دوج

توربوی دوقلو برای افعی زهردار دوج

دوج وایپر با موتور ۱۰ سیلندر غول‌پیکر خود به اندازه کافی زهردار به نظر می‌رسد اما وقتی با یک مجموعه کیت دوقلوی توربو، تقویت شود، خطرناک‌تر نیز خواهد شد.

Twin turbo Viper TA placement
Twin turbo Viper TA placement
برای رسیدن به چنین نتیجه‌ای، یک مدل SRT با قدرت ۶۴۵ اسب بخار انتخاب شده که با توربوهای دوقلوی ۷۲ میلی‌متری و اینترکولر غول‌پیکر، قدرت ۱۰۴۲ اسب بخار را به چرخهای عقب منتقل می‌کند.
این قدرت در صورت استفاده از سوخت با اکتان ۹۳ به دست می‌آید و اگر به جای این نوع سوخت از سوخت E85 ویژه مسابقات استفاده شود، قدرت آن به ۱۵۰۰ اسب بخار نیز خواهد رسید.
اگر علاقه‌مند به داشتن چنین موجود خطرناکی به عنوان اولین وایپر با توربوشارژر دوقلوی جهان باشید باید ۹۰ هزار دلار بابت این پکیج بپردازید. شاید دیدن این فیلم پر از دود و آتش دیدگاه شما را به این چنین هزینه‌ای جلب نماید. [jwplayer mediaid=”۱۰۳۶۵۲″] [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. عباس

    ۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (49 ديدگاه)

    یا خدا……..
    کلاش گزاشتن تو اگزوزش

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (125 ديدگاه)

      کوروت رتبه 1
      فورد جی تی رتبه 2
      دوج وایپر رتبه 3 سوپراسپرت های آمریکایی

    2. E 36

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (914 ديدگاه)

      داره شلیک میکنه !!

    3. Mostafa&S

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (317 ديدگاه)

      درود
      بچه ها دوج تو ایران هست؟

  2. علی آهنگر

    ۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (375 ديدگاه)

    همون پرایده بابا فقط یه کم سر و صداش بیشتره

  3. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۲ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1167 ديدگاه)

    نه علاقه ندارم
    دروغ گفتم علاقه دارم پولشو ندارم تازه 90هزار تا باید اضافه بدم.
    بعدشم دور کشور ما یه حصار کشیدن که هیولاها و افعی های زهر دار وارد نشن.
    انگار ما تو قرن 19میلادی زندگی میکنیم و این سایت پدال حکم پیشگو رو داره واز اخبار قرن 21 مطلعمون میکنه

  4. علی

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (208 ديدگاه)

    power car wow…

  5. احسان(احسان سابق)

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    کلا ماشین های دودج بخاطر حجم خیلی بالای موتورشون در حالت تنفس طبیعی خیلی جای تیون کردن رو دارن.مثلا موتور 6.3 هلکت .همین وایپر با موتور8.4 وقتی توربو شارژ روی اون نصب باشه با حجم خیلی زیاد بنزین 400 اسب بخار به قدرتش اضافه میشه
    جلوی خیلی کشیده وایپر خیلی خاص می کنه این ماشین رو

  6. محمدرضا

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (798 ديدگاه)

    کلن علاقه زیادی به دوج دارم بهقول بچه های سایت ماشین فقط آمریکایی فقط دوج
    دوست دارم یه کلکسیون دوج داشته باشم سوپر اسپرت فقط وایپر شاسی بلند برای مسافرت دورانگو یاf350 ماسل کار هم که تکلیفش روشنه فقط چلنجر سدان فول سایز فول آپشن چارجر خود سلطنته حتی آدم یه ماشین کوچیک شهری بخواد دارت
    آرزوی دیگه بر جوانا هم عیب نیست

  7. farzad

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    این ماشین از اولشم هندلینگ زیاد خوبی نداشت حالا که قدرتش دو برابر شده که دیگه فاجعه میشه

    1. شروین

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      اتفاقاً خیلی هم هندلینگش عالیه. نتایج پیستش گویای همه چیزه. الانم دیگه واقعا هیولا شده و حریف می طلبه.

