شش ماه بعد از معرفی CLA 45 AMG حالا مرسدس نسخه مسابقه ای آن را هم آماده کرده؛ این خودرو قرارست در اتوشوی فرانکفورت ۲۰۱۳ در کنار مدل CLA 250 Sport برای اولین بار رونمایی شود . . .
دنبال مشخصات فنی این خودروی مسابقه ای نباشید چرا که مرسدس معتقدست آنرا برای شرکت در مسابقات مختلف ساخته و می تواند با انواع گیربکس ها، از پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوی ۴ سیلندر آن قدرتی متناسب با سلیقه مشتری بیرون بکشد!
در لیست ویژگی های این سدان مسابقه ای می توان دید که محورها عریض تر شده، سیستم تعلیق کاملا بهبود یافته، از کیت کربنی برای بدنه استفاده شده، کیت ترمز AMG داشته و سیستم محرکه آن نیز در دو نوع FWD یا AWD قابل انتخاب بوده؛ همچنین از فرمان مسابقه ای و صندلی های اسپرت ریکارو، رول کیج فولادی و سیستم اطفا حریق نیز استفاده شده است.
و حالا سری هم بزنیم به CLA 250 Sport که همانند هاچبک های A 250 Sport مجهز به یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۰۸ اسب بخار در دور ۵,۵۰۰ و گشتاور ۳۵۰ نیوتن مترست که با گیربکس ۷سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می شوند.
اسکالید
۱۴ شهریور ۱۳۹۲خیلی تپل و خشکله ، چراغ عقبش خیلی شبیه جنسیس کوپه هستش ،
slr722
۱۴ شهریور ۱۳۹۲واقعا چراغ عقب شبیه جنسیس کوپس…
درضمن انصاف داشته باشید…
slr722
۱۵ شهریور ۱۳۹۲چقدر راحت میشه فهمید که همه چقدر بی دلیل و از روی تعصب و بدون انصاف حرف نظر میدن…
جنسیس قبل cla اومد تو بازار…
اگه کسی هم نمیدونه بدونه…
nima
۱۴ شهریور ۱۳۹۲داداش من برعکس گفتی . جنسیس شبیه اینه .
M3 E92
۱۵ شهریور ۱۳۹۲حالا خوبه جنسیس قبل از این اومده بود o.O
km
۱۴ شهریور ۱۳۹۲https://www.google.com/search?q=mercedes+benz+cla&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.51773540,d.d2k,pv.xjs.s.en_US.a4Cglxu1uYM.O&biw=1366&bih=589&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=PssoUr2AFMKjhgeIpYG4Bw#hl=en&q=mercedes+benz+cla+rear&tbm=isch&um=1 جنسیس شبیه اینه اگه ماشینی قراره شبیهش باشه اون CLS هست
سينا
۱۴ شهریور ۱۳۹۲CLA45 AMG/// پر بازده ترین ماشینیه که تاحالا دیدم، موتور ۲ لیتری، شتاب صفر تا صد ۴.۶ ثانیه و دارای آپشن هایی مثل اگزوز اسپرت و البته قیمتی مناسب. عملاً باید مجوز نمره گذاری رو بهش بدن!
امیر
۱۴ شهریور ۱۳۹۲سلام ، میخام بین 180 تا 200 خرید کنم اما واقعا درمونده شدم ، نمیدونم از بین تویوتا آریون 2013 و آزرا 2013 و کیا کادنزا 2013 و جنسیس 2011 کدام یکی را انتخاب کنم ، لطفا اگه اطلاعاتی دارید به من کمک کنید ، ممنون از همه دوستان
سینا
۱۵ شهریور ۱۳۹۲من جای شما بودم یا آریون SE 2013 ورمیداشتم یا لکسس ES350 کارکرده تمیز.
Pooya
۱۵ شهریور ۱۳۹۲اون سه تا دلتو بد یه مدت میزنن
اریون بگیر
M3 E92
۱۵ شهریور ۱۳۹۲هیوندای بگیر که بازار دست دومش بهتره نسبت به بقیه
گرانجو پیشنهاده منه
km
۱۴ شهریور ۱۳۹۲انصافا قیمتش عالیه از ۳۰۰۰۰ $ شروع میشه یعنی کمتر از جنسیس CLA45 AMG هم که شاهکاره. خیلی خوشگله
فقط سری3
۱۴ شهریور ۱۳۹۲ماشین خوبی هست خوب ازبنز همین انتظارمیره
پژمان
۱۴ شهریور ۱۳۹۲اقای پدال از قهرمانی فراری 458 در مسابقات 24 ساعته spa francorchamps هم مطلب بزار smp racing
امیر خان
۱۴ شهریور ۱۳۹۲دوستان از بین آزرا و آریون و جنسیس و کادنزا کدامیک واسه خرید بهتره ، اگه بخام تا 190 تومن هزینه کنم
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ شهریور ۱۳۹۲درود امیر جان.
من اگر جای شما باشم ازرا رو از انتخاباتم حذف میکنم.درسته که طراحیه به روز و فضایی داره.ولی از اون ور هم زود دمده میشه.
اگر دنبال ماشین کم استهلاک و طراحیه اسیایی هستیو کیفیت برات مهمه تویوتا اریون.
اگر دنبال تجهیزات . طراحیه اروپایی هستی بهترین گزینه کادنزا است.
اگرم تجهیزات و طراحیه اسیایی رو دوست داری برو هیوندای بخر.
البته این را هم درنظر داشته باش که نسل جدید جنسیس در راه است.درصورتی که تازه نسل جدید کادنزا و اریون وارد شده.پس با این حساب افت قیمت جنسیس بیشتره.
من خیلی مختصر و مبتدی برات توضیح دادم.
ایران و المان
امین
۱۴ شهریور ۱۳۹۲از آلمان دیفرانسیل جلو بعیده !!!!!
ماشین های آلمانی به لذت رانندگی با محور عقب معروف هستن
سينا
۱۵ شهریور ۱۳۹۲پلت فرم اصلی این کلاس جدید، پلت فرم A-Class هست و به خاطر وزن سبک و البته فاصله ی کم دو محور از چرخ های جلو به عنوان کِشنده استفاده شده.
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۲آخه قراره مسابقه ای و اسپرت باشه. پس دیف عقب زیاد جالب نیست.
حسین
۱۵ شهریور ۱۳۹۲آره آقا محمد امین من هم تعجب کردم.
skazi 68
۱۵ شهریور ۱۳۹۲خوب این یکی تخصص اقای فقط الما بنزه معلوم نیست کجاست فکر کنم اینو ببینه سکته ناقص بزنه .
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ شهریور ۱۳۹۲درود. اسکازی جان نمیدونی چه حالی شدم اینو دیدم.
نوشته که بنز بر اساس سلیقه ی مشتری میتونه قدرت های مختلف از این موتور 2000 سی سی بکشه بیرون!!!!!!!!!!!!
عاشقشم.
خداکنه که بتونه قدرتش رو بیشتر از نسخه ی سیاه بکنه.بالای 400 اسب بخار.یعنی دیگه میترکونه.
ولی اگه به جای رنگ نقره ای از رنگ سفید یا دودی استفاده میکرد جذابیت وزیباییش دوچندان میشد.
خلاصه من لال بشم اگه بخوام از المان و بنز ایراد بگیرم.
در ضمن پدال جان داری فقط نظر هارو پاک میکنی.یک نظر تو موضوع دوچرخه.
یک نظر تو همین صفحه راجع به خرید ماشین.
یک نظر هم در مورد اون جنگنده و ماشین اسپرت امریکایی.
لطفا رسیدگی کنید.
ایران و المان.
حسن
۱۵ شهریور ۱۳۹۲این نسل واقعا فوق العاده طراحی شده ولی حیف که قیمتش به C کلاس بدون آپشن خیلی نزدیکه.
امین
۱۵ شهریور ۱۳۹۲آره آقا حسین درسته…
f.b.r
۱۵ شهریور ۱۳۹۲سلام بنز sکلاس 2014هم وارد شد
Pooya
۱۵ شهریور ۱۳۹۲دیروز قیمتشو دیدم فک میکنی چه قدر بود
۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰
علی
۱۷ شهریور ۱۳۹۲در حالی که خارج از ایران از جنسیس ارزونتره!
:(
احمد.ف
۱۵ شهریور ۱۳۹۲من همیشه فکر میکردم که ماشین های دیفرانسیل عقب عموما شتاب و هندلینگ بهتری نسبت به دیفرانسیل جلو دارند اما در بعضی ماشین های نسخه مسابقه ای شاهدیم که بعضا برخلاف اصل ماشین دیفرانسیل جلو است. مثل همین بنز یا آئودی TT مسابقه یا شورولت کروز مسابقه یا … مزیت دیفرانسیل جلو چیه؟ کسی میدونه؟
هادی
۱۷ شهریور ۱۳۹۲فکر کنم در مورد شتاب حق با شماست؛ چون دیفرانسیل عقب هرزگردی کمتری موقع حرکت اولیه ایجاد میکنه. در مورد هندلینگ دیفرانسیل جلو کلا بهتره و کنترل ماشین راحتتره. مشکل دیفرانسیل جلو اینه که دریفت نمیکنه!
f.b.r
۱۵ شهریور ۱۳۹۲آقا پویا وقتی دیدش دوست نداشتم از کناش تکون بخورم خیلی باحالتر از عکساش بود
Pooya
۱۵ شهریور ۱۳۹۲همیشه خود ماشین از عکساش قشنگتره
ولی بعضی موقعا این طور نیست مثلا من با ۹۱۱ زیاد حال نمی کنم ولی وقتی از نزدیکدیدمش عاشقش شدم
ماشیناام مث ادما خوش عکس و بد عکس دارن
jalal
۱۵ شهریور ۱۳۹۲خیلی زیباست ولی کاش که قویتر بود.
mahsa - faghat alman
۱۵ شهریور ۱۳۹۲وای خدا اون sls چی شده.هواپیماس نه ماشین