آلپینا که پیش از این در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ از مدل های جدید B3 و XD3 رونمایی کرده بود، حالا جزییات جدیدتری از آنها منتشر کرده است . . .
پکیج آلپینا B3 برای سری۳ سدان و سری۳ استیشن (اتاق F30) آماده شده که پیشرانه ۳.۰ لیتری آنها با توربوهای دوقلو می توانند ۴۱۰ اسب بخار قدرت در محدوده دورهای ۵,۵۰۰ تا ۷,۰۰۰ و همچنین ۵۹۸ نیوتن متر گشتاور داشته باشند. برای هردو مدل شتاب صفرتا صدشان ۴.۲ ثانیه و حداکثر سرعتشان نیز بیش از ۳۰۵ کیلومتر برساعت اعلام شده؛ این درحالیست که مصرف آنها تنها ۷.۹ لیتر در سیکل ترکیبی بوده که حدود ۲۰% کمتر از نسخه های استاندارد سری۳ است.
حال به سراغ آلپینا XD3 برویم که نخستین محصول این تیونر برای سریX بی ام و محسوب می شود. در این پکیج قدرت و گشتاور موتور ۳.۰ لیتری بی ام و X3 به ترتیب به ۳۵۰ اسب بخار در دور ۴,۰۰۰ و ۷۰۰ نیوتن متر در فاصله دورهای ۱,۵۰۰ تا ۳,۰۰۰ رسیده تا این کراس اور شتابی معادل ۴.۹ ثانیه و حداکثر سرعتی بالغ بر ۲۵۳ کیلومتر برساعت داشته باشد.
مصرف ترکیبی XD3 که مجهز به گیربکس هشت سرعته اتومات ZF بوده، ۶.۸ لیتر در سیکل ترکیبی و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز ۱۸۰ گرم در هر کیلومتر اعلام شده است. همچنین رینگ های ۲۰ اینچی XD3 که از مدل Classic و اختصاصی تیونر بوده، با تایرهای میشلین مدل Pilot Super Sport پوشانده شده اند.
بانک عکس خودرو (carimage.ir)
۶ فروردین ۱۳۹۲این 2013 Alpina B3 Bi-Turbo sedan چقده خشگله.
کاش منم داشتم.کاش …
شتاب صفرتا صدش 4.2 ثانیه
410 اسب بخار قدرت
7.9 لیتر در سیکل ترکیبی
یه روز میخرمش.
AMIR TOP CAR
۶ فروردین ۱۳۹۲بی ام و خوبه ها ولی بنز یه چیز دیگس
نمیدونم چرا
کسی میدونه ؟
بانک عکس خودرو (carimage.ir)
۶ فروردین ۱۳۹۲جفتشون خوبن.
بعضی مدلا از بی ام و خوبه بیعضی مدلا هم از بنز.
.
.
.
.
.
.
اما پراید یه چیز دیگستــــــــــــــــــــ ……….
نیما
۷ فروردین ۱۳۹۲من میدونم نسبتا
چون بنز جز چندتا ماشین سازی اول دنیا بوده
بعد bmw پلتفورمش تو یک حالته بیشتر
خوبه قشنگه
اما بنز تو هر سیبکی حرف داره واسه گفتن
از سدان لوکسش بگیر تا suv
درسته زیاد تو suv زیاد قدرت نداره اما تو سدان و سوپر اسپرت حرفی واسه گفتن نمیذاره
جدیدترین تکلونوزی هم اول بنز رو ماشیناش میزاره
من حرکت بین خطوط بنز s رو تو پورشه هم ندیدم
امیر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲بهتره شما مطالعتون زیاد کنین سال 85 تا88 – 12تا ابتکار و اختراع توماشینها به وجود اومد که 9تای اون مال بی ام و بود .
نيما
۷ فروردین ۱۳۹۲عاشق طراحی بی ام دبیلو و نوع نگاهش به طراحی هستم
نیما
۷ فروردین ۱۳۹۲یادمه 3 سال پیش اولین الپاین وارد ایران شد
ماله یک مرد تهرانی بود
الپاین B7
الان تو نمایشگاه تهرانه کمتر کسی میدونه چیه
تو سایت باما قیمت نزده بودن براش
از نزدیک نشده ببینیمش
اما واسه خودش به معنای کلمه غول بود
milad
۸ فروردین ۱۳۹۲از این آلپاین b7 ها 3 تاشو من به شخصه تو اصفهان دیدم
نیما
۹ فروردین ۱۳۹۲من ساکن اصفهان هستم
کجای اصفهان دیدی؟؟؟
ماله کیه؟؟؟
چون تو اصفهان هرکی ماشین خوب سوار باشه همه میشناسنش
یدونه الپاین من بیتر ندیدم تو ایران بیاد چون اگه اومده بود تو سایت ها مختلف میگفتن
مهدی
۹ فروردین ۱۳۹۲چی؟بنز suv قدرت نداره؟ حتما شوخیت گرفته!
قدرتمندترین suv ها متعلق به بنز هستند. کلا رهبر جهانی شاسی بلندها مرسدس بنزهای کلاس GLK در شاسی بلندهای کوچک، مرسدس بنز کلاس ML برای شاسی بلندهای متوسط، مرسدس بنز کلاس GL در شاسی بلندهای بزرگ و بسیار لوکس و برای شاسی بلندهای کلاسیک با طرفداران خاص یا اهدافی خاص مرسدس بنز کلاس G هستند.
برخلاف بعضی شاسی بلندها مثل BMW X6 که قابلیت آفرودش واقعا خجالت آوره بنزهای شاسی بلند آفرودرهای قهاری هستند.
مهدی
۹ فروردین ۱۳۹۲ضمنا بنز هیچوقت سوپراسپورت نساخته و علاقه ای هم به این کار نداره.
اگرچه مرسدس های کلاس SLS چیزی کمتر از سوپراسپورتها ندارن اما سوپراسپورت نیستن.
کمپانی زیرمجموعه بنز یعنی مک لارن سوپراسپورت میسازه که واقعا هم بی نظیر هستن.
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴مکلارن زیرمجموعه بنز نیست
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲این آلپاین چرا دست از سر ب ام و بر نمداره بره سراغ یکی دیگه….