نخستین رونمایی M235i در ایالات متحده، به ما ثابت کرد آن تصاویر اولیه ای که ۲ ماه پیش از این خودرو منتشر کرده بودیم تقریبا درست از آب درآمده! حالا تنها سوالی که بی جواب مانده اینست که M235i تنها نسخه ام پرفورمنس سری ۲ کوپه خواهد بود یا اینکه در آینده باید منتظر نسخه های M2 هم باشیم … ؟
به هرحال M2 بیاید یا نیاید مهم نیست؛ فعلا لقب قوی ترین مدل سری ۲ در دستان M235i که با قیمت پایه ای ۴۴,۰۲۵ دلار از ماه آینده در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود. قبل ازهرچیز باید این نکته را مجددا یادآوری کنیم که سری ۲ کوپه در ابعاد نسبت به سری ۱ کوپه سابق، در طول و عرض و فاصله محوری به ترتیب ۷.۲ و ۳.۲ و ۳ سانتیمتر بزرگتر شده تا بدین ترتیب حجم محفظه صندوق به ۳۹۰ لیتر برسد. البته می دانیم که هیچکدام از این جزییات برای مشتریان M235i اهمیتی ندارند!
این اسپرت دیفرانسیل عقب آلمانی در زیر کاپوت مجهز به یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی با مشخصات زیرست که بصورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی (با امکان سفارش ۸ سرعته اتومات) و همچنین سیستم استارت/استاپ پیشرانه تحویل مشتریان می شود:
- قدرتی معادل ۳۲۶ اسب بخار.
- گشتاوری معادل ۴۵۰ نیوتن متر.
- شتاب صفر تاصدی معادل ۵.۰ ثانیه (۴.۸ ثانیه با گیربکس اتومات).
- حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت.
e36
۲۵ دی ۱۳۹۲بی نظیره
salar
۲۵ دی ۱۳۹۲آشغاله . آشغاله. واقعا معلوم نیست کسانی که نظر میدن با خودشون چه فکری میکنن که خوب بد از هم تشخیص نمیدن فقط میگن خوبه انگار سوار ماشین شدن روندنش .
km
۲۵ دی ۱۳۹۲مگه تو روندیش که میگی آشغاله؟ هنوز نمیتونی ماشین آلمانیو تشخیص بدی؟؟؟
SALAR
۲۵ دی ۱۳۹۲من خودم ماشینهای آلمانی دوست دارم ولی نمیزارم عشقشون کورم کنه که حتی نتونم ایراد کارشون ببینمشما که 986 دیدگاه دارید باید حرفم بفهمید …………..
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۵ دی ۱۳۹۲به نظرت واسه تعریف کردن باید باهاش رانندگی کرده باشیم یا واسه اینکه بگیم این چرته ؟؟!!؟؟!!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۵ دی ۱۳۹۲خب اگه ایرادی هست خیلی واضح بگو،اصل دیدگاه گذاشتن هم برای همینه! نه اینکه همینجوری بگی “آشغاله چون عشق آلمان، کورم نکرده”!
saed
۲۶ دی ۱۳۹۲تو که به این میگی اشغال میشه بگی به نظر شما ماشین خوب چیه
محمد
۲۷ دی ۱۳۹۲پسرم خون خودتو کثیف نکن مگه روندیش که میگی بده به سلیقه ی دیگران احترام بذار اشکالش رو هم بگو
zondar
۲۵ دی ۱۳۹۲F.A
من ترجیح میدم با این پول
پورشه باکستر سوار بشم
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲باکستر هم کلاس z4 نه سری 2
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۲درود.
وااااااااااای.خیلی باحاله. خیلی قشنگه.
هیچ ایرادی نمیشه ازین گرفت.چرا میشه گرفت!!!
کاش چراغای عقبش مثل سری 5 ازین هاله ها بیشتر داشت.
چه رنگی؟؟؟چقدر زندست!!
ولی قیمتش بالاست. 44 هزار دلار!!!!
کاشکی تو رنج قیمتی CLA قرار میگرفت.یک مسابقه ی هیجانی ازشون میدیم.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))
zondar
۲۵ دی ۱۳۹۲F.A
سرس 1 bmw سواریش همیشه شهره بوده
حتی من خیلی جاها خوندم لذت سواریش
از سری 3 هم بالاتره اما
تو رنج قیمتی سختی قرار گرفته
km
۲۵ دی ۱۳۹۲خیلیی خوبه… از سری 1 که واقعا جذاب تره. از نظر قیمت هم بنظرم مناسبه. 335i هم تقریبا 44 هزار دلاره تازه با 300 اسب بخار، این 326.
