W Motors ، پس ازرونمایی ازنسخه ی نهایی Lykan HyperSport در نمایشگاه خودروی دبی ، حال به سراغ محصول دیگری رفته و رندرهای سوپراسپرت جدید خود را منتشر کرده است .
با توجه به برنامه ریزی ها ، رقیب جدید سوپراسپرت ها در سال ۲۰۱۵ به بازار خواهد آمد . هنوز مشخصات فنی از این خودرو منتشر نشده است ، اما به گفته ی رئیس کمپانی ، Ralph Debbas نسخه ی سوپراسپرت Lykan به مراتب عملکردی بهتر از هایپراسپرت خواهد داشت . این در حالیست که نسخه ی هایپراسپرت از یک موتور ۳.۷ لیتری تخت ۶ سیلندر با قدرت ۷۵۰ اسب بخار و گشتاور ۹۶۰ نیوتن متر بهره می برد . شتاب صفر تا صد ۲.۸ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۳۸۵ کیلومتر بر ساعت از دیگر مشخصه های این خودرو می باشد .
با این اوصاف به نظر می آید نسخه ی سوپراسپرت یک هیولایی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت باشد و بتواند به راحتی تمامی رکوردها را به نام خود ثبت کند. این نسخه همانند هایپر اسپرت تولید محدود خواهد بود و در آن از امکانات فوق لوکس هایپر اسپرت خبری نیست .
km
۲۴ آبان ۱۳۹۲عجب رخی داره. جدیدا دارن خیلی قشنگ میسازن سوپراسپرت ها رو مثلا zenvo st1 خیلی خوبه. سوپرکار مورد علاقه ی من که koenigsegg agera r هست. شما چی؟
محسن.د
۲۴ آبان ۱۳۹۲آخ گفتی! از کجا میدونستی سوپرکار مورد علاقه منم آگرا ست ؟! :-)
(البته918روهم بینهایت قبول دارم ولی بحثش یکم فرق میکنه و بهتره با لافراری و P1 مقایسه بشه )
km
۲۴ آبان ۱۳۹۲عه چه خوب شد :) ! راستش منم لافراری رو دوست دارم ولی قضیش با اینا فرق میکنه اینا تا 400 تا هم میرن. کونیخزگ حرف نداره!
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲فقط کونیگزگ . بوگاتی هم پیشش کم آورد!!!!!
امیر اس اچ
۱۵ آذر ۱۳۹۲آقای km کنیخزگ نیست.کنیگزگه.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۵ آبان ۱۳۹۲درود محسن جان.
حرفت درسته.هرکدام در یک کلاس خاص هستند.
ولی بوگاتی یک چیز دیگه بود/
منتظرت پیغامت هستم.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۲۵ آبان ۱۳۹۲میلادجان سلام. من از تو تعجب میکنم که چرا میگی بوگاتی یه چیز دیگس!(شاید بخاطر علاقه شدیدت به آلمان!)،از برتری آگرا به بوگاتی همین بس که آگرا با8سیلندر و حجم موتور1/2 بوگاتی!قدرتی هم اندازه بوگاتی تولید میکنه!(به نظرمن تا همین جا کافیه ولی بازم ادامه میدم!).درتمام شتاب ها عملکردی کاملا نزدیک به بوگاتی داره(درمواردی شاید حتی بهتر!) همچنین نسبت قدرت(واحد اسب بخار) به وزن(واحد کیلوگرم) در بوگاتی0.6 هست که این رقم واسه آگرا به0.8 میرسه!(به زودی قراره کوئینگزگ1:1 هم بیاد!) بازم بگم؟ ضریب درگ بهتر آگرا(0.33) در مقابل0.35بوگاتی. و همچنین شتابg آگرا که1.6 هست و خودش به نوعی رکورد به حساب میاد!
فقط تاپ اسپید بوگاتی بیشتره که اونم شاااید بشه تو پیست تست بوگاتی و با راننده خاص و بعد از گرم کردن موتور و…به اون عدد رسید!اصلا فلسفه ساخت بوگاتی شکوندن رکورد سرعت بوده “به هر قیمتی”! فقط بخاطر محبوبیت بیشتر برند فولکس واگن.دیدی که چند وقت پیش هم معلوم شد فولکس واسه هر بوگاتی چقد ضرر میده!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۶ آبان ۱۳۹۲درود.
محسن جان حرف شما کاملا درسته و هیچ شکی توش نیست.
ولی من برای دوست داشتن یک برند ایتم های خاصی رو مد نظرم قرار میدم.ادمی هم نیستم که با امدن یک ماشین جدید تر بخوام ویژگی ها و دستاورد های ماشین قبلی رو فراموش کنم.
من به شخصه بوگاتی رو بیشتر قبول دارم و دوستش دارم.
شما تکنولوژیه چند سال پیشه بوگاتی رو با اگرا مقایسه نکن.
برو مدل های قدیمیه بوگاتی رو هم نگاه کن.
بله این حرفتم قبول دارم که علاقم به بوگاتی از المان هست.
شاید اگر برای خود فرانسه بود هیچ وقت به این اندازه دوستش ندارم.
این ماشین تکنولوژیه المان رو داره.
((( ایران و المان عزیزم ))
محسن.د
۲۷ آبان ۱۳۹۲میلادجان من آگراR رو با ویرون2012مقایسه کردم.
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲یه دقیقه فکر کردم لامبورگینی ماشین جدید زده!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۵ آبان ۱۳۹۲شما ازین فکرا نکن.
شما برو روی طراحی های بیش از حد فضاییه لامبوهای جدید فکر کن.
من مدل مورسیه لاگورو هیچ وقت فراموش نمیکنم.واقعا شاخ بود برا خودش.
((( ایران و المان )))
LAMBORGHINI DIAM
۲۵ آبان ۱۳۹۲برای همین طراحیش گفتم شبیه لامبو هست . من لامبو رو به خاطر طراحی هاش دوست دارم . همین و بس!!!!!!
محسن
۲۴ آبان ۱۳۹۲فقط لافراری و پاگانی زوندا…
بعدش آگرا…
Kurosh
۲۴ آبان ۱۳۹۲بایستی صبر کرد نسخه ی تست شده اش رو دید…
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۵ آبان ۱۳۹۲درود.
km به نظر من رخش خوب نیست.
لامبو و فراری یک چیز دیگه هستند.
تازه این سوپر اسپورت گمنامه.
ولی بازدهه موتوریش حرف نداره.
با اون کونیخزگ اگرا هم بدجور موافقم.البته بعد از بوگاتی.
((( سخن گفتن یک احتیاج است ولی گوش کردن هنر است )))
سعید131
۲۵ آبان ۱۳۹۲خیلی وقته نظر ندادم. ولی اسم koenigsegg agera r اومد! حرف نداره آخر سوپراسپرته
pentagon usa
۲۴ آبان ۱۳۹۲باز هم این عرب های پولدار…….
علی
۲۴ آبان ۱۳۹۲کره ای ها که سالهاست از ما جلو زدن، عقب موندگی از عربها رو کم داشتیم
زمانی که ما بویینگ 747 داشتیم و داشتیم توی کشورمون کادیلاک و شورولت میزدیم اونا شتر سوار میشدن و حالا….
لامبوی کرد
۲۴ آبان ۱۳۹۲با اینکه شدیدا رو لامبو متحصبم ولی وقتی اینا رو میبینم ازش بدم میاد!طرف شش سلندر داره 750 تا اسب بخار و 380 تا درمیاره ولی لامب با دوازده تا سیلندر 700 اسب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲این ماشین twin turbo است . رو آونتادور توربو گذاشتن شتابش 2.2 شد (کربونادو رو نمی گم . ugrرو می گم)اینو باید با Mp4 مقایسه کنی که حجم موتورشون یکیه . شما طرفدار واقعی لامبورگینی نیستی اگه بودی تا آخر پاش وای می ایستادی!!!!!!!
امیر...
۲۴ آبان ۱۳۹۲عزیز من هنر اینه که مثل لامبورگینی از تنفس طبیعی استفاده کرد. هنوزم عشق است : Lamborghini
LAMBORGHINI DIAM
۲۵ آبان ۱۳۹۲محصول قبلی اش رو برو نگاه کن . نوشته موتور خطی twin turbo . دقیقا حجم موتور و تعداد سیلندرها یکی هست!!!!!
لامبوی کرد
۲۵ آبان ۱۳۹۲عزیز دل گلم!اونتادور تویین تربو با 12 سیلندر 400 اسب بیشتر درآورده!؟!؟تازه وقتی که من طرفدار لامبو بودم شما رو سایپا متحصب بودی.!!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۵ آبان ۱۳۹۲dmc هم با دستکاری 900 اسب بخار از ماشین کشید بیرون . پتانسیل بیشتری می شه از این ماشین کشید بیرون . ولی حالا چرا به هر دلیل لامبو این کار رو نکرده نمی دونم!!!!!
لامبوی کرد
۲۵ آبان ۱۳۹۲بالاخره تو هم قبول کردی که بازده موتور اونتادور پایینه!لافراری با12 سیلندر 800 اسب داره! فراری 458 با8 سیلندر 570 اسب داره!ولی رونتون با 12 سیلندر 650 اسب داره!گالاردو با 10 سیلندر 570 اسب داره و اونتادور هم…! البته اونتادر مال 2011 است. امیدوارم بتونه بازده ی موتوری کابررا رو بالا ببره.از لامبو انتظار دارم بدون توربو 670 تا 700 اسبی بکشه.
LAMBORGHINI DIAM
۲۶ آبان ۱۳۹۲لامبو می تونه این کار ها رو بکنه ولی حتما یه علتی داره . یعنی مهندس های لامبورگینی از شرکت های تیون کننده کمترن!!!!ولی فراری تو زمینه ی بازده بهتر عمل کرده . الان aventador sv از آونتادور معمولی 100 اسب بخار بیشتره . یعنی پاسخ f12 رو داده !!!!!!
لامبوی کرد
۲۶ آبان ۱۳۹۲مثلا باید چه علتی داشته باشه که معلولش کم آوردن ماشینش در مقابل بعضی از سوپر سپرت های دیگه باشه؟؟!؟!؟!؟ (مشیم مینیم بابا)
LAMBORGHINI DIAM
۲۷ آبان ۱۳۹۲اگه f12 می تون جواب lp800-4lamborghini aventador sv رو بده!!!!!!!
ahmad
۲۶ آبان ۱۳۹۲دادشم به نظر شما ربطی بین تعداد سیلندر و اسب بخار هست .اگه اینطوری باشه آگرا آر چجوری با 8سیلندر و دو توربو 1140 اسب قدرت داره .وقتی یک تیونر میتونه قدرت گایاردو رو با توربو به 2000 اسب بخار برسونه این کار واسه خود شرکت خودرو سازی کار راحتیه.در ضمن حالا مونده تا بقیه سوپر اسپرت سازا به فراری و لامبورگینی برسن.
لامبوی کرد
۲۷ آبان ۱۳۹۲lamborghini diam فراری اف دوازده همینجوریشم خیلی خیلی به زحمت از اونتادور جلو می زنه چه برسه به مدل svاونتادور.اینم آدرس درگشون:http://www.aparat.com/v/ULoP0.تازه اونتادور اس وی هنوز رونمایی هم نشده اینقد روش حساب می کنی.
احمد جان منم نگفتم لامبو باید توربو بذاره من میگم لامبو با همون تنفس طبیعی می تونست قدرت بیشتری بکشه مثل لافراری!(گایاردو نه گالاردو.یعنی گالاردو نوشته میشه ولی گایاردو خونده میشه)میشیم مینیم بابا
(چند نفر به یه نفر)
amir.t.
۲۴ آبان ۱۳۹۲طراحی بدنش خیلی شکسته شکسته داره ولی ی فرم اسپرت و فضای بهش داده …
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲به چه درد می خوره . تولید محدوده!!!!!!
پژمان
۲۴ آبان ۱۳۹۲الان دیگه هیچکدوم از شرکت های برتر خودروسازی ( فراری – لامبورگینی – مرسدس – بی ام و – پورشه) و…. به فکر تاپ اسپید نیستن بیشتر دنبال شتاب و هندلینگ و راحتی و.. هستن چون سرعت بالا بدرد نمیخوره تو مسابقاتی که برنامه های تلویزونی و کانال های اینترنتی و مجله های ماشین برگزار میکنن مثل موتورترند و درگ تایمز و جی تی بورد و…. یا درگ 1.4 مایل برگزار میشه یا تست شتاب ثانویه حتی تو اتوبان ازاد سرعت هم که ماشینا با هم رقابت میکنن نهایت سرعت به 340 میرسه پس سرعت 385 تا فایده ای نداره
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲الان ملاک ماشین ساز ها 1-شتاب اولیه ی بالا 2-شتاب ثانویه ی بالا هست!!!!!!
حمادي
۲۴ آبان ۱۳۹۲یاد بگیرید سایپا ماشینو اینجوری درست میکنن نه ۱۰سال پراید بزنید وفقط چراغاش رو عوض کنید
حمادي
۲۴ آبان ۱۳۹۲ماشین به این میگن
ali97
۲۴ آبان ۱۳۹۲پول من وشمای ایرانی رو میگیرن دودستی میدن به لبنان که اونا سوپر اسپرت بسازن
و من و شما,که اولین تمدن جهانیم,پراید و 405 سوار شیم
واقعا گریه داره
اما بازم صبر میکنیم
javid
۲۴ آبان ۱۳۹۲اگه دقت کنید چراغ های عقبش شکل lexus lfa رو داره
LAMBORGHINI DIAM
۲۴ آبان ۱۳۹۲جلوش هم که از رو لامبو کپی کردن!!!!!
HASSANBMW
۲۵ آبان ۱۳۹۲چه ربطی داره؟
اسی 2160
۲۴ آبان ۱۳۹۲خیلی عجیب غریبه
GOD OF GOD
۲۴ آبان ۱۳۹۲همه سوپراسپرتها من به یکیش قانع نیستم.چه خوب میشد همه کارخانه های خودروسازی فوق العاده رو بخری بعد بگی فقط باید برا من ماشین بسازید .بعد انقدر بزرگوار باشی که اجازه بدی کارخانه لادا ایرانخودرو تاتا موتورز و سایپا و فیات برای بقیه مردم دنیا ماشین بسازن.و آ] سوار شدن به سوپراسپرت رو تو دل همه حتی پولدارا بزاری…
حال میده +
حال نمیده –
جلال
۲۴ آبان ۱۳۹۲سلام
این جور ماشینها بیشتر به خاطر تک بودن و جلب توجه کردن مورد پسند پولدارهاست
وگرنه در قابلیت وکیفیت در سوپر اسپرت ها فراری یا لامبوگینی و…
یه عمره دارن سوپر اسپرت میزنن بهترن…………..
سامان
۲۵ آبان ۱۳۹۲منم koenigsegg agera و پاگانی دوس میدارم :D
e.scamp
۲۵ آبان ۱۳۹۲آقا یه سوال اینکه اینو تو دبی مسشازن دلیل نمیشه که اماراتی باشه؟ یا نه؟ آخه هیچکدوم از مهندساش عرب نیستن
Ferya
۲۵ آبان ۱۳۹۲کانسپت عربها اینـــــه !
بعد کانسپت ما ایرانیا دنـــا :|
محمد
۲۵ آبان ۱۳۹۲عالیه…
masoud v12
۲۵ آبان ۱۳۹۲خیلی خوبه که این سوپر اسپرتهای جدید همچین قدرت و سرعتی دارن مزیت دیکه اش اینه که دیگر سوپر اسپورتهای نامدار دنیا به اونا نگاه میکنند و سعی میکنن از اونا عقب نمونند که هیچ حتی ازشون جلو بزنن ولی باور کنید اگه روزی براتون مهیا شد و استطاعت مالیتون رسید و خواستین یک سوپر اتومبیل بخرین از رندهای معروف بازار انتخاب میکنین منظورم سوپر ماشینهایی که لگو و نامشون حتی برای بچه های دبستانی اشناست و از پیر تا جوون همه میشناسنش منظورو همون فراری لامبورگینی و پورشه و … هستش تا اینا بیان پیش مردم از لحاظ نام و پرستیژ جا باز کنند زمان خواهد برد و تا اون موقع معلوم نیست ورشکست بشن یا نه؟ بازم تولید بشن یا نه؟ قطعاتشون تو بازار پیدا بشه یا نه؟ بعد ده سال نمایندگی برای دادن خدمات داشته باشن یا نه؟ خلاصه خیلی سوال جواب هایی که ناعلومه! ولی برندی مثل فراری براحتی میدونی که حتی صد سال هم بگذره هم براش مشتری داری هم نمایندگی و هم قطعه.
مهدی62
۲۵ آبان ۱۳۹۲سلام
چرا عربا؟؟؟
LAMBORGHINI DIAM
۲۶ آبان ۱۳۹۲چون درشون رو به بقیه باز هست!!!!
امین
۲۶ آبان ۱۳۹۲خداحافظ بوگاتی
لامبوی کرد
۲۷ آبان ۱۳۹۲به سلامت!سلام برسون
jalal
۲۸ آبان ۱۳۹۲بوگاتی رکوردش یواش یواش داره کم رنگ میشه .
حمید
۱۰ آذر ۱۳۹۲علت گران تر بودن این خودرو از بوگاتی به دلیل امکانات ویژه مانند چرم های اصل و مرغوب برای صندلی ها، استفاده از طلا در طراحی داخلی و همچنین چراغ هایی از الماس است.
تولید این خودرو در سال 2013 و تنها به تعداد محدود 7 دستگاه تولید خواهد شد. طراحی بدنه این خودرو 6 سال زمان برده است.
حمید
۱۰ آذر ۱۳۹۲خودروی LykanHypersport قرار است در نمایشگاه خودروی قطر 2013 رونمایی شود. تا الآن بوگاتی ویرن لقب گرانترین و سریعترین خودرو را داشته که با ورود خودروی جدید امکان شکستن این لقب فقط در قیمت بسیار است.
LykanHypersport: قیمت 2.2 میلیون دلار. شتاب 0 تا 100 برابر است با 2.7 ثانیه. حداکثر سرعت 400 کیلومتر در ساعت می باشد.
بوگاتی ویرن: قیمت 1.5 میلیون دلار. شتاب 0 تا 100 برابر است با 2.5 ثانیه. حداکثر سرعت 424 کیلومتر در ساعت است.
علت گران تر بودن این خودرو از بوگاتی به دلیل امکانات ویژه مانند چرم های اصل و مرغوب برای صندلی ها، استفاده از طلا در طراحی داخلی و همچنین چراغ هایی از الماس است.
تولید این خودرو در سال 2013 و تنها به تعداد محدود 7 دستگاه تولید خواهد شد. طراحی بدنه این خودرو 6 سال زمان برده است.
امیر اس اچ
۱۵ آذر ۱۳۹۲رنگش منو کشته.
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲رقیب خوبی برای لامبورگینی هوراکانه ولی از پس بوگاتی بر نمی آید….