FAB Design یک طرح که پیش نمایشی از برنامه آیندهاش یعنی تیون لامبورگینی آونتادور است را منتشر کرده است.آونتادور LP700-4 قطعاً یک خودرو بسیار مطلوب برای تیونرهای معروف از جمله FAB و DMC است که هر کدام در حال کار بر روی این خودروی هیجانی هستند.
اما نقشههایی که FAB برای این گاو نر V12 ایتالیایی کشیده است به چه شکل خواهد بود؟طبق تصویر منتشر شده،آونتادور یک کیت سفارشی دریافت خواهد کرد که به احتمال زیاد از فیبر کربن ساخته شده است.این کیت جدید ظاهر جلویی آونتادور را کاملاً متحول کرده است اما ویژگیهای دیگری نظیر سپر های جدید عقب، دریچه روی سقف، منافذ ورودی هوای بیشتر، رکابهای جانبی و یک بال عقب بزرگ نیز به این خودرو اضافه شده است.همچنین FAB Design آینه های جانبی این خودرو را روی ستون A قرار داده است تا ظاهری متفاوت به خودرو ببخشد.
به نظر میرسد FAB Design قدرت این خودرو هم افزایش داده است به صورتی که موتور ۶.۵ لیتری V12 تقویت شده آونتادور میتواند بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.
slr722
۱۴ مرداد ۱۳۹۲اونتادور نارنجیه دیگه نیست…
من چند بار اون روزای اول ورودش به طهران دیدمش…
اما الان دیگه خبری ازش نیست…
همه بخونید و لایک کنید...................
۱۴ مرداد ۱۳۹۲……………..(همه بخونید)…………..
مقصر اصلی فقط پدال که اجازه میده هرکی بیاد و نظر بده……………….
وقتی من اون حرف و کلمات اون […] دیدم…………….
فقط خدا خدا میکردم که زودتر یکی بیاد پاکش کنه……………..
ممونم هستک که سریع رسیدگی کردی……………..
همه لایک کنید تا سایت پدال اجازه (ثبت نام و ورود )داشته باشه تا هر کسی به راحتی نیاد و الفاظ زشت به کار ببره……………
درضمن من یکی از کاربرهای اصلی هستم فقط اسم خودم تغییر دادم…………….
پدال این کارو بکن……………….
میثم
۱۵ مرداد ۱۳۹۲……….همه بخونید اما لزومی نیست لایک بشه! ………..
اتفاقا خوبی سایت پدال اینه که همه میتونن نظراتشون بیان کنن و هیچ گونه جانب داری و موضع گیری در مقابل نظرات من که ندیدم. حتی مخالف ها هم میتونن نظراتشون رو بیان کنن. این یعنی آزادی بیان.
حال قضاوت با شماست
*** مرسی پدال عزیز ***
slr722
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ولی به نظر من اونتادور اونقدر اسپرت و تیونینگ شده هستش که احتیاجی به تغییر شکل ظاهر نداره…
fleetwood
۱۹ مرداد ۱۳۹۲کاملا باهات موافقم slr722 ، یا لااقل منصوری خیلی بهتر تیون کرده بود این که شده مثل لامبورگینی کانتاش ، ماله 20 ساله پیش
امین
۱۴ مرداد ۱۳۹۲خیلی وقته میام تو سایتتون ولی فقط نظراتونو میخونم خیلی جالبن خوشمان آمد.
راستی میخواستم بدونم واسه وصل کردن توربوشارژ رو ماشینای ایرانی نمیشه کاری کرد ؟
xsajad
۱۴ مرداد ۱۳۹۲مورچه چیه که کله پاچه اش باشه اخه توربو شارژ فقط مربوط به موتور نمیشه مربوط به بدنه لاستیکا و خیلی از چیزای دیگه میشه که در ماشین های ایرانی هیچ استانداردی وجود نداره ایران از لحاظ دانش موتور بسیار عقبه حتی در صنایع نظامی هم عقبه چون موتور مهندسی بسیار پیچیده ای داره که دانشش رو ایرانیان نداره اینایی که میبینی ایرانی ها تولید میکنن یا چینی هست یا تحت دیپلم(اگه لیسانس بود اینقدر خرابی نداشت) شرکت های دیگر میزنن
fleetwood
۱۹ مرداد ۱۳۹۲امین جان برای تقویت موتور هم میشه تقویت علمی انجام داد مثل عوض کردن فلایویل و استفاده از هدرز و …. که هزینه تقویت و هزینه نگهداری ماشین پایین تره نسبت به توربو شارژ( مراجعه به مجله سرعت – 10 روش علمی برای افزایش قدرت خودرو )، هم اینکه میشه از توربو شارژر استفاده کرد که ضمن اینکه هزینه نگهداری ماشین خیلی بالا میره تعمیر کاره مخصوص هم میخاد، جهار ساله پیش توی مجله ماشین 2 تا 206 را نشون داده بود که صفر تا صدشون زیر 4 ثانیه شده بود، که 4 ساله پیش هزینش شده بود 40 ملیون دیگه الان که میشه خدا تومن
امین
۱۵ مرداد ۱۳۹۲عزیزم امین جان
حالا که اومدی لطفا یه اسم دیگه انتخاب کن
3 تا امین داریم ( البته یکیش عکس داره و یکیش با فونت انگیسیه )
x-master
۱۴ مرداد ۱۳۹۲بابا اونتادر خز شد قدیمی شد ولش کنین
جلال
۱۵ مرداد ۱۳۹۲آونتادور که همین تازگی معرفی شده.
اونی که قدیمی شده وبه قول شما خز شده مدل گالاردو یه
یه آقایی
۱۴ مرداد ۱۳۹۲آونتادور عرصه را بر دیگر سوپرکارها تنگ می کند… چون رئیس چنین می خواهد…!
moein
۱۴ مرداد ۱۳۹۲کی گفته آونتادور خزه؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمئن باش تا چند سال دیگه هم این ماشین یه الگو حساب میشه واسه همه خودرو سازهایی که ادعای ساخت یه ماشین سوپر اسپرت رو دارن
AMIN
۱۴ مرداد ۱۳۹۲آونتادور یه طرح رادیکالی داره و نه زیبا… زیبایی رو تو فراری بیشتر حس میکنم… و البته اینکه فراری مثل لامبو شوک آور نیست…
البته لامبو هم داره رویه پورشه رو پیش مگیره که پلت فرم بدنه تغییرات چندانی نداره(اگه خط های تیز بدنه رو برداری میشه همون مورسیه لاگو که به نظرم طرحش در زمان خودش بیشتر از اونتادور در این زمان جذاب بود)…
ولی به هر حال در یه مواردی خاصه…
fleetwood
۱۹ مرداد ۱۳۹۲اتفاقا بدون تعصب میگم، زیبایی توی لامبورگینی بیشتر از فراری های عرضه شده به بازاره ، فراری با مدل انزو و 458 و لا فراری و FFو f12 طراحیش قشنگه و خودم عاشق 458 هستم ولی خداییش لامبورگینی با هر بار عرضه مدل جدید ، بازار را ترکوند ، همگی هم در زمان عرضه یه جورایی اسطوره شدند ، میورا ، کانتاش، دیابلو ، گالاردو ، مورسیه لگو ، آونتادور همشون الگویی برای ساخت سوپر اسپرتهای تولید انبوه بودند و حواهند بود ، ولی فراری به جز مدلهایی که گفتم زیبایی خاصی نداشته مثل 612 ، 456 یا حتی 360، همونطور که جرمی کلارکسون هم یه ماهه پیش توی تاپ گیر گفت این مساله را.
AMIR1992
۱۴ مرداد ۱۳۹۲فقط گاو نر وحشی.
x-master
۱۴ مرداد ۱۳۹۲هرکی با ماها طرفه حساب بقیشم بکنه ما با کفشمون اونتادر میخریم
اونتادر کیلو چنده ما همین دیروز بوگاتی سوار شدیم
aventador twin turbo
۱۷ شهریور ۱۳۹۲خواب دیدی خیر باشه
امین
۱۵ مرداد ۱۳۹۲یه عکس کشیده مشخصات موتور هم داده
بابا بزار بیاد بعد کاربد شکافیش کنین
ali550
۱۵ مرداد ۱۳۹۲با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام بر و بچه های سایت پدال.
از اونجایی که من اکثر عکس های تیون های معروف رو که روی آونتادور پیاده شدن رو دیدم. به نظر من از لحاظ قیافه ماشین رو از زیبایی میندازن ( منظور هماهنگی خطوط بدنه و یک دستی ماشین هست ) ولی از لحاظ موتور 100% ماشین بهتر میشه.
birang
۱۶ مرداد ۱۳۹۲ماشین فوق العاده تحسین برانگیزیه
تیونر ها هم کاری نکنن این خودرو به خودی خود زیبایی خاصی داره
aventador twin turbo
۱۷ شهریور ۱۳۹۲من از تیونر ها میخواهم که چهارتا توربو رو آونتادور بزارن تا ببینیم کی بهتر آونتادور یا بوگاتی