بی ام و

ب ام و X4 ؛ آماده تولید [ویدئو]

بعد از آمدن نسخه مفهومی X4 و همچنین عبور از تست های جاده ای حالا زمان عرضه نسخه تولید نهایی X4 فرارسیده؛ کراس اوری که تا قبل از اتمام بهار ۲۰۱۴ روی خط تولید می رود . . .

[jwplayer mediaid=”۶۵۵۶۴″]

X4 بر پلتفرم X3 ساخته اما ظاهر اسپرتش را مدیون X6 است. نسبت به نسخه مفهومی اش، سپر جلو کاملا تغییر کرده اما ورودی هوای بزرگ طرفین آن هنوز پابرجاست. همچنین به چهره X4 دو مه شکن دایره ای شکل افزوده شده که همانند X3های جدید درست در زیر لنز دوم چراغ های جلو جاسازی شده اند. مشتریان می توانند هم مه شکن ها و هم چراغ های جلو را با LED سفارش دهند.

در نمای عقب اما چراغ های LED دار L-شکل به چشم می خورند. به انتهای درب صندوق نیز اندکی انحنا داده شده تا شکل ساده تری از یک اسپویلر باشد. X4 به لحاظ ابعاد، تنها ۱۴ میلیمتر از X3 بزرگتر بوده درحالیکه ارتفاعش ۳۶ میلیمتر کمترست.

2015 BMW X4
۲۰۱۵ BMW X4

مطمئنا اگر با چشمان بسته به درون کابین X4 بروید، روی صندلی راننده بنشینید و سپس چشمانتان را باز کنید بلافاصله می گویید این یک X3 است! حق باشماست چراکه کابین X4 همان کابین X3 است با تمام جزییاتش فقط با این تفاوت که تریمی متفاوت دارد. ارتفاع صندلی سرنشینان جلو ۲۰ میلیمتر پایین تر از صندلی های X3 است، کابین خودرو مملو از روکش های آلومینیومی بوده و صندلی های عقب را می توان بصورت ۴۰:۲۰:۴۰ خواباند که در اینصورت حجم محفظه بار تا حداکثر ۱۴۰۰ لیتر افزایش می یابد.

برای X4 می توان شش انجین مختلف را سفارش داد؛ سه پیشرانه چهار سیلندر به همراه سه پیشرانه شش سیلندر. همگی این انجین ها از خانواده BMW EfficientDynamics بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو۶ هستند:

  • ۲.۰ لیتری TwinPower Turbo دیزلی. ۱۹۰ اسب بخار قدرت. ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۳.۰ لیتری TwinPower Turbo دیزلی. ۲۵۸ اسب بخار قدرت. ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۳.۰ لیتری TwinPower Turbo دیزلی. ۳۱۳ اسب بخار قدرت. ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۲.۰ لیتری TwinPower Turbo بنزینی. ۱۸۴ اسب بخار قدرت. ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۲.۰ لیتری TwinPower Turbo بنزینی. ۲۴۵ اسب بخار قدرت. ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور.
  • ۳.۰ لیتری TwinPower Turbo بنزینی. ۳۰۶ اسب بخار قدرت. ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور.

اما به لحاظ کارایی بهترین مدل های X4 را می توان نسخه های xDrive35i و xDrive35d دانست که هر دو بصورت استاندارد با گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک عرضه شده و دارای مشخصات زیر هستند:

X4 xDrive35i X4 xDrive35d
مصرف شهری ۱۰.7L ۶.7L
مصرف جاده ای ۶.9L ۵.5L
مصرف ترکیبی ۷.3L ۶.0L
آلایندگی 193g/km 157g/km
شتاب ۵.5sec ۵.2sec

خط تولید X4 در شهر اسپارتانبرگ (Spartanburg) در ایالت کارولینای جنوبی قرار دارد؛ کارخانه ایی که با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیون دلاری احداث شده و پتانسیل تولید سالانه ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار دستگاه X4 را دارد. قیمت پایه ای ارزان ترین مدل X4 با انجین چهار سیلندر بنزینی برای بازار آمریکا ۴۵,۶۲۵ دلار اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶۵ دیدگاه‌ها

  1. alireza

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (47 ديدگاه)

    مخلوطی از x3 با X4 = X6

    1. محمد

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      به نظر من کار جالبی نبود ایکس 6 خدایی اخر ابهت و کلاسه و لی این مدل جدیده تعریفی نداره هیوندای سانتافه 2014 خیلی از این زیباتره

      1. شهرام

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (34 ديدگاه)

        هیوندای سانتافه 2014 طرح خوبی داره
        امــا
        تعریفتو از زیبایی عوض کن دوست عزیز!
        این کجا اون کجا ..
        واقعا X4 معرکه اس!
        قدرت موتور رو نیگا ، به مصرفش دقت کن و در کنارش حجم موتور رو ببین !
        وقتی که شتــاب رو دیدی حالا به اینا اضافه کن که این یه شاسی بلنده و نه یک سواری !!!
        از لحاظ ظاهری هم هیــچ نقصی نداره واقعا .

      2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1674 ديدگاه)

        طراحی شلوغ سانتافه رو با طراحی ساده و زیبای x4 نباید مقایسه کرد ، سانتافه هم مثل همون سوناتا مفت نمی ارزه

        1. محمود

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (249 ديدگاه)

          بعضی انسان های هیوندای ستیز و متعصب هم مفت نمی ارزن!!!!!!!!

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          محمد سانتافه ی امریکا با بقیه جاها فرق داره ؟؟؟؟؟

          امروز رفتم مجله ی ماشین خریدم ، حالا کاری ندارم که

          سانتافه بین شاسی بلند های امریکایی و ژاپنی چه جوری

          اول شده ، ولی نمای عقب سانتافه در مجله ماشین ، با

          اونهایی که ما در ایران میبینیم فرق داره . چرا؟؟؟

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          محمد پیداش کردم . اینه :

          http://www.netcarshow.com/hyundai/2013-santa_fe/800×600/wallpaper_09.htm

          http://www.netcarshow.com/hyundai/2013-santa_fe/800×600/wallpaper_0e.htm

          بچه ها کسی میدونه این چه فرقی با مدلهای اروپایی و

          داخل ایران میکنه ؟؟؟؟؟

        4. meysam

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (52 ديدگاه)

          آقا محمود کره ای، خیلی زشته که به خاطر مخالفت با نظر یک شخص، به خود اون شخص توهین کنی. ببخشید ولی جملات ما میتونه معرف شخصیتمون باشه. لطفا یه کم مؤدبانه تر و مهربونتر.

        5. Kayhan

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (82 ديدگاه)

          میلاد این عکسایی که گذاشتی مربوط به مدل ۷ نفره سانتافه است که در واقع جایگزین وراکروز شده. این مدل‌هایی که توی ایران هستن در واقع سانتافه اسپرت هستند که از سانتافه کوچکترند و اقتصادی‌تر. مدل اصلی سانتافه همون عکسایی هست که گذاشتی.

        6. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          باز حداقل اونا انسان هستن نه مثل بعضیا ***** تو برو همون کره ای پرست باش پسر جان حال ندارم تو بحث ضایعت کنم محمود ؛ تو خوبی باشه

        7. خاوری مزراتی

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1100 ديدگاه)

          میلاد فک کنم مدلی که در ایران عرضه شده مدل گرندسانتافه باشه…
          آخه نمیدونم خبرداری یا نه
          دو مدل شده سانتافه
          گرندسانتافه و سانتافه
          البته ممکنم هست اشتباه باشه
          اینو فک کنم تو مجله ماشین خوندم

        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          از کیهان عزیز و خاوری جان ممنونم .

          من نمیدونستم که سانتافه هم دو مدل شده یا یک مدل خاص

          جای وراکروز را گرفته .

          پس اگر اینجوری باشه ، اون کدی که براش تعریف کردن

          چی میشه ؟؟؟

          کد IX45 ؟؟؟

      3. Zonda R

        ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1858 ديدگاه)

        F.A
        طراحیش بد نیست
        ولی
        نسبت به bmw
        توش کم کاری شده توش
        ولی یا سانتافه جدید
        خب مقایسش جک ساله

    2. سینا

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      این BMW دیگه واقعاً شورشو درآورده، یه مشت ماشین تکراری که فقط اندازه هاشون با هم متفاوته.

      1. محمود

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (249 ديدگاه)

        جناب محمد خان این انسان های متعصب هستند که ضایع می شن. شما در دیدگاه قبلی گفتید که سانتافه مفت نمی ارزد ولی حالا دیدی که سانتافه کراس اور سال بازار امریکا شده .باور نمی کنی از اقا میلاد بپرس. (چند تا دیدگاه بالاتر نوشته شده)

        کلام اخر اینکه ادب داشته باش تا ادب نشانت بدهم.

