جیپ

رانگلر پولار 2013

رانگلر پولار که قرارست بصورت محدود راهی بازار شود، هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۳ رونمایی خواهد شد؛ این خودرو برپایه رانگلر Unlimited ارتقا یافته . . .

2014 Jeep Wrangler Polar
۲۰۱۴ Jeep Wrangler Polar

پولار در نمای بیرونی رنگ اختصاصی آبی (Hydro Blue) ، رینگ های ۱۸ اینچی مشکی براق و سقف همرنگ بدنه داشته و درون کابین آن هم بصورت یکپارچه مشکی است. همچنین در پشت گلگیرهای جلو لوگویی با اعداد ۷۸ و ۱۰۶ درجه حک شده که بیانگر مختصات جغرافیایی منطقه کوهستانی Vostok در قطب جنوب است که با ثبت دمای ۹۸.۲ درجه سلسیوس زیر صفر، سردترین نقطه کره زمین لقب گرفته است.

رانگلر پولار در بازارهای اروپایی بصورت ۲ در یا ۴ در عرضه شده و پیشرانه آن نیز ۲.۸ لیتری CRD توربو دیزلی یا ۳.۶ لیتری بنزینی است. موتور دیزلی آن با گیربکس های دستی/اتومات قابل سفارش بوده حال آنکه موتور بنزینی فقط با گیربکس ۵ سرعته اتومات عرضه می شود. سایر مشخصات این ۲ موتور بصورت زیر خواهند بود:

  • ۲۰۰ اسب بخار قدرت در دور ۳۶۰۰ برای موتور دیزلی / ۲۸۴ اسب بخار قدرت برای موتور بنزینی.
  • ۴۶۰ نیوتن متر گشتاور در دورهای ۱۶۰۰ تا ۲۶۰۰ با گیربکس ۵ سرعته اتومات برای موتور دیزلی.
  • ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور در دورهای ۲۶۰۰ تا ۳۲۰۰ با گیربکس ۶ سرعته دستی برای موتور دیزلی.

ازجمله امکانات استاندارد رانگلر پولار می توان به مواردی مانند کروز کنترل، فرمان چرمی، سیستم گرمایشی صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتومات و صندلی قابل تنظیم راننده اشاره کرد. مشتریان همچنین با سفارش پکیج Polar Pack 1 از امکانات جدیدی مانند ایربگ های جانبی، سیستم چندرسانه ای Uconnect با حافظه ۴۰ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۵ اینچی، پورت های AUX و همچنین دی وی دی پلیر نیز بهره مند شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    چیکار میکنه این فرانکفورت 2013 !!!!!!

    1. علی

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      من یکی که عاشقشم
      طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
      درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم

      1. slr722

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        علی جان موافق هستم…

        بعضی وقتها طراحی زمخت به ادم لذت میده…

    2. علی

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (513 ديدگاه)

      من یکی که عاشقشم
      طراحی بیرونش زمخت و کاربردی و طراحی داخلش هم که یه خورده به روز شده و برای یه آفرودر واقعی به نظرم عالیه
      درضمن جیپ یعنی هرجا دوست داری میبرمت بدون اینکه ناامیدت کنم

  2. vahid

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    زشت و ضعیفه

  3. محمد حسین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    قدیمیاش حرف نداشت

  4. محسن.د

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    جیپ نمیخواد یه تکونی به خودش بده واسه یه طراحی جدید؟؟!! به این دیگه نمیشه گفت”حفظ اصالت” این دقیقا همون طراحی زمان جنگ جهانیه! صد رحمت به سریG بنز!

    1. aref

      ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (72 ديدگاه)

      نه که پورشه هر روز یه طرح جدید میزنه!

  5. کرمانشاه

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    خیلی کلاسیکه!

    1. slr722

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      تنها چیزی که نیست کلاسیک بودن…

    2. محمد حسین

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      اصلا کلاسیک نیست درش شبیه به گاو صندوق میمونه

      1. علی

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (513 ديدگاه)

        خب محمد جان شما اگه جیپ ها و لندرورهای اولیه هم دیده باشی همچین مکانیزم ساده و در عین حال فوق العاده مقاومی برای شرایط سخت دارن

  6. alireza

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (95 ديدگاه)

    اینایی که از رانگلر ایراد میگیرن باید برن با سانتافه و ix55 آفرود کنن !!!

    1. محمد حسین

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      فک کنم RX55 با شه نه I X

      1. alireza

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (95 ديدگاه)

        RX 55 اسم ماشینه ؟! اینجا داریم راجع به ماشینها صحبت میکنیما !!!

  7. feri

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    جلو پاجیرو باید بره بوق بزنه

  8. حسن

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (61 ديدگاه)

    دوستان من تا بحال 3 تا اسپورتیج نو دیدم که لاستیک های عقبشون به حال غیر طبیعی به سمت داخل رفته بود مثل پژوهایی که اکسلشون خراب می شه. این قضیه ش چیه شما هم دیدید؟؟

    1. sorena330

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (745 ديدگاه)

      من علاوه بر اسپرتیج واسه موهاوی هم دیدم همین اتفاق و دقیقا همینجوری بود و تو اتوبان به شدت تکون میخورد،چیه قضیش؟

    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.حسین جان این به خاطر این هست که از دیفرنسیل مفصل دار استفاده میکنند.مثل دیفرانسیل عقب بنز و بی ام و و جنسیس. یعنی دیفرانسیل انها همانند دیفرانسیل عقب پاترول.پاجرو.پاژن.لندکروز و … نیست که یک تکه باشد.
      علت کج شدن ان ها هم این است که در حالت سنگین شدن قسمت پایین لاستیک ها به بیرون تغییر حالت میده تا چسبندگی ماشین به سطح زمین زیاد باشه و در موقع تغییر مسیر ناگهانی و پیچیدن با سرعت زیاد کمترین انحراف و تکان را داشته باشد.
      این سیستم در بنز و بی ام و های قدیم دیده میشه.حتی فولکس قورباغه ای.تو ماشین های جدید هم :
      بنز . بی ام و .جنسیس.سنتنیال.میتسوبیشی ASX.هیوندای IX55 و IX 35.و…..
      البته این موضوع یادت نره که این سیستم حنما باید برای دیفرانسیل طراحی و تعریف بشه.

      ایران و المان

  9. حسین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    فقط BMW رو عشق است

  10. محسن.د

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آقا اصغر..غلام ادبتم!!! شما یه بار دیگه کل نظر منو بخون نه فقط آخرشو! اینکه من گفتم صدرحمت به سریGبنز،یعنی اونم طراحی کلاسیک داره ولی باز صدرحمت به طراحی اون. نخواستم بین این دوتا مقایسه تخصصی کنم که قیمت و نوع گیربکس و تکنولوژی و…مطرح باشه.شما اصلا تو این نظر من دیدی به غیر از طراحی،از چیز دیگه ای حرف بزنم؟؟؟!!!

    1. اصغر

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (213 ديدگاه)

      طراحیش رو مورد مقایسه قرار دادی.طراحی هم نباید مقایسه میکردی.خوب بلدی ماس مالی کنی. هر نوع مقایسه بین این دو خودرو اشتباهه.بیخود مظلوم نمایی نکن.

      1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (6526 ديدگاه)

        درود.چرا نباید طراحی رو مورد مقایسه میداد.
        شایده شاید این رانگلر تو یک جاهایی بتونه نسبت به بنز بهتر عمل کنه.ولی طراحیه بنز خیلی بهتر از این رانگلر است.

        ایران و المان.

    2. بferi

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      نظر من به نظر شما نزدیکتر است
      وگرنه هیوندا از پورشه گرونتر بود

      1. feri

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        نظر من به نظر محسن نزدیکتر است

  11. skazi 68

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    اینو این جیپ قدیمیا که تو جنگ بهش گل میزدن میمونه

  12. رامتین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (3251 ديدگاه)

    جیپ واقعا در suv یک الگو بوده و اصالت خودشو تا بحال حفظ کرده. شاید بهترین offroad در آمریکا باشه، چرا که هامر قدمت 10-15 سالی بیشتر نداره…

  13. محسن.د

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    دوستان یادتون باشه هرکی خواست نظر بده قبلش از اصغرخان اجازه بگیره :-)

  14. محسن.د

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    شما مث اینکه اینجارو با گاراژ اشتباه گرفتی!

  15. جلال

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    رانگلر های دودر رو باز چقدر دوست داشتنی بودن!!!

  16. جلال

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    رانگلر های دو در روباز چقدر دوست داشتنی بودن!!!
    باهاشون میشد هم از طبیعت لذت ببری هم از هوای تازه!

  17. محسن.د

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آقا سهیل باز دمت گرم،احساس میکنم شما منطقی هستی. من نظر شمارو بادقت خوندم،حالا از شما میخوام به چیزی که میگم،دقت کنی: با این حرفی که آقا اصغر میزنن و شما تائیدشون میکنی یعنی هیچ مقایسه ای بین دوخودرو درجهان نباید انجام بگیره مگر اینکه هم قیمت باشن! آخه من ازشما و آقا اصغر تعجب میکنم یعنی تاحالا تو هیچ سایتی ندیدین دوتا خودرو رو مقایسه کنن که هم قیمت نباشن؟؟؟!!! بابا تو همین سایت چند وقت پیش پورشه کایمن رو مقایسه کرده بود با یه مدل سایون،درصورتی که خودش تو بررسی گفت قیمت کایمن 2.5برابر سایونه!!! تازه بااین حال آخرسر هم کایمن برنده ی مقایسه شد!!! بخدا اگه این حرفو مسیح به من میزد چیزی بهش نمیگفتم! (بد نیست آقا اصغر یه سر به اون پستی که اونجا یه آقایی مدرکشو به رخ کشیده بود بزنن و نظر منو بخونن!)

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود.من باهات موافقم محسن جان.

      اگه به اینه.
      تواون کلیپی که چند روز پیش پدال گذاشته بود که موتور ترند انجام داده بود.چرا باید فورد فوکوس میان بزرگان 6 تا 12 سیلندر قرار بگیره.!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      ایران و المان

  18. feri

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    خب اینجا 2 تا عشق امریکایی داریم منم ژاپنیم فکر نکنم تعلیق بادی چروکی قابل مقایسه با پاجرو یا بنز باشه باز از پدال می خوایم یه مقایسه توی افرودرهای لوکس با توضیح تعلیق بگذاره

  19. نازنین

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    120 کشور در دنیا در سال 2012 سفارش جیپ دادن برای ارتششون.بعد تو میای حرف از جی کلاس میزنی؟هه هه

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      درود چه ربطی داره.همین بنز جی کلاس هم تو ارتش خیلی کشور ها حضور داره.
      مثلا استرلیا.

      ایران و المان

  20. محسن.د

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    آخه تو کجا دیدی من بگم فقط آلمان! ژاپن و کره بدرد نمیخوره؟؟؟!!! خدا شفا بده…
    همین مونده توکه دیروز سایت پدالو پیدا کردی از من و feri ایراد بگیری :-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا