اختصاصی ژنو ۲۰۱۴ : سانگ یانگ از کانسپت جدید خود رونمایی کرد . این SUV هفت نفره تحت عنوان XLV به نوعی نسل دوم کانسپت XIV-1 می باشد که سانگ یانگ از آن در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۱ رونمایی کرد .
این کانسپت یک وسیله نقلیه چندمنظوره است که هم نیازهای روزمره شما را برطرف خواهد کرد و هم در اوقات فراغت می توانید سواری بی نظیری را در جاده های خارج شهر با آن تجربه کنید . قابلیت های چندمنظوره در کنار طراحی متفاوت ، سبب شده است تا XLV بعنوان یک مدل استراتژیک و سمبل تغییرات در محصولات آتی سانگ یانگ ، به حساب بیاید .
کابین بزرگ و فضای بار زیاد مهمترین مشخصه این خودرو است . افزایش طول ۲۹۰ میلی متری نسبت به نسل قبلی ، فضای کافی برای ۷ سرنشین را فراهم کرده است . در ترکیب ۲+۲+۲+۱ صندلی ها یک تک صندلی وجود دارد که می تواند در ردیف دوم و یا سوم قرار بگیرد . XLV از لحاظ طراحی خارجی هم در مقایسه با سایر رقبا نمره قابل قبولی خواهد گرفت .
پیشرانه هیبریدی XLV از ترکیب یک موتور ۱.۶ لیتری دیزل و یک موتور الکتریکی 10KW با باتری های 500Wh لیتیوم – یون ، قدرت لازم برای حرکت را فراهم می کند . به گفته مهندسین سانگ یانگ ، ترکیب جدید پیشرانه سبب شده است تا XLV نسبت به سایر رقبا به میزان ۱۰ درصد CO2 کمتری منتشر کند .
فرید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲پشت اکتیون رو از او وضعیت در بیاره کانسپت با موتور قرضی معلوم نیست از کجا پیشکش
احسان(احسان سابق)
۱۴ اسفند ۱۳۹۲بالخره سانگ یانگ چیزی طراحی کرد که برای دیدنش مجبور نشیم چشمامون رو تیکه پاره کنیم.با اینکه مفهومیه اما شروع خوبیه برای سانگ یانگ بخصوص که گفته شده می خواد وارد بازار امریکا بشه
SALAR
۱۴ اسفند ۱۳۹۲که چی؟
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
خوب از اب دراومده
امیدوارم بتونن در اینده پیادش کنن رویه محصولاتشون
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲بازم تلاشش قابل تحسینه این گاری سازای ما 300 ساله همون گاری ها رو با بزرگ یا کوچیک کردن چراغش دارن به خورد ملت میدن هر بارم گرون تر
دیشب تو خبر 20:30 این نعمت بخش میگفت به علت گران شدن 25 درصدی برق باید چند درصد خودرو گرون بشه خدا میدونه چند درصد به این بهانه میبرن بالا قیمتا رو در کل من که پولمو به این دزدا نمیدم که بهم بخندن فقط میخاستم بگم شما اگه بی مصرف و گاری ساز هستین عوضش خیلی پررو دزد هستین
به قول مسئولین انرژی تو کشورای دیگه اصلی ترین هزینه تولید و بسیار نسبت به کشور ما گران هست پس چرا قیمت خودرو های اونا از گاری های ما ارزان تر هست؟ نکنه جادو میکنن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
اینقدر ازین نعمت زاده بدم میاد که خدا میدونه . بیشتر چرت و پرتاشو تو
سایت عصر خودرو میخونم ، خیلی خیلی عوضیه . دومی نداره . من نمیدونم این
چه کارست ؟>؟؟ انگار صنعت خودروی ایران برای این یارو . اه اه اه
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود نعمت زاده هست شایدم بلا زاده در کل همین افراد بی سواد بی مصرف… صنعت خودرو رو نابود و گاری ساز شدن
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲میلاد این اوایل وزیر شدنش گفته بود بازار صنعت خودرو ایران رقابتیه… قیمت خودرو ام اصلا نباید بیاد پایین
موندم چطور بهش میگن پدرصنعت ایران؟؟؟؟!!!!
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
نعمت زاده
هم یه جاهل مثله بقیست
فکرشم برایه دو قرن پیشه
باشد که خداونده بزرگ داده
مظلوم را از ظالم بستاند
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲بنز تو این مدل دخالتی نداشته اصلا ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
فکر نکنم حمید . البته تا زمانی که تولید انبوه نشه ، چیزی از اطلاعاتش
بیرون درز نمیکنه . ولی فکر نکنم که اینقدرها هم تنبل باشه که نخواد یک
پلتفرم طراحی و تولید کنه .
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲شبیه نیسان پاتروله
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲شرکتای سازنده خودرو در داخل از بس زوار دررفته و بدبختن برا ساخت رانا که کلش206 پژوه 4سال وقت تلف میکنن اونخ هیوندای زمان تولیدخودرواشو از صفر تا صد به زیر20 ماه رسونده حالا اونا کاملا جدیدن مال یابوسازای وطنی موونتاژ و قلابی و دروغین
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
تخم مرغ هم قلابیه
ماشین که جایه خود داره
Parham
۲۶ اسفند ۱۳۹۲با این حال میده بری سیزده بدر!!!!!!!
مسعود
۱۰ خرداد ۱۳۹۵سانگ یانگ یک شاسی بلند ساز ماهره، من از ماشینای جدید سانگ یانگ خیلی خوشم میاد،اما بدلایل متعدد جرات نمیکنم محصولاتشو بخرم. خریدار محصولات این کمپانی تو ایران از حقوق نرمال و یک مصرف کننده و حمایت های لازم محرومه. واقعا حیفه. کاش توجه بیشتری به موضوع خدمات پس از فروش میکردن تا بازار ایران رو از انحصار کیا و هیوندا خارج کنن و اجازه ندن با قیمتهای دل بخواهی، مردمو اینجوری تیغ بزنن.