سرانجام نسخه نهایی V-class در شهر مونیخ و با حضور بیش از ۴۵۰ مهمان بین المللی رونمایی شد. V-class خودرویی است که به اعتقاد مرسدس باید تنها گزینه خرید شما در بازار ون های لوکس باشد. این خودرو، پادشاه مینی ون ها به شمار می رود.
V-Class که به جانشینی مدل های سابق ویانو آمده، طراحی خود را مدیون سایر اعضای جدید خانواده مرسدس مانند E-class و C-class و حتی S-class است. جلوپنجره خودرو که دارای خطوط افقی است توسط چراغ های LED دار جدید احاطه شده، در نمای جانبی نیز هرچقدر به قسمت انتهایی نزدیک می شویم، می بینیم که خطوط شانه خودرو روبه بالا حرکت می کنند. همچنین وجود شیشه های دودی عقب فضای اختصاص تری را برای سرنشینان V-class فراهم کرده است.
درون کابین V-class ذات لوکس این خودرو بیشتر خودنمایی می کند؛ ویژگی هایی مانند صندلی های چرمی، کنسول عقب، تریم چوبی، نورپردازی داخلی و نمایشگر سیستم COMAND که بالای کنسول جاسازی شده از جمله ویژگی های خوب V-class خواهند بود. مشتریان همچنین میتوانند این ون اشتوتگارتی را در مدل SWB با فاصله محوری ۳۲۰۰ میلیمتر و LWB با فاصله محوری ۳۴۳۰ میلیمتر سفارش دهند.
مرسدس برای این خودرو سیستم های پایداری و ایمنی جدیدی مانند Crosswind Assist و همچنین ATTENTION ASSIST را بصورت استاندارد بکار برده اما درعین حال موارد دیگری مانند دوربین ۳۶۰ درجه ای، سیستم کمکی پارک و گیربکس 7G-TRONIC PLUS اتومات و … بصورت سفارشی خواهند بود. برای V-class فعلا سه انجین چهارسیلندر تدارک دیده شده که مشخصات آنها به قرار زیرست:
- ۱۳۶ اسب بخار قدرت؛ ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور (200CDI).
- ۱۶۳ اسب بخار قدرت؛ ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور (220CDI).
- ۱۹۰ اسب بخار قدرت؛ ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور (250BlueTec)
حسین
۱۲ بهمن ۱۳۹۲هر موافقه دولت با پول های بلوکه شده ایراان در خارج از این بنز ها بخره و جایگزین ون های فرسوده بکنه لایک کنه و هر کی مخالفه منفی بده!
محمد
۱۲ بهمن ۱۳۹۲57 هزار دلار قیمتشه, می شه با پولش برای تاکسی پورشه وارد کنیم.
علی
۱۲ بهمن ۱۳۹۲طراحیش فوق العادست اما چرا موتورهاش ضعیفه؟
ترانسپورتر موتورهای قویتر روش سواره. انتظار داشتم حداقل موتورهای تا 300 اسب روش سوار میکردن
carbonado aventador
۱۲ بهمن ۱۳۹۲برای ماشین های ون و شاسی بلند ، تورک خیلی مهمتر از قدرت می باشد!!!!!
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۲F.A
برایه یه ون
خیلی لوکس ومدرنه
ادم دوست داره بخرتش
مرسدس بزار بقیه هم یه نفسی بکشن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۲درود.
علی جان موتورهاشون دیزل هستند .
((( به واژه ی CDI دقت کن )))
مسعود
۱۲ بهمن ۱۳۹۲این یک ون لوکسه، اگه بیارن هم میشه ماشین دولتی ها، تاکسیش که نمیکنن!
Kurosh
۱۲ بهمن ۱۳۹۲از قیمت وکلاسش مشخصه به گروه خونی خط تولید عمده نمیخوره…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ بهمن ۱۳۹۲درود.
خیلی خوشگله .
طراحیش فراتر از یک ون است .
پایین درب راننده یک تیکه اضافه است.
فکر کنم درب باک ماشین باشه.
((( المان اولین سازنده ی خودرو در جهان است )))
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۱۲ بهمن ۱۳۹۲میلاد چرا خط تولیدش تو اسپانیاست . چرا تو خود المان نذاشتن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ بهمن ۱۳۹۲درود.
فکر کنم تو کارخونه های المان ظرفیت نداشته که تولید بشه .
از طرفی تو اسپانیا به صرفه تر و کم هزینه تر است .
((( ایران و المان )))
زیگما
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ربطی به ظرفیت نداره.مالیات بر تولید کننده ها در اسپانیا نسبت به بقیه کشور های اروپایی کمتره.از این رو تویوتا سوزوکی نیسان جنرال موتورز بنز پژو سیتروئن و…. در اسپانیا کارخانه مونتاژ دارند.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ بهمن ۱۳۹۲درود.
زیگما با قطعیت نگفتم که .
نبودی تمرین بودی ؟؟؟ یا تو زمین ؟؟؟
زیگما
۱۲ بهمن ۱۳۹۲:| خیلی نمکی به مولا میلاد.
سعید خان عزیزم تو ایرانه که ون فقط واسه مسافر کش هاس! در امریکای شمالی اکثر خانواده ها از این نوع خودرو ها دارن….
البته فولکس واگن هم یه مدل از این خودرو ها بر اساس پلتفورم دوج گرند کاروان می زد که با شکست مواجه شد و تولیدش رو سریع متوفق کردن. خدا میدونه چقدر خرج تبلیغ این ماشین فولکس کردن! تو برنامه ی اپرا مجری محبوب هم حتی آوردنش ولی اینقدر مشکل داشت که ….
pentagon usa
۱۲ بهمن ۱۳۹۲برای امبولانس شدن خوبه
Ehsan
۱۲ بهمن ۱۳۹۲چند تا عکس از داخلش هم میزاشتین!
ALi.sd
۱۲ بهمن ۱۳۹۲ای کاش بنز فقط تمرکزش رو رو سدان های لوکس میذاشت ،
مثل سری s ، فقط ماشینای لوکس و کلاسیک پرستیژی میزد ،
چون تو این زمینه خیلی قوی تره و بازار هم از این سری ها استقبال شدیدی داشته :p
e36
۱۲ بهمن ۱۳۹۲خوشم نیومد
arash1354
۱۲ بهمن ۱۳۹۲تو رو خدا میبینی ناز هم میکنیم . ون به این قشنگی خوشت نیومد؟
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۲F.A
چه گرافیکه قشنگی داره چراغای جلوش
اولی ونیه که منو جذب کرده
mjh
۱۲ بهمن ۱۳۹۲با این پول میشه ماشینای بهتری خرید ولی اگه بخواید ون بخرید از این بهتر پیدا نمیشه همه چیش عالیه و پولتون رو دور نریخدین
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۱۲ بهمن ۱۳۹۲مرسدس با این مدل کار رو برای فورد خیلی سخت کرد!
این العان مینی ون حساب میشه ؟؟!!
mehran911
۱۲ بهمن ۱۳۹۲یکی از چیزایی که باعث میشه بنز رو دوست داشته باشم اینه که برای هر سلیقه و نیازی ماشین داره
راستی دوستان گیربکس 7G-tronic plus یکی از بهترین و پیشرفته ترین گیربکس های دنیاست که در این ماشین به صورت آپشن قابل سفارش است
arash1354
۱۲ بهمن ۱۳۹۲طراحی داخلیش فوق العاده است
ESI
۱۲ بهمن ۱۳۹۲اقا مهران911 ایول داری
SAEED
۱۲ بهمن ۱۳۹۲سلام.
اگه بخوای تو کلاس خودش مقایسه کنی واقعاً حرف نداره!!!خیلی نازه!!!!لیاقت اسم مرسدسو داره!
امین
۱۲ بهمن ۱۳۹۲خوبه ولی به نظرم طراحی عقبش برای بنز سادست … انتظار یه طراحی قشنگتری از بنز داشتم برا عقبش
داشبردش هم که با c class 2015 مو نمیزنه
ولی اینا ملاک نیست ….. مارک بنز رو جلو پنجرش مهمه !!!!!
car just german
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ بهمن ۱۳۹۲درود.
امین اینطوریا هم که میگی نیست .
داشبوردش تفاوت داره .
در مورد پشتشم باید بگم که کلا وانت ها و ون ها به خاطر طراحیه عقبشون
نمیتونند زیاد روی زیبایی چراغها مانور بدن .
یک نگاهی به چراغ عقب ون های دیگر و پیکاپ ها بنداز .
((( ایران و المان )))
آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
۱۲ بهمن ۱۳۹۲همه ی طراحی های مرسدس بنز شبیه هم شدن ، به خصوص اتاق هاش…علت این کمک کاریا چیه؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۲درود.
محمد جان بیشتر برند ها همینطور هستند .
البته کم و زیاد داره .
چراغ های جلوی کادیلام رو ببین . همینطور عقب .
ائودی و ب ام و و … را نگاه کن . این به نوعی زبان
طراحی به حساب میاد . طوری که در همه ی محصولات بنز و
در چراغ جلوشون ، لامپ های راهنما به یک شکا هستند و
در یک جا هستند . مثل ائودی .
یکی از علت های طراحیه داخل هم همون دلیل بالا ( زبان
طراحی است ) البته دلایل دیگری هم دارد .
اینکه اگر ارم بنز رو از روی فرمان بردارند و شما را
چشم بسته داخل ماشین قرار بدهند ، بتونی متوجه بشی
که این طراحی مختص بنزه . این مدل دریچه ی هوا برای
بنزه . هر شرکتی یکجور کار میکنه .
علتش اینه .
((( ایران و المان )))
زیگما
۱۲ بهمن ۱۳۹۲اصلا هم این طور نیست میلاد خان! تویوتا سینا رو برو ببین.واقعا پشتش زیباست و در ضمن مثل این ساده هم نیست و از نظر فروش هم خیلی خیلی موفق بوده!! بنز روی پشت این کم کار کرده.قبول کن برادر دل انگیز!
عکس هایی از تویوتا سینا:
جلو:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-road-front-view.jpg
عقب:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-beach-kites.jpg
عقب:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-red-rear-beach.jpg
عقب مدل اسپرت:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-silver-rear.jpg
عقب اسپرت:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-duo-beach.jpg
داخل:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-bisque-front-cabin.jpg
همون جور که می بینید خیلی زیبا تر از این هست پشتش
این یکی از معدود ماشین های تویوتا هست که من بهش عشق می ورزم…..♥♥
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۲درود.
واااااااااااااااااای زیگما . این مسخره ترین مقایسه ای
بود که در عمرم دیدم .
اولا که تویوتا با بنز نباید مقایسه بشه .
بعدشم اگر قرار به مقایسه ی اتاق باشه ، بنز R کلاس
باید با اون تویوتا مقایسه بشه !!!!!!!
ون ها گنجایش 11 تا 15 نفر رو دارند .
ایا این تویوتا گنجایش 11 تا 15 نفر ر دارد ؟؟؟
اگر به مقایسه باشه ، این بنز باید با تویوتا هایس
مقایسه بشه .
اصلا ارتفاع ماشین ها به هم نمیخوره .
بعدشم این ون بنز لوکسه . از تک صندلی استفاده
میکنه .
اگر قرار به کاربد های متفاوت باشه ، ردیف
صندلی ها بیشتر میشه .
مثل بنز های MB 140 که قابلیه مسافر کشی و یا
امبولانس رو دارند .
این تویوتا سینا قابلیت امبولانس و مسافرکشی رو
ندارد . واااااااااااااای
تو چطور متوجه نشدی؟؟؟؟؟
تویی که از همه ایراد میگیری؟؟؟
پایین لینکهای عکساشونو میذارم تا مقایسه کنید .
((( ایران و المان )))
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۲http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_26.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_27.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_2b.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_29.htm
همونطور که گفتم اصلا قابل مقایسه با هم نیستند ،
بعدشم ازادی عملی که در اتاق این بنز داری در تویوتا
داری؟؟ امکانات و کیفیت این بنزو داری؟؟؟ این یک
نسخه ی خاص از یک ون است .
رقیب این بنز در این کلاس میشه این تویوتا :
http://www.irtoya.com/Default.aspx?tabid=161
البته به شرطی که مدل کار این ون رو با این تویوتا
مقایسه کنی .
رقیب همکلاس اون تویوتا سینا هم میشه این بنز :
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_3b.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_19.htm
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_63.htm
یا این تویوتا پریویا رقیب بنز R کلاس است :
http://www.irtoya.com/Default.aspx?tabid=171
گرفتی چی میگم زیگما؟؟؟؟؟
ایران و المان
زیگما
۱۳ بهمن ۱۳۹۲1.از طراحی حرف میزنیم!بحث طراحیه که بنز خیلی در عقب این خودرو کم کار کرده و صحبت در مورد اینه.اگه بنز لوکس تر از تویوتا هست پس باید طراحی بهتری داشته باشه
2.گنجایش این ون بنز و اون تویوتا یکسانه تقریبا(با سفارش کنسول میانی برای سینا)
3. قابل مقایسه نیستند. ولی بنز که در سطح بالا تری قرار داره باید بهتر از سینا عمل کنه در طراحی! بحث طراحی دو خودرو هست.ما کاری نداریم به دیگر بحث ها مثل مشخصات و امکانات.
زیگما
۱۳ بهمن ۱۳۹۲در ضمن.آر کلاس که اصلا مینی ون نیست!یه ماشین اسپورت واگن هست .اصلا در هاش کشویی باز نمیشه!در ضمن.از این خودرو قرار نیست برای آمبولانس استفاده بشه.اون یه مدل دیگه بنزه که اسمش Mercedes-Benz Vito هست!(یا در جاهایی همون Sprinter به عنوان آمبولانس استفاده میشه و این مدل اصلا مدل کار نداره و اصلا ربطی به قست تولیدات تجاری و کامیون ها و کامیونت های بنز نداره و برعکس Sprinter یاVito توسط بخش خودرو های سواری طراحی شده ) شما کلا قاطی کردی.مینی ون خانوادگی به این میگن .مثل تویوتا سینا با این تفاوت که لوکس تره بنز.
زیگما
۱۳ بهمن ۱۳۹۲میلاد تو ناسلامتی عشق بنز هستی چطور اینو نمیدونستی که این مینی ون هست و قرار نیست به عنوان آمبولانس یا چیز دیگه استفاده بشه؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ بهمن ۱۳۹۲درود.
حرفت کاملا اشتباهه .
این به جای ویتو و ویانو امده . چون مدل ویتو از سال
2011 نه فیس لیفت داشته و نه تو برنامه های جدید
بنز قرار داره .
بعدشم این مدل بنز کاربری های متفاوت داره بر اساس
نیاز و بازار داخلش تغییر میکنه .
منظور من از امبولانس هم فقط در ایران بود .
چون کاربری های متفاوت داره طراحیه عقبش سادست .
ولی بتز از چراغ های خوبی استفاده کرده . درونش از
نئون است .
بعدشم من گنجایشو کار ندارم . این تویوتایی که
لینکشو گذاشتی رقیب ار کلاسه نه این وی کلاس .
این مدل وی کلاس نمونه ی بزرگتر بنز سیتانه .
ولی لوکسه .
اگر برای مصارف دیگه به کار گرفته بشه داخلش عوض
میشه .
ار کلاس درسته اسپرت واگنه ولی در کلاس سینا هست .
بعدشم مگه به درب کشویی باز شدنه؟؟؟
بیشترشون اینجوری هستند ولی بنز نخواسته اینجوری کار
کنه .
بعدشم من اسپرینتر های 2013 رو همین امسال در ترکیه
دیدم .
جدیداش مثل مینیبوس شده . اصلا به کلی فرق کرده .
در ضمن من استفاده ی این ونو در داخل ایران گفتم که
شاید به عنوان امبولانس استفاده بشه . چون تو ایران
اینجور کلاس ها و اتاق ها ناشناخته و نعشکش معنی شده .
زیگما
۱۴ بهمن ۱۳۹۲وای میلاد .چقدر آدمو اذیت میکنی.در تعریف مینی ون اومده که “باید” درب کشویی باشه.اون اسپرت واگن هست که شما میگی.این ون اصلا برای مقاصد تجاری و باری نیست.نسخه کار به خدا نداره.به ابرفزل نداره.این اولین مینی ون لوکس هم که تولید میشه.تاکید میکنم نسخه کار نداره در ایران هم آمبولانس نمیشه.این اصلا سگمنتش متفاوته.مینی ونه.مینی من پشتش صافحه یه کاپوت کوچیک جلوش داره و باید دراش کشویی باشه.این فول سایزه لوکسه.تویوتا سینا فول سایزه ولی لوکس نیست.اون مینی ونی که نشونم دادی در ایرتویا مید سایزه. در ضمن گفتم که اصلا تو خود معرفی این خودرو اون رییس دایملره کیه که سیبیلش کلفته خودش گفت و توضیح داد این در بخش تولیدات سبک بنز تولید شده .البته برای اولین بار در دنیا هست که مینی ون لوکس داره تولید میشه.میلاد به حرف های من اعتماد کن.در مورد این مینی ون و اطلاعاتم شکی ندارم میلاد….
Saied
۱۲ بهمن ۱۳۹۲به درد ون سوار با کلاس می خور :)
مثلا فکرشو بکنین طرف خیلی پولدار باشه ولی دوس داشته باشه مسافر کشی کنه! اون وقت این ماشین واسش انتخاب مناسبی هست!
البته همش شوخی بود! دوستان زیاد جدی نگیرن!.
محمد
۱۲ بهمن ۱۳۹۲واقعا این ماشین یکی و شاید زیباترین ون موجود تو بازار باشه فقط کمی قدرتش کمه برای این ون بزرگ باید قدرت بسیار بیشتری در نظر می گرفتن وگرنه دیگه هیچ مشکلی نداره
km
۱۲ بهمن ۱۳۹۲خیلی لوکسه ولی فکر نکنم اونقدر فروشش بالا باشه… امیدوارم برای مرسدس مثل R CLASS نباشه
پژو rcz
۱۲ بهمن ۱۳۹۲اقا بعضی از دوستان این ون به این زیبایی ولوکسیرو به تمسخر برای تاکسی بودن میگیرن واقعا پدال ممنون بابت اطلاعاتت شخصا پسندیدم و باید بگم بنز شرکت واقعا قوی از نظر طراحی فنی وراحتیه
واقعا زیباست
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۲ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
تو ون ها فقط بنز
مجتبی
۱۲ بهمن ۱۳۹۲سلام به همه.
اونجوری که من برداشت کردم ظرفیتاین ون 6 نفره؟!
درسته؟یامن اشتباه میکنم؟
اگه درسته،چرا فقط 6 نفر؟؟؟
بهزاد
۱۲ بهمن ۱۳۹۲تمامی ساختارش عالیه.
اما با این قیمت نمیشه انتظار موفقیت زیادی داشت.
Zonda R
۱۳ بهمن ۱۳۹۲F.A
شاهکاره
M.M
۱۳ بهمن ۱۳۹۲آقا این آلمانیا اگه یه آفتابه هم بخوان درست کنن انقدر روش کار میکنن که بهترین کیفیتو تکنولوژیو مهندسی داشته باشه مثلا آفتابهه آبش چجوری بریزه کی بریزه با چه فشاری که طرف اذیت نشه دسته های ارگونومیک کرومکاری و..و..و…
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵بنز همه چی رو لوکس میکنه!