فرانکفورت ۲۰۱۳: تقریباً بعد از گذشت ۲۰ روز از انتشار اولین تصاویر کامارو کروک، شورولت به طور رسمی این ماشین را در فرانکفورت رونمایی کرد.
این خودرو به صورت گسترده ای بروز شده است، نمای جلو کاملاً تغییر کرده که از موارد آن میتوان به تعویض چراغها، سپر های جدید و طراحی مجدد جلو پنجره جهت بهبود گردش هوا اشاره کرد. همچنین این خودروی عضلانی با هود مناسب، اسپویلر جدید و دیفیوزر عقب آیرودینامیک خوبی برای خود مهیا کرده است. البته چراغهای باریک عقب هم یکی دیگر از تغییرات این خودرو است.
در اروپا این خودرو با دو نوع موتور ۶.۲ لیتری V8 عرضه خواهد شد. مدلهای دنده دستی با موتور V8 LS3 عرضه میشوند که این موتور قادر است ۴۳۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در حالی که مدل اتوماتیک مجهز به موتور V8 L99 و میتواند ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۶ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد. این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی دارای شتاب ۵.۴ ثانیه و با گیربکس اتوماتیک دارای شتاب ۵.۶ ثانیه است.
HASSANBMW
۲۳ شهریور ۱۳۹۲شتابش نسبت به قدرتش خیلی خوبه!!!
فقط من آرزو دارم یه بار سوار ماشین آمریکایی بشم مثل این ها!!!
km
۲۳ شهریور ۱۳۹۲دوستان بنظرتون مدل 2013 قشنگتر نبود؟؟ البته اینم باید از نزدیک دید
slr722
۲۵ شهریور ۱۳۹۲من کوپه بیشتر دوست دارم…
فرامرز
۲۳ شهریور ۱۳۹۲اتفاقاً شتابش نسبت به قدرتش معمولی هست. واسه مقایسه پورشه کایمن 3.4 لیتری که 321 اسب بخار قدرت داره شتاب 5.0 ثانیه داره. یه مشکل دیگه ای که ماشین های آمریکایی تو اروپا باهاش مواجه میشن مصرف بالا و استهلاک بیشتر نسبت به محصولات خودروسازی های تاپ اروپا هست. تو اروپا بنزین مثل آمریکا لیتری کمتر از 1 دلار نیست و تو آلمان به 1.8 یورو (2.4 دلار) هم میرسه. واسه همین به سختی میشه خودروهای آمریکایی (به جز فورد که اینجا هم تولید میشه) دید. برعکس خودروهای آسیایی از جمله نیسان و مزدا با کیفیت بالاشون دارن جای خودروهای فرانسوی رو تو آلمان میگیرن.
HASSANBMW
۲۳ شهریور ۱۳۹۲البته من در مقایسه با ماشینای آمریکایی گفتم!!!
وگرنه اگه بحث پورشه بیاد وسط حساب فرق داره!!!
aventador twin turbo
۲۳ شهریور ۱۳۹۲رنگ زردش یه چیز دیگست
بی نام
۲۳ شهریور ۱۳۹۲بابا چی میگی؟ ماشینای آمریکایی کلا به دوام و کم استهلاکیشون معروفن. اینکه قیمتش ارزونه دلیل نمیشه بگیم پر استهلاکه.بلکه عمده دلایلی که قیمت ماشینای آمریکایی رو پایین میاره یکیش اینه که از یه تکنولوژی ساده تر استفاده میشه که خودش باعث کم کردن استهلاک ماشین میشه.یکی دیگش تکنولوژی بسیار پیشرفته در چرخه ی تولید و حجم بسیار بالای فروش ماشیناشونه که معمولا تو تمام کلاسها ماشین تولید میکنه. ناگفته نمونه که ماشینای اروپایی اتفاقا تو مقایسه با این غولهای آمریکایی فندک یک بار مصرف تلقی میشه.
فراموش نکنیم اینا ساخت آمریکا هستن آمریکا
علی
۲۳ شهریور ۱۳۹۲عاشق کامارو ام اما انصافا چراغ های عقب مدل قدیمی زیبا طر و وحشی تر بود و با طرح کلی ماشین همخونی بیشتری داشت.
sina
۲۳ شهریور ۱۳۹۲به نظر من چراغهای عقب تو مدلهای قبلیش خشن تر و زیباتر بود
از طرفی به نظر من اگه فقط و فقط مدل دو دیفرانسیل با ظرفیت 5 سرنشینشو بسازن با این قیمت میشه گفت بهترین و شیکترین و به صرف ترین ماشین دنیاست چون با 43هزار دلار ماشینی میخری که وقتی پشتش میشینی مردم جوری نگات میکنن که انگار ماشین430هزار دلاری خریدی.
aventador twin turbo
۲۳ شهریور ۱۳۹۲جالبه اتوماتیک اش 0.2 ثانیه دیرتر از معمولی است!!!!!!!!!!
Amin
۲۳ شهریور ۱۳۹۲قیمتش اونجا اندازه 206 تیپ5 ماست. اون کجا و این کجا……….
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۳ شهریور ۱۳۹۲درود.
من از تمام مخاطبان و بازدید کنندگان خواهش میکنم که اگر من به شما ها بی احترامی کردم.یا بین شما ها دعوا انداختم.
به من گوشزد کنید.البته با سند.
در هر حال من از همه ی شما دوستان معذرت خواهی و پوزش میطلبم که احیانا باعث ناراحتیه شما شدم.
ولی خواهشا
برای اثبات گفته ها و کامنت اقا امیر و حسین جان به لینک زیر بروید و جواب بندره بدهید.
ممنون.
ایران و المان
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۳ شهریور ۱۳۹۲http://www.pedal.ir/%D9%85%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C/quattroporte-ermenegildo-zegna/
ایران و المان
فرامرز
۲۳ شهریور ۱۳۹۲البته میلاد جان انصاف نیست که دو تا خودرو با این اختلاف قیمتی رو مقایسه کنیم. ضمناً توربو خیلی تو قدرت موتور تأثیر داره. ماشین های آمریکایی مثل کامارو و وایپر میخوان آرزوهای طرفداراشون رو با هزینه پایین برآورده کنن. مثلاً اگه بخواید یه مرسدس با قدرت وایپر داشته باشید باید حدود 3 برابر هزینه کنید. این باعث میشه از نظر کیفی و بهینه بودن قابل قیاس نباشن. تو این ویدئو بهتر این تفاوت ها رو نشون داده:
http://www.youtube.com/watch?v=c62cQBkQnIY
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۳ شهریور ۱۳۹۲درود.
عجب قیافه ی خوفناکی پیدا کرده.
مخصوصا با چراغاش.
ولی باز هم قدرت موتورش نسبت به تعداد سیلندر و حجم موتورش کمه.
ایران و المان
hp
۲۳ شهریور ۱۳۹۲آقا میلاد از اسمی که انتخاب کردی مشخص هست که تعصب داری
محمدرضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۲من سوار ارس پلاک این و چلنجر شدم
به نظر من دوج چلنجر خیلی ماهیچه ای تر از اینه
در ضمن چلنجر جای خیلی بیشتری توش داره و راحت می شه 4 نفری توش نشست
همین طور قیافه ی عقب این رو نسبت به ورژن های قبلی زیاد تغییر دادن ولی چلنجر خیلی کلاسیکه حتی از فورد موستانگ
کیوان
۲۳ شهریور ۱۳۹۲یعنی طراح تمام سعی خودشو در گند زدن به قیافه این ماشین کرده با این چراغا :(
رخ جلو که خنده داره، سپرو آورده رو چراغ. عقب هم که سمند LX شایدم زشت تر. خدایی مدل قبلیه کامارو 100 سال جلوتر از اینه طراحیش. بابا هر چیزی رو که نباید به زور عوض کرد.
jalal
۲۳ شهریور ۱۳۹۲ماشینش بدک نیست ولی قیمتش چنده؟
sorena330
۲۳ شهریور ۱۳۹۲به نظر من کامل ترین وزیبا ترین مدلش مدلzl1ه
آرزوی منه
جلال
۲۳ شهریور ۱۳۹۲سلام
من مدل1969 رو سوار شدم برای همین بین ماشینهای آمریکایی کامارو و کادیلاک ایران(سویل) رو از همه بیشتر دوست دارم
البته چلنجر یا موستانگ رو تا حالا سوار نشدم!
دوستان یه چیز دیگه:
مثل اینکه خودروها اصلا از ما آدم ها دل خوشی ندارن!
چون هر روز چهره هاشون داره عصبانی تر میشه!!!!!
فقط سری3
۲۳ شهریور ۱۳۹۲نسل قبلیشو سوار شوده بودم خیلی باحال بود واقعا صدای موتورش حرف نداره .این مدل طراحی داخلیش خیلی تفاوتی با قبل نکرده .دوست دارم برم کیش این مدل هم سوار بشم
saied
۲۳ شهریور ۱۳۹۲با سلام
می خواستم بگم که تبریز پر این ماشینا شده
علیرضا
۲۴ شهریور ۱۳۹۲آخرش پرایدمو میفروشم یدونه از اینا میخرم : )
مجید
۲۴ شهریور ۱۳۹۲تا هر وقت شده اینو میخرم ،
navid
۲۴ شهریور ۱۳۹۲مدل 2013 زیبا تر بود
نیما.تبریز
۲۵ شهریور ۱۳۹۲این اولین zl1 وارد شده به ایران که تو تبریز اونروز دیدم صدای اگزوزش گوش ادمو کر میکرد اینم لینکش که تو جلفا تستش میکنن http://www.aparat.com/v/5SLcm
در کل این همه ماشین اوردن تبریز ولی این با همه متفاوته
Ata
۲۶ شهریور ۱۳۹۲اگر هم این ماشین مشکلی داشته باشه،نمی دونم چرا خیلی دوسش دارم!
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲نسل قبلش زیباتر بود…
?Mashin?
۲۹ اسفند ۱۳۹۸از این مدل خوشم نمیاد مدل ۲۰۱۸ عالیه ارزومه داشتن یکیش?