مهندسین آلمانی Capristo با هدف دست یابی به بهترین نسبت قدرت به وزن، به سراغ یک دستگاه لامبورگینی آونتادور رفته اند تا ببینند چه اندازه می توان از وزن این خودرو کاست . . .
در این آونتادور با بهره گیری از فیبرکربن برای اسپویلر جلو و عقب، دیفیوزر، ورودی هوا و روکش موتور و همچنین سیستم اگزوز جدید و نهایتا آینه های جانبی با طراحی جدید، وزن خودرو حدودا ۴۰ کیلوگرم کاهش یافته است. اما همین مقدار کم کافی است تا پیشرانه ۶.۵ لیتری V12 آن بتواند آونتادور را در ۲.۸ ثانیه به سرعت صد و در آخر نیز به حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت برساند که اگر این اعداد را با مدل های استاندارد مقایسه کنیم خواهیم دید که شتاب خودرو ۰.۱ ثانیه کمتر و حداکثر سرعت آن نیز ۳ کیلومتر برساعت بیشتر شده است.
SHAHAB
۱۷ مرداد ۱۳۹۱واقعا زیباست
jhiar
۱۷ مرداد ۱۳۹۱اوانتادور بهترین جانشین واس مورسیه لاگو واقعا ادم با دیدنش ومهمتر با نگاه ب امارواعداد وارقامش دود از کله ش بلندمیشه دوست دارم اوانتادور .ولی چه کنم دست ما کوتاه وخرما برنخیل
BMW
۱۸ مرداد ۱۳۹۱تو ایران پژوپارس میخری 23 یا 22 هیچ چی نداره طرف تو خارج با کمتر از این پول بهترین و نرم ترین ماشین ها رو سوار میشه مثلا جنسیس کوپ قیمتش 22 هست
javad
۱۸ مرداد ۱۳۹۱داداش گفتی جنسیس کوپه و کردی کبابم،عزیزان خواهش میکنم شما رو به خدا یه سر به تالار گفتمان قسمت بحث آزاد برید و در مشاوره خرید به دوستاتون کمک کنید
خولو
۱۸ مرداد ۱۳۹۱نمود شو کردن
محمدحسین
۱۸ مرداد ۱۳۹۱زیباست ولی با این آسفالتهای ایران جواب نمیده…اگه یه روزی پولدار شدید و یکیشو خریدید یه نیسان وانت هم بخرید تا پشت سرتون بیاد…بعد با این آسفالتها گیربکس که اومد پایین به خاطر ارتفاع کم خودرو نیسان جمش کنه…
saeed kh
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ایولا!
OFF MAN
۱۹ مرداد ۱۳۹۱زیبای خفته!
saeed
۲۲ مرداد ۱۳۹۱بی نظیره
مهراد
۱۴ دی ۱۳۹۱1000متر خانه درالهیه=ا
ونتادور