطرناک است
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم احسان جان!!! انقدر تیپ داره که یادم رفته!
Ehsan
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳با اینکه طرفدار بی ام و هستم ولی باید گفت بنز در طراحی داخلی بهتر عمل میکنه
شاهین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳احسان؟! BMW یه چیز دیگه س.ناراحتم نکن! :(
Ehsan
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین جان قصد ناراحت کردن ندارم ، من خودم از طراحی داخلی بی ام و خیلی خوشم میاد ولی به نظرم طراحی های بنز یکم بهتره ولی در طراحی خارجی بی ام و بهتر عمل میکنه
البته این موضوع باعث نمیشه که من بی ام و رو به بنز ترجیح ندم و اگر بین یک بنز و یک بی ام و بگویند کدوم رو انتخاب میکنی انتخابم بدون شک بی ام و است
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳داداش شوخی کردم! جفتشون عالی هستن.امیدوارم که از دستم ناراحت نشده باشی.ارادت. ;)
رضا
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳طراحی داخلش بسیار زیبا و بی نفص ولی ای کاش اینقدر شبیه اس کلاس نبود
قیافش خیلی لوکس و سنگین شده و اصلا اسپرت نیست برخلاف سری 3
sadegh
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳کاشکی یه روز میومد که بنز به سلیقه ایرانی ها و برای ایرانی ها تولید کنه، مث قدیما.
در کل ماشین خیلی خوبیه، با اینکه سدان هستش موتور خوبی داره، دیگه سریه AMG بماند، ولی انصافا رقبای خیلی شاخی هم داره
rasoul
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳با دیدن اتاقش لذت میبرم وای به حال اینکه بشینم پشتش
علی
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳با سلام
واقعا جالبه من نمی دونم این چینی ها که نصف ایرانیها قد و وزن دارند باید تو ماشین کشیده سوار بشند و کمپاینها رو مجبور می کنند که بر اساس سلیقه اونها ماشین بسازند ولی ما ایرانیها که جثه و هیکلمون چند برابر این چینی هاست دلمون رو خوش می کنیم تو 206 و یا آشغالهای وطنی (فرقی نمی کنه)نشستیم و کلی هم ذوق می کنیم ماشین ما 16 سوپاپه وشتابش با گالاردو یکیه و….ولی حتی نمی تونیم سلیقه یه اشغال ساز رو تغییر بدیم !!!!!!!!!!!ای بابا
ESI
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳Really nice