فرانکفورت ۲۰۱۳: تیونر آلمانی استارتک با سه محصول از رنجروور پا به نمایشگاه امسال گذاشت؛ ظاهرا از وقتی برابوس مالکیت این تیونر را در اختیار گرفته، عطش استارتک هم برای ارتقا شاسی بلندها دوچندان شده است . . .
نخستین محصول استارتک، پکیج جدیدی است که به تازگی برای رنجروور اسپرت ۲۰۱۴ آماده شده؛ گفتن مشخصات این پکیج شاید کار جالبی نباشد! چرا که تیونر هرآنچه را مشتری بخواهد در اختیارش قرار می دهد. از رینگ های ۲۳ اینچی Monostar S گرفته که تایرهایی با سایز ۳۰۵/۳۰ دارند تا سپرهای جدید جلو و عقب، LEDهای روز، اسپویلر جلو، گلگیرهای عضلانی، اسپویلر سقفی، دیفیوزر عقب و نهایتا اگزوزهای فولادی ضد زنگ با خروجی های چهارگوش.
در قسمت فنی هم تیونر برای این رنجروور که حالا ۴۴ میلیمتر عریض تر از نسخه های استانداردش شده، با بهبود پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو دیزلی توانسته قدرت ۲۵۸ اسبی آنرا به مرز ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متری را هم به ۶۸۵ نیوتن متر برساند تا بدین ترتیب شتاب صفر تا ۱۰۰ آن از ۷.۹ ثانیه به ۷.۳ ثانیه کاهش یابد.
اما دومین محصول استارتک نسخه لوکس دیفندر است. وقتی AMG دست به کار شده و نسخه های تیون شده G-class که سه دهه از تولیدشان می گذرد را وارد بازار کند پس چیز عجیبی نیست که استارتک هم به سراغ مدل های دیفندر رفته تا گردوغبار پیری را از آن بگیرد.
یکی از ویژگی های خاص این خودرو نمای درونی آن است که با استفاده از چرم های آلکانترا، صندلی های اسپرت، کفپوش چوبی و روکش چرمی سقف ترکیب بی نظیری از واژه های لوکس و کلاسیک را بوجود آورده.
آخرین محصول استارتک آلمان، نسخه گازسوز رنجروور اووک است. پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری این خودرو از مدل Direct LiquiMax بوده و ساخت کمپانی Prins است که در عرضه پیشرانه های گازسوز بیش از یک دهه تجربه دارد. این پیشرانه ۲۴۰ اسبی به اعتقاد استارتک ۱۵% آلایندگی کمتر به همراه ۵۰% کاهش هزینه سوخت را برای مشتریانش به ارمغان می آورد.
اما اگر علاقه ای به نصب این پیشرانه پایه گازسوز که یک مخزن ۷۴ لیتری LPG داشته را ندارید بهترست به سراغ پکیج تقویتی PowerXtra SD 22 استارتک بروید که در آن قدرت ۲۱۵ اسبی و گشتاور ۴۶۰ نیوتن متری پیشرانه ۲.۲ لیتری توربو دیزلی آن به ترتیب ۲۵ اسب بخار و ۴۰ نیوتن متر از نسخه های استاندارد اووک بیشتر شده. همچنین شتاب آن ۸.۳ ثانیه و حداکثر سرعتش به حدود ۲۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.
km
۲۴ شهریور ۱۳۹۲سلطان اس یو وی ها رنج رور و جی کلاسن
HASSANBMW
۲۴ شهریور ۱۳۹۲Range Rover Evoque is the bestest :)
.
don”t laugh to bestest!!!
slr722
۲۴ شهریور ۱۳۹۲واقعا هم سلطانه…
aventador twin turbo
۲۴ شهریور ۱۳۹۲اگزوز هاش خیلی قشنگه!!!!
aventador twin turbo
۲۴ شهریور ۱۳۹۲رنج رور اسپرت 2014 خیلی قشنگ شده . کارش حرف نداره
حسین(جاسم)
۲۴ شهریور ۱۳۹۲عجب ابهتی داره.من که عاشقش شدم.
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۴ شهریور ۱۳۹۲درود.
بابا برابوس زیر مجموعه هم داره.من نمیدونستم.
دیفندر این هارو ببین.پاژن مارو ببین.
خدایا تو بگو ما چند قرن از دنیا عقبیم؟؟؟
ببین با دیفندر چی کار کرده!!!!!!
ولی فقط MERCEDES BENZ G 65 AMG CLASS.
ایران و المان.
محمدرضا
۲۴ شهریور ۱۳۹۲رنج روور اولی چراغای عقبش زیبا تر شدن…
دیفندر وسطی که کلا عوض شده و می تونه با جی کلاس رقابت کنه (البته می بازه)
اووک هم از لحاظ موتور خیلی کم سوز تر شده .
واسه کشور های اروپایی بی نظیره
mehran
۲۵ شهریور ۱۳۹۲هیچکدوم خوب تیونینگ نشده فابریکش بهتره!!!!
تیونر فقط MANSORY & HAMAN
mehran
۲۵ شهریور ۱۳۹۲فقط جلو پنجره قدیمی دفندر نستالژیک بود!!!!!!!