سدان اندازه متوسط و نسبتاً ارزان مازراتی را باید نقطه عطفی در تاریخ این لوکس ساز ایتالیایی دانست زیرا با این اتومبیل قصد حمله به قویترین و محبوبترین سدانهای آلمانی بازار را دارد. بله، مازراتی خود را در مواجهه مستقیم با بنز کلاس E و ب ام و سری ۵ قرار داده است. حتی میتوان یک دوجین خودروی درجه یک از آئودی و کادیلاک گرفته تا لکسس و اینفینیتی را نیز به عنوان رقبای پیش روی مازراتی گیبلی ردیف کرد.
مازراتی گیبلی برای سال ۲۰۱۴ روانه بازار میشود. موتور پایه بنزینی V6 با استفاده از دو توربو و حجم ۳ لیتر، قادر است ۳۳۰ اسب بخار نیرو و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در یک پله بالاتر، مازراتی گیبلی S قرار دارد که از همان موتور بنزینی اما با بهینه سازی، قادر است ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور استخراج کند. با این پیکره بندی، گیبلی قادر است ظرف ۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد و نهایتاً سرعت ۲۸۵ کیلومتر را نیز تجربه نماید.
پدرام
۲۱ مرداد ۱۳۹۲ماشین به اینا میگن
slr722
۲۱ مرداد ۱۳۹۲از لحاظ کلاس و ابهت یه سر گردن از ماشین های المانی ژاپنی بالاتره…
سام*
۲۱ مرداد ۱۳۹۲کاملا موافقم با شما.واقعا یه سروگردن از المانیها و ژاپنیهای همکلاس خودش برتر هست.
سینا
۲۱ مرداد ۱۳۹۲جلوش شبیه سری 3 بی ام دابیلیو جدید هستش
سهیل
۱۵ آبان ۱۳۹۲ماشینای آلمانی بی رقیبن این خوشگله ولی هیچوقت از نظر فنی به پای ماشینای آلمانی نمیرسه
-jaguar-
۲۱ مرداد ۱۳۹۲خدایش معرکس
علی
۲۱ مرداد ۱۳۹۲زیباست
اما به نظرم از نیم رخ و نمای پشت ابهت بقیه مازراتی ها رو نداره
راستی به چوبکاری توش نگاه کنید اصلا در حد سمند نیست
امیر
۲۱ مرداد ۱۳۹۲موندم چرا این خارجی های بیچاره هر چقدر هم زور میزنن نمیتونن چیزی به زیبایی سمند و تیبا و … و از همه مهمتر محصولات خانواده x100 سایپا تولید کنن.
یه آقایی
۲۱ مرداد ۱۳۹۲۱۰۰۰ماشا۰۰۰۱
امین
۲۱ مرداد ۱۳۹۲رنگ قهوه ای داخلش دیوانه کنندست !
مهزیار
۲۱ مرداد ۱۳۹۲واقعا متاسفم کار به جایی کشیده که مازراتی در کلاس ای بیاد ماشن بده اونم با این طراحی نپخته. اصلا طراحی عجولانه در جای جای ماشین موج میزنه. چراغهای جلوش واقعا قناصن. انگار یه تیکشو بریدن. نمای عقب و پهلو هم زیبان اما مازراتی نیستن.
داخلشم که باز سراسیمگی طراحان رو نشون میده. هیچ خط مشی مشخصی نداره.
در کل ازش بدم میاد…
حامد
۲۱ مرداد ۱۳۹۲این مسلما زیبا ترین ماشین تولیدیه
محمدرضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۲عروس و داماد رقصیدن بلد نیستن میگن زمین کجه حالا حکایت ماهاست که دستمون
بهش نمیرسه هی میگیم اینجوری و اونجوریه
اگر هم اونطور بود بهتر میشد . . .
km
۲۱ مرداد ۱۳۹۲اینکه طراحیش عین کواتروپورتس!!!
AMIN
۲۱ مرداد ۱۳۹۲واقعا ماشین زیباییه… نسبت به قبل که طراحی عقب افتضاحی داشت الان بهتر شده…به نظرم توی طراحی عقب تا الان هیچ ماشینی تو این کلاس به پای جگوار ایکس جی نرسیده…
البته این مشخصات موتور با مصرفش زیاد جور در نمیاد…
ولی کلا، واااا ویلا
fleetwood
۲۱ مرداد ۱۳۹۲خداییش سه شاخ جلو پنجره اش میارزه به همه هیکل قناس ایران خودرو
nima
۲۱ مرداد ۱۳۹۲من منتظرم کواتروپورته مدل 2014 تو بازار ایران بیاد . واقعا زیباست . مدل 2012 که فوق العاده بود و سواری بدون توصیفی داشت .
احسان --حقوق از جوانان ایرانی
۲۱ مرداد ۱۳۹۲چشم شرکت های ایرانی بترکه از حسودی که نمیتونن یک خودرو لوکسی را طرای کنن من عشق ماشینم این مدل مازراتی از قبلیش زیباتر شده ممنون پدال اینجور مطلبی گذاشتی
بهنام
۲۱ مرداد ۱۳۹۲واقعا خیلی زیباست.
میلاد
۲۱ مرداد ۱۳۹۲اصن جذاب نیست!
با این اسم باید ماشین هایی درحد جذابیت فراری تولید کرد!
ولی فعلا از ابهت و زیبایی هیچکس نمیتونه رو دست ائودی و بی ام و رو بزنه!
محمد
۲۱ مرداد ۱۳۹۲یه چراغ عقبش میرزه به کل مرسدس و بی ام دبلیو
امیرحسین
۲۱ مرداد ۱۳۹۲خیلی با کلاس و با ابهته البته کواتروپورته یه چیز دیگس!!!
طراحیش واقعا عالیه.سگش می ارزه به استون مارتین
رضا
۲۱ مرداد ۱۳۹۲فکر نکنم بتونه حریف قدرتمندی برای بی ام و و بنز باشه…
410 اسب بخار قدرت و 550 نیوتون گشتاور…خیلی کمه!!!
حامد
۲۲ مرداد ۱۳۹۲مهم عشقیه که آدم به ماشین داره. 410 و 510 همش عددن. و من اصلا از اون آدما خوشم نمیاد که میرن مصرف سوخت ماشین ، قدرت ، استهلاک ، امنیت ، امکانات و … رو بررسی میکنن و آخر هم نتیجش اینه که تیبا رو به پارس ترجیح میدن چون ای بی اس و ایر بگ و مصرف پایین و …. داره. این رو بذاری تو پارکینگ خونت هم حالشو میبری ولی با روندن بی ام و هم حال نمیکنی. البته من کی باشم که از دیگران خوشم بیاد یا نیاد. فقط واسه اینکه مفهومو برسونم گفتم
moein
۲۲ مرداد ۱۳۹۲محششششششششششششششششره
مرسی مازراتی ♥
حامد MASERATI GT
۲۲ مرداد ۱۳۹۲عجب کلاسی داره واقعا فوق لوکسه . به امید اینکه زودتر بیاد ایران این پسر ایتالیایی
جلال
۲۲ مرداد ۱۳۹۲جلو شو نیگا کن انگار با آدم دعوا داره!!!!
فرامرز
۲ شهریور ۱۳۹۲فکر کنم این بیشتر رقیبی برای بی ام و سری 7 یا پورشه پانامرا باشه. هم از نظر قیمت و هم از نظر تجملی بودنش. مدل های پایه سری 5 بی ام و خیلی ساده تر از مدل پایه این هستن و خیلی ارزونتر هستن.
آگنوستیس
۸ شهریور ۱۳۹۲مازراتی مبهوت کنندست
سیامک
۲۱ شهریور ۱۳۹۲تازه با سایت اشنا شدم عالیه
عباس
۴ مهر ۱۳۹۲شیک و ساده و سنگین
حسین
۲۷ مهر ۱۳۹۲من دیونه مازراتی ام.این ماشن خداس.حرف نداره. بهترینه.بی نظیره.میخواااااااااااااامش
علی
۶ آبان ۱۳۹۲مازراتی سلطان مسلم جاده ها!
چون دقیقا این مدل ماشین رو دارم میدونم دارم چی میگم. خارق العاده اس. مازراتی یعنی سرعت قدرت و عظمت ! متاسفانه بعضی از دوستان عزیز و مهربان ایرادتی بر این ماشین میگیرن مثلا جلوی ماشین با آدم دعوا داره یا از پشت که نگاهش میکنی داره گریه میکنه و از این حرفها. کیه که این ماشین رو بهش بدن و ردش کنه؟
iman
۲۷ آبان ۱۳۹۲اگرگمرک هاروازادکنن این ماشین هاقیمتش نصف میشه این جوری هم روی صنعت تاثیرداره هم روی رفاه مردم چون کارخونه هاواسشون رقیب پیدامیشه مجبورن سطح کیفیت ازلحاظ ظاهروباطن ببرن بالاباکم ترین قیمت مردمم انتخاب های بیشتری دارن
MC20
۳۰ مهر ۱۴۰۰داریم به امید خدا گیبلی میگیریم . . . . خیلی بهتر از تصورات ماست . . . حداقل در بسیاری از پارامترها . . .