        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          الانترا هم ماشین سال شد ولی دیدی که تو آمار جی دی پاور از لحاظ کیفیت رتبه ی بدی اورد … واقعیت ماشین کره ای همینه تا سوارش نشی نمیفهمی چقدر مسخرست … با سوناتا بیشتر از 120 تا میری تو ماشین احساس امنیت نداری در حالی که با 520 سرعت 150 تا رو میری احساس امنیت داری یا حتی زانتیا

    3. meysam

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      BMW خیلی خوبه ولی نمیدونم چرا رقیباش بیشتربه دلم میشینن( بنز، آئودی و حتی فولکس)

      1. محمود

        ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (249 ديدگاه)

        این هم جوک سال93
        ( با سوناتا 120 تا بری احساس امنیت نداری ولی با زانتیا احساس امنیت می کنی.))

        اقا محمد از حرفات معلومه تا حالا سوار سوناتا نشدی.

        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          سوار شدم حالا تو هرچی میخوای بهش بخند گل پسر … باز زانتیا حداقل هرچی باشه موتورش تو سر بالایی ها کم نمیاره و کیفیتش خیلی بهتر از کره ایی آشغاله که از آخر پنجم شد … از خودت هم حرف درنیار من گفتم بیشتر از 120 تا ؛ از نوع حرف زدنت میشه پیشبینی کرد چندسالته و چقدر سواد داری

  2. امین آرا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    بسیار زیبا و با کلاسه
    خیلی اسپرته
    البته به قول دوستمون ترکیبی از چند مدل BMW هستش
    چراغ عقبش شبیه سری 5 جدید و چراغ جلوش شبیه X3.
    البته اگه نیاد تو ایرانو بشه 1.3 میلیارد !!!

  3. امین

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    بچه X6 قشنگیه برای کسانی که نمیتونن X6 بخرن ولی عاشقش هستن
    استیلش که خیلی زیباست

    BMW داره میترکونه امسال …

  4. Zonda R

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    F.A
    این مدل تو سایتهای معتبر دنیا
    سرو صدایه زیادی کرد
    و منتقدان زیادی داشت
    در خصوص طراحیش:
    اگه دوسش دارید= لایک
    منتقد و خوشتون نیومده=دیسلایک

  5. علیرضا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (510 ديدگاه)

    با اینکه زیباست اما توی suv های بی ام و هیچ کدوم کارایی و قلدری x5 رو ندارن و فقط x5 میتونه توی شرایط آفرود نسبتا سربلند بیرون بیاد
    بی ام و تو رو به خدا این صفحه آمپرت رو یه کم مدرن کن خیلی خیلی قدیمیه

  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    درسته که نواوری و تکنولوژی در این ماشین ها موج میزنه ولی در طراحیش

    کم کاری کردند . بهتر از این میتوانست باشد .

    ایران و المان .

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      راستی دوستان ، چنتا خبر خوب هم بود که بد نیست بخوانید . جالبه .

      http://www.machinemag.com/ViewNews.aspx?viewid=7033

      http://www.asrekhodro.com/fa/page/41260/%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1+%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7.html

      حضور مزدا در لینک بالا خیلی حرفه . مزدا خیلی خوب و با حوصله داره روی

      محصولاتش هم در طراحی و هم در قسمت فنی کار میکنه .

      به نظر من مزدا 3 های جدید از کرولا در طراحی بهترند .

      این اخبار هم در مورد رکورد های سرعتی :

      http://www.asrekhodro.com/fa/page/41219/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86+%D8%AF%D8%B1+65+%D8%B3%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1+.html#ad-image-0

      این ماشین هم با ارزشمند ترین خودروی ایران و دنیا :

      http://www.car.ir/news/Mercedes-Benz-K500

      این هم یک ضربه به اعتبار و ارزش یک برند خوشنام :

      http://www.car.ir/news/Complaint-RollsRoyce

      و در اخر هم که مطمئن هستم همه منتظر دیدن و شنیدن این خبر بودید :

      ((( http://www.asrekhodro.com/fa/page/41237/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%A6%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA+%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%A7.html )))

      موفق باشید .

