اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: استودیوی طراحی ایتال دیزاین/جیوجیارو محصولی با نام Clipper را در نمایشگاه امسال معرفی کرد که در کلاس ون های اسپرت جای می گیرد . . .
[jwplayer mediaid=”۶۴۷۵۳″]
کلیپر بر روی پلتفرم MQB فولکس که ظاهرا در نمایشگاه امسال بیشترین استفاده را داشته، طراحی و ساخته شده است. به نمای جانبی آن خوب دقت کنید که فاقد ستون های B و C است تا دسترسی سرنشینان به ردیف های دوم و سوم خودرو در راحت ترین شکل ممکن باشد. نکته جالب دیگر کلیپر درب های آنست که در جلو پروانه ای بوده اما در عقب بصورت گالوینگی باز می شود.
اما ناب ترین قسمت کلیپر را باید در کابینش جست و جو کرد؛ جایی که صفحه کیلومتر خودرو تماما دیجیتالی است، یک نمایشگر ۱۱ اینچی با قابلیت تنظیم ارتفاع بعنوان کنسول مرکزی بکار رفته، داشبورد همانند سفینه های فضایی با یک نمایشگر سرتاسری پوشانده شده و نهایتا چهار آی پد مینی نیز برای سرنشینان ردیف دوم و سوم تعبیه شده.
کلیپر قدرتش را از دو موتور الکتریکی می گیرد که بر روی هر دو محور خودرو قرار دارند؛ پس میتوان سیستم محرکه آنرا شبیه AWD دانست. مجموع قدرت تولیدی این پیشرانه حدود ۲۹۵ اسب بخار بوده که می تواند کلیپر ۱۸۰۰ کیلوگرمی را به حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتربرساعت برساند. همچنین با یکبار شارژ می توان مسافت متوسطی معادل ۵۴۰ کیلومتر را با آن طی کرد.
والا به خدا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲فکرشو بکن با یه ماشین اینجوری و همچین درهایی که داره بری مسافرکشی… تا یه نفر بخواد پیاده یا سوار بشه سه ساعت طول میکشه!!! ولی خداییش با این درهایی که داره اگه صندلی های عقب رو بخوابونی جون میده واسه اسباب کشی… درضمن واسه بستن درهای عقب داشتن قد 190سانت به بالا الزامی است… خخخخخخخخخ
SALAR
۱۴ اسفند ۱۳۹۲با خودشون چه فکری کردن که یه همچین ……….. طراحی کردن . خودرو باید خودرو باشه نه اسباب بازی .
SALAR
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اسباب بازی خوبی
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲این دیگه چی بید
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲شبیه بعضی کانسپتای وولکس نیست؟ فارینا خیلی طراح بهتریه تا جیاجیارو
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲خیلی شبیه وولکس واگنه؟نیست؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود . چرا بیشتر چراغای جلوش .
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲میلاد تعداد سوابقتو میبینم زهره م میترکه/// پسر تو چندساله تو این پدال گاز میدی؟؟؟
دمت گرم معلومه عند ماشینی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
این چه حرفیه .
اتفاقا خاوری جان به تعداد کامنت نیست . خیلی ها هستن
که از سال 1388 به پدال میان ، ولی خب نظر نمیدن . این
دلیل بر قدیمی بودن نیست . من 2 ساله میام .
یی از بچه ها بود به اسم SLR722 . اون نفر اول پدال
بود . دوستانی دارم که دیگه نمیان . بالای 1500
دیدگاه داشتند . محسن . لامبو . کسری . امین .
ولی دیگه متاسفانه دیگه نمیان . منم دیگه نمخواستم
بیام . ولی پدال تو این دو الی 3 روز اینقدر از بنز
و صنعت المان پست گذاشت ، پشیمون شدم .
ولی قبلا ها خیلی بحث و جدل میکردم . با ژاپنی ها .
امریکایی . تو پست های قبلی بری موجوده . اگرم
خواستی بگو لینکاشو برات بذارم . خلاصه پدالو به خاک
و خون میکشیدیم . خیلی حال میداد . ولی ازون ور هم
خیلی رو اعصابم تاثیر میذاشت . بحث و جدل و کمتر
کردم . ولی هنوز روی عقاید و حرفام ایستادم . از
موضع خودم کوتاه نمیام . حالا جدیدا میخوام زووم کنم
رو امریکا .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲در ضمن عند ماشین نیستم . ولی تنها تفریحم همین ماشینه .
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲چراغ جلوش یکم شبیه بی ام و i8 شده
طراحیش فضایی هست خوبه خلاقیت به خرج دادن
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
فضاییه
M.M
۱۶ اسفند ۱۳۹۲ماشینو با راننده هاش میدن؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب اشانتیونایی بشن….