این خودروی فیروزه ای(کمی مایل به سبز) مانند دیگر محصولات منصوری دارای فیبر کربن فراوانی است. کاپوت سبک، سقف فیبر کربنی، چراغهای LED و سپر جلوی تهاجمی از ویژگیهای نو این خودرو میباشند.
منصوری حتی به موتور این خودرو فیبر کربن تزریق کرده تا این خودرو حسابی سبک شود همچنین بالهها، شکافها و دیفیوزر ها هم کمک زیادی به آیرودینامیک این خودرو میکنند.
از آنجا که خود خودرو دارای دو توربوشارژر است، منصوری تنها با دستکاری قسمتهای الکترونیکی، استفاده از سیستم اگزوز و فیلتر هوای اسپرت، توانسته ۶۸۰ اسب بخار قدرت از موتور ۳.۸ لیتری V8 آن بگیرد آن هم در دور موتور ۷۱۰۰ (قدرت مدل استاندارد حدود ۶۰۸ اسب بخار است). حداکثر گشتاور این خودرو هم به ۶۷۵ نیوتن متر رسیده که میتوان آن را در دور موتور ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ بدست آورد. با تمام این تغییرات این خودرو میتواند حداکثر تا ۳۵۳ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.
درود.خوش به حالت 722 جان. ما غلط دیکته هم میگیرم.کسی نیست جوابمون رو بده. چه برسه به این که درخواست داشته باشیم. به کسی هم کمک میکنیم یا دیسلایک بارون میشیم یا نظرمون حذف یا اصلاح میشه.
ساعت 3 شبه منم بیکار مک لارن ماشین خوبیه من که خیلی ازش خوشم میاد ولی نمونه استاندارد کارخانه رو ترجیح میدم منصوری با این هم فیبرکربن گند میزنه به قیاه ماشین باید یادمون باشه تو طراحی نباید افراط و تفریط باشه مثلا قیافه لامبورگینی و فراری بعد از مدتی از مد میفته و صاحبش دیگه باهاش حال نمیکنه مثل لامبورگینی مکینتاش و فراری دینو ولی قیاقه پورشه 911 هیچ وقت خسته کننده نیست چون یه طراحی ماندگاری داره.
بیخود نیست که پورشه 911 هرسال به عنوان بهترین اتومبیل انتخاب میشه و لذت رانندگی فوق العاده ای داره و محبوبترین اتومبیل آقایان هست تاکید میکنم آقایان یعنی هرکی از پورشه بدبگه آقا نیست!!!!!!!!!!
سلام آقا میلاد!!! منم نمیدونم چون خودم پرسیدم از خودتون چند وقت پیش، که چرا اینطوریه؟؟؟ یکی دیگه گفت مربوط به مباحث قبلیه!!! پیدا میکنم میگم بهتون که کی گفته بود!!!
اقای توفیقی کی گفته پورشه 911 هرسال به عنوان بهترین اتومبیل انتخاب میشه؟؟؟؟ فعلا که به فراری به خاطر ساخت عنوان بهترین و پربازده ترین موتورها جایزه میدن ضمنا طراحی فراری و لامبو خیلی خیلی بهتر و زیباتر از پورشه است و فراری و لامبو هیچ وقت از مد نمیفتن پورشه هر وقت توربو هاشو برداشت و مثل فراری و لامبو ماشین پرشتاب و قوی و سریع با تنفس طبیعی درست کرد اون موقع حرف شما درسته
این 72 اسب بخار فقط با تنظیم ECU حاصل شده و مک لارن به صورت استاندارد دو توربو رو این ماشین گذاشته وگرنه با تنفس طبیعی موتور 3.8 لیتری نمیتونه 600 اسب بخار قدرت تولید کنه (نمونش مدل پایه نسل قبلی لامبورگینی گالاردو که با موتور 5 لیتری 500 اسب تولید میکنه).
در پاسخ به
“فقط یه سوال با 2 توربو فقط 80اسب بخار اضافه شده!!!!اشکال نداره در عوض سرعتش خیلی زیاد شده.”
درود. فرامرز جان طراحیه موتور با موتور فرق داره. شاید اگه این ماشین یا موتور را ژاپنی ها طراحی میکردند منصوری یا هرکس دیگه میتونست بیشتر از این ها از موتور خروجی بگیره. چون موتور ژاپنی ها طوری هست که دست تیونر ها بازه. بیشتر این جور ماشین ژاپنی هستند.
منصوری چه کرده تو این نمایشگاه من دوست داشتم اونجا بودم و یه بار پشت یکیشون مینشستم
جا داره که از همه ی زحمات و تلاش های دست اندر کاران سایت پدال و همه ی نویسندگان و سر دبیر محترم تشکر کنم که اینقدر به روز هستن و ما رو از ثانیه ثانیه نمایشگاه فرانکفورت با خبر میکنند !
کوروش منصوری باعث افتخاره ما ایرانی هاست…. واقعا یکی از بهترین تیونر ها منصوریه…. امیدوارم هر روز موفق تر بشه، این مک لارن به نظرم خیلی قشنگ شده….. موفق باشی منصوری
منصوری داره کم کم تیونرها رو پاره میکنه دست رو چیزی هایی میزاره که بقیه تیونرها از ترسشون نمیتونن اسم اون ماشینا رو بیارن مثلا منصوری اولین تیونری بود که بوگاتی رو دست واری کرد
slr722
۲۲ شهریور ۱۳۹۲اقای سیادتی دمت گرم…
همین چند دقیقه پیش ازت خواستم از مکلارن خبر بزاری…که زحمت کشیدی گذاشتی…
چقدر خوشگله این ماشین…
چه کرده این منصوری با عشق من…
slr722
۲۲ شهریور ۱۳۹۲چقدر دلم میخواست یک ساعت اونجا بودم…
البته با یک دوربین عکاسی…
تا از تک تک محصولات عکس میگرفتم…
slr722
۲۲ شهریور ۱۳۹۲اسم ماشین MP4 -12C هستش…
اصلاحش کنید لطفا…
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ شهریور ۱۳۹۲درود.خوش به حالت 722 جان.
ما غلط دیکته هم میگیرم.کسی نیست جوابمون رو بده.
چه برسه به این که درخواست داشته باشیم.
به کسی هم کمک میکنیم یا دیسلایک بارون میشیم یا نظرمون حذف یا اصلاح میشه.
باشه. :( :( :(
ایران و المان
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ شهریور ۱۳۹۲درود.
من رنگ نارجیشو بیشتر دوست داشتم.این دیگه خیلی فضایی شده.
کاش منصوری این مدل رو از نظر ظاهری کمتر اسپورت میکرد ولی با همین مشخصات فنی.
ولی هرچی هست یک ایرانیه و قابل ستایش و احترام.
به امید موفقیت روزافزونت اقای منصوری.
ایران و المان
slr722
۲۲ شهریور ۱۳۹۲چی بگم والا میلاد جان…
تعجب میکنم…
اخه سیاستم نداری…
نمیشه هرچیزم اینجا گفت…
جلال
۲۲ شهریور ۱۳۹۲مبلاد جان سلام
چندتا پست قبل کامنتتو خوندم
چیزهایی که گفتی نظر لطفت بود دوست عزیز
موفق باشی………..
Ali.N
۲۲ شهریور ۱۳۹۲ماشالا همیشه پرچم بالاست!!!!!!!!!
توفیقی
۲۲ شهریور ۱۳۹۲ساعت 3 شبه منم بیکار
مک لارن ماشین خوبیه من که خیلی ازش خوشم میاد ولی نمونه استاندارد کارخانه رو ترجیح میدم
منصوری با این هم فیبرکربن گند میزنه به قیاه ماشین باید یادمون باشه تو طراحی نباید افراط و تفریط باشه
مثلا قیافه لامبورگینی و فراری بعد از مدتی از مد میفته و صاحبش دیگه باهاش حال نمیکنه مثل لامبورگینی مکینتاش و فراری دینو ولی قیاقه پورشه 911 هیچ وقت خسته کننده نیست چون یه طراحی ماندگاری داره.
بیخود نیست که پورشه 911 هرسال به عنوان بهترین اتومبیل انتخاب میشه و لذت رانندگی فوق العاده ای داره و محبوبترین اتومبیل آقایان هست تاکید میکنم آقایان
یعنی هرکی از پورشه بدبگه آقا نیست!!!!!!!!!!
HASSANBMW
۲۲ شهریور ۱۳۹۲نظرتون محترمه ولی اگه از نزدیک ببینین به احتمال اقوی نظرتون عوض میشه!!!
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ شهریور ۱۳۹۲درود.
حسن جان جواب سوالمو تو صفحه ی فولکس الکتریکی اپ ندادی!!!!!!!
ایران و المان
HASSANBMW
۲۲ شهریور ۱۳۹۲سلام آقا میلاد!!!
منم نمیدونم چون خودم پرسیدم از خودتون چند وقت پیش، که چرا اینطوریه؟؟؟ یکی دیگه گفت مربوط به مباحث قبلیه!!!
پیدا میکنم میگم بهتون که کی گفته بود!!!
پژمان
۲۳ شهریور ۱۳۹۲اقای توفیقی کی گفته پورشه 911 هرسال به عنوان بهترین اتومبیل انتخاب میشه؟؟؟؟ فعلا که به فراری به خاطر ساخت عنوان بهترین و پربازده ترین موتورها جایزه میدن ضمنا طراحی فراری و لامبو خیلی خیلی بهتر و زیباتر از پورشه است و فراری و لامبو هیچ وقت از مد نمیفتن پورشه هر وقت توربو هاشو برداشت و مثل فراری و لامبو ماشین پرشتاب و قوی و سریع با تنفس طبیعی درست کرد اون موقع حرف شما درسته
توفیقی
۲۲ شهریور ۱۳۹۲چشای گرد و خندان و دوست داشتنی پورشه 911 رو به چشای کل ماشینا نمیدم
aventador twin turbo
۲۲ شهریور ۱۳۹۲منصوری دمت گرم . 3تا ماشین . چه جوری همزمان روی اینا کار کردی .دمت گرم خیلی باحالی نمایشگاه رو ترکوندی ایول
aventador twin turbo
۲۲ شهریور ۱۳۹۲فقط یه سوال با 2 توربو فقط 80اسب بخار اضافه شده!!!!اشکال نداره در عوض سرعتش خیلی زیاد شده.
slr722
۲۲ شهریور ۱۳۹۲دوست عزیز aventador twin turbo…
فکر میکنم موتور سخت عجیبی داره…
چون دیگر شرکت های تیونینگی هم نتونستن خیلی تغییرات بدن…
اما خود مکلارن برای نسخه P1 از همین موتور به صورت استاندارد 727 اسب کشید بیرون…
Mclaren F1
۲۲ شهریور ۱۳۹۲904 اسب که به تازگی به 984 اسب ارتقاع دادن
فرامرز
۲۲ شهریور ۱۳۹۲این 72 اسب بخار فقط با تنظیم ECU حاصل شده و مک لارن به صورت استاندارد دو توربو رو این ماشین گذاشته وگرنه با تنفس طبیعی موتور 3.8 لیتری نمیتونه 600 اسب بخار قدرت تولید کنه (نمونش مدل پایه نسل قبلی لامبورگینی گالاردو که با موتور 5 لیتری 500 اسب تولید میکنه).
در پاسخ به
“فقط یه سوال با 2 توربو فقط 80اسب بخار اضافه شده!!!!اشکال نداره در عوض سرعتش خیلی زیاد شده.”
میلاد. فقط المان.فقط بنز.
۲۲ شهریور ۱۳۹۲درود.
فرامرز جان طراحیه موتور با موتور فرق داره.
شاید اگه این ماشین یا موتور را ژاپنی ها طراحی میکردند منصوری یا هرکس دیگه میتونست بیشتر از این ها از موتور خروجی بگیره.
چون موتور ژاپنی ها طوری هست که دست تیونر ها بازه.
بیشتر این جور ماشین ژاپنی هستند.
ایران و المان
farhad
۲۲ شهریور ۱۳۹۲یکی منصوری رو از برق بکشه.
mahsa-faghat alman
۲۲ شهریور ۱۳۹۲کنسولو داشبوردش چقد بد طراحی شده
امین
۲۲ شهریور ۱۳۹۲منصوری چه کرده تو این نمایشگاه
من دوست داشتم اونجا بودم و یه بار پشت یکیشون مینشستم
جا داره که از همه ی زحمات و تلاش های دست اندر کاران سایت پدال و همه ی نویسندگان و سر دبیر محترم تشکر کنم که اینقدر به روز هستن و ما رو از ثانیه ثانیه نمایشگاه فرانکفورت با خبر میکنند !
نيما
۲۲ شهریور ۱۳۹۲منصوری ترکونده تا اومدیم از کف کربونادو دربیایم فراری رو معرفی کرد بعد هنوز از کف فراری و کربونادو در نیومدیم مک لارن معرفی کرد زنده باد منصوری
km
۲۲ شهریور ۱۳۹۲هیچ ماشینی در این کلاس حریف مکلارن نمیشه نه جی تی آر نه 911 تنها ماشینی که می زنتش اونتادوره
arash zx
۲۳ شهریور ۱۳۹۲کوروش منصوری باعث افتخاره ما ایرانی هاست…. واقعا یکی از بهترین تیونر ها منصوریه…. امیدوارم هر روز موفق تر بشه، این مک لارن به نظرم خیلی قشنگ شده….. موفق باشی منصوری
مجید
۲۳ شهریور ۱۳۹۲لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
jalal
۲۳ شهریور ۱۳۹۲قیافش یه مقدار زیبا شده ولی رنگش جالب نیست.
محمدرضا
۲۳ شهریور ۱۳۹۲منصوری روش خوب کار کرده.
ولی رنگشو اصلا نپسندیدم… می تونست یه کم پیچیده تر رنگش بزنه
e.scamp
۲۴ شهریور ۱۳۹۲منصوری داره کم کم تیونرها رو پاره میکنه دست رو چیزی هایی میزاره که بقیه تیونرها از ترسشون نمیتونن اسم اون ماشینا رو بیارن مثلا منصوری اولین تیونری بود که بوگاتی رو دست واری کرد
نوید
۵ بهمن ۱۳۹۳کووووووووووووووووووووووووووووورش …