اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: آقای Fred Diaz از مدیران کرایسلر و سرپرست زیرمجموعه دوج، در هنگام معرفی دوج رم ۱۵۰۰ بیان نمود که خودروی جدید نسبت به مدلهای سابق، سبکتر، قویتر، دارای یک شاسی محکمتر و همچنین با مصرف سوخت بهینهتر است؛ خودرویی که اقبال زیادی برای گرفتن لقب « بهترین وانت آمریکا » در سال آینده میلادی را دارد . . .
دوج پیشرانههای ۳.۷ لیتری V6 و ۴.۷ لیتری V8 سابق را کنار گذاشته تا مدلهای جدید رم با موتورهای ۳.۶ لیتری V6 و همچنین ۵.۷ لیتری V8 از نوع Hemi راهی بازار شوند. گیربکسهای استاندارد خودرو نیز همان شش دنده دستی سابق هستند اما سفارش گیربکس هشت دنده اتوماتیک نیز میسر است.
پیشرانه V6 این خودرو قادر به تولید ۳۰۵ اسببخار قدرت در دور ۶,۴۰۰ و همچنین بیش از ۳۶۴ نیوتنمتر گشتاور در دور ۴,۱۷۵ است. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با این پیشرانه جدید در حدود ۳.۰ ثانیه سریعتر از موتور V6 سابق بوده و همچنین قابلیت استفاده از سوخت اتانول استاندراد (E85) را نیز دارد. اما پیشرانه V8 جدید دوج رم نیز میتواند ۳۹۵ اسببخار را در دور موتور ۵,۶۰۰ و بیش از ۵۵۱ نیوتنمتر گشتاور را در دور ۳,۹۵۰ تولید کند.
مصرف سوخت دوج رم۱۵۰۰ نیز در مدلهای V6 حدودا ۲۰% و در مدلهای V8 در حدود ۱۰% کاهش یافته است. دوج رم همچنین توانایی کشش ۱,۴۱۷ کیلوگرم در کمترین حالت را دارد که این میزان در نسخههای ویژه رم که با نام Ram 1500 Tradesman Heavy Duty عرضه خواهند شد، تا ۵,۲۱۶ کیلوگرم افزایش مییابد.
پیمان
۱۸ فروردین ۱۳۹۱تانک….نه؟
رضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۱البته به پای وانت بار (وانت بار دو)کشور عزیز ما ایران نمیرسه تازه وانت ما دوگانه سوزه این دوژ فک نکنم دوگانه باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سید جورج حسینی
۸ اردیبهشت ۱۳۹۱احسنت
mahdi90
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱این ماشینه؟!!!
اصلا چه معنی داره!
ال90 میزنیم با آپشن اونم سپر همرنگ بدنه،شیشه بالابر عقب برقی برو حالشو ببر!
چند سال بعد هم وانتش رو میزنیم.اینم برا شما!
چند سال بعد هم بچه ها میتکرونن و چراغهاشو عوض میکنن.اونوقت با نام جدید همگام با ذائقه ایرانی!
رنو فرانسه تو کف میمونه که چرا به فکر اونها نرسید!
بابا ژاپنیها نسل عوض کردن و اصلا نمیدونن که نیسان وانت اصلش مال اوناست.میخوان خط تولیدشو راه بندازن.واقعا حیف نیست؟
فرزام
۲۲ آبان ۱۳۹۱طراحی خارجی و نمای کلی و استایلش حرف نداره فقط میمونه قسمت پشت که طراحی و شکل چراغ عقب اصلا هم خوانی و هارمونیک نیست با کل اجزای بدنه و سپر عقب نیز تکراری و بدون هیجان و کلیشه ای شده بین وانت ها
وحید
۱۵ آذر ۱۳۹۱سلام کسی نمیتونه واسه ما یه وام جور کنه میخام اگه خدا بخواد و دعاهام مستجاب بشه یه پراید لیزینگی بخرم 3 تومن بیشتر ندارم البته ذاتا عاشق مزدا3 هستم ائنم جدیدش میگی میشه یه روز بخرمش . . .
پلاتینیوم
۶ شهریور ۱۳۹۲من نمی دونم چرا این آمریکاییا انقدر علاقه به تانک سواری دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
۶ آبان ۱۳۹۲الان سرم گیج میره!قشنگ ولی به پای پراید وانت ما نمیرسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir.t.
۱۷ آبان ۱۳۹۲باهاش بری تو دل کوه اخ نمیگه
Arman
۱۵ آذر ۱۳۹۲آمریکاییا تانک سواری دوست ندارن فقط به فکر مردمشون هستن برای همین هر ماشینی میسازن خر جونه. خدایی خیلی ماشینه خفنیه این به درد کسایی مث من میخوره که میزنن به کوه دشت . زمینو پاره میکنه . آمریکا یکی از بهترین کشورهای تولید ماشین های جفت دیفرنسیال(4X4)هسته خداااااااااااای ماشینه
سامان از تبریز
۲ آذر ۱۳۹۳http://city-upload.com/m4fc5z9ho8ma/IMG_72704898580485-1.jpg
داج رم در کنار تویوتا لندکروز در تبریز
امیر
۶ اسفند ۱۳۹۵دیدمش
عالیه ماشینش
احسان
۲۴ اسفند ۱۳۹۵جو ندید از تویوتا تاندرا ضعیف تره فقط اسم در کرده که آمریکاییه وگرنه هیچ چی نیس……
ایوب
۲۸ مرداد ۱۳۹۸سلام منظور از flexfuel چیه در مدل 2012؟