اختصاصی ژنو ۲۰۱۴ : لکسس گویا بی خیال نمی شود . آن ها با معرفی مدل مسابقه ای RC F GT3 جنگ را از خیابان ها به پیست کشانده اند .
این هیولا بر اساس خودروهای کوپه سری RC شکل گرفته است و آماده است تا در سری GT3 مسابقات تمام رقبا را نابود کند . کیت آیرودینامیکی که شامل اسپلیتر جلو ، سپر های اصلاح شده و رکاب های جانبی گسترده تر می باشد ، جنگنده لکسس را به خشن ترین عضو گروه RC تبدیل کرده است . در آرایش جدید ، آینه هایی با طراحی آیرودینامیک و همچنین بال و دیفیوزر عقب را نیز نباید از قلم انداخت .
برای پیشرانه از موتور ۵ لیتری V8 مدل RC F استفاده شده است ، اما با تغییراتی که برروی آن صورت گرفته است ، قدرتی بیش از ۵۴۰ اسب بخار خواهد داشت . تاکنون اطلاعاتی از مشخصه های فنی RC F GT3 منتشر نشده است ، اما پیش بینی می شود با کاهش وزن و رسیدن به ۱۲۵۰ کیلوگرم در کنار تقویت موتور ، عملکردی فوق العاده داشته باشد . با توجه به اینکه این خودرو براساس قوانین رده GT3 مسابقات ساخته شده است ، می تواند در مسابقات مختلفی از جمله ۲۴ ساعته نوربورگ رینگ و سری رقابت های Super GT حضور داشته باشد .
alireza
۱۴ اسفند ۱۳۹۲انقلاب لکسوسی
HASSANBMW
۱۴ اسفند ۱۳۹۲5 لیتر با موتور V8؟؟؟
واقعا انقلابه!!!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲حسن جان 5 لیتری v8 کجاش انقلابه ؟ منظورتو متوجه نمیشم
HASSANBMW
۱۵ اسفند ۱۳۹۲مکانیک خوندی آیا؟؟؟
hasssan bmw :))
۱۶ اسفند ۱۳۹۲چیش انقلابه؟؟؟؟ بینهابت تا ماشین هست با این مشخصات. انقلابه!
SALAR
۱۴ اسفند ۱۳۹۲هیچ چیزی برای گفتن نمیمونه …………..
توفیقی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲زیبا و همون زیبا
محمدرضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲به نظرتون تو کلاس جی تی پورشه برنده س یا لکسوس !؟ بین این دو تا؟
shayan
۱۴ اسفند ۱۳۹۲واقعا خنده داره مقایسه پورشه و لکسوس این کجا و آن کجا پورشه تقریبا قورتش میده
حمید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲آره همون طوری که تونست GTR رو قورت بده اینم قورت میده.
این آلمانی پرستا کی میخان بیخیال بشن خدا میدونه
نرود میخ آهنین در سنگ
shayan
۱۴ اسفند ۱۳۹۲از این به بعد نگو آلمانی پرست فقط خداوند قابل پرستش هست بگو ژرمنوفیل(هوادار آلمان) در ضمن این هوادارایه آلمان هستن که خیلی قابل انعطاف هستن و حرفه منطقیو قبول میکنن دقیقا رفتارشون سنخیت داره با آلمان منطقی متفکر و باهوش
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲لکسوس
mehran911
۱۴ اسفند ۱۳۹۲حمید عزیز این بحث پورشه و gtr اینقدر تکرارشده که حدوحساب نداره منم دیگه حال بحث کردن ندارم برو http://www.aparat.com/v/BmkPy و http://www.aparat.com/v/AWvqe تست درگشون رو ببین بعد برای مقایسه شتاب برو http://www.zeroto60times.com/Porsche-0-60-mph-Times.html درضمن GTR نیسمو هنوز تولید نشده هر وقت تولید شد در موردش بحث میکنیم راستی یه سر به شتاب 2.5 ثانیه 918 و2.7 نیسموتو سایت بالا بزنی بد نیست
پدال عزیز لطفا زود تایید کن
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۴ اسفند ۱۳۹۲مهران جان این اسمت چدر قشنگه ، 911!عالی،از ماشینایی که دنیا بهش بدهکاره!خودتو اذیت نکن،ببین مهران جان،اول و آخر مهندسی فقط آلمانی،تو هر رنجی که میخواد باشه،حالا نماینده آلمان توی زیر 3 ثانیه پورشه است.ولی یکم لنز دوربینو که بازکنن این جماعت ضد ماشین المانی میبینن دنیا چه خبره.بوگاتی یعنی چی؟فولکس،لامبو چیه؟آئودی و فولکس،مک لارن چجوری مک لارن شد؟با ب ام و،تویوتا از کی درخواست همکاری میکنه؟رنو چی؟رولز چجوری به اوج رسید؟چرا mg آویزون چینیا شده؟چون سایه ب ام و از رو سرش رفت کنار،یکم بیا عقب تر،90% فناوری که همه استفاده میکنن تو ماشیناشون متولد آلمانه.میشه یه کمپانی نام ببرین که مستقل از آلمانیا کار میکنه؟؟؟؟!!!!
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۵ اسفند ۱۳۹۲با دیسلایک بی سر و ته شخصیت غیر منطقیتونو نشون ندین . اگه حرف دارین واسه گفتن بسم الله
mehran911
۱۵ اسفند ۱۳۹۲حمید جان دم شما گرم واقعا کامنتت عالی بودحرفت سند حمید جان خیلی به دیسلایک ها توجه نکن همشون آدم های تعصبی هستند و اطلاعات کافی ندارن
GTR-50
۱۴ اسفند ۱۳۹۲شایان هر وقت کیلیپش در اومد بیایید نظر بده رو کاغذ نظر دادن آسونه……………………………. MADE IN JAPAN
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲مسابقه شروع نشده پورشه قورتش داده رفته… چشم بادومیا اما دمشون گرم لکسس خوبی ساختن
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲واقعا عالی شده چه دلبری میکنه لکسس افرین
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲من که خوشم اومد ، ایشالله اول بشه که میشه ، هم خوشگله هم قدرت کافی رو داره ؛ در کل لایک به این ماشین ، فقط کاشکی میومد ایران
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
تلاشه لکسوس قابله تحسینه
باید منتظر موند و نتیجرو دید
jawad
۱۴ اسفند ۱۳۹۲تویوتا طاقت بیار مثل فرمولا وان! رفیق نیمه راه نشو
بهزاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۲دوستان گرامی شرکت لکسوس به هیچ عنوان حضور مستقیمی در مسابقات GT نخواهد داشت و فقط یک محصول رو برای شرکت کننده ها آماده کرده و این مهندسان تیم ها هستند که باید یک ماشین رو براساس پیست کالیبره کنند و دست رانندشون قرار بدن تا مقام بیارند همانطور که در این مسابقات در این چند ساله سایرین هم پیروزی های زیادی بدست آوردند این هم میتونه.
GTR-50
۱۴ اسفند ۱۳۹۲هیچی حرفی بره گفتن نزاشته——————— GREAT
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود . از نظر ظاهر که خیلی خوبه .
از نظر قدرت هم مهمولیه . چون هیچ وقت محصولات لکسس دنبال قدرت زیاد
نبودند . ولی چون این لکسس برای مسابقه است ، به نظر من لکسس برای قدرت
خروجی موتور این ماشین ، کم کاری کرده . ماشین معمولی نبوده که بخواد به
فکر استهلاک موتورش باشه . ولی خیلی بیشتر از اینها میتونست از موتور 8
سیلندر خروجی بگیره . فولکس واگن برای یک بیتل که میخواست در مسابقات
شرکت کنه ، از یک موتور 2000 سی سی 4 سیلندر ، 560 اسب بخار قدرت بیرون
کشید .
بعدشم من چون به این مسابقات علاقه ندارم ، دنبال هم نمیکنم . اگر برای
اولین بار باشه که لکسس در این مسابقات شرکت میکنه ، یا سابقه ی حضورش
در این مسابقات کم هست ، طبیعیه که برنده نشه .
ولی همانطور که قبلا و همیشه گفتم ، امیدوارم که کسی برنده ی مسابقه بشه
که ، بیشترین تلاش و کوشش را کرده باشد .
GTR-50
۱۴ اسفند ۱۳۹۲حتما یه دلیلی داره مثلا نیسان GTR r34 با موتور2800 سی سی ازش 700 اسب بخار گرفتن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲نمیدونم قضیه چیه !!!!!
اخرش ما نمیفهمیم .
ولی لکسس زیادی حساسیت به خرج میده .
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۵ اسفند ۱۳۹۲کارش یه دلیلی داره حتما وگرنه از یه GT86 که 2000 سی سی حجم موتور داشت 1068 اسب بخار کشیدن بیرون
احسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲با دیدین فیلمهای درگ جی تی آر و لنسر اوولوشن آدم متحیر میشه
آخه مگه میشه
911 گالاردو مورسیه لاگو انواع فراری و آستون مارتین و R8 وکوروت و…حتی بوگاتی … تقریبا همه گنده محل ها را گوشمالی دادن و بعضی ها را هم رنده کردن و به این جهت قابل احترام هستند
فراموش نکنیم که اینا چندین قرن امپراطوری داشتند و کل اقیانوس آرام و شرق آسیادر سیطره اونها بوده اگه الان یه لکسوس و جی تی آر میسازن تعجبی نداره 80 سال پیش ناو هواپیمابر و بهترین هواپیماهای جنگی را میساختن و کلی تکنولوژی دیگه که خیلی از کشورها تا هزار سال دیگه هم کسب نخواهند کرد
ولی نظر شخصی من اینه که
بهترین و دوست داشتنی ترین سوپر اسپرت دنیا turbo 911 برای همیشه
mehran911
۱۴ اسفند ۱۳۹۲احسان جان دم شما گرم
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۵ اسفند ۱۳۹۲یه حقیقته ، ماشینی که مث بعضیا دنبال خود نمایی با موتورهای 8 لیتری نیست ، ماشینی که به سنتش پایبنده،به اتقادش پایبنده،زیباست،قیافش مهربونه،911 اسطوره است.قبلا هم گفتم 918 یا کاررا یا هیچ پورشه ای به اندازه 911 ماشین نیستن،اصلا اسم پورشه میاد اولین تصویری که تو ذهن میاد 911 است . بی نظیر تکرار نشدنی
mory
۱۴ اسفند ۱۳۹۲جلو پنجرش خیلی باحاله جلوی ماشینو شیک کرده ولی با 911 که نمیشه مقایسش کرد
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
دوست داشتنیه
تغییر رویکرد لکسس
رو دوست دارم
سارا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲چه فیس مخوفی
فرزاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۲به نظر من پورشه و لکسوس هیج فرقی با هم ندارن ولی ابهتی که پورشه داره کجا لکسوس کجا!
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲طراحی لکسوس داره از تویوتا فاصله میگیره
Ali
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اگه لکسوس برای موتور هاش توربو شارژر بزاره عالی میشه
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۱۴ اسفند ۱۳۹۲معمولا سوپر سارژر میزاره نه توربو شارژر ، همون طور که میدونید توربو شارژر عمر موتور رو پایین میاره و باعث فشار بیشتر روی موتور میشه
Ehsan
۱۵ اسفند ۱۳۹۲این علامت نایک زیر چراغ هاش جالبه
hero
۱۶ اسفند ۱۳۹۲هرچقدر که زیباست هزار برابر تکنولوژی و کیفیت درش نهفته است
A.Z911
۱۷ اسفند ۱۳۹۲ازنظر قیافه عاالیه اما همه مبدونیم تو مسابقات GT3 و لمانز پورشه با 911 حرف اولو میزنه،،هیچ کمپانی ای تا حالا تو لمانز توی رده GT3 و مسابقات GT3 قد پورشه قهرمانی نداشته
نوید
۳ بهمن ۱۳۹۳عکس اولی روانیم کرد
نوید
۳ بهمن ۱۳۹۳به همچنین اسپویلر هاش