شورلت

شورولت کاماروی ویژه اروپا

هر چقدر که رانندگان آمریکایی به قدرت و آسایش ماشینهای خود توجه دارند، در اروپا هندلینگ و خوش دستی محبوبیت دارد. شاید به همین دلیل است که خودروهای اسپرت آمریکایی که بیشتر برای جاده های طولانی ساخته شده اند در اروپا، میدان را به رقبای آلمانی و ایتالیایی خود واگذار کرده اند.

Chevrolet Camaro for Europe
Chevrolet Camaro for Europe

اما کامارو قصد ندارد به همین راحتی تسلیم اسپرتهای جمع و جور و زیبای رقیب خود شود. بنابراین بدون دست بردن در ویژگیهای ظاهری و باطنی کامارو که تشخص آن نیز محسوب می شوند، با تغییرات در سیستم تعلیق، قدرت مانور و پایداری آن را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود داده اند. بسته FE4 شامل کمک فنرهای تقویت شده، و میله ضد غلتش و اتصالات ۲۳ میلیمتری در جلو و ۲۴ میلیمتری در عقب می باشد.

Chevrolet Camaro for Europe
Chevrolet Camaro for Europe

قدرت موتور توسط چرخهای ۲۰ اینچی پوشیده با تایرهای پیرلی P-Zero به جاده منتقل می شود. در حالی که ترمزهای برمبو با چهار پیستون قدرتمند، وظیفه توقف خودرو را بر عهده دارند. نتیجه این تغییرات، افزایش پایداری و در عین حال تجربه رانندگی آرامتر بوده است.

Chevrolet Camaro for Europe
Chevrolet Camaro for Europe

کامارو با موتور V8 با حجم ۶.۲ لیتر می تواند ۴۳۲ اسب بخار و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این نیرو، می توان به شتاب صفر تا صد ۵.۲ ثانیه در مدل کوپه و ۵.۴ ثانیه در مدل کانورتیبل دست یافت. نمونه های گیربکس اتوماتیک، ۰.۲ ثانیه اختلاف با نمونه های دنده دستی خواهند داشت.

Chevrolet-Camaro-for-Europe-dashboard
Chevrolet Camaro for Europe dashboard

تجهیزات استاندارد کاماروهای ویژه اروپا شامل نمایش سربالای اطلاعات (HUD)، سیستم اولتراسونیک کمک پارک همراه با دوربین عقب، شش کیسه هوا، سیستم صوتی ۲۴۵ وات بوستون، ۹ اسپیکر و … می باشند.

Chevrolet Camaro for Europe
Chevrolet Camaro for Europe

حالا طرفداران خودروهای عضلانی یا ماسل کار در اروپا هم می توانند از شورولت کامارو لذت ببرند.

Chevrolet Camaro for Europe Rear
Chevrolet Camaro for Europe Rear

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. MATIN

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    خیلی دلم میخواد یکی از اینا رو داشته باشم. . .
    به نظر من یه ماشینی که تو ایران خیلی مشتری داره.

  2. a-x1

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    آیا در اروپا شریک شورولت یعنی اپل این مدل را وارد بازار میکند؟ اپل کامارو

  3. سجاد

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    من عاشق کامارو هستم.قیافش خیلى خفنه!!

  4. محمدعلی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ما هم چه بخایم چه نخایم
    1- خانواده پراید(131.132.133.134……
    2- خانواده 405(پارس و سمند ای ال ایکس

  5. محمدعلی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    خیلی حال میکنم باهاش

  6. مهران

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    خدا وکیلی قشنگه.از قیافش اصالت میباره.یکیش میرزه به هزار تا بنز و bmw

  7. Behrad2066

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و خسته نباشید به همگیه عاشقان کامارو

    قیافش خیلی خشنه مثله برج زهرمار میمونه که من بیشتر

    از بقیه با این حال میکنم

  8. shiraz_2001

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    وای انگار پراید سواری…

  9. رحیم

    ۱ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (24 ديدگاه)

    آدم یاد ترنسفورمر میفته.هر لحظه منتظری تغییر شکل بده آدم آهنی بشه.مگه نه؟؟؟

  10. mojde

    ۲ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مهشره

  11. سامی

    ۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام

    من شورولت کاماروی دارم گذرموقت هست اوردم و تا 4 ماهی که تو ایران هستم از این خودرو استفاده میکنم و موقعی که خواستم برم میبرمش پارکینگ خودرو رو
    در کل حالا باید بگم خودروی خوبی هست فقط تنها موردی که داره مصرف بنزینش هست که خیلی بنزین میخوره
    به اعزاء هر 100 کیلومتر 13.1 بنزین میخوره و واقعا بنزین خورش بالاست اما مدل جدید دارن طراحی میکنن مصرفش رو از 13.1 میاره روی 9.8 که سرعتش هم کمتر میباشد من با این خودرو در اتوبان اصفهان تهران 260 کیلومتر در ساعت رفتم و بیشتر هم میکشه ایمنیش هم که نگو و واقعا بدنه محکمی داره من تست تصادفش رو از نزدیک دیدم تو شرکت شورلت تو امریکا و خیلی مقاوم هست