ali
۲۵ دی ۱۳۹۲فکر نکنم کسی از این ماشین بدش بیاد،خیلی سنگین و دلنشینه
e.scamp
۲۵ دی ۱۳۹۲کسی میدونه قضیه 250 کیلومتر چیه؟
هم بنز هم بی ام و روی 250 محدود میکنن چرا کلید کردن روی 250؟ اگه کسی میدونه بگه در ضمن خودم فکر میکنم به خاطر محدودیت تایرها باشه شاید اگه بخوان لاستیکی با ظرفیت چرخشی بیشتر بزارن گرون تر بشه اخه اونجور لاستیکا 2 3 هزار دلار قیمت دارن
km
۲۵ دی ۱۳۹۲من دقیق نمیدونم ولی فکر کنم یکیش همینیه که شما فرمودید. دومین دلیلش باید برای این باشه که اکثر ماشین های آلمانی از جمله آئودی، بی ام و و مرسدس سرعت رو محدود می کنند حتی رو مدل های تیون شدنشون(AMG, M ,RS). خیلی از بزرگراه های آلمان محدودیت سرعت ندارند و تایر ها ممکنه تو سرعت زیاد نتونن کنترل کنند. حتی یادمه برای اولین بار که میخواستند برای بی ام و سری 7 موتور V12 بذارن (E32) که میتونست تا 186 مایل بر ساعت هم بره ولی بعدش محدود شد سرعتها روی 155 مایل بر ساعت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۲درود.
اینهایی که گفتی میشه و هم اینکه درصد احتمال تصادف بیشتر و ایمنی کمتر
میشه.بعدشم اونها چون نسخه ی معمولی هستند و تقویت نشدن ، هم از نظر
موتوری و هم از نظر فنی و پایداری.
اگر توجه کنی مدلهایی که توسط تینرها همچون : AMG و M POWER و …
تقویت میشوند کیت محدود کننده را بر میدارند.از اونور هم در همه ی قسمت
ها فنی تغییرات زیادی به خودشون دیدن که بتوانند در سرعت های بالا تعادل
و پایداری لازم را داشته باشند.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۲درود.
المان تنها کشوری است که هنوز اتوبان هایی دارد که محدودیت سرعت
ندارد. یکسری کشور های دیگه هم داشتند که دیگه ممنوع شد.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی در دنیا )))
carbonado aventador
۲۵ دی ۱۳۹۲چون تو سریعترین اتوبان های آلمان هم بیشتر از 260 تا نمی شه رفت . البته محدود کننده رو می توانی برداری که باید براش یکم پول بسرفی!!!!!!!
یه آدم عاشق
۲۵ دی ۱۳۹۲تو رفتی اونجا میدونی محدود کننده داره کی گفته نمیشه بیشتر از 260 تا رفت هیچ محدود کننده ای در اتوبانهایه آلمان وجود نداره
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۵ دی ۱۳۹۲حتما safe ترین سرعتش با توجه به آگاهی بالایی که مهندسان از ویژگی های خودرو دارند این سرعته، مسلما تایر هم جزو اون ویژگی هاست.
zondar
۲۵ دی ۱۳۹۲F.A
من تو جایی خوندم
با سرعت بیش از 250 کیلومتر
خودروها اوج می گیرن
و
ممکنه از زمین بلند بشن
aidin
۱۸ فروردین ۱۳۹۳من تا جایی که اطلاع دارم بخاطر اسیب نرسیدن به خودرو این کارو می کنن با محدود کردن عمر قطعات و موتورو بالا می برن . در واقع بهترین محدوده کار قطعات و موتوره ..
منظور از قطعات همون لاستیک و ترمز و …..
حمزه
۲۵ دی ۱۳۹۲حال کردم باش. خداییش خوش به حالشون…
esi
۲۵ دی ۱۳۹۲در یک کلام زیباست اما نمیدونم 44000 هزار تا می ارزه یا نه
Hermidas
۲۵ دی ۱۳۹۲سلام به همه…!!!
به نظرم واقعا زیباست…
خیلی جمع و جور و خوبه ولی در عوض پرقدرت و استوار…
فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین…
Kurosh
۲۵ دی ۱۳۹۲حرف خاصّی ندارم برا دوستان بگم جزء حسرت…
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۵ دی ۱۳۹۲قطعا سری 2 موفق تر از سری 1 خواهد بود.
مصطفی
۲۵ دی ۱۳۹۲رویای جوانان المان رو ببینید بعد رویای جوانان ما هم ببینید :)
فقط سری ۳
۲۵ دی ۱۳۹۲ماشین خیلی خوبیه .قیمتش هم خوبه چون قدرت مناسبی داره
احسان(احسان سابق)
۲۵ دی ۱۳۹۲خیلی جلوش طراحی خوبی داره.واقعا دوست داشتنیه
امیر
۲۶ دی ۱۳۹۲خوبه ولی نمی دونم چرا طراحی عقب نسبت به بقیه سری ها بدتر شده.البته این سلیقه ای یه و شاید خیلی ها این نوع طراحی رو دوست داشته باشن
mahsa
۲۶ دی ۱۳۹۲قرمزته
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲به لوگوی ماشین نگاه کن ، آبیته!!!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۶ دی ۱۳۹۲و دیگر هیچ!!!
ali
۲۹ دی ۱۳۹۲ماشین خیلی خوبیه. ولی 44000 تا خیلی زیاده ورقیبم کم نیست !
علیرضا
۱۴ مرداد ۱۳۹۳از لحاظ ظاهری که خیلی خسته کننده و تکراریه. ب ام و ظاهرا زیاد به خودش زحمت نمیده. فقط داشبورد تکراریشو با داشبورد زیبای CLA45 مقایسه کنین.