    2. عرفان

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      چرا از رو … یه حرفی میزنی برا خودت؟؟؟
      حالا خوبه رکورد نوربرگ رینگ تا نزدیک یه سال پیش دست همین وایپر بود.
      علاوه بر این رکورد 9 پیست آمریکا هنوز دست وایپره از جمله لاگونا سکا.
      دیگه انقدر چرندیات شنیدیم تو این سایت رقبت نمیکنیم نظراتو بخونیم.

    3. فریا ( معاون بازرس ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال)

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      مثل اینکه شما زیاد درایور سانفرانسیسکو بای میکنید :)

      در پی تلاش های دوست عزیزم PG منم توی “ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال” به انجام وظیفه مشغول میشم .
      وایپر اینه ، نه اونی که توی درایور سانفراسیکو و NFS روندین ;-) :
      http://fastestlaps.com/tracks/virginia_international_raceway.html
      http://www.motortrend.com/features/laguna_lap/
      http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html
      http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/86123/fastest-nurburgring-lap-times

      1. P.G

        ۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (488 ديدگاه)

        فریا جان معاون چرا؟شما خودت رییس مایى!:)
        ولى جدا از شوخى فکر میکنم سایت چند وقتیه شدیداً به همچین کار ستادى نیاز داره و امیدوارم همه ى بچه ها(حالا فرقى نمیکنه طرفدار چه برندى هستن)عضو این ستاد بشن،چون اون موقع میتوان نظرات سایت رو که مدتیه کیفیتاشون به شدت افت کرده رو پایش کرد و فضا رو براى دوستان مطلع و بى غرض و داراى سلامتى روحى و روانى آماده تر کرد تا دیگران بهتر بتونن از نظرات این عزیزان استفاده کنن.

  8. RETOLEX

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    فقط کروت

  9. RETOLEX

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1398 ديدگاه)

    با هدفون گوش بده
    واقعا وحشتناکه

  10. احسان

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    فقط لاستیکها زودتر دود میشن اینهمه افزایش قدرت تاثیر مثبتی روی راندمان دوج نخواهد داشت چون نیروی موتور بدون دیفرانسیل لغزش محدود هدر میره ! معمولا ماشینهایی که سیستم چهار چرخ متحرک دارن برای کیت افزایش قدرت هیجان انگیزترن مثل gtr AMS ALPHA12

  11. شروین

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    اتفاقا تاثیر داره. مثال واقعیش هم وایپر ACR که با قدرت 750 اسب از وایپر معمولی رکوردهای بهتری داره.

  12. احسان

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    آقا عرفان میشه بگی رکورد نوربورگ رینگ کی دست وایپر بوده؟ اصلا تو تاریخ نوربورگ رینگ وایپر رکورد زده؟ خود شما همینجوری رو هوا حرف میزنی ادعای اطلاعاتم میکنی! لینک رکورد وایپر رو بزار ببینیم که میگی تا همین 1سال پیش دست وایپر بوده، شما (رغبت) کن یکم اطلاعاتتو ببر بالا…

    1. عرفان

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (53 ديدگاه)

      از اطلاعات پراکنی شما ممنونم.اینم لینک لپ تایم های نوربرگ رینگ
      با در نظر نگرفتن دوتا مورد اول که جزو ماشین های خیابونی نیستن وایپر در رده چهارم قرار داره و 918 اوله.
      https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
      کاش قضاوت هایی که تو حرفات کردی رو میزاشتی برای زمانی که من لینکی برات نمیزاشتم.یکم تند رفتی.متاسفم برای طرز برخوردت.
      البته حرفم رو تصحیح میکنم که با اختلاف 16صدم ثانیه دوم بوده.برای سه سال متوالی اما همینم برای اثبات هندلینگ قوی وایپر کافیه.

    2. شروین

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      اینم لینک ویکی پدیا خدمت شما!!
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
      سال 2010 اون رکورد رو زد که اولین ماشین خیابونی بود و در کل سومین رکورد لیست بعد از Gumpert و Radical.

  13. سعید

    ۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1470 ديدگاه)

    قیافش واقعا هم شبیه افعیه!!!

  14. احسان

    ۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    اگه دقت کرده باشی وایپر تو رده 13 جدول قرار داشت و ACRسال 2014 تازه بعد از کلی بهینه سازی و تقویت موتور و….. اومد رتبه 5 جدول اونم با اختلاف نسبت به GTR NISMO

    1. شروین

      ۴ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      بدون توربو یا هر چیزی تقویتش کردن. مگه عیبی داره؟ بعدشم به جر نوربرگ رینگ (اونم به این دلیل که جاده سخت و بد قلقیه و وایپر هم ماشینیه که راننده طول میکشه بتونه به رفتارش عادت کنه) تو پیست های دیگه بین نتایج مدل ACR و معمولیش اختلاف زیادی نیست

    2. فریا ( معاون بازرس ستاد مبارزه با کذبیات و خزعبلات در سایت پدال)

      ۵ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      اولاً دقت کنید GTR NISMO مدل 2015 هست و ACR مدل 2010 .
      ثانیاً مگه ورژن نیسمو به قول خودتون ” بعد از کلی بهینه سازی و تقویت موتور و .. ” نسبت به GT-R پایه به این رتبه نرسیده ؟!!
      لینک موتور ترند رو که بالا گذاشتم مربوط به پیست لاگونا رو نگاه کنید . وایپر ACR 2010 ربته سوم هست درحالیکه بهترین رتبه ی GT-R دوازده هست .

      1. عرفان

        ۵ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (53 ديدگاه)

        بیخیالش باو فریا جان.این آقا هنوز نمیدونه که وایپر 2014 هنوز مدل ACR اش نیومده که اصن بخواد رکورد بزنه.احتمالا نمره عینکش هم بالاست ک نمیتونه رتبه وایپر رو ببینه.درضمن:این جی تی آر بود که با کلی تقویت اومد بالای جدول.وایپر از سه سال پیشش اون بالا بود.
        حالا اومده برای ما ادعای فضل و دانش هم میکنه.عزیزم هنو در حدی نیستی ک بخوای راجع به یه سوپر کار حرف بزنی و نقدش کنی.

  15. amir5

    ۷ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    فریا جان حالت خوبه؟
    gtr تو رینگش از کل وایپر بیشتر تکنولوژی هست
    وایپر سومه؟!!

    1. فریا

      ۷ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      نه حال من بده مث اینکه حال شما خــعلی خوبه
      این حرف شما دست دومه . اینو مجری تاپ گیر آمریکا درمورد 458 گفت . حالا 458 یا GT-R . برای من فرقی نداره . فقط از این تعجب میکنم اینا هزینه ساختشون صرف چی میشه ؟! این همه تکنولوژی کجا میره که بدرد پیست نمیخوره ؟! چرا تو چرا تو یه پیست GT-R عقبه و توی ده ها پیست عقبه ؟ این تکنولوژِی برای اون car girl هاست ;-)
      لینک ” موتــــــــور تـــــــــرند ” پیست “لاگـــــــــــونا ” . وایپر T/A 2013 اوله ، وایپر ACR سومه . . ماشالا هزار ماشالا GT-R ته جدوله .

  16. amir5

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    یعنی یه حرفی زدی تاریخچه اتومبیل رانی رو بردی زیر سوال
    جایی که 911وgtr باشن وایپر بیادو اول بشه! وایپر ماشین خوبیه ازش خوشم میاد ولی مثل کوروت ظاهر قلدر داره و بدرد 400 متر میخوره نه پیست پیچو واپیچ
    اونقدر درکت پایینه که نمیدونی تکنولوژِی چیه بقول اون دوستمون در حدی نیستی که بیای در مورد سوپر کار نظر بدی زیر پراید وانت نظر بدی سنگین تری

    1. شروین

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      برادر امیر متاسفانه اونقدر درک تو پایینه که نمیدونی ,وایپر ماشینیه که شتاب جانبیش بالای 1 هست و پر گشتاور ترین موتور تنفس طبیعیه. همین 2 فاکتور برای پیست کافیه. اما شما میگی فقط به درد 400 متر میخوره!!! لینک های رکوردهای پیست تایید حرفای من و فریاست. شاد باشی!!

    2. فریا

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      با مدرک صحبت کن بهت نخندن .
      مدرک منم ایناهاش این سایت . برو رکورد کل پیست ها هست .

      http://fastestlaps . c o m / raceways . html

    3. فریا

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (676 ديدگاه)

      اینم وایپر ACR 2010 ,و آمارش توی همون سایت

      fastestlaps. com/cars/dodge_viper_srt-10_acr.html

  17. amir5

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    گشتاور بدرد سوسول بازی و لاستیک دود کردن میخوره خوشگل
    مدل قبلی sls که گشتاور زیادی داشت و مثل این امریکایی ها دور زدن باهاش تو پیست مثل کشتی گرفتن میموند ولی سری بلک جدید با گشتاور کمتر و قدرت بیشتر توی پیست درخشید این رو تمام ماشین بازا تایید کردن و بار ها تو ی تست ها و مجلات گفته شده که گشتاور زیاد = دودکردن
    تو نوربرگ رینگ نیسمو هه که میدرخشه وایپر تو خواب هم نمیتونه رکورد نیسان رو بزنه
    911 و gtr باشن بعد وایپر اول شه؟ تمام عالم و ادم میدونن 911 و gtr بهترین های پیستن تعصب رو ماشینای امریکایی چه کرده

    1. شروین

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      جیگر جان کامارو z28 پورشه 911 رو تو پیست شکست داده. پس حرف بیخود نزن که ماشین امریکایی دور زدن باهاش مثل کشتی گرفتنه!!! فعلا هم نیسان یه رکورد داره اما وایپر تا دلت بخواد. پس شما متعصبی عزیز!!

    2. شروین

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (509 ديدگاه)

      کوروت استینگری (نه z06 که هیولاست) هم gtr رو تو پیست شکست داده. وایپر هم که جای خود داره. مطمئن باش اگه شرکت داج بخواهد که دوباره وایپر رو ببره تو پیست نوربرگ رینگ (چون اجاره کردن پیست و این مسایلش هزینه داره و دم به دقیقه کسی ماشین نمیبره نوربرگ رینگ) رکورد رو دوباره جا به جا میکنه.

  18. شروین

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    اگه sls بلد نیست از گشتاور چه جور استفاده کنه، لطفاً ماشینای امریکایی که سالهاست با گشتاور بالا بهترین سواری و هندلینگ رو میدن رو زیر سوال نبر

  19. شروین

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (509 ديدگاه)

    عرفان جان با این جمله ات که گفتی اگه واقعا GTR اونقدر خوب بود که نیازی به از کوره در رفتن و توهین کردن نداشت خیلی حال کردم. دمت هم گرم. گفتنی ها رو گفتی. اما کو گوش شنوا. به قول خودت این جماعت…
    بگذریم ;-)

  20. محسن

    ۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    وایپر ماشین عالی هست ولی انصافا مشگلاتی هم داره

  21. محمد

    ۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    حرف اخر اینه

    وایپر بهترینه

    بعدش چلنجر و چارجر

    و دورنگو و رم
    دوج مال کسانیه که دنبال قدرت بی حد و مرز هستن با چاشنی ترس و لذت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا