بی ام و

نگاهی به ب ام و X3 مدل 2015

در میانه عمر این نسل از ب ام و X3 شاهد فیس لیفت و تغییرات در این خودرو هستیم اما نه آنچنان که انتظار داریم! صادقانه باید بگوییم که آنچه در چهره X3 2015 می‌بینید، تفاوتی با مدلهای قبلی ندارد. و اگر دنبال تغییری هستید باید سر در زیر کاپوت فرو ببرید.

2015 BMW X3 xDrive20d
۲۰۱۵ BMW X3 xDrive20d

تیم طراحی به سرپرستی Adrian van Hooydonk در ابتدا روی جلوپنجره کلیه‌ای شکل ب ام و دست گذاشت و آن را دوباره طراحی کرد. جلوپنجره با حاشیه برجسته‌تر و تیغه‌های عمودی براق اینک کاملاً به چراغ‌های جلو چسبیده است. فرم چراغ‌ها هم از حالت متوازی الاضلاع سابق خارج شده و پهن‌تر و شیب دار تر است. سپر جلو تغییرات زیادی به خود ندیده و فرم هواکش‌ها و چراغ مه شکن، دست نخورده باقی مانده است.

در مجموع، با تغییرات اندک انجام شده، چهره X3 کمی تهاجمی‌تر شده و آن را به برادر بزرگ‌تر یعنی X5 که نسل سوم آن در تابستان گذشته معرفی شد، نزدیک‌تر ساخته است.
2015 BMW X3 xDrive20d Interior
۲۰۱۵ BMW X3 xDrive20d Interior

ورود به داخل کابین همراه با تصویر دلپذیری از طراحی لوکس و با کیفیت همیشگی ب ام و در ترکیبی از مواد مرغوب‌تر و استفاده از کروم و پنل جدید، نگه‌دارنده های لیوان و سیستم جدید ناوبری مشاهده می‌شوند. طراحی داخلی داشبورد با به هم ریختگی کمتری همراه است و نظم بیشتری در آن مشاهده می‌شود. ب ام و همچنین یک سیستم هوشمند باز کردن درب عقب را در این مدل قرار داده که با حرکت پا زیر سپر عقب، درب پشتی را باز می‌کند.

2015 BMW X3 xDrive20d
۲۰۱۵ BMW X3 xDrive20d

اما بزرگ‌ترین تغییر در X3 جدید را باید در پیشرانه‌های آن جستجو کرد. موتور دیزل xDrive28d با استفاده از همان حجم ۲.۰ لیتری سابق و کمک توربوشارژر می‌تواند ۱۸۰ اسب بخار نیرو و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که در حد موتور 328d سابق است. بنا به اظهار ب ام و، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این مدل در کمتر از ۸ ثانیه خواهد بود.

همچنین یک گزینه دیفرانسیل عقب sDrive28i به عنوان مدل پایه با موتور ۲.۰ لیتری توربو و با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتن متر هم در بین مدلهای بنزینی قرار می‌گیرد. مدل دو دیفرانسیل همین پیشرانه xDrive28i نامیده می‌شود.

در یک پله بالاتر باید مدل xDrive35i را با موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر و با توان ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۶ نیوتن متر که از سیستم تزریق مستقیم سوخت و با یاری سیستم توربو حاصل می‌شود را نام برد.

[jwplayer mediaid=”۶۱۴۹۷″] ب ام و X3 مدل ۲۰۱۵ از بهار امسال در معرض فروش قرار می‌گیرد. مدل پایه sDrive28i قیمتی معادل ۳۹۳۲۵ دلار دارد در حالی که با افزودن ۱۴۰۰ دلار به بودجه می‌توان مدل دو دیفرانسیل xDrive آن را خریداری کرد. قیمت مدل شش سیلندر xDrive35i هم از ۴۵۸۲۵ دلار آغاز می‌شود. علاقه مندان مدل دیزلی هم باید ۴۲۸۲۵ دلار برای خرید آن کنار بگذارند. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    تنوع موتورش که عالیه مخصوصا موتور 3 لیتری 6 سیلندر پدال ای کاش یه مقایسه بین quatero- 4matic-Xdrive بزاری که با کاربرد هر کدوم اشنا بشیم

    1. یارو . فقط . المان . فقط فولوکس

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (290 ديدگاه)

      اول عذر خواهی می کنم پشت اولین پست نظرمو نوشتم ولی خیلی مهم بود .

      توی پدال و چند تا سایت معتبر دیگه خوندم که تویوتا بزرگ ترین خودرو ساز دنیاست !!!!!!!!

      یه سوال از اونایی که فکر می کنن تویوتا بزرگ ترین خودرو ساز دنیاست دارم . ایا هر کی تعداد بیشتری خود رو بفرشه بزرگ تره یا هر کی در امد و سود بیشتر ی داشته باشه؟؟

      هر کی ماشین بیشتر بسازه یعنی حمالی ولی اون که سود بیشتر بده یعنی فکر برتر و تکنولوزی برتر .

      بر اساس فهرست فوربس گلوبال ۲۰۰۰ . فولکس واگن خودروساز آلمانی در سال ۲۰۱۳ بالاترین درآمد ، سود اوری را نسبت به سایر خودروسازان داشته است.

      اینم منابعش البته فوربس همه جا معتبره و توی گوگلم سرچ کنید هست

      http://www.ariyanet.net/40789/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%842013-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html

      حالا برید هی تویوتا تویوتا کنید دل تون خوش باشه که بزرگ ترین خودرو ساز دنیایید

      من وقتی می گم پرچم بالاست یعنی

      *******************************پرچم بالاست****************************

      1. زیگما

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        عزیزم اگه اینجوره پس میشه اینجور از سود بیشتر برداشت کرد که کمپانی به فکر سود بوده بیشتر! نه میزان فروش بیشتر نشان از حمالی داره نه سود نشانه فکر و تکنولوژی از این حرف هاست. اقتصاد پیچیده تر از این حرفاست که بشه به این راحتی ها در موردش قضاوت کرد!

      2. فقط BMW

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (85 ديدگاه)

        من طرفدار تویتا نیستم اما سهماس شرکت هایی مث بوگاتی،لمبورگینی،مازاراتی… در اختیار فولکسه معلومه بیشترین سودو در میاره

      3. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        عزیز من تویوتا ارزشمند ترین ، سبز ترین ، با ارزش ترین و بزرگترین خودرو ساز دنیاست با اینکه سونامی بزرگی پشت سر گذاشته ولی بازهم در اوجه

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          محمد جان شما مدام سونامی سونامی میکنی !

          من قبول دارم ، واقعا مدیریت همچین مشکلی خیلی سخته .

          ولی محمد جان سونامی فقط 1 سال بود . سال 2011

          حالا اینکه تمام فراخوان های تویوتارو به سونامی ربط

          بدیم درست نیست .

          همچین میگی تویوتا سبز ترین برند دنیاست ، هرکی

          ندونه فکر میکنه بقیه خودروساز ها موتور های پر مصرف

          با الایندگیه بالا میسازند .

          شما به من بگو علت فراخوان های قبل از سونامی و بعدش

          چی بوده ؟؟؟

          این حرف شما درست نیست . چون مگه تمام تویوتاهای

          دنیا ساخت ژاپن هستند؟؟؟ یعنی سایت تولیدیه دیگه ای

          نداره؟؟؟ تو تایلند نداره؟؟؟

          اینها همه در حالی است که تویوتای ژاپن را تولید

          کننده ی تمام تویوتاهای دنیا در نظر بگیریم .

          شما بگو فراخوان یعنی چی؟؟؟

          به چه علت فراخوان میدهند ؟؟؟

          اینهارو جواب بده . من بازم سوال دارم .

        2. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          به این علت فراخوان میدهند که مشتری مدارند و راحتی مشتری واسشون از همچی مهم تره … میتونستند ماشین رو ول کنند هموجنور خراب کار کنه ولی احترام به شعور مشتری و اعتبار شرکتشون این اجازه رو بهشون نمیده

      4. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        زیگما جواب منطقی ندادی . اول همه ی خودرو ساز های دنیا به فکر سودن حتی همون تویوتا . بعد هم از نظر کمیتی بخوای حساب کنی خودرو ساز های ما هم یه زمانی هول هوش سال 88 سومین در اسیا بودن و توی جهان هم رتبه ی بالایی داشتن ولی ارزش نداشتن . اقای محمد زاپنی شما هم انقدر ترین ترین ردیف نکن
        ارزش مند ترین و با ازرش ترین که نوشتی چه فرقی داره نوشتی که کمیت زیاد بشه ؟؟ تعداد زاهر بینانه ست باید در امد بسجیم وقتی قیمت یک اونتادور اندازه ی بیستا تویوتا هستش ما باید از نظر تعداد حساب کنیم ؟؟؟ بعدم سونا می توی زاپن اومد تویوتا توی همه ی دنیا خط تولید داره اون تویوتایی که امرکایی ها سوار میشن توی امریکا تولید شده نه توی زاپن درسته که تاثر داشت ولی نه اون قدر زیاد که شما گندش کردی و اگر اون جوری باشه المانیا هم دارن و بارکود اقتصادی و بهران مطقه ی یورو دست و پنجه نرم می کنن

        1. saied

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1261 ديدگاه)

          باز من لکسوس lx رو به این تر جیه میدم ! دوما همینکه تویوتا کم کم میخواد خودشو در حد المانی ها کنه خیلی حرف ! شما یی که نشستی خونه و حی در مورد تیوتا بد میگی ! بدون که خدمت به مردم و درست کردن ماشینهای ارزون و با دوام اسمش حمالی نیست ! خدمت به مردم !

        2. زیگما

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          اتفاقا خیلی هم منطقی بود جوابم. اگه تفاوت فقط چند ده هزار خودروی تولیدی تویوتا و فولکس نشون دهنده حمال بودن تویوتاست حتما نظر شما منطقیه!
          فقط به خاطر 1 2 درصد تفاوت فروش یکی میشه حمال یکی میشه متفکر و صاحب تکنولوژی ! عجب! خودتون قضاوت کنید!!
          در ضمن همه میدونن من زیاد از تویوتا خوشم نمیاد ولی دلیل نمیشه حرف های غیر منطقیه بر ضدش رو بپذیرم.

        3. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          زیگما اصل حرف منو جواب ندادی من می گم بزرگ ترین خودرو ساز دنیا باید بر اساس در امد سنجیده بشه که در حال حاضر فولوکس واگنه وسلام

          (پرچم بالاست)

        4. زیگما

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          من مگر به “اصل ” حرفت ایراد گرفتم که بخوام به ” اصلش ” جواب بدم؟ شما یه حرفی زدی منم ایرادشو گفتم!

        5. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          زیگما جان هر حرفی یه ایرادی داره . شما همیشه از مساعل جزعی ایراد می گیری !!! و ایراد گرفتن شما در نظر خواننده اصل حرف هم زیر سوال می بره . اینو به عنوان یه نیصحت برادرانه قبول کن (سعی کن از اصل حرف ایراد بگیری اگرم می خوای از مساعل جزعی ایراد بگیری لااقل بگو با اصل حرف موافقم ولی این موردهم داره) ممنون که بخاطر خوندن نظر من وقت صرف می کنی

          (پرچم بالاست)

        6. زیگما

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          نظرتون رو سعی میکنم در آینده در نظر بگیرم. من کاملا انتقاد پذیرم!

      5. فواد

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (291 ديدگاه)

        با گفته شما لکسوس که روی هر تک تک LFA ها ضرر میکنه خیلی احمقه؟ والا منم سرچ کردم تویوتا بیشترین فروش رو داره تو دنیا و از لحاظ فروش فکر کنم 4 ساله که اوله تو دنیا. با حساب شما ایران خودرو که اینهمه سود میکنه بهترین شرکته یا سایپا.

      6. فرهاد

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (375 ديدگاه)

        داداش امسال سود تویوتا از مجموع سود فولکس و GM بالاتر بوده
        به دلیل کم شدن ارزش پول ژاپن در برابر دلار
        نظرت کاملاً اشتباهه

        1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (290 ديدگاه)

          فرهاد من با منبع حرف زدم فهرست فوربس گلوبال ۲۰۰۰ کاملا موسقه و توی همهی جای جهان معتبره و به جز این که گذاشتم توی ده تا سایت دیگه هم خوندم بعد نوشتم بعدم این حرف شما از منطق دوره سود تویوتا از مجموع فولوکس و جی ام بیشتره خواهشن منبا تو بگو که البته بعید می دونم این منبع و موسق باشه و تقریبا تمام نظر سنجی ها و مقایسه ها و معاملات بین المللی به دلار اجام می شه توی امریکا که می خوای یه تویوتا بخری باید دلار بدی پس ما باید به دلار بسنجیم فواد جان LFAیه محصوله که ارزش برند رو بالا می بره حتی اگر ضرر بده که فولوکسم بوگاتی رو داره که خیلی بیشتر داره ضرر می ده و برای چندین سال لقب سریع ترین خودروی دنیا رو یدک می کشید و ایران خودرو و سایپاهم دارن توی بازاری که رقابت نداره سود می کنن اگر توی بازار رقابتی سود کنن می شهبه اندازه ی سودی که کردن بهشون رتبه بدی

          (پرچم بالاست)

    2. امیر

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (78 ديدگاه)

      هر سه تاشون تقریبا یک سیستم هستن با عناوین تجاری مختلف

  2. amir-bmw

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    BMW همیشه بهترینه

  3. hrf

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    چراغ جلوش بهتر شده. قبلی زیادی ساده بود

  4. توفیقی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    واقعا زیباست.از SUV های مرسدس و آئودی زیباتره.
    ولی پورشه ماکان و این دو تا َآلمانی دوست داشتنی تو این رده هستن

  5. توفیقی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    مناسب برای خانم دکترا…

    1. ح

      ۱۰ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فقط خانوم دکترا؟؟دیگران آدم نیستن؟

  6. hrf

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (381 ديدگاه)

    من همیشه عاشق رینگهای ب ام و بودم. واقعا همه رینگهاش زیباست

  7. توفیقی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    طراحی داخلیش هم زیبا شده.از دریچه های هوای گرد مرسدس بهتره.همه پسند درستش کردن

  8. توفیقی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    همه جای بی ام و ها زیباست.ولی یه ایراد بزرگ داره این شرکت اونم این که یک ماشین مثل SLR یا SLS مرسدس بنز , آئودی R8 و پورشه 918 یا کاررا جی تی نمیسازه.قویترین موتورش 4.4 لیتری 8 سیلندره با 560 اسب بخار.یه 800 اسب بخاری باید این شرکت تولید کنه.چون پتانسیلشو داره.

    1. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      کی گفته قوی ترین موتورش 4.4 لیتری 8 سیلندره؟؟؟ موتور 760i دوازده سیلندره با حجم موتور 6 لیتری توربو دوقلو که حدود 570 اسب بخار قدرت داره

    2. فواد

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (291 ديدگاه)

      دوست عزیز تا جایی که من میدونم بی ام روی 760Li موتور 6000 داره ها.

  9. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    نمای بیرونی ش که قطعا از نسل های قبلی خیلی بهتره، قیمتش هم با توجه به آلمانی بودنش مناسبه . فقط کاش نمای داخلی رو هم یه تغییری میداد!

    1. توفیقی

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      محسن مهندسهای بی ام و از آمریکایی ها مخصوصا کادیلاک تبعیت می کنن.آمریکایی ها یه شعاری دارن که میگه:چیزی که خوبه دست نزن.مثل کادیلاک که طراحی داخلی زیباش تو هم رده ها هست.

      1. زیگما

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        توفیقی این جمله رو از کجات درآوردی؟ :D
        پدال در مورد تاتا بولت مطلب بذار.طراحی داخلیش فوق العاده پیشرفت کرده و بسیار با کیفیته. واقعا تعجب برانگیزه.

        1. زیگما

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          میخواهید باور کنید میخواهید نکنید ولی من بعضی موقع ها تو حالت خواب و بیداری احساس میکنم گوشم رو گذاشتم رو موتور 747 . یه صدای وحشتناکی میده هااااااااااا :)

      2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        توفیقی با یه قسمت حرفت موافقم اما الان طراحی داخلی کادیلاک کاملا مدرن شده ها!

        1. saied

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1261 ديدگاه)

          جالب !!!!!! هیشکی به شتابش گیر نمیده :D

        2. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

          ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          شتابش مگه چیه ؟؟!!

  10. jawad

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    از بین تولیدات ب ام و ایکس 3 طراحی ساده وتا حدودی کسل کننده دارد اما بقیه مشخصاتش عالیه با این وجود بازهم کمپانی برنامه ای برای ارتقای این مدل نداشت

  11. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    یک سوال ، مدل 3 لیتری این ماشین 2 اگزوزه؟

  12. زیگما

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    یه زمانی وقتی یک نفر تو امریکا 30000 هزار تا پول داشت بدون شک میخواست x3 بخره.(4 5 سال پیش این قیمت بود)ولی متاسفانه دیر عرضه شدن نسل جدبدش خیلی ضربه به فروش زد….

  13. ALi.sd

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    بی ام دبلیو همیشه xdrive هاش جذاب و کامل و بی نقصن ،
    اینم مطمئنم که خیلی تو بازار جواب میده ، شاید تغییراتش تو بدنه زیاد نباشه ، اما همین تغییرات جزیی جذابیت ویژه تری بش داده ، منکه با v6ش خیلی حال کردم :/

  14. فقط BMW

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (85 ديدگاه)

    درسته که به ایکس 3 میگن کابوس بی ام و اما همین هم سگش می ارزه به صد تا برند مشهور دیگه!!! ولی بهتر بود بی ام و رو ایکس 6 بیشتر کار میکرد چون پتانسیلش خیلی بیشتر از اینه!!!

    1. فواد

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (291 ديدگاه)

      دوست عزیز من خودم طرفدار پر و پا قرص بی ام هستم ولی تا این حد هم که میگی نیست. در ضمن ایکس 6 همچینم آفرود نیست درسته که پر شتابه خوشگله و عالیه ولی آفرودش در حد خیلی ضعیفیه. میتونی به تاپ گیر مراجعه کنی

      1. فقط BMW

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (85 ديدگاه)

        ببین عزیزم مشکل شما اینه که همش گیر دادین به این تاپ گیر لعنتی بابا بخدا اون پولکیه و تبلیغاتی!!!تو همون قسمتش که ایکس 6 رو تست میکنه دائم تبلیغ لندروور رو میکنه!!! تو بهتره فیلم های آفرودش رو تو اینترنت سرچ کنی ببینی تا بفهمی این تاپ گیر مزخرفه!!

  15. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    منم موافقم عوض بشه بهتره! کاین نسل جدید خیلی زیباتره!

  16. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    ((( به نام یزدان پاک )))
    ماشین خوبیه فقط یکم تکراری شده ، من شخصا پورشه ماکان و بنز GLK رو از نظر طراحی داخلی بیشتر دوست دارم ، ولی طراحی خارجی X3 فوق العادست ، در کل کاشکی میشد ب ام و یه فکری به حال داشبورد ماشیناش بکنه چون دیگه حدودا از 2005 به اینور داشبورد ماشیناش اینجوری شدن ، کاری که بنز کرد رو ب ام و هم باید بکنه اگه بخواد مثل بنز فروش داشته باشه .
    ((( تویوتا ،بزرگ ترین ، کم استهلاک ترین ، با ارزش ترین و سبز ترین خودرو ساز دنیا )))

    1. فقط BMW

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      تویتا برنده خوبیه ولی فقط آفرود هاش وگرنه معمولیاش هیچ تعریفی نداره

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      و رکورد دار فراخوان در دنیا .

      و …………………….

      1. محمد ... ماشین فقط ژاپنی

        ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        و همینطور بزرگترین ، سبز ترین ، با ارزش ترین و کم استهلاک ترین خودرو ساز دنیا … وقتی کمری توی آمریکا 8 سال گارانتی میشه حتما ماشین با کیفیتیه ، وگرنه شرکت سازنده بیمار که نیست که 8 سال بی کیفیت رو ضمانت کنه اونوقت خودش بیچاره میشه انقدر که بخواد پول خرجش کنه

  17. km

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (675 ديدگاه)

    حالا بحث اول کامنت گذاشتن و خوردن حق بقیه تموم شد یه چیز دیگه شروع شد. دوستان والا اینجا سایت ماشینیه، هیتلر مرده بقیه هم مردن، زندگی تو تغییر کرد؟ توفیقی که همه ی کامنت هاش مربوط یه آرزو هاییه که هیچوقت بهش نمیرسه و حرفهای چرند که از تعداد دیسلایک ها هم معلومه، لطفا برای بالا بردن نظرات دیدگاه های چرت و پرت و بی مربوط نذارید و یه چیزی بگید که به مطلب ربطی داشته باشه!

  18. فواد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (291 ديدگاه)

    آقای مدیر وبسایت به نظر من برای اینکه بخوای کلیک هات بالا بره بهتره جلوی این کامنت ها رو بگیری. اینجا سایت ماشینه موضوع هم بی ام هستش ربطی به هیتلر و یهودی ها و … هم نداره لطفا این کامنت ها رو حذف کن و به نویسنده هاش هم هشدار بده. و اما نظر من در مورد بی ام همیشه خوبه چون طرفدارشم سلیقس دیگه. مدل قبلی سوار شدیم کمی سواریش خشکه امیدوارم با این مدل که ظاهر بهتری پیدا کرده سوایش هم بهتز شده باشه

  19. محمد

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    چراغای جلوش شبیه ب ام و X4 هستش و چراغای پشتش هم کاملا شبیه به نسل قبلشه. تازه قدرت و گشتاورش هم به قیافش نمی خوره باید حداقل قدرتش حدود 600 اسب بخار بود ولی در کل ماشین زیبا و خوبی به نظر میاد…

  20. mj

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه 2009 داشتم خیلی نرم بود فرمون پذیریشم عالی بود ولی شتاب نسبتا کمی داشت نسبت به 6 و 8 سیلندرای کره ای الان هم هیوندای آی ایکس 35 سوارم که اصلا راحت نیست نسبت به اون

  21. carbonado aventador

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4496 ديدگاه)

    تازکی ها طراحی های بی ام و مقداری خشن شده!!!!!

  22. رضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    بالاخره از دست چراغای زشت x3 راحت شدیم…

  23. (( امین ))

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    عالیه
    ایراد الکی هم نگیرید
    فقط کافیه مارک BMW وسط فرمونش باشه که عالی باشه … تمام

  24. Parham

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    انصافی خیلی با ابهته لامصب!!!

  25. Soroosh

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیز

    من واقعا نمی‌‌فهمم اینجا قراره کامنت راجع به ب م و باشه یا جنگ دعوا راجع به تویوتا و رکورد‌های جهانی‌؟ من تو کامنت‌های مقاله‌های دیگه هم دیدم که دوستان گاهی اوقات واقعا از اصل بحث خارج میشن. این ماشین طبق ریویو‌های سایت‌های معتبرِ خودرو یکی‌ از با کیفیت‌ترین کراس اور هاس. هندلینگِ این ماشین خیلی‌ شبیه به سری یه ۳ ب م و است که تقریبا توی کلاسِ خودش یکی‌ از بهترین‌های هندلینگ رو داره . در نهایت شما پولِ لذت رانندگی‌ رو میدی وقتی‌ ب م و می‌خری. هیچ خودروسازی تو دنیا نمی‌تونه تو هندلینگ به پای آلمان‌ها برسه. به نظر من کمپانی‌هایی‌ مزه لکسوس هیوندا و کیا اشتباه می‌کنن که وقت و سرمای خودشون رو صرف تولید خودرو‌های مس هیوندا آزرا یا کیا کادنزا می‌کنن چون کسی‌ که بخواد نقاد پول بده مرز داره ماشینِ آلمانی‌ نخره . در ضمن ب م و یک برنامه سرویس نامحدود برای ۴ سال برای مشتری هاش در نظر گرفته که در نوِ خودش تو دنیا بی‌ نظیر شما فقط هزینه بنزین رو پرداخت می‌کنین باقیش کلا با ب‌ام‌و هست. این ۴ سال رو شما با پرداخت مابقی حدوداً ۳۰۰۰ دلار به شیش سال میتونین ارتقأ بدین .

  26. Moein

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وافعا چراغ های جلویش خیلی قشنگ است و نمای داخلی اش هم خیلی زیبا است.

  27. شاهرخ

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه دوستان من میخوام حدود 250 میلیون برای ماشین هزینه کنم خودم شاسی بلند دوست ارم لطفا راهنمایی کنید بی ام و ایکس 3 بخرم یا لکسوس آر ایکس 350ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا