یکی از مدل هایی که سیتروئن برای اتوشوی ژنو ۲۰۱۴ تدارک دیده، نسخه استیشن C5 است که هم اکنون پیش سفارش آن با قیمت پایه ای ۳۱,۹۵۰ یورو یا معادل تقریبی ۴۳۹۰۰ دلار برای مشتریان اروپایی آغاز شده است . . .
فرانسوی ها C5 کراس تورر را بعنوان رقیبی برای اشکودا Octavia Scout و همچنین اوپل اینسیگنیا کانتری راهی بازار کرده اند که ویژگی های ظاهری جالبی مانند سقفی به رنگ خاکستری مات، رینگ های ۱۸ اینچی جدید و استفاده از روکش کرومی برای قاب آینه های جانبی یا زه های اطراف بدنه دارد.
همانطور که حدس می زدیم، یکی از بهترین مشخصه های این خودرو را باید در سیستم تعلیقش جستو جو کرد! سیتروئن تعلیق هایدراکتیو (Hydractive III plus) را برای همه مدلهای C5 بغیر از نسخه های HDi 115 و e-HDi 115 بصورت استاندارد تحویل مشتریان می دهد؛ این تعلیق ویژگی های زیر را دارد:
- تا ۱۰ کیلومتربرساعت: ارتفاع تعلیق معادل ۶ سانتیمتر.
- ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر برساعت: ارتفاع تعلیق معادل ۴ سانتیمتر.
- ۴۰ تا ۷۰ کیلومتربرساعت: افزایش ۱.۵ سانتیمتری ارتفاع تعلیق.
C5 کراس تورر در دو تیپ Millenium و Exclusive عرضه شده که امکاناتی مانند روکش های چرمی کابین، صندلی برقی راننده، نویگیشن eMyWay، دوربین عقب و کنترل پایداری (Intelligent Traction Control) را بصورت استاندارد خواهند داشت.
زیگما
۳۰ بهمن ۱۳۹۲43900 دلاااااااااااااااااااااااااااااار؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه سر گردنه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با این پول میشه یه شاسی بلند کوچیک مثل rav4 خرید و با بقیش هم یه کرولا!!!(برای مثال گفتم)
البته در امریکا و نه در اروپا…..
k1
۳۰ بهمن ۱۳۹۲این خودرو سازان فرانسوی تنشون به تن خودروسازان ایرانی خورده پیش خودشون فکر کردن مگه ما چیمون ازونا کمتره چرا ما مثل اونها سه برابر سود نکنیم
علي اقا
۱ اسفند ۱۳۹۲سلام دوستان. کسی اینجا در مورد rav4 اطلاعات داره ؟ ماشین خوبیه؟ احیانا معایبی هم داره؟؟
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱ اسفند ۱۳۹۲والا به قرآن اینهمه پول واسه یه فرانسوی بی کیفیت برای چی بدیم؟؟
فقط BMW
۳ اسفند ۱۳۹۲2 تا BMW X1 هم میشه خرید
amir-bmw
۳۰ بهمن ۱۳۹۲با این قیمت شکستی دیگر برای سیتروئن ;)
رضا 2272
۳۰ بهمن ۱۳۹۲زدی تو خال
ali agha
۳۰ بهمن ۱۳۹۲از c5خوشم میاد با این که خیلی با شرکت سیتروئن حال نمیکنم
50-GTR
۳۰ بهمن ۱۳۹۲زیاده قیمتش — ماشینایی بهتری نسبت به این هست
فرهاد
۱ اسفند ۱۳۹۲بعضی وقتا این فرانسوی ها کارایی میکنن که آدم میگه حقشونه ورشکست شن
ولی انصافاً چند تا ماشین خوب هم دارن
sina ghk
۱ اسفند ۱۳۹۲اصلا هم زیاد نیست وقتی بخوان ماهی 400 یورو از حسابت بردارن ! اصلا متوجه نمیشی .
مثه کشور ما نیست ثبت نام کنی تازه بعد 1 سال اگه بخواد شرکت بهت ماشین بده!
mory
۱ اسفند ۱۳۹۲اصلا تو دل نمیره
k1 باحال گفتی
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱ اسفند ۱۳۹۲قیمتش تو حلقم :| 43000 دلار میده یه آوالون میگیره واسش 20 سال کار میکنه آخ نمیگه
امین
۱ اسفند ۱۳۹۲یه Fj میخری با بقیه پولشم میسازیش. :-D تازه بازم 5000 هزار دلار برات میمونه.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اسفند ۱۳۹۲درود .
با ماشین استیشن حال میکنم . ولی فرانسوی ها خرجشون بالاست .
مجید
۵ اسفند ۱۳۹۲توی نیو c5 نشستم. داخل و فنیش فوق العادس. سیستم تعلیقشو توی هیچ ماشین دیگه ای ندیدم. لطفا اگه با فرانسه و پژو سیتروین حال نمی کنید نظر ندید سکوت بهترین حرفه
رضا
۱۵ اسفند ۱۳۹۲c5 هر چه قدر هم نرم باشه به نرمی و راحتی سیتروئن زانتیا نمیرسه!
رضا
۱۵ اسفند ۱۳۹۲سیتروئن c5 هر چه قدر هم نرم باشه به نرمی و راحتی سیتروئن زانتیا نمیرسه!
مسعود
۳ تیر ۱۳۹۳من نمیدونم اینهایی که میان نظر میدن چقدر اطلاعات فنی دارن که در مورد سیتروئن اینجوری نظر میدن…
سیتروئن جزو قدیمی ترین خودروسازان اروپا هست
مدل 2007 C5 توی ایران اومد(از سال 2004 تا 2007 تولید میشد)
آپشن ها اون مدل رو ببینید،حالا بماند 2014 چه امکانات عجیب و غریبی داره..
سیستم تعلیق هیدرواکتیو با تنظیم ارتفاع(متناسب با سرعت ماشین و شرایط جاده)تنظیم دستی هم داره که خودت میتونی ماشین رو بخوابونی یا بلند کنی
چراغ زنون فابریک با سیستم گردش سر پیچ
تهویه هوای دوگانه
صندلی 10 حالته برق
صندلی چرمی
اتولایت و سنسور باران و تنظیم اتومات سرعت برف پاک کن
9 ایربگ
آینه الکتروکرومیک(هماهنگ با نور محیط و دنده)
آینه جانبی هوشمند(هماهنگ با دنده) و تاشو برقی
رینگ اسپرت آلمینیومی 17 اینچی
سیستم تشخیص انحراف از جاده
سنسور جلو و عقب
ESP و ASR و EBD وEBA
برنامه کنترل چرخ ها
GPS و BLUTOOTH و تلفن
سیستم صوتی اینفینیتی با تنظیم پشت فرمان و ششبلندگو و تیوتر
کروز کنترل و اسپید لیمیتر
پیربکس اتومات با حالت های SPORT , SNOW
فضای سرنشین فوق العاده بزرگ و راحت
ایرکاندیشن اتومات
کامپیوتر سفری
فرمان با تنظیم چهارگانه
تهویه هوا برای داشبورد(تبدیل داشبورد به یخچال یا گرمکن)
صندلی عقب تاشونده(که فضای صندوق عقب 1315 لیتر میشه)
شیشه جلو رنگی ضد تشعشع حرارتی
سیستمAnti Pinch
پنج ستاره ایمنی و …
بعلاوه سیتروئن از قدیم الایام در زمینه سیستم تعلیق معروف بوده،حالا دوستان چجوری این نظرات رو بیان میکنن،الله اعلم…
محمودی
۸ مرداد ۱۳۹۳متاسفانه ملاک های بررسی خودروها واسه ما ایرانی ها مثل خیلی از موارد دیگه بر اساس فرهنگ داخلی خودمونه. اون کسی که میگه C5 به نرمی زانتیا نمی رسه نمیودنه سیستم تعلیق C5 سه نسل پیشرفته تر از زانتیا است و کاملاً هوشمنده و شاید هم نمی دونه یه سیستم تعلیق خوب یکی از وظایفش نرم بودنه و مهمترین وظیفه ش در عین نرم بودن ، حفظ تعادل خودرو در شرایط بحرانی هست که همین باعث میشه C5 در رده ای غیر قابل رقابت توسط سایر رقبا قرار بگیره. تنها عیب این ماشین هم از نظر ما ایرانیها قدرت کم موتورشه که البته اگه بنزین ما هم مثل اروپایی ها بالای 5000 تومن تموم میشد ، همین موتور ضعیف بخاطر مصرف کم ، یکی از محاسن این ماشین محسوب میشد.
mhh17
۷ آبان ۱۳۹۳سلام…من بابام یه c5 مدل2014 خریده …واقعا تاحالا ماشین به این باحالی ندیده بودم…این ماشین تکه…هر کی گفته این ماشین به درد نمیخوره حرف مفت زده…
4MATIC
۲۶ آذر ۱۳۹۳عالیه ینی خیلی عالیه چه جوری بگم عالیه
aliz
۲۷ آذر ۱۳۹۳c5یه ماشین محشره
به نرمی و کیفیت این ماشین هیچ حرفی نیس ما چهار ساله این ماشینو داریم میرونیم اصلا هیچ فرقی با اولاش نکرده سرحال و بدون خرج برعکس از اشناهامون دو سال که گرنجور خریدن و انگار بعد دو سال این ماشین همون ماشین نیس از سرحالی و شادابی ماشین خبری نیس ، فرق بین فرانسه و کره همینه ارزش این همه پولم داره
s.class
۲۲ دی ۱۳۹۳سلام.
بابا بخدا سیتروِین سی5 یه چیز دیگسسسسسسسس
من زیر200 میلیون فقط سی5 رو انتخاب میکنم چون سوار همشون شدم تقریبا این سی5 بهترینشونه هرکی اطلاعات نداره لطفا نظر نده
آره داآش 30سالم سوارش بشید بازم سرهالیشو از دست نمیده
سوناتا یا ازرا یا کلا این کره ای ها پیش سی5 اسباب بازی هم حساب نمیشن اینو واقعا دیدم میگم باور نمیکنید امتحان کنیددددددددددددد
ضمنا اونایی هم که میگن قیمتش زیاده بعد اینکه یه مدت سوار سیتروین بشن خودشون متوجه اشتباه بودن حرفشون میشننننننننننننن 100%
سامیار
۲۰ اسفند ۱۳۹۳سیتروئن c5 ماشینیه که از جزء از اون با بالاترین سطح از دانش و هنر طراحی شده. هیچ جزء از این ماشین نیست که از قلم افتاده باشه. فقط کسی میتونه درست در موردش نظر بده که بدون تعصب و کاملا فنی اونو بررسی کنه و برونه. البته من خودم یه X6 دارم. اما وقتی پشت C5 مدل 2014 دوستم نشستم استحکام و قلدری همراه با راحتی سفر را در اون واقعا بدون هیچ رقیبی دیدم. این ماشین از نظر فنی ، موتور و سیستم تعلیق یک شاهکاره. از نظر سیستم های کنترل الکترونیکی ماشینی به پیشرفته گی اون حداقل من ندیدم. اصلا انگار ماشین نیست بلکه یک روباته. لذت رانندگیش بی نظیره.
حسین
۳۱ خرداد ۱۳۹۴سلام من یه دست دو 2011 میخوام بگیرم خرجش زیاد نیست؟ لوازم یدکیش گیر میاد ؟
رامين
۱۷ تیر ۱۳۹۴سلام دوستان به نظر من کسانی که میگن ماشین خوبی نیست این ماشینو نداشتن و سواریشو تجربه نکردن من یه مدل۲۰۱۱با طراحی ۲۰۱۲ دارم که البته خیلی تمیز و کم کاره خداییش خیلی راضیم ازش طراحی فوق العاده وایمنی وراحتیش حرف نداره فقط توصیه من به دوستان اینه که اگه خواستن بخرن حتما درجه یکشو بگیرن.
بابک
۲ شهریور ۱۳۹۴عرض سلام به همه دوستان .سوالی داشتم .سیتروئن در سال 2014 فقط استیشن c5 را معرفی کرده یا سدان اون رو هم در 2014 ساخته؟ من اصلا هیچ کجا عکسی از مدل سدان اون را ندیدم .میخواستم جواب سوالمو از دوستان بگیرم واگه دوستان میگن که مدل سدان 2014 اون را خریدن یا کسی از آشناهاشون دارن اگه لطف بفرمایند و عکسش را همراه با لینکش بذارن ممنون میشم