      1. خاوری مزراتی

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1100 ديدگاه)

        میلاد کلی بااین خبرآخریت حال کردم
        سایپا قراره نسل جدید تیبا زیبای ایرانی رو برروی پلت فورم مشترک با مزدا3 روانه بازار آمریکا کنه
        احسنت براین یابوساز وطنی

    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      خداییش قبول داری فرق زیادی با x6 از نظر طراحی نداره؟؟ ب ام و از مرسدس بنز یاد بگیر یکم ؛ اون داشبورد رو عوض کن چقدر باید صبر کنیم پس؟؟؟ دریچه های کولرو عوض کن دیگه ؛ بنز رو بیشتر قبول دارم چون حداقل شهامت اینو داشت که دریچه های کولرشو بعد 5 / 6 سال عوض کنه ؛ ولی ب ام و چی؟؟؟ از 2005 تا الآن داره داشبورداش رو اینجوری میزنه خداوکیلی دیگه باید یه تغییری بده اگه بخواد امسال جلوی بنز و لکسوس کم نیاره

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        اره ممد قبول دارم .

        ولی تو هم اینو قبول کن از زمانی که اون طراح معروف ب ام و :

        ((((( کریس بنگل ))))) از شرکتش رفت ، ماشیناش نسبت به قبل

        یذره افت طراحی داشتند . البته در بعضی مدل ها و اون هم یذره .

        محمد تو هم قبول کن که هوندا سیویک و مزدا 3 مدلهای 2014

        نسبت به تویوتا کرولا ی جدید زیبا تر هستند . حتی نسل های قبلی .

        در ضمن :

        خاوری جان قابلتو نداشت . فکر کنم فردا یا ذوق

        زده میشیم ، یا سکته میزنیم .

        1. خاوری مزراتی

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1100 ديدگاه)

          با کوچ کریس بنگل بی ام دبلیو اگه طرفداراش ناراحت نشن یه کم از اصلش دور شده
          فک کنم سرطراحشون الان آدرین وون هایدونک هست
          بنگل یه بار گفته بود:
          کار ما به عنوان یه طراح خودرو فقط کشیدن یه حجم آهنی نیست
          ما باید طوری این قطعه صنعتی را طراحی کنیم که انسان آنرا به عنوان جزیی از زندگیش بپذیرد”

          درود بر شرفش… بنظرم بی ام دبلیو مدل M5 2008بهترین ماشین تاریخ بی ام دبلیوه و ایضا یکی از ده خودرو برتر تاریخ…
          البته

        2. Zonda R

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1858 ديدگاه)

          F.A
          کریس بنگل
          به دنیایه خودرو خدمت کرد
          و نواوری در عینه حال موندگاری ماه عسل کاراش بود

        3. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (644 ديدگاه)

          منظور همون ما حصل هست زوندا ؟

  7. GTR-50

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (492 ديدگاه)

    X6 لامصب خیلی غوله با ابهته……..

  8. احسان(احسان سابق)

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    خیلی اسپرت و دوست داشتنیه.داخلش یه ذره تغییر کرده بااینکه عاشق بی ام و هستم اما بنظرم این شرکت توی طراحی داخل ماشین هاش زیادی محافظه کاره و با ماشینای 10 سال پیشش تفاوت زیادی نداره

  9. حمید . فقط ب ام و . فقط آلمان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (644 ديدگاه)

    این ماشین یه نکته خیلی خیلی جالب داره . اونم اینکه موتور توربو دیزل 3 لیتریش از موتور توربو بنزینی 3 لیتریش هم قویتره هم شتابش بهتره!معمولا بنزینی تیزتره،جالب بود.

  10. امید

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    bmw کارش درسته ولی میتونست طراحیش بهتر باشه

  11. رضا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    کسانی کخ x6 میخرن بیشتر مجذوب قیافش شدن تا کاراییش
    نه اینکه کارایی نداشته باشه ولی رقبا ازش بهترن چه از لحاظ آفرود- راحتی و فضای داخلی- میدان دید و …

    1. Pooya Ferrari

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      خوب بستگی داره با کدوم ماشین بخوای مقایسش بکنی

      1. رضا

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1691 ديدگاه)

        کاین-رنجروور-ام ال کلاس و…

    2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1674 ديدگاه)

      چند وقت پیش یه فیلم دیدم ، رفیقم برام فرستاده بود حالا تا چند وقت دیگه ازش میپرسم لینکشو براتون میزارم ؛ گل سرسبد شاسی بلند های ب ام و یعنی X6 تو یه شیب 45 درجه تو جاده ای کوهستانی که خاکی بود گیر کرده بود و نمیتونست راه بره ، من نمیگم X6 ماشین بدیه ولی انصافا قبول داشته باشید شاسی بلند های ژاپنی از لحاظ آفرود قوی ترند ، درسته مثلا بنز هم مدل جی کلاس رو داره ولی چندتا دیگه مثل اون دارند که با قیمت پایین همچین صخره نوردی هایی کنه که ژاپنی ها میکنند؟؟؟ یه سر به فیلم های صخره نوردی پرادو تو آپارت بزنید دوستان

      1. علیرضا

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (510 ديدگاه)

        محمد عزیز من خودم زیاد آفرود میرم و درباره آفرود و آفرودر ها زیاد تحقیق کردم
        اولا شیب 45 درجه خیلی بالاست و کمتر ماشینی مثل هامر از پسش بر میاد. x6 بعید میدونم یه مسیر خاکی با شیب 30 درجه رو بتونه بالا بره.همونطور که توی برنامه تخته گاز نشون داد سیستم 4چرخ متحرکش توی سطوح لغزنده هیچ کارایی نداره و واقعا ضعف بزرگی برای یه شاسی بلنده
        در مورد آفرودر های ژاپنی هم خب پرادو و لندکروز و نیسان پاترول نسبت به قیمتشون(البته نه توی ایران) شاهکارن اما لندکروز با اون همه ابهتش در مسیرهای صعب العبور اصلا در حد و اندازه مرسدس G و GL و رنجرور و لندرور نیست(فیلمهای تستش در یوتیوب موجوده)

        1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (1674 ديدگاه)

          قبول دارم حرفتو ولی درمورد لندکروز نه ؛ ببین لندکروز GXR که درواقع میشه گفت مدل پایه ی لندکروزه و تو ایران میاد و 6 سیلندره یک سری آپشن هارو نداره نسبت به مدل 8 سیلندر … خب اولا قدرت موتور 8 سیلندر حدود 141 اسب بخار از مدل 6 سیلندر بیشتره و از لحاظ آپشن رفاهی امکاناتی مثل بولوتوث فرمان و سردکن صندلی و مموری و … داره که اینا تو 6سیلندر سفارشی اند…از لحاظ آفرود لندکروز 8 سیلندر امکاناتی نظیر قفل دیفرانسیل ، کراول کنترل ، کنترل اتومات سرازیری و سربالایی و سیستم تنظیم ارتفاع و … داره که اینا تو مدل 6 سیلندر نیستند ، درسته آفرود لندکروز های 6 سیلندر اونقدر ها هم قوی نیست و درکل لندکروز توی صخره نوردی به خاطر وزن سنگینش نمیتونه مثل FJ و پرادو و 4 RUNNER و فورچونر باشه … ولی اونقدر ها که نیاز های یک مشتری رو برآورده کنه هست ، و لندکروز نباید با بنز G مقایسه بشه چون بنز G چند برابر لندکروز قیمتشه خب … اگه بخوایم با LX570 مقایسش کنیم یا FJ اونوقت میشه … در کل هر ماشینی نقطه ضعفی داره مثلا نقطه ضعف لندکروز وزن بالاست و نقطه ضعف G کلاس قیمت بالاشه یا مثلا 4RUNNER سلطان آفروده ولی قیافه نداره یا با FJ میشه از دیوار راست بالا رفت ولی تو بیابون اصلا به توبی لندکروز نیست … در مورد اون جمله ی هامر هم که گفتی باید بگم هامر تو صحرا و شن و ماسه گیر میکنه بارها فیلماش رو تو آپارات دیدم و یه فیلم دیگه هم بود که لندکروزه داشت هامر رو تو صحرا بکسل میکرد چون هامره گیر کرده بود تو شن … هر ماشینی از نقاط قوت و ضعفی بهره منده ولی اگه انصاف رو داشته باشیم باید قبول کنیم که غول های ژاپنی تو آفرود از آلمانی ها سر ترن همونطور که آلمانی ها تو لوکس بودن و مصرف کم و … سر ترن

        2. زیگما

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          بیا منم 10 تا فیلم دارم که هامر لندکروز رو میکشه!
          البته اگه نمیگی امریکا ورشکستس!

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)
      2. GTR-50

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (492 ديدگاه)

        x6 زیاد آفرودی نیست

      3. GTR-50

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (492 ديدگاه)

        آره من دیدم لندکروز هامرو میکشه خیلی راحت

  12. Pooya Ferrari

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یه پیشنهاد. بهتره واسه ویدئو ها گزینه دانلود رو هم بزارین خیلی خوب میشه این جوری

  13. آیهان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (57 ديدگاه)

    رقیب اصلی تو این پلتفرم پورشخ ماکان و رنجرور ایوک

    1. علیرضا

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (510 ديدگاه)

      پورشه ماکان و ایوک هر دو در سطح خودشون یه آفرودر خوبن اما x4 به نظرم اصلا در مسیرهای سخت کارایی نداشته باشه. همونطوری که توی تست مجله ماشین چند سال پیش خودنم x6 بعد از یه آفرود خیلی سبک داخلش نیاز به صداگیری اساسی پیدا میکنه که هزینه بالایی رو روی دست مالکش میزاره.
      من موندم عاشقای بی ام و چرا x5 با اون همه کارایی و ابهت رو ول میکنن پول برای زیبایی x6 میدن

  14. احمدرضا بی ام و

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (128 ديدگاه)

    به این میگن ماشین بی ام و رو دست نداره لامصب محشره

  15. mory

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (417 ديدگاه)

    مصرف سوختش ستودنیه
    bmw استاد این کاراس

  16. soroush

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    پوز ماشین از بغل عین میتسوبیشی asx

  17. مصطفی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (295 ديدگاه)

    خوشکلی و سرعت وکلا مشخصاتش به کنار؛وارد بازار ایران میشه؟

  18. زیگما

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    نقاط ضعف:
    فوق العاده تکراریه یبرونش (به خصوص عقبش)همونیه که در سری های گرن توریسمو می بینیم. با اون برآمدی روی صندوق عقب کاملا به حرفم پی میبرید.
    داخلش هم عین ایکس 3 هست.با همون داشبورد پلاستیکی(؟).
    طراحی جلوش هم اصلا جذاب نیست از نظر من.
    نقاط قوت
    قیمت بسیار عالی
    رقیب نداره.(ایکس 6 هم رقیب نداشت. در این مدل بدنه تقریبا خودرویی دیده نمیشه)
    موتور های عالی،
    و مشخصات فنی جذاب برای مشتری….
    ولی من با همه ی ضعف ها ، فروش بالایی رو براش پیش بینی میکنم.

    1. Zonda R

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1858 ديدگاه)

      F.A
      دیروز رفته بودم تعویض پلاک
      سری 5 گرن توریسمو دیدم
      رنگشم بژ بود

  19. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1674 ديدگاه)

    به طور کلی در مورد این ماشین میشه گفت ، قیافش تکراریه ولی جذابه ، قدرت موتور و مصرفش عالیه ؛ قیمتش معمولیه و در کل ماشین خوبی بنظر میرسه
    ولی من ماکان رو بهش ترجیح مبدم البته مدل 6 سیلندرشو

  20. armin

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    همه امکانات و آپشن هاش خوبه !!!!!!!

    تنها مشکلش تو قیمتشه!!!!!!!

  21. ساسان.م

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (337 ديدگاه)

    ماشین آفرود باید کم هزینه و کم استهلاک باشه که BMW تو این مورد نمره خوبی نمیگیره
    BMW رو بیشتر به خاطر مدل M دوست دارم

  22. ESI

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (385 ديدگاه)

    JUST X6M

    1. فقط BMW

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      ایول حال کردم باهات

  23. Zonda R

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    F.A
    در کل
    امیدوارم تو تهران ببینمش

  24. SAEED

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    کاش این مدلی نمیشد،این کلاس و استیل آدمو یاد X6 میندازه!!و بنظرم باید مخصوص همون X6 میموند!!!!!!!!!!

  25. arman

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    محمود حق با توئه اینا کره ای ستیزن، سر تا تهشونم بالای پراید سوار نشدن، این مدل ب ام و هم هیچ نکته ای نداره، ما که نفهمیدیم کجای بازارو میخواد بگیره، فقط واسه اینه که بین x3 و x5 جای خالی نباشه

    1. محمود

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (249 ديدگاه)

      این هم جوک سال93
      ( با سوناتا 120 تا بری احساس امنیت نداری ولی با زانتیا احساس امنیت می کنی.))

      اقا محمد از حرفات معلومه تا حالا سوار سوناتا نشدی.

  26. عادل

    ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (169 ديدگاه)

    bmw باید یک فکری واسه طراحی داخلی تکراریش بکنه…. تقریبا همه مدل هاش همین شکلیه…. حالا بنز رو بعنوان کمپانی رقیب نگاه کنین علاوه بر اینکه اصالتش رو حفظ کرده ….تغییرات زیادی هم در داخل داده…. که هر مدلش با اون یکی فرق داره…

  27. danilord

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    رقیبش خودشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا