اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: بالاخره اولین فیس لیفت کراس اور جوک معرفی شد؛ خودرویی که فروش آن از تابستان ۲۰۱۴ آغاز می شود. . .
- فروش بیش از ۱۳۵,۰۰۰ جوک در سال ۲۰۱۳ .
- فروش جهانی بیش از ۴۲۰,۰۰۰ جوک از سال ۲۰۱۰ .
- در بازار اروپا تمامی جوک ها از خط تولید نیسان در ساندرلند انگلستان بیرون می آیند؛ کارخانه ای استراتژیک که کارگران روزانه در ۳ شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند.
- بیش از ۸۵ درصد خریداران جوک، برای اولین بار محصولی از نیسان می خرند.
فیس لیفت جوک، چهره آنرا به سایر محصولات نیسان نزدیک تر کرده؛ این نکته را می توان از خطوط V – شکل جلوپنجره و همچنین چراغ های LEDدار جلو و عقب خودرو فهمید که به تقلید از 370Z طراحی شده و مجهز به لنزهای زنونی در جلو هستند. بر روی قاب آینه های جانبی نیز می توان راهنماهای LED را دید. سایر تغییرات مهم اعمال شده در این فیس لیفت عبارتند از:
- سانروف جدید.
- طراحی مجدد رینگ های ۱۶ تا ۱۸ اینچی.
- افزوده شدن رنگ های جدید بدنه.
- حجم ۳۵۴ لیتری محفظه بار در مدل های دیفرانسیل جلو که حدود ۴۰ درصد بیشتر از مدل های ۲۰۱۳ است.
در قسمت فنی یک تغییر مهم صورت گرفته؛ مهندسین نیسان انجین ۱۱۷ اسبی ۱.۶ لیتری را برداشته و بجای آن از ۱.۲ لیتری توربوشارژ DIG-T استفاده کرده اند که قبلا آنرا در نسل دوم قشقایی نیز دیده بودیم. قدرت ۱۱۵ اسبی و گشتاور ۱۹۰ نیوتن متری این پیشرانه با گیربکس ۶ سرعته دستی (Xtronic سفارشی) به چرخ ها منتقل می شود.
علاوه بر این پیشرانه مشتریان می توانند انجین ۱.۵ لیتری dCi دیزلی به قدرت ۱۱۰ اسب و همچنین ۱.۶ لیتری DIG-T بنزینی به قدرت ۱۹۰ اسب را نیز سفارش دهند.
sorena330
۱۴ اسفند ۱۳۹۲“افزایش حجم فضای بار در مدل دیفرانسیل جلو”
مگه دو دیف هم داره؟
اگه داره موتور دو دیفرنسیلش هم همین 1.2 لیتریه؟
میلاد
۱۴ اسفند ۱۳۹۲قبل از فیس لیفت مدل 4 چرخ فقط با موتور 1.6 توربو عرضه می شد.وزنش 140 کیلوگرم بیش تر بود.
امین
۱۴ اسفند ۱۳۹۲یه بار یه جوک تو نمایشگاهی تو آستارا دیدم قیافش شبیه یه ماشین اسباب بازی بزرگه خیلی باحاله
Zonda R
۱۴ اسفند ۱۳۹۲F.A
این ماشینو دوست دارم
طراحی سلیقه ایه البته
ولی ریسکی که نیسلن کرد جواب داد
فرامرز
۱۴ اسفند ۱۳۹۲مزایای جوک ۲۰۱۳:
لذت رانندگی و هندلینگ عالی
طراحی خارجی خاص
معایب:
میدان دید بسیار محدود از عقب
فضای کم برای سرنشین های عقب و فضای بار کوچک (که این رو امسال برطرف کردن)
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲عاشق اون جوک ام که روش موتور gt-r گذاشته بودن!!
تو مسابقات درگ درگ تایمرز بودش.با بوگاتی گذاشت له اش کرد تو شتابