سرانجام لکسس از نسل جدید خودروی فوق لوکس خود و پرچمدار تولیدات این شرکت بطور رسمی رونمایی کرد.
تصاویر منتشر شده از لکسس LS جدید، نشان از تکامل تدریجی طرح نسل پیشین با تاکید بر فرم دوکی شکل جلوپنجره بزرگ و چراغهای اسپرت تر دارد. با وجود تصاویر و اطلاعات محدود تا این لحظه، می توان طراحی بیش از حد محافظه کارانه لکسس جدید را از نقاط ضعف آن برشمرد. اما شاید این استراتژی هوشمندانه ای از سوی لکسس باشد تا به مشتریان وفادار آن شوکی وارد نشود. مخصوصا وقتی رقبای آلمانی چون آئودی A8 و ب ام و سری ۷ هم از تغییرات بنیادین در محصولات فوق لوکس خود پرهیز می کنند.
پیشرانه های مورد انتظار برای مدل ۲۰۱۳ لکسس LS 460 F شامل موتور V8 با حجم ۴.۶ لیتر و قدرت ۳۸۶ اسب بخار و گشتاور ۴۸۷ نیوتن متر که بصورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل قابل انتخاب است، می شود. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته خودکار، توانایی رسیدن به سرعت صد کیلومتر را در تنها ۵.۴ ثانیه به این خودروی سنگین و لوکس می دهد.
نسخه جدید LS لکسس خودروهایی نظیر ب ام و سری ۷، آئودی A8 و پورشه پانامرا را هدف قرار داده است.
مدلهای LS 460 F نیز با چهره و مشخصات اسپرت و تهاجمی ساخته می شوند. از جمله تفاوتهای این مدل با سایر مدلهای LS باید به رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی، سیستم تعلیق بادی با ارتفاع کمتر، ترمزها با شش پیستون ساخت برمبو، صندلیهای اسپرت و تزئینات آلومینیومی و فرمان چرمی را نام برد.
Aref
۷ مرداد ۱۳۹۱با اینکه زیاد از تویوتا و لکسس خوشم نمیاد ولی واقعا ماشین های با کیفیتی می سازه
ali m
۷ مرداد ۱۳۹۱عالیه اگه پول داشتم میخریدم رینگ پیکان روش می انداختم
ali
۷ مرداد ۱۳۹۱لامصب ابهتو میشه تو چشاش دید . . .
ali_fa
۷ مرداد ۱۳۹۱واقا لکسوس حرف نداره!
javad
۷ مرداد ۱۳۹۱جالبه بدونید که مدل قبلی این ماشین به عنوان بهترین اتومبیل خانوادگی برگذیده شد،تنها بدی ماشینهای لکسوس اینه که هرچی سوارش میشی آخ نمیگه و دلتون برای دیدن تعمیرگاه تنگ میشه!!! مثل اینه که یک لباس خوش جنس بخرید و بعد از کلی پوشیدن وقتی میخاین بذارینش کنار هنوز هم خوب مونده!!
من که تنوع تلبم و اینجور صبری ندارم
javad
۷ مرداد ۱۳۹۱ببخشید تنوع طلبم رو بد نوشتم
Mohammad
۸ مرداد ۱۳۹۱Vagean zibast,giyafash khof dare,Lexus ls mashine narmo rahato ye otag kare shiko bakelase ke mishe toosh jalase kari bargozar kard,chon vagean mojahaze,
ناصر
۸ مرداد ۱۳۹۱واقعا خدا اگه توی آسیا خودرو ساز خلق کرده فقط و فقط ژاپنی ها هستن ولاغیررررر
لکسس محشره ،خیلی از این چهره اسپرت و علی الخصوص این جلو پنجره دوکی لکسس که توی همه مدلاش رعایت میشه خوشم میاد
سامان
۹ مهر ۱۳۹۱آقا ناصر باهات موافقم شدید.
شاید کره اى ها طراحى هاى خوبى داشته باشند ولى چه فایده وقتى مشترى ها از ماشین ناراضى هستند.
حیف مدل هاى هوندا و نیسان تو ایران نیستند. ( به جز ماکسیما، مورانو، قشقایى و ماکسیما )
فرهاد
۸ مرداد ۱۳۹۱چند روز پیش یه 2012GS350 رنگ سفید از گمرک قشم ترخیص شد خیلی قشنگ بود
سروش
۸ مرداد ۱۳۹۱واقعا زیباست ولی اصلا در حد ماشینهایی مثل bmw سری 7 نیست شاید در حد همون آودی a8
ehsan
۹ مرداد ۱۳۹۱شبیه ادمای که از دعوا برمیگردند خشن و بی اعصاب
علی
۹ مرداد ۱۳۹۱بنز بی ام و اس و 7 که جای خودشونو دارن
اما اینم ستاره شرقی هاست
زیبا
جادار
مطمئن
D:
saed
۹ مرداد ۱۳۹۱خیلی عالیه ولی به نظر من این ماشین پیش پراید کم میاره
مهزیار
۱۰ مرداد ۱۳۹۱خوشم نمیاد ازش…. مخصوصا داخلش.. منو یاد ب ام و سری هفت کریس بنگل میندازه + آئودی A8.. صد در دص تقلید از رو ماشینای آلمانیه. لکسوس میخواست برا خودش یه راه باز کنه و از ماشینای آلمانی جدا شه. خوشم اومد که نتوسنست و آخرشم آلمانی کار کرد. کار که نه، تقلید کرد. طراحی بدنه هم خوبه ولی چیز خیلی خاصی جلب نظر نمیکنه. در مقایسه با سری هفت و اس کلاس، حرفی نداره. اینها همه نظر “من” بود !!! :)
سعید
۱۰ مرداد ۱۳۹۱کاملا موافقم.فقط کپی از روی محصولات آلمانیه
علی عقیلی
۱۰ دی ۱۳۹۲سلام
خیلی جالبه که تو توضیحات میگه برای رقابت با سری 7 یا پانامرا یا ایودی A8 !!!!!!
جان خودم به پای A8 هم نمیرسه
قیافش هم اصلا جالب نیست به اون صورت
اخه مگه میشه تو خودرو سازی با المان مقیسش کرد ؟؟؟؟
یا تو کیفیت ؟؟؟
واقعا قابل مقایسه نیستن اصلا
زاپن خودش میگه که لکسوس مرسدس زاپنه !!!!
مرسی
هادی
۱۱ مرداد ۱۳۹۱سلام
میشه این مدل لکسوس رو با سری 7 بی ام و مقایسه کرده؟ به نظر شما بی ام و سری 7 بهتر از لکسوس LS نیست؟
hamed
۴ شهریور ۱۳۹۱جلوش میتونست بهتر باشه
ماشین باز
۸ فروردین ۱۳۹۲جالب بود اونا که دوست ندارن لکسس باز نیستن دادا
٢٢٢
۱۶ آبان ۱۳۹۲نکه شوما خیلی لکسوس داشتین . تا وقتی تجربه سوار شدن ماشینی رو نداری هیچ وقت بیخودی نظر نده. بخدا اگه ماشین المانی و لکسوس تجربه کرده بودید هیچ وقت با هم مقایسه شون نمیکردید. اینو بدونید یعنی همه مون میدونیم تکنولوژی و کیفیتی کی فقط توی چرخ المانها بکار رفته از کل لکسوس بیشتره . اگه این حرفو میزنم چون بنده ١٠ سالی که توی امارات بودم تجربه کردم . من خودم لکسوس ال اس ۴٠٠ سفارش امریکا داشتم و تجربه سواری تکتک لکسوس ها رو داشتم الا lfa . و اینو بدونید که اکثر ماشینهای قدر جهان تکنولوژی المان توشون هست مثل رویس رویس: سیستم کل برقی و نورانیش و کل ادوات لوکس اتاقش حتی صندلی و لیوانو قاشوق چنگالاش وکل اتاقش با پنلش از المان میاد حتی گیربکس و موتورش . بنتلی: کل موتور ساخت ایودی و گیربکس و پنل و اتاق ساخت المان . لامبورگینی: کل اتاق و موتور و گیربکس و سیستم نورانی و برقی همه المانی . لکسوس ال اس ۴۶٠ و ۶٠٠ : سیستم نورانی و کل برقی و فن ماشین و فن صندلیها و گیربکس zf و کاتالیز و لولا و تمام صدا گیر درها پنجره ها ساخت المان . بوگاتی ویرون :رئیس و صاحب شرکت اقای ویرون کارگر شرکت ایودی المان بوده یک فرد ایتالیای بوده بعد از اتمام کار در شرکت ایودی یک شرکت به اسم فامیلیش میزنه اون کارگر شرکت ایودی بوده، بوگاتی ویرون: کل ساخت ویرون از المانه کل : ترمز ، موتور، تقویت موتور، کل سیستم ایمنی روشنای برقی ، صندلیها حتی پیچ های تیتانیومی توجه؛ ترمز ویرون حتی شرکت برمبو نتونست درست کنه براش یعنی درست کرد ولی توی تست قویترین ترمزهای برمبو اب شدن . هیچ شرکتی نتونست ترمز برای ویرون ١٠٠١ و١٢٠٠ اسبی بسازن ولی یک شرکت کوچیک المانی توی یک روستای کوچیک المان ترمزی ساخت برای ویرون که خود ویرون تسلیمه جلوش و الان دقیق ترین ترمز جهان هم هست.
٢٢٢
۱۶ آبان ۱۳۹۲اولین ترمز دیسکی جهان ساخت بوش المان . اولین ترمز های abs. ساخت بوش المان . سیستم ایمنی کشش و ضد هرز گردی و سیستم srs ساخت بنز المان . این سیستمها ۴۵ سال پیش بنز رو ماشیناش گراشته اما لکسوس و تویوتا سال ٢٠٠۶ پشت ماشیناشون میزدن srs یعنی ماشینامون این سیستم داره ، توجه کنید بنز ۴۵ سال پیش خودش اختراع کرده. اولین ماشین هیبرید جهان ٨۶ سال پیش ساخت شرکت پورشه المان ، لکسوس تازه یکی دو ساله تونسته تازه تقلید کنه هیبرید بسازه . شیشه برقی و سانروف ۴۶ سال پیش ساخت بنز . اولین ترمز کربن سرامیک جهان بنز amg ساخت المان. اولین صندلی برقی جهان بنز ۴۶ سال پیش . اولین چراغ زنون و ال ای دی ساخت المان . کل سوپر اتومبیل های جهان قلبشون ساخت المانه منظورم گیربکس ساخت zf المان بجز پورشه که گیربکس خودشو استفاده میکنه که اونم ساخت خودشه یعنی ساخت المان . گیربکس جایه حساسیه برای همین تمام سوپر کارهاب جهان میسپارن به المان یعنی توری بهش اطمینان دارن که از خودشون هم ندارن و المان هم کارشو خوب بلده شرکت zf المان . عزیزان بحث کیفیت میسپارم به خودتون نظر بدین ، الان توی ایران ماشینهای المانی هست ماله ٧٠ سال پیش هنوزم سالمه سالم از چرم گرفته از بدنه گرفته حتی بدون اندکی پوسیدگی سالمه سالم حتی رینگ و پستون ماله خودش موتور پلمه پلم ، غیر از المانی دیگه ماشینی نیست که بیش از ٢۵ ٣٠ سال موتورش پلم باشه . بله اینه کیفیت برتر اینه تکنولوژی برتر . Made in germany یعنی اعتماد یعنی برترین و بهترین ، این چیزیه که از ١٣۵ سال تا الان وجود داره شعار المانیها زندگی بدونه نقص ، حتی کوچکترین نقص نباید وجود داشته باشه از یک ادامس گرفته تا هواپیما بدون کوچکترین نقص . بقول المانها
علی عقیلی
۱۰ دی ۱۳۹۲دمت گرم 222
ایول
المانیا کجا و لکسوس تازه به دوران رسیده کجا ؟؟؟؟
luis
۵ فروردین ۱۳۹۴سلام عزیزم فراموش کردی جی پی اس امریکا را هم بگی مال المانه پارک اتومات لکسوسم بگی مال المانه تلویزیون سونی گوشی اپل سیستم سه چرخ متحرک سیتروئن سیستم تنظیم نور در پیچهای هوندا سیستم کمربند هوشمند لکسوس و تمامی سیستم های صوتی و تصویری جهان نظیر پاناسونیک شارپ ناسیونال ایوا توشیبا مال المانه اصلا خود جنابعالی و بنده هم مال المانیم.
