سانگ یانگ، فیس لیفت جدیدی از کوراندو را برای ارائه در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. کوراندوی جدید با چهره ای تهاجمیتر قصد دارد تا طیف خریداران جوان تری را به خود جذب کند.
جلو پنجره مشبک و سپر تجدید نظر شده و چراغهای LED جدید جلو میتوانند جلب توجه کنند. در حالیکه تغییرات در پشت خودرو کمتر و شامل اسپویلر بزرگتر عقب و تغییرات در چراغهای عقب میباشند. تغییرات داخل کابین به مراتب قابل توجه ترند. داشبورد جدید همراه با سیستم سرگرمی مدرن، استفاده از چوب و تریم فلزی و مواد با کیفیت را میتوان از ویژگیهای مدلهای جدید بر شمرد.۳۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ــــــیّدعلے ذوالفقاری
۱۹ مرداد ۱۳۹۲تا حالا دقت کردین وقتی احساس می کنین گم شدین اول «ضبط ماشین» رو کم می کنین!!
محمدرضا
۱۹ مرداد ۱۳۹۲واسه این که نیمیدونی مامورهای اون منطقه کجان و چقدر گیر میدن. . .
slr722
۱۹ مرداد ۱۳۹۲اقای ذوالفقاری من با کامنت هات خیلی حال میکنم… دمت گرم…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲درود.با کدوم کامنت هاشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اون کامنت که تو مطلب تسلا وارد اروپا شد نوشته: زرق و برق دنیا فریبتون نده.
یا توی مطلب پیشرانه ی جدید مرسدس بنز برای فرمول یک نوشته: علم بشر تا کجاها که پیش نرفته ولی هنوز نتونسته علت سکسکه را تشخیص بده.
خواهشا بیش از حد کیفیت سایت رو پایین نیاورید.مطلب های ایشون را فقط من در فیس بوک و برنامه گوشی های اندروید ( جملک )مشاهده میکنم.
V12
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، به خضوض تویوتا و نیسان
۲۸ بهمن ۱۳۹۲که چی الآن؟؟
Ahmad..F12
۱۲ مهر ۱۳۹۳عه…!!!!!!
بچه ها با هم دوست باشین :)
nima
۱۹ مرداد ۱۳۹۲طراحی داخلش که با هیوندا هیچ فرقی نداره . من نسل قبلیش رو یه نمایشگاه دیده بودم جلوپنجره اش از پلاستیک خیلی ضعیف ساخته شده بود . در کل از این شرکت خوشم نمیاد .
Amin
۱۹ مرداد ۱۳۹۲شرکت سانگ یانگ هر چی باشه از سایپا و ایرانخودرو بهتره …
حداقل فقط جلو پنجرش از پلاستیک ضعیف ساخته شده و طراحی داخلش هم از هیوندای گرفته شده از این پراید و سمند بهترن که وقتی هزار کیلومتر باهاشون کار می کنی پیچ و مهره هاش میزنه بیرون و رو ی کمک فنرها ماشین می خوابه …
احسان
۱۹ مرداد ۱۳۹۲حداقل ظاهر این ماشین مثل مدلای قدیمی سانگ یانگ چندش اور نیست.در کل داخلش بهتر از بیرونش طراحی شده
اسکالید
۱۹ مرداد ۱۳۹۲داداش نسبت به مدلهای قبلی سنگ یانگ ناشکری نکن ، ایران خودرو واسه roa , samand و پیکان وانت شعار میده ” راه تو را می خواند ” . اگه ایران خودرو میتونست سنگ یانگ کوراندو و موسو را تولید کنه حتما شعار میداد ” آسمان تو را فریاد میزند ” بعدشم علاوه بر دولت ایران از کلیه نهادهای بین المللی درخواست حمایت میکرد تا بتونه تولید پیکان وانت را صد ساله کنه و پژو روا را مجهز به توربوهای دوقلو کنه
مهزیار
۱۹ مرداد ۱۳۹۲خیلی طراحی منطقی تر و به روز تری داره
amir
۱۹ مرداد ۱۳۹۲به نظرم با اسپورتیج یا توسان می خواد رقابت کنه
Amin
۱۹ مرداد ۱۳۹۲قیمت این ماشین تقریبا 90 تا 100 میلیون تومان د میاد که نسبت به دیگر رقبا مانند کیا اسپورتیج هیوندای سانتافه و … قیمت بسیار پایین تری دارد ولی کلا در ایران مردم زیاد به طرف خودرو ها ی شرکت سانگ یانگ نمی روند .
نخود آش
۲۰ مرداد ۱۳۹۲چطور حساب کردی شد 100 میلیون؟ اگه ایران بیاد کمتر از 170 نیست
امین
۱۹ مرداد ۱۳۹۲مگه سانگ یانگ چند ساله تاسیس شده که فیس لیفت میزنه؟ ( انقدر زشت بودن که زود فیس لیفت زدن )
داخلش هم که فتوکوپی برابر اصل هیونداست.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲درود امین جان.سانگ یانگ قدیمی ترین و اولین خودرو ساز کره جنوبی هست.که تاریخچه را میتوانی در سایت رسمی رامک خودرو که نمایندگیه محصولات سانگ یانگ رو در ایران داره بخونی.
در پایین عکس نسل قبلی رو برات میذارم.
http://www.netcarshow.com/ssangyong/2011-korando/
این نسل از کوراندو اصلا وارد ایران نشد.نسل قبلی این ماشین وارد ایران شد که از موتور های 2300 و 3200 ساخت شرکت مرسدس بنز استفاده میکرد.
موفق باشی.
V12
Ahmad..F12
۱۲ مهر ۱۳۹۳امین جان سانگ یانگ 58 ساله که تأسیس شده
امین
۱۹ مرداد ۱۳۹۲راستی چرا مارک سانگ یانگ روش نیست ( شایدم عوض شده )
احمد.ف
۱۹ مرداد ۱۳۹۲موتور ۲ لیتر با ۱۴۹ اسب بخار و ۳۶۰!!! نیوتون متر گشتاور؟ یک مقدار بیشتر توضیح میدید؟ دیزله؟ بنزینیه؟ توربوه؟
نیما
۱۹ مرداد ۱۳۹۲هر چی هست قشنگه
چین مگه چند ساله خودرو ساز شده که می تونه شاسی بلند بزنه و تازه از رقابت و بازار رقابتی نترسه
تازه فیس لیفت هم به این سرعت بده بیرون
ما هنوز سمند رو داریم با همون مشخصات چند سال قبلش تولید می کنیم
حیفه به خدا
محمد
۲۰ مرداد ۱۳۹۲بابا تو خدا اسم چین رو نیارید میفهمه فردا صبح زود مدل بالاترشو میزنه
parsa
۲۰ مرداد ۱۳۹۲این خودرو از شرکت سانگ یانگ موتور کره جنوبی است ودر واقع اولین شرکت خودروساز کره جنوبی است وقبلا برای قوای محرکه اش از بنز المان استفاده میکرد که اون اتاق ها واون موتور به هم نمیامدن و خوب در نمیامد جدیدا خبر ندارم از چه قوای استفاده میکنه..اگر از موتورهای کیا و هیوندای یا امریکایی استفاده کنه برای خودروهاش موفق خواهد شد .. موتور بنز فقط برای اتاق بنز..
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۰ مرداد ۱۳۹۲درود.ماشین قشنگیه.یک شاسی بلند جمع و جور شهری.موتورش هم عالیه.ولی عقبش چنگی به دل نمیزنه.جلوش خیلی بهتر طراحی شده.هر چی که هست جای افرین داره چون داره پیشرفت میکنه.
V12
siamak
۲۰ مرداد ۱۳۹۲حالا چرا بعضی از دکمه هاشو کره ای نوشتن؟
میخوان زبانشونو تحمیل کنن؟
مسلما برای صادرات خارجی باید اصلاح بشه
amir.t.
۱۶ آبان ۱۳۹۲چقدر زشته زشتتتتتتتتتتتتتتتتتت …
Afshin
۱۳ آبان ۱۳۹۳کوراندو
هم پایه پرادو هست از نظر شاسی بندی و استحکام بدنه و …
لطفأ با هیوندای سانتافه و توسان و کیا اسپورتیج مقایسه نفرمایید.
کوراندو از اون خودروهایی هست که بعد از 30 یا 40 سال استفاده باز هم میتونید نو کنید اون رو مثل روز اول.
شاسی گردن کلفتی داره در حد ماشین های آمریکایی مثل جیپ و بلیزر و شاسی از بدنه کامل جدا هست دوستان.
قدر این ماشین رو باید دونست
parseh net30
۱۵ آبان ۱۳۹۳زیباست ام باید مراقب قیمتش بود که الکی بالا نره
آروین
۲۸ اسفند ۱۳۹۳کوراندو از نظر افرود عالیه من خریدمش عالیه از توسان خیلی بهتره از اسپورتیج هم بهتره با سانتافه میتونه رقابت کنه..بابام اسپورتیج خریده بود ولی میگه خوبه ولی وقتی کوراندو رو دید گفت عالیه و خوراک افرود شتابش عالیه و خیلی از ماشین های قبلی سانگ یانگ بهتره.البته فولشا معمولیشو دارم نمی گم.. ..
امین
۶ فروردین ۱۳۹۴به نظر شما توسان بهتر یا این لطفا راهنمایی کنید
محسن
۱۸ فروردین ۱۳۹۴سلام ؛ البته بنده توسان سوار نشدم ولی در مقایسه قیمت این ماشین که الان بنده فولشو دارم حدود 30 میلیون ارزونتره و قیمتش منطقی تره و از لحاظ کم مصرفی فوق العادس ؛ بنده توی کوه و رودخونه هم پدرشو دراوردم و واقعا عالیه و کم نیاورد ؛ مصرفش داخل شهر توی ترافیک نهایتا 10 تا 11 درصد و حتی کمتر و در جاده با سرعت 120 کیلومتر صدی 7 هستش که با توجه به دوبرابر بودن وزنش نسبت به پراید واقعا عالیه
مريم
۴ خرداد ۱۳۹۴سلام اقای محسن شما میدونید چرا چراغهای عقب ماشین همراه LEDجلو همیشه روشنه میشه خاموشش کرد چون فکر میکنه عمر چراغها کم میشه
رضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۴شیشه جلو نیو کوراندو من یک ماهه شکسته نمایندگی کرمانشاه برا من شیشه نمیاره یه بار میگه شیشه نیست یه بار میگه تهران تایید نمیکنه یه بار میگه حمل و نقلش مشکله
نمایندگی تهرانم به خودم نمیفروشه میگه یا باید ماشینو بیاری تهران یا نمایندگی شهرستان درخواست بده…
الان یک ماهه ماشین من بدون شیشه مونده و قظعا حملش به تهران کلی هزینه و زمان میبره …
این شامل باقی قطعاتشم میشه چون طوری که متوجه شدم نمایندگی شهرستان هیچ قطعه یدکی و مصرفی حتی فیلتر هوا و روغنشم نداره و من با ده هزار تا کارکرد هنوز نتونستم فیلتراشو عوض کنم
اگه میخواین ماشین بخرین اونی رو انتخاب کنین که خدمات پس از فروش بهتری داشته باشه که قطعا سانیانگ نخواهد بود
علی
۱ تیر ۱۳۹۴با سلام من نیو کوراندو رو از پارسال برج ۷ ثبت نام کردم به زور و با وضعیت بسیار وحشت ناکی از نظر روند اداری و با کلی تاخیر برج ۱۲ روز اخر تحویل گرفتم
بسیار شرکت بدقول می باشد.
اما خود خودرو بسیار عالی می باشد مشکلی نداشته بر خلاف فروش خدمات پس از فروش خوب بوده
در کل من از ماشین بسیار راضی هستم و باید بگم واقعا حیف این خودرو که رامک مسول و نماینده فروش میباشد