فولکس واگن سرانجام رسما از گلف R رونمایی کرد.
نسخه R از برترین مدل های گلف است که از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد. در موتور بهینه سازی شده گلف R، قدرت به ۳۰۰ اسب بخار رسیده است. این قدرت در دور موتور ۵۵۰۰ تا ۶۲۰۰ دور بر دقیقه قابل دسترس خواهد بود. همچنین گشتاور این مدل به ۳۸۰ نیوتن متر رسیده است. از جمله تغییرات اعمال شده برروی پیشرانه می توان به استفاده از سرسیلندرهای جدید، به کارگیری توربوشارژر و تعویض دریچه اگزوز اشاره کرد.
با بهره گیری از سیستم ۴ چرخ متحرک 4MOTION و استفاده از جعبه دنده ی ۶ سرعته، گلف R به شتاب صفر تا صد ۵.۱ ثانیه دست پیدا خواهد کرد. البته به کمک جعبه دنده سفارشی ۶ سرعته DSG می توان این رقم را ۰.۲ ثانیه بهبود داد و به ۴.۹ ثانیه رساند. حداکثر سرعت این مدل که به صورت الکترونیکی محدود شده، ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. از دیگر ویژگی های فنی گلف R می توان مصرف ۷.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و انتشار CO2 به میزان ۱۶۵ g/km را برشمرد. برای این مدل رینگ های ۱۸ او ۱۹ اینچ قابل سفارش است که با ترکیب سیستم تعلیق مک فرسون در جلو فرمان پذیری مثال زدنی ای را به ارمغان می آورد.
برای متفاوت نشان دادن این مدل از کیت بدنه کمک گرفته شده، که شامل اجزایی جدیدی هممچون سپری با طراحی جدید، رکاب های جانبی، دیفیوزر عقب، خروجی های اگزوز کروم کاری شده، چراغ های زنون جلو و چراغ های LED عقب می باشد. در کابین نیز صتدلی ها با پوشش هایی از آلکانترا و پارچه پوشش داده شده اند و برای سیستم سرگرمی و کنترل از LCD های با ابعاد ۵ ، ۵.۸ و یا ۸ اینچی می توان استفاده کرد.
گلف R در دو مدل دو و ینج در قابل سفارش است و قیمت آن با احتساب مالیات ۳۸,۳۲۵ یورو خواهد بود.
ذوالفقاری
۳۱ مرداد ۱۳۹۲بنازم آلمان(نژاد برتر) را ، تکبیـــــــــــــــر
M3 E92
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ذولفقاری جا پهن کردی خوابیدی توی پدال؟ همیشه کامنت اولی..
jaguar
۳۱ مرداد ۱۳۹۲این گلف تموم شدنی نیست انگار!
همیشه بهترین بوده تو کلاس خودش
آینه بغلاش چه خوشگله
رینگاشم که حرف نداره
ولی خو 38000 تا یه خورده زیاده
هرچند که پسوند R هم داشته باشه
فرامرز
۱ شهریور ۱۳۹۲با احتساب ۲۰ درصد مالیات خیلی هم زیاد نیست. دوستم یه گلف ۱۴۰۰ سی سی توربو فول آپشن خریده ۳۰۰۰۰ یورو. پس این همچین گرون نیست. اما با این پول میشه ماشین های با کلاس تری مثل آئودی تی تی خرید البته نه ۳۰۰ اسب بخاریش!!!
محسن.د
۳۱ مرداد ۱۳۹۲هاچبک—> فقط گلف!
HASSANBMW
۳۱ مرداد ۱۳۹۲من اینو از یاریس که دیروز تو سایت بود بیشتر میپسندم!!!
گلف -> لایک
یاریس -> دیس لایک
arefgod@live.com
۳۱ مرداد ۱۳۹۲ماشین خیلی خوبیه
جلال
۱ شهریور ۱۳۹۲38000 یورو خیلی گرونه!!!!
قبول دارم ماشین باحالیه ولی 38325*4500=172462500تومان!!!
حلا حساب کنید بیاد تو ایران چقدر میشه؟
(قیمت یورو حدودا 4500ت)
Ali
۱ شهریور ۱۳۹۲من عاشق این ماشینم ،
اقا تهران کسی هست سفارش یک دونه بدیم واسمون وارد کنه ، اخه من رفتم دنبالش عددش خیلی بیشتر از رو کاغذ میشد ، ولی کسای که تو کاره واردات باشن میدونن چطور بیارن ،البته اگر بشه پلاک کرد . من تهران نیستم ، ممنون میشم اگر اطلاع دارید راهنمایی کنید .
امیرحسین
۱ شهریور ۱۳۹۲وایسید قلمکو بشکونم برم سه تا بخرم دو تا واسه من یکی واسه بابام!!!!
امیر
۲ شهریور ۱۳۹۲به بابام گفتم بخرگفت اگه مردم دنیا بدونن شاهکاری مثل پراید داریم عمرا گلف بخرن.راستی می دونستین میشه این پرایدو به دوست عزیزی که می خوادخودکشی کنه پیشنهاد داد. یه چیز دیگه به نظر شما چقدر از دنیا …………………………………………………………………………………………
………………………………………………..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Behz1d
۲ شهریور ۱۳۹۲من عاشق این نوع کلاس ماشینم؛ ولکس واگن هم همیشه در اولویته بعد میشه فیات پونتو رو در نظر گرفت که تیونینگ خورش خیلی ملسه :دی
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۶ شهریور ۱۳۹۲درود.موتور 2000 سی سی و 300 اسب بخار!!!!!!!
به نظر من کمه.
الان بنز با این حجم موتور 360 اسب بخار تولید میکنه و پژو 308 R با 1.6 لیتر 270 اسب بخار تولید میکنه.
از گلف بیشتر از این ها انتظار میره.اگه به این منوال باشه که از رقبا هم شکست میخوره و هم عقب میمونه.
ML 65 AMG
meysam
۲۰ دی ۱۳۹۲به نظر من شرکت فولکس واگن آلمان بهترین خودروساز دنیاست. چون محصولاتش در مجموع با وجود قیمت مناسب حتی در مقایسه با خودروهای ژاپنی و کره ای(پاسات و جتا از نظر قیمتی با سیویک، آکورد،کمری، کرولا،آلتیما، لگاسی و سوناتا،الانترا، اپتیما، و… در یک محدوده قیمتی هستند.کافیست به وبسایتهایشان سری بزنید) اما دارای اصالت و ماندگاری طراحی آلمانی، مصرف سوخت و آلایندگی کم، امنیت بالا، امکانات بالا و کاربردی و مخارج مناسب البته نه در حد ماشین ژاپنی هستند. ( در مورد امنیت، زیاد به نتایج تستهای تصادف مؤسسات تست کننده خارجی اکتفا نکنید هرچند که خیلی اطلاعات مفیدی ارائه میدن اما همه ما میدونیم در شرایط واقعی موقعیتهای وحشتناکی با سرعتهای بسیار بالاتر از سرعتهای این تستها در همه جای دنیا پیش می آید و اینجاست که فرق امنیت یک ماشین خوب نمایان میشه نه در یک سرعت از پیش تعیین شده در محیط کاملا تحت نظر این تستها و صد البته اینجاست که فرق ماشین آلمانی با بقیه معلوم میشه.)