رسول
۲۲ بهمن ۱۳۹۲هر وقت آلمانها تونستند ١٢سال تو کشور جنرال موتور برترین برند باشند بعد بیاند جلو.من که چرخ لکسوس را هم با صدتا پانامرا و سری ٧ عوض نمیکنم.میدونی چرا چون هر وقت ماشیناشون تونست یک ملیون کیلومتر کار کنه و فقط روغنا لنت عوض کنه بعد میشه با لکسوس مقایسشون کرد
سهیل
۱۷ آبان ۱۳۹۳لکسسLs رقیبی جدی برای بنز s و ب ام و سری7 است
میزان فروش این لکسس در آمریکا بعداز بنز و قبل از بی ام و است
در یک کلام
بنزs یعنی اصالت تکنولوژی
ب ام و یعنی نبوغ مهندسی
و لکسس یعنی آسایش مطلق
علی
۶ فروردین ۱۳۹۴سلام از عزیزان المانی دوست یه پرسش دارم.
چرا بی ام دبلیو قبل سال 2000 ائودی قبل 2003 مرسدس قبل 1979 شاسی بلند نداره در حالی که جیپ و رنج روور از دهه 40 میلادی و تویوتا لند کروز از سال 1951 تولید میشده؟؟؟ایا ساخت گیربکس کمک و شاسی بلند تکلونوژی کن یا زیادی می خواد ؟؟؟ ماشین شاسی یک نیاز جامعه جهانی هست یا نه؟؟
علی
۶ فروردین ۱۳۹۴خواهشا تعصب نداشته باشیم نه پدران ما صاحب این شرکت های بزرگ هستن نه خود ما .حرف حق در یک کلام در میکانیک کشوری در دنیا روی دست المان نییت و در الکترونیک کشوری در دنیا قابل رقابت با ژاپن نیست 70 درصد کارمندان شرکت اپل ژاپنی تبار هستن الکترونیک علم مدارس ژاپن و میکانیک علم روز المانهاست با توجه به روند خودرو سازی که در سالهای اخیر رو به خودرو های الکترونیکی و اپشنهای صوتی و تصویری و ال ای دی اومده مسلما کمی توازن قدرت در خودرو سازی بهم خورده شما از خود مدیر عامل دایملر و بی ام دبلیو هم که بپرسید 100 تاثیر محصولات تویوتا موتور )لکسوس( در فروششون تاثیر چشم گیری داشته و لکسوس پیکان نیست و بنز شاتل ناسا!!
بهشاد
۳ شهریور ۱۳۹۴پیش هرکی برین و بپرسین که خرید خوب چیه
میگه خریدی که پول کمی در مقابل جنس خوبی داده بشه
و نکته هم همینجاست. لکسس
واقعا مهندسی خوبی داره. خرابی تو کارش نیست .از همشون داشتم که میگم بنز بی ام دابلیو لکسس و….
در یک کلام
بهترین
مهدی کاظمی
۱۱ آبان ۱۳۹۹سلام خدمت دوستان
تجربه خودمو کوتاه میگم در مورد ال اس
ال اس ته ماشین دوستانی که ال اس دارن تجربه کردن من همه نوع ماشین سدان تندرو سوار شدم ولی این ماشین سلطان امیدوارم همه بتونن این تجربه رو داشته باشن