رانگلر پولار که قرارست بصورت محدود راهی بازار شود، هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ رونمایی خواهد شد؛ این خودرو برپایه رانگلر Unlimited ارتقا یافته . . .
پولار در نمای بیرونی رنگ اختصاصی آبی (Hydro Blue) ، رینگ های ۱۸ اینچی مشکی براق و سقف همرنگ بدنه داشته و درون کابین آن هم بصورت یکپارچه مشکی است. همچنین در پشت گلگیرهای جلو لوگویی با اعداد ۷۸ و ۱۰۶ درجه حک شده که بیانگر مختصات جغرافیایی منطقه کوهستانی Vostok در قطب جنوب است که با ثبت دمای ۹۸.۲ درجه سلسیوس زیر صفر، سردترین نقطه کره زمین لقب گرفته است.
رانگلر پولار در بازارهای اروپایی بصورت ۲ در یا ۴ در عرضه شده و پیشرانه آن نیز ۲.۸ لیتری CRD توربو دیزلی یا ۳.۶ لیتری بنزینی است. موتور دیزلی آن با گیربکس های دستی/اتومات قابل سفارش بوده حال آنکه موتور بنزینی فقط با گیربکس ۵ سرعته اتومات عرضه می شود. سایر مشخصات این ۲ موتور بصورت زیر خواهند بود:
- ۲۰۰ اسب بخار قدرت در دور ۳۶۰۰ برای موتور دیزلی / ۲۸۴ اسب بخار قدرت برای موتور بنزینی.
- ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور در دورهای ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ با گیربکس ۵ سرعته اتومات برای موتور دیزلی.
- ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور در دورهای ۲۶۰۰ تا ۳۲۰۰ با گیربکس ۶ سرعته دستی برای موتور دیزلی.
ازجمله امکانات استاندارد رانگلر پولار می توان به مواردی مانند کروز کنترل، فرمان چرمی، سیستم گرمایشی صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتومات و صندلی قابل تنظیم راننده اشاره کرد. مشتریان همچنین با سفارش پکیج Polar Pack 1 از امکانات جدیدی مانند ایربگ های جانبی، سیستم چندرسانه ای Uconnect با حافظه ۴۰ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۵ اینچی، پورت های AUX و همچنین دی وی دی پلیر نیز بهره مند شوند.
امین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲چیکار میکنه این فرانکفورت 2013 !!!!!!
علی
۱۲ شهریور ۱۳۹۲من یکی که عاشقشم
طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم
slr722
۱۲ شهریور ۱۳۹۲علی جان موافق هستم…
بعضی وقتها طراحی زمخت به ادم لذت میده…
علی
۱۲ شهریور ۱۳۹۲من یکی که عاشقشم
طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم
vahid
۱۲ شهریور ۱۳۹۲زشت و ضعیفه
محمد حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲قدیمیاش حرف نداشت
محسن.د
۱۲ شهریور ۱۳۹۲جیپ نمیخواد یه تکونی به خودش بده واسه یه طراحی جدید؟؟!! به این دیگه نمیشه گفت”حفظ اصالت” این دقیقا همون طراحی زمان جنگ جهانیه! صد رحمت به سریG بنز!
aref
۱۳ شهریور ۱۳۹۲نه که پورشه هر روز یه طرح جدید میزنه!
کرمانشاه
۱۲ شهریور ۱۳۹۲خیلی کلاسیکه!
slr722
۱۲ شهریور ۱۳۹۲تنها چیزی که نیست کلاسیک بودن…
محمد حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲اصلا کلاسیک نیست درش شبیه به گاو صندوق میمونه
علی
۱۲ شهریور ۱۳۹۲خب محمد جان شما اگه جیپ ها و لندرورهای اولیه هم دیده باشی همچین مکانیزم ساده و در عین حال فوق العاده مقاومی برای شرایط سخت دارن
alireza
۱۲ شهریور ۱۳۹۲اینایی که از رانگلر ایراد میگیرن باید برن با سانتافه و ix55 آفرود کنن !!!
محمد حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲فک کنم RX55 با شه نه I X
alireza
۱۲ شهریور ۱۳۹۲RX 55 اسم ماشینه ؟! اینجا داریم راجع به ماشینها صحبت میکنیما !!!
feri
۱۲ شهریور ۱۳۹۲جلو پاجیرو باید بره بوق بزنه
حسن
۱۲ شهریور ۱۳۹۲دوستان من تا بحال 3 تا اسپورتیج نو دیدم که لاستیک های عقبشون به حال غیر طبیعی به سمت داخل رفته بود مثل پژوهایی که اکسلشون خراب می شه. این قضیه ش چیه شما هم دیدید؟؟
sorena330
۱۲ شهریور ۱۳۹۲من علاوه بر اسپرتیج واسه موهاوی هم دیدم همین اتفاق و دقیقا همینجوری بود و تو اتوبان به شدت تکون میخورد،چیه قضیش؟
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۴ شهریور ۱۳۹۲درود.حسین جان این به خاطر این هست که از دیفرنسیل مفصل دار استفاده میکنند.مثل دیفرانسیل عقب بنز و بی ام و و جنسیس. یعنی دیفرانسیل انها همانند دیفرانسیل عقب پاترول.پاجرو.پاژن.لندکروز و … نیست که یک تکه باشد.
علت کج شدن ان ها هم این است که در حالت سنگین شدن قسمت پایین لاستیک ها به بیرون تغییر حالت میده تا چسبندگی ماشین به سطح زمین زیاد باشه و در موقع تغییر مسیر ناگهانی و پیچیدن با سرعت زیاد کمترین انحراف و تکان را داشته باشد.
این سیستم در بنز و بی ام و های قدیم دیده میشه.حتی فولکس قورباغه ای.تو ماشین های جدید هم :
بنز . بی ام و .جنسیس.سنتنیال.میتسوبیشی ASX.هیوندای IX55 و IX 35.و…..
البته این موضوع یادت نره که این سیستم حنما باید برای دیفرانسیل طراحی و تعریف بشه.
ایران و المان
حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲فقط BMW رو عشق است
محسن.د
۱۲ شهریور ۱۳۹۲آقا اصغر..غلام ادبتم!!! شما یه بار دیگه کل نظر منو بخون نه فقط آخرشو! اینکه من گفتم صدرحمت به سریGبنز،یعنی اونم طراحی کلاسیک داره ولی باز صدرحمت به طراحی اون. نخواستم بین این دوتا مقایسه تخصصی کنم که قیمت و نوع گیربکس و تکنولوژی و…مطرح باشه.شما اصلا تو این نظر من دیدی به غیر از طراحی،از چیز دیگه ای حرف بزنم؟؟؟!!!
اصغر
۱۲ شهریور ۱۳۹۲طراحیش رو مورد مقایسه قرار دادی.طراحی هم نباید مقایسه میکردی.خوب بلدی ماس مالی کنی. هر نوع مقایسه بین این دو خودرو اشتباهه.بیخود مظلوم نمایی نکن.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ شهریور ۱۳۹۲درود.چرا نباید طراحی رو مورد مقایسه میداد.
شایده شاید این رانگلر تو یک جاهایی بتونه نسبت به بنز بهتر عمل کنه.ولی طراحیه بنز خیلی بهتر از این رانگلر است.
ایران و المان.
بferi
۱۲ شهریور ۱۳۹۲نظر من به نظر شما نزدیکتر است
وگرنه هیوندا از پورشه گرونتر بود
feri
۱۲ شهریور ۱۳۹۲نظر من به نظر محسن نزدیکتر است
skazi 68
۱۲ شهریور ۱۳۹۲اینو این جیپ قدیمیا که تو جنگ بهش گل میزدن میمونه
رامتین
۱۲ شهریور ۱۳۹۲جیپ واقعا در suv یک الگو بوده و اصالت خودشو تا بحال حفظ کرده. شاید بهترین offroad در آمریکا باشه، چرا که هامر قدمت 10-15 سالی بیشتر نداره…
محسن.د
۱۲ شهریور ۱۳۹۲دوستان یادتون باشه هرکی خواست نظر بده قبلش از اصغرخان اجازه بگیره :-)
محسن.د
۱۲ شهریور ۱۳۹۲شما مث اینکه اینجارو با گاراژ اشتباه گرفتی!
جلال
۱۳ شهریور ۱۳۹۲رانگلر های دودر رو باز چقدر دوست داشتنی بودن!!!
جلال
۱۳ شهریور ۱۳۹۲رانگلر های دو در روباز چقدر دوست داشتنی بودن!!!
باهاشون میشد هم از طبیعت لذت ببری هم از هوای تازه!
محسن.د
۱۳ شهریور ۱۳۹۲آقا سهیل باز دمت گرم،احساس میکنم شما منطقی هستی. من نظر شمارو بادقت خوندم،حالا از شما میخوام به چیزی که میگم،دقت کنی: با این حرفی که آقا اصغر میزنن و شما تائیدشون میکنی یعنی هیچ مقایسه ای بین دوخودرو درجهان نباید انجام بگیره مگر اینکه هم قیمت باشن! آخه من ازشما و آقا اصغر تعجب میکنم یعنی تاحالا تو هیچ سایتی ندیدین دوتا خودرو رو مقایسه کنن که هم قیمت نباشن؟؟؟!!! بابا تو همین سایت چند وقت پیش پورشه کایمن رو مقایسه کرده بود با یه مدل سایون،درصورتی که خودش تو بررسی گفت قیمت کایمن 2.5برابر سایونه!!! تازه بااین حال آخرسر هم کایمن برنده ی مقایسه شد!!! بخدا اگه این حرفو مسیح به من میزد چیزی بهش نمیگفتم! (بد نیست آقا اصغر یه سر به اون پستی که اونجا یه آقایی مدرکشو به رخ کشیده بود بزنن و نظر منو بخونن!)
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ شهریور ۱۳۹۲درود.من باهات موافقم محسن جان.
اگه به اینه.
تواون کلیپی که چند روز پیش پدال گذاشته بود که موتور ترند انجام داده بود.چرا باید فورد فوکوس میان بزرگان 6 تا 12 سیلندر قرار بگیره.!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران و المان
feri
۱۳ شهریور ۱۳۹۲خب اینجا 2 تا عشق امریکایی داریم منم ژاپنیم فکر نکنم تعلیق بادی چروکی قابل مقایسه با پاجرو یا بنز باشه باز از پدال می خوایم یه مقایسه توی افرودرهای لوکس با توضیح تعلیق بگذاره
نازنین
۱۳ شهریور ۱۳۹۲120 کشور در دنیا در سال 2012 سفارش جیپ دادن برای ارتششون.بعد تو میای حرف از جی کلاس میزنی؟هه هه
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۱۵ شهریور ۱۳۹۲درود چه ربطی داره.همین بنز جی کلاس هم تو ارتش خیلی کشور ها حضور داره.
مثلا استرلیا.
ایران و المان
محسن.د
۱۳ شهریور ۱۳۹۲آخه تو کجا دیدی من بگم فقط آلمان! ژاپن و کره بدرد نمیخوره؟؟؟!!! خدا شفا بده…
همین مونده توکه دیروز سایت پدالو پیدا کردی از من و feri ایراد بگیری :-)