هر چقدر که رانندگان آمریکایی به قدرت و آسایش ماشینهای خود توجه دارند، در اروپا هندلینگ و خوش دستی محبوبیت دارد. شاید به همین دلیل است که خودروهای اسپرت آمریکایی که بیشتر برای جاده های طولانی ساخته شده اند در اروپا، میدان را به رقبای آلمانی و ایتالیایی خود واگذار کرده اند.
اما کامارو قصد ندارد به همین راحتی تسلیم اسپرتهای جمع و جور و زیبای رقیب خود شود. بنابراین بدون دست بردن در ویژگیهای ظاهری و باطنی کامارو که تشخص آن نیز محسوب می شوند، با تغییرات در سیستم تعلیق، قدرت مانور و پایداری آن را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود داده اند. بسته FE4 شامل کمک فنرهای تقویت شده، و میله ضد غلتش و اتصالات ۲۳ میلیمتری در جلو و ۲۴ میلیمتری در عقب می باشد.
قدرت موتور توسط چرخهای ۲۰ اینچی پوشیده با تایرهای پیرلی P-Zero به جاده منتقل می شود. در حالی که ترمزهای برمبو با چهار پیستون قدرتمند، وظیفه توقف خودرو را بر عهده دارند. نتیجه این تغییرات، افزایش پایداری و در عین حال تجربه رانندگی آرامتر بوده است.
کامارو با موتور V8 با حجم ۶.۲ لیتر می تواند ۴۳۲ اسب بخار و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این نیرو، می توان به شتاب صفر تا صد ۵.۲ ثانیه در مدل کوپه و ۵.۴ ثانیه در مدل کانورتیبل دست یافت. نمونه های گیربکس اتوماتیک، ۰.۲ ثانیه اختلاف با نمونه های دنده دستی خواهند داشت.
تجهیزات استاندارد کاماروهای ویژه اروپا شامل نمایش سربالای اطلاعات (HUD)، سیستم اولتراسونیک کمک پارک همراه با دوربین عقب، شش کیسه هوا، سیستم صوتی ۲۴۵ وات بوستون، ۹ اسپیکر و … می باشند.
حالا طرفداران خودروهای عضلانی یا ماسل کار در اروپا هم می توانند از شورولت کامارو لذت ببرند.
MATIN
۳۱ خرداد ۱۳۹۱خیلی دلم میخواد یکی از اینا رو داشته باشم. . .
به نظر من یه ماشینی که تو ایران خیلی مشتری داره.
a-x1
۳۱ خرداد ۱۳۹۱آیا در اروپا شریک شورولت یعنی اپل این مدل را وارد بازار میکند؟ اپل کامارو
سجاد
۳۱ خرداد ۱۳۹۱من عاشق کامارو هستم.قیافش خیلى خفنه!!
محمدعلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۱ما هم چه بخایم چه نخایم
1- خانواده پراید(131.132.133.134……
2- خانواده 405(پارس و سمند ای ال ایکس
محمدعلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۱خیلی حال میکنم باهاش
مهران
۱ تیر ۱۳۹۱خدا وکیلی قشنگه.از قیافش اصالت میباره.یکیش میرزه به هزار تا بنز و bmw
Behrad2066
۱ تیر ۱۳۹۱با سلام و خسته نباشید به همگیه عاشقان کامارو
قیافش خیلی خشنه مثله برج زهرمار میمونه که من بیشتر
از بقیه با این حال میکنم
shiraz_2001
۱ تیر ۱۳۹۱وای انگار پراید سواری…
رحیم
۱ تیر ۱۳۹۱آدم یاد ترنسفورمر میفته.هر لحظه منتظری تغییر شکل بده آدم آهنی بشه.مگه نه؟؟؟
mojde
۲ تیر ۱۳۹۱مهشره
سامی
۳ تیر ۱۳۹۱سلام
من شورولت کاماروی دارم گذرموقت هست اوردم و تا 4 ماهی که تو ایران هستم از این خودرو استفاده میکنم و موقعی که خواستم برم میبرمش پارکینگ خودرو رو
در کل حالا باید بگم خودروی خوبی هست فقط تنها موردی که داره مصرف بنزینش هست که خیلی بنزین میخوره
به اعزاء هر 100 کیلومتر 13.1 بنزین میخوره و واقعا بنزین خورش بالاست اما مدل جدید دارن طراحی میکنن مصرفش رو از 13.1 میاره روی 9.8 که سرعتش هم کمتر میباشد من با این خودرو در اتوبان اصفهان تهران 260 کیلومتر در ساعت رفتم و بیشتر هم میکشه ایمنیش هم که نگو و واقعا بدنه محکمی داره من تست تصادفش رو از نزدیک دیدم تو شرکت شورلت تو امریکا و خیلی مقاوم هست
با تشکر
مرلین
۲۳ مهر ۱۳۹۱ما چی کار کنیم منم یدونه مازراتی گذرموقت هست اوردم و تا 4 ماهی که تو ایران هستم از این خودرو استفاده میکنم و موقعی که خواستم برم میبرمش پارکینگ خودرو رو
در کل حالا باید بگم خودروی خوبی هست فقط تنها موردی که داره مصرف بنزینش هست که خیلی بنزین میخوره
به اعزاء هر 100 کیلومتر 13.1 بنزین میخوره و واقعا بنزین خورش بالاست اما مدل جدید دارن طراحی میکنن مصرفش رو از 13.1 میاره روی 9.8 که سرعتش هم کمتر میباشد من با این خودرو در اتوبان اصفهان تهران 260 کیلومتر در ساعت رفتم و بیشتر هم میکشه ایمنیش هم که نگو و واقعا بدنه محکمی داره من تست تصادفش رو از نزدیک دیدم تو شرکت مازراتی تو ایتالیا و خیلی مقاوم هست و آخرین سرعتشم 360 تاست.
esi
۳ تیر ۱۳۹۱به امید روزی که این خودروسازان با التماس از ایرانیها بخواهند خودروشان را بخرند
البته اگه پراید بزاره!
كاربر
۴ تیر ۱۳۹۱همه چیش به دلم میشینه جز ترمزدستیش.
خیلى جاى بدى طراحى شده
زشت جلوه میکنه
al
۵ تیر ۱۳۹۱خیلی ماشین خوبیه ولی به پای پراید نمی رسه!!!!!(مگه نه)
محمد
۱۴ تیر ۱۳۹۱من از فرم بدنه ی این ماشین وصدای موتورش خوشم میاد ..عاشقشم
Ali
۱۱ مرداد ۱۳۹۱اینا دیگه چیه….بهترین ماشین دنیا فقط پراید
مرلین
۲۳ مهر ۱۳۹۱پراید مگه چیشه.فقط (یه کمی) بدنش … . چپیش زیاده.
کیسه هوا نداره . امنیت نداره. اینا که چیزی نیست اینا چیزایه جزیه.
محمد
۱۸ مرداد ۱۳۹۱عاشقشم
دلتون بسوزه من باهاش عکس دارم!!!!!
مرلین
۲۳ مهر ۱۳۹۱منم سوارش شدم.
محمدحسین
۱۹ مرداد ۱۳۹۱آقا مهران به بنز و بی ام و توهین نکن…طراحی داخلی بنز و بی ام و کجا و این لگن با قیافه دهه 70 کجا؟؟؟
عقربه های بنزین و روغن و آب رو جلوی دنده گذاشتن…به یه دونه سبز رنگش تو کیش سوار شدم…صندلیهاش مثل مبله…نروندمش…چون تو نمایشگاه بود..قیمتش تو بازار جهانی 21 هزار دلار الان دلار شده 2 هزار تومن یعنی 42 میلیون تو کیش میتونی بخری…از مزدا 3 و سوناتا و کمری خیلی بهتره…چون قدرت این 3 تا به ترتیب 147 و 162 و 157 اسب بخار البته نیو سوناتا 180 اسب بخار قدرت داره…مدل LT 1
این خودرو 3500 سی سی هست و 304 اسب بخار…بازم از آشغالهای کره ای و ژاپنی بهتره ولی به پای آلمانی ها نمیرسه…
آخه خدا وکیلی خودروهای پدرخوانده خودروسازی جهان با اینا قابل مقایسه هست…
مرلین
۲۳ مهر ۱۳۹۱هوی فش نده.
شاهین
۱۶ بهمن ۱۳۹۱من اینجا تو آمریکا یکی خریدم، مدل Basic LS هستش که تو ایران وارد نکردن، من خودمو کشتم ۳ هزار دلار زیر قیمت خریدم باز بهم ۲۳۰۰۰ دلار تموم شد، من نمیدونم تو کجا مدل ۲۱۰۰۰ دلاریشو دیدی! اون عقربههای هم که میگی مال مدلای ۲LT و ۲SS هستن که یکیش ۳۸۰۰۰ دلار اون یکی هم نزدیک ۵۰۰۰۰ دلار!
محمدحسین
۱۹ مرداد ۱۳۹۱دکمه فلاشرش رو هم روی رادیو گذاشتن…
طراحی عقربه های کیلومتر شمار و دورموتور هم شبیه پیکان 47 هست که دو قلو بودند و نماشگرها پیوسته نیستند…ای کاش توش بشینید اون وقت نظرتون عوض میشه…
آواز دهل شنیدن از دور خوش است…
شنیدن کی بود مانند دیدن…
sajad
۱۷ دی ۱۳۹۲من دیوانه کامارو اس اس هستم بینهایت.همه طرفداران کامارو اس اس رو دوست دارم براشون احترام قائل هستم مخصوصا در این سایت.با تچکر