    با تشکر

    1. مرلین

      ۲۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (92 ديدگاه)

      ما چی کار کنیم منم یدونه مازراتی گذرموقت هست اوردم و تا 4 ماهی که تو ایران هستم از این خودرو استفاده میکنم و موقعی که خواستم برم میبرمش پارکینگ خودرو رو
      در کل حالا باید بگم خودروی خوبی هست فقط تنها موردی که داره مصرف بنزینش هست که خیلی بنزین میخوره
      به اعزاء هر 100 کیلومتر 13.1 بنزین میخوره و واقعا بنزین خورش بالاست اما مدل جدید دارن طراحی میکنن مصرفش رو از 13.1 میاره روی 9.8 که سرعتش هم کمتر میباشد من با این خودرو در اتوبان اصفهان تهران 260 کیلومتر در ساعت رفتم و بیشتر هم میکشه ایمنیش هم که نگو و واقعا بدنه محکمی داره من تست تصادفش رو از نزدیک دیدم تو شرکت مازراتی تو ایتالیا و خیلی مقاوم هست و آخرین سرعتشم 360 تاست.

  12. esi

    ۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (62 ديدگاه)

    به امید روزی که این خودروسازان با التماس از ایرانیها بخواهند خودروشان را بخرند
    البته اگه پراید بزاره!

  13. كاربر

    ۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه چیش به دلم میشینه جز ترمزدستیش.
    خیلى جاى بدى طراحى شده
    زشت جلوه میکنه

  14. al

    ۵ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه ولی به پای پراید نمی رسه!!!!!(مگه نه)

  15. محمد

    ۱۴ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    من از فرم بدنه ی این ماشین وصدای موتورش خوشم میاد ..عاشقشم

  16. Ali

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اینا دیگه چیه….بهترین ماشین دنیا فقط پراید

    1. مرلین

      ۲۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (92 ديدگاه)

      پراید مگه چیشه.فقط (یه کمی) بدنش … . چپیش زیاده.
      کیسه هوا نداره . امنیت نداره. اینا که چیزی نیست اینا چیزایه جزیه.

  17. محمد

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عاشقشم
    دلتون بسوزه من باهاش عکس دارم!!!!!

    1. مرلین

      ۲۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (92 ديدگاه)

      منم سوارش شدم.

  18. محمدحسین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    آقا مهران به بنز و بی ام و توهین نکن…طراحی داخلی بنز و بی ام و کجا و این لگن با قیافه دهه 70 کجا؟؟؟
    عقربه های بنزین و روغن و آب رو جلوی دنده گذاشتن…به یه دونه سبز رنگش تو کیش سوار شدم…صندلیهاش مثل مبله…نروندمش…چون تو نمایشگاه بود..قیمتش تو بازار جهانی 21 هزار دلار الان دلار شده 2 هزار تومن یعنی 42 میلیون تو کیش میتونی بخری…از مزدا 3 و سوناتا و کمری خیلی بهتره…چون قدرت این 3 تا به ترتیب 147 و 162 و 157 اسب بخار البته نیو سوناتا 180 اسب بخار قدرت داره…مدل LT 1
    این خودرو 3500 سی سی هست و 304 اسب بخار…بازم از آشغالهای کره ای و ژاپنی بهتره ولی به پای آلمانی ها نمیرسه…

    آخه خدا وکیلی خودروهای پدرخوانده خودروسازی جهان با اینا قابل مقایسه هست…

    1. مرلین

      ۲۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (92 ديدگاه)

      هوی فش نده.

    2. شاهین

      ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من اینجا تو آمریکا یکی‌ خریدم، مدل Basic LS هستش که تو ایران وارد نکردن، من خودمو کشتم ۳ هزار دلار زیر قیمت خریدم باز بهم ۲۳۰۰۰ دلار تموم شد، من نمیدونم تو کجا مدل ۲۱۰۰۰ دلاریشو دیدی! اون عقربه‌های هم که میگی‌ مال مدلای ۲LT و ۲SS هستن که یکیش ۳۸۰۰۰ دلار اون یکی‌ هم نزدیک ۵۰۰۰۰ دلار!

  19. محمدحسین

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    دکمه فلاشرش رو هم روی رادیو گذاشتن…
    طراحی عقربه های کیلومتر شمار و دورموتور هم شبیه پیکان 47 هست که دو قلو بودند و نماشگرها پیوسته نیستند…ای کاش توش بشینید اون وقت نظرتون عوض میشه…
    آواز دهل شنیدن از دور خوش است…
    شنیدن کی بود مانند دیدن…

  20. sajad

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دیوانه کامارو اس اس هستم بینهایت.همه طرفداران کامارو اس اس رو دوست دارم براشون احترام قائل هستم مخصوصا در این سایت.با تچکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا