میتسوبیشی لنسر اِولوشن فاینال ادیشن ۲۰۱۵ آخرین فرصت برای خرید یک میتسوبیشی اِوو جدید سدان است.
میتسوبیشی ۱۶۰۰ دستگاه از این خودرو را وارد بازار آمریکا میکند، این خودرو بدون در نظر گرفتن هزینهی جابهجایی قیمتی ۳۷۹۹۵ دلاری دارد. در کنار بهبودهای ظاهری، این مدل محدود مجهز به موتور توربوشارژ قویتری شده است. این موتور DOHC چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۶ سوپاپ به لطف توربوشارژ و اینترکولرش میتواند در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه ۳۰۳ اسب بخار نیرو و در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه ۴۱۳ نیوتن متر گشتاور تولید کند. موتور لنسر اولوشن جدید با گیربکس ۵ سرعته دستی نیرو را با سیستم سوپر-AWD به تمام چرخها منتقل میکند. ترمزهای سبکوزن دوتکهای برمبو، ضربهگیرهای بیلستین و فنرهای ایباخ در کنار پیشرانه مناسب رانندگی با این خودرو را لذتبخشتر از قبل کرده است.۲۶ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
فورد
۴ آبان ۱۳۹۴درسته طراحیش تکراری شده ولی 303 اسب دیگه جای هیچ بهونه ای رو نمیگذاره
مصطفی
۴ آبان ۱۳۹۴فیلم کوتاه بسیار زیبا و تاثیر گذاری بود از دیدنش واقعاً لذت بردم مخصوصاً چند ثانیه آخرش . ما اینو می خوایم .
امیدوارم این مدل با شکلی بروز و تکنولوژی جدید در آینده ای نزدیک دوباره تولید بشه ، واقعاً ماشین ایده آلیه.
احمد باقری
۴ آبان ۱۳۹۴طراحی پورشه هم تماما و در سالهای سال تکراریه، مگه طوری شد، هیچ طوری نشد.
armin
۴ آبان ۱۳۹۴همه چیش یه ور … رینگاش … زیپوی عزیز میشه یه ماشین از کره بگی که تو تکنولوژی و سرعت به گرد این برسه؟:))
رضا
۴ آبان ۱۳۹۴ارمین جان این که دلیل نمیشه.فکر میکنی مثلا کره بخواد نمیتونه تو کلاسای مختلف ماشین بسازه..مطمعن باش اگه اراده کنه ماشینای ۸۰۰اسبی و هزار اسبی هم میتونه تولید کنه .بعدشم رقیب این جنسیسه ۳۴۸اسبیه که فکر نکنم همچین کم بیاره در برابرش.بعدشم مطمعن باش ژاپن هیچ موقع به پای المان نمیرسه.برنامه چرخو موتور نشون میداد دوتا نیسان اسکای قدیم و جدید با هم تست شتاب گرفتن باره دوم دیگه نیسان جدید داغ کرد راه نمیرفت دیگه یا مثلا سایت خودرو بانکو نگاه کنید کنده شدن کاپوت نیسان جی تی ار در سرعت ۲۶۰کیلومتر.دوستان با همین جنسیس ۲۴۰.۲۵۰تا میرن تا حالا ندیدیم کاپوتشون کنده بشه (: (:
Nissan...Japan
۴ آبان ۱۳۹۴تو این سایت چه متخصصایی هستن ما خبر نداشتیم.
mohsen
۵ آبان ۱۳۹۴بعضی وقتا پشیمون میشم از اومدن به اینجا و از این به بعد پست نمیزارم نه اینکه پستام خوبه هاا ولی یه عده مزخرف میبافن منی که هیچی از ماشین سرم نیس جلو بعضیا خوبم
به بعضیام میگم پاشید درستونو بخونید لا اقل به دانشگاه خوبی برید نه اینکه بیاید یکی بگه کره ای قلانه چون باباش داره بعد صاحب نظر کره ای پورشه داره ولی هیوندارو ترجیح میده!عجب! اون یکی میگه داغ کرده مگه پیکان57 هستش؟ از اونور میگه زیباترین در جهان ازراس …
خلاصه کار خوبی نیس یه زمانی مام علاقه زیادی داشتیم در حدیکه ماشین عمو و بابامونو کش میرفتیم فقط واسه اینکه ببریم کارواشو 2 3 تا عکس بندازیم دزدی عکس مینداختیم با گوشی سر کلاس معلم درس میداد ما ماشین طراحی میکردیم میرفتیم کلاس رباتیک تا سر شب میشستیم ربات سر هم میکردیم و تو عالم جوانی سیر میکردیم که مثلا فلان مهندس طراح یا مکانیک تو فلان کمپانی معروق میشیم که نفهمیدیم چی شد سر از اتاق تشریحو بوی گندو تند فرمالین و تشریح هندی و پاکستانی در اوردیم یا اینکه از ماشین اینو میدونیپم الام طرفو افقی میارن اورژانس که صورتش پخش شده و باید اماده عمل بشه …
حیف اون روزا که گذشت و اگه تو اون ایامید بچسبید درس و مشقتون و تو هر رشته ای که هستید به بهترین دانشگاها برید اینیکه یکی میگه درس خوندی چی میشو ولش کنید اون هنوز خوابه و درس خوندن تو بهترین دانشگاه ها کوچکترین هدیه ای هستش که میتنید به پدر و مادرتون بدبد و از استرس هاشون کم کنید
shahab
۵ آبان ۱۳۹۴خیلی ناراحت کننده بود
خداحافظ لنسر
ali ayat
۴ آبان ۱۳۹۴ای کاش این نسخش میومد ایران اونوقت به جای اپتیما فول آپشن اسم نویسی اینو میخریدم
کامیار
۴ آبان ۱۳۹۴ویدیوش فوق العاده بود امیدوارم روزی صنعت خودرو سازی ما هم به این کیفیت کار و دقت برسه
امیر.عارف
۴ آبان ۱۳۹۴کامیار جان . با این مدیرانی که ما داریم . دیدن یه همچین روزی به عمر زندگی ما نمیرسه فکر کنم 2نسل بعد ما بتونند ببینند
vtc
۴ آبان ۱۳۹۴تشکر ویژه از آقای مهدی نیک سیرت
واقعا افسوس و حیف که با توقف لنسر اوو این مدل هیچوقت به خط تولید میتسو برنمیگرده
اگه بعد از پایان تولید لنسر اوو دق نکنم خوبه
vtc
۴ آبان ۱۳۹۴واقعا افسوس و حیف که با توقف لنسر اوو این مدل هیچوقت به خط تولید میتسو برنمیگرده
حتما بعد از پایان تولید لنسر اوو دق میکنم …
حسن
۴ آبان ۱۳۹۴حالا باید چیکار کنیم گریه کنیم….
نوید جهرمی
۵ آبان ۱۳۹۴بیا یه آهنگ داریوش گوش کنیم و بریم تو فکر
ماهان گاز قبلی
۴ آبان ۱۳۹۴بازم احترام ب مشتری مداری !!!!!!!!!!!!!!
کارخونه یکطرف!!!!طرف(نمایندگی) چه احترامی ب مشتری گذاشت!!!!!!!
تو ایران طرف مشتری میبینه انگار شوهر ننه اش رو میبینه!!!!!
بیخود که کشورشون ژاپن نشده!
اون وقت هرچی ب ضرر خودرو سازها ی مامیشه میگن اونا کافرن جهودن و………………..
ali ayat
۶ آبان ۱۳۹۴درسته ولی این فیلم هم جنبه تبلیغاتی داشت تو ایران هم بود طرف دست میزاشت تو سینه خم میشد ولی حرفت درسته اونا چیزای دیگرین
sina
۴ آبان ۱۳۹۴لنسر و نیسان منو یاد بازیگر سری فیلمای تند و آتشین میندازه پاول واکر! خدایش بیامرزد
لنسرم مثل اف جی کروز تویوتا با توقف تولیدشون واقعا حییییییییییف شدن
hamed
۴ آبان ۱۳۹۴بابا اینا حالشون خوش نیست -یه نگاه به ایران خودرو و سایپا بندازن یه خورده یاد بگیرند-405عقبشو ور می دارن میدن دست مردم-سایپا عقبشو ور می دارن میدن دست مردم -206عقب واسش میزنند میدن دست مردم-اینا هم بایدبرن تو کار عقب ماشین -دیگه نیازی به خودروی تازه نیست با طراحی جدید-حیف نیست از فکرت استفاده کنی واسه چی -تازه طرح جدید ایران خودرو و سایپا” سایپا -405-206و……رودستر(بدون سقف)-میشه تا یک دهه روش مانور دادو انداخت به ملت-واقعا این شرکتهای خارجی چقدر خنگ هستند
saeid
۴ آبان ۱۳۹۴فقط میشه گفت دمشون گرم . و متاسفم به حاله خودمون با این وضع خودروساز اوه ببخشید فرقون سازمون
محمد
۴ آبان ۱۳۹۴نمیدونم چراازدرون این ماشینو دوست دارم…به ادم حس اصالت وارامش وایمنی القامیشه
ارمان
۵ آبان ۱۳۹۴چه کمپانیه ترو تمیزیه عمرا مراکز تهیه غذا تو ایران اینقدر شسته رفته باشه . اندر خم یک کوچه ایم یک کوچه
سروش
۵ آبان ۱۳۹۴قیمت اولیه سیمکارتای همراه اول رو یادتونه؟؟
1 میلیون تومن
700 هزار تومن
900 هزار تومن
500 هزار تومن دیگه ارزون ترین بود که میگفتن کد 7 مثلا
بعد که یه رقیب یعنی ایرانسل اومد هم ارزون شد هم با کیفیت
قبلا حتی یک دونه امکانات خاص نداشت
فقط زنگ و اس ام اس
الان پا به پای ایرانسل خدمات میده
مگه تورم نبود؟؟؟؟؟
مگه تحریم نبود؟؟؟؟
چرا بازم ارزون شد؟؟؟!!! اونم اینننن همه…
با 70 هزار تومن 912 میخری الان!
نه تنها گرون نشد بلکه 10-12 برابر ارزون شد! جالبه ، نه؟! تحریم و تورم و ارزونی…….. !
دلیلش اینه که مجبور شدن به سود کمتر راضی باشن
الان واسه ماشین دقیقا همین داستانه….
چون رقیب ندارن، هرجور که بخوان ، با هرقیمتی که بخوان ، با داغون ترین کیفیت ، ماشینای آشغالشونو به قیمت ماشینای درجه 1 جهان میفروشن… یه لحظه صبر کنید و یکم فکر کنید… کمترین کیفیت گرونترین قیمت… تفکر…
حتی رقیب ژاپنی اومد گفت ماشین درحد ماکسیما با قیمت 25 میلیون تولید میکنیم
اما واسه اینکه به سود کم راضی نیستن و هنوز میخوان خون مردم رو بنوشن
فرستادنشون قاطی باقالیا
دولتیا هم که خودشون *** کمک کردن که به بهونه تولید ملی اون ژاپنیا دک بشن
به بهونه تولید ملی ماشینای ملی تولید بشه واسه مرگ ملت… ارابه های مرگ…
هرسال چقد خونواده عزادار میشه؟؟؟
خدا کنه واسه هیشکی پیش نیاد که عزیزترین شخصش رو از دست بده
تو آلمان تابلو محدودیت سرعت ندارن
یعنی انقد جاده ها با کیفیته و ماشینا با کیفیت ساخته شده که نیازی نیس با جریمه مردم رو مجبور کنن با سرعت پایین رانندگی کنن…
.
.
.
واسه این حرفاس که من متنا و عکسا و ویدئو های مرتبط با کمپین نخریدن ماشین رو همه جا میفرستم
چون اگه موفق بشیم ، یه فرهنگ عالی تو جامعه جا میوفته و همه مردم کاملا متوجه میشن که به راحتی میتونن حقشون رو که اجناس با کیفیت و با قیمت واقعیه بگیرن… با اتحادشون….
دوس ندارم آتیش این کمپین بخوابه
از شماها هم خوااااهش میکنم کمک کنید و
پخش کنید
خودتون توضیح بدین
جریان همراه اول و ایرانسلو و رقابت رو بگید که بدونن تحریم و تورم دروغشونه….
بهونس….
بهونه واسه اینکه جنساشونو بجای اینکه با 20 درصد سود بفروشن با 2000 درصد سود بفروشن
نوید جهرمی
۵ آبان ۱۳۹۴گل گفتی سروش
موافقم باهات
F.A
۵ آبان ۱۳۹۴آخر فیلم را ببینید که فروشنده میتسوبیشی چگونه مانند خودروسازان ایرانی سوییچ را دو دستی تقدیم خریدار کرده و او را با تعظیم بدرقه میکنه؟؟؟!!!
amir
۱۷ آبان ۱۳۹۴یه پروتن ویرای 10 سال پیش دارم که موتور گیربکسش مال میتسوبیشی لنسر هستش یه دونه پیچش به کل ماشینای داخلی می ارزه میگی نه برو یه نیگا کن و سوارش شو…..