دوج

رونمایی دوج رم 1500 ؛ هیولای چهارچرخ

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: آقای Fred Diaz از مدیران کرایسلر و سرپرست زیرمجموعه دوج، در هنگام معرفی دوج رم ۱۵۰۰ بیان نمود که خودروی جدید نسبت به مدل‌های سابق، سبک‌تر، قوی‌تر، دارای یک شاسی محکم‌تر و همچنین با مصرف سوخت بهینه‌تر است؛ خودرویی که اقبال زیادی برای گرفتن لقب « بهترین وانت آمریکا » در سال آینده میلادی را دارد . . .

Dodge Ram 1500

دوج پیشرانه‌های ۳.۷ لیتری V6 و ۴.۷ لیتری V8 سابق را کنار گذاشته تا مدل‌های جدید رم با موتورهای ۳.۶ لیتری V6 و همچنین ۵.۷ لیتری V8 از نوع Hemi راهی بازار شوند. گیربکس‌های استاندارد خودرو نیز همان شش دنده دستی سابق هستند اما سفارش گیربکس هشت دنده اتوماتیک نیز میسر است.

پیشرانه V6 این خودرو قادر به تولید ۳۰۵ اسب‌بخار قدرت در دور ۶,۴۰۰ و همچنین بیش از ۳۶۴ نیوتن‌متر گشتاور در دور ۴,۱۷۵ است. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با این پیشرانه جدید در حدود ۳.۰ ثانیه سریع‌تر از موتور V6 سابق بوده و همچنین قابلیت استفاده از سوخت اتانول استاندراد (E85) را نیز دارد. اما پیشرانه V8 جدید دوج رم نیز می‌تواند ۳۹۵ اسب‌بخار را در دور موتور ۵,۶۰۰ و بیش از ۵۵۱ نیوتن‌متر گشتاور را در دور ۳,۹۵۰ تولید کند.

مصرف سوخت دوج رم۱۵۰۰ نیز در مدل‌های V6 حدودا ۲۰% و در مدل‌های V8 در حدود ۱۰% کاهش یافته است. دوج رم همچنین توانایی کشش ۱,۴۱۷ کیلوگرم در کمترین حالت را دارد که این میزان در نسخه‌های ویژه رم که با نام Ram 1500 Tradesman Heavy Duty عرضه خواهند شد، تا ۵,۲۱۶ کیلوگرم افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. پیمان

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (30 ديدگاه)

    تانک….نه؟

  2. رضا

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    البته به پای وانت بار (وانت بار دو)کشور عزیز ما ایران نمیرسه تازه وانت ما دوگانه سوزه این دوژ فک نکنم دوگانه باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. سید جورج حسینی

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    احسنت

  4. mahdi90

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    این ماشینه؟!!!
    اصلا چه معنی داره!
    ال90 میزنیم با آپشن اونم سپر همرنگ بدنه،شیشه بالابر عقب برقی برو حالشو ببر!
    چند سال بعد هم وانتش رو میزنیم.اینم برا شما!
    چند سال بعد هم بچه ها میتکرونن و چراغهاشو عوض میکنن.اونوقت با نام جدید همگام با ذائقه ایرانی!
    رنو فرانسه تو کف میمونه که چرا به فکر اونها نرسید!
    بابا ژاپنیها نسل عوض کردن و اصلا نمیدونن که نیسان وانت اصلش مال اوناست.میخوان خط تولیدشو راه بندازن.واقعا حیف نیست؟

  5. فرزام

    ۲۲ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    طراحی خارجی و نمای کلی و استایلش حرف نداره فقط میمونه قسمت پشت که طراحی و شکل چراغ عقب اصلا هم خوانی و هارمونیک نیست با کل اجزای بدنه و سپر عقب نیز تکراری و بدون هیجان و کلیشه ای شده بین وانت ها

  6. وحید

    ۱۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام کسی نمیتونه واسه ما یه وام جور کنه میخام اگه خدا بخواد و دعاهام مستجاب بشه یه پراید لیزینگی بخرم 3 تومن بیشتر ندارم البته ذاتا عاشق مزدا3 هستم ائنم جدیدش میگی میشه یه روز بخرمش . . .

  7. پلاتینیوم

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    من نمی دونم چرا این آمریکاییا انقدر علاقه به تانک سواری دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. محمد

    ۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الان سرم گیج میره!قشنگ ولی به پای پراید وانت ما نمیرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. amir.t.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    باهاش بری تو دل کوه اخ نمیگه

  10. Arman

    ۱۵ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آمریکاییا تانک سواری دوست ندارن فقط به فکر مردمشون هستن برای همین هر ماشینی میسازن خر جونه. خدایی خیلی ماشینه خفنیه این به درد کسایی مث من میخوره که میزنن به کوه دشت . زمینو پاره میکنه . آمریکا یکی از بهترین کشورهای تولید ماشین های جفت دیفرنسیال(4X4)هسته خداااااااااااای ماشینه

  11. سامان از تبریز

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    http://city-upload.com/m4fc5z9ho8ma/IMG_72704898580485-1.jpg

    داج رم در کنار تویوتا لندکروز در تبریز

  12. امیر

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    دیدمش
    عالیه ماشینش

  13. احسان

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جو ندید از تویوتا تاندرا ضعیف تره فقط اسم در کرده که آمریکاییه وگرنه هیچ چی نیس……

  14. ایوب

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام منظور از flexfuel چیه در مدل 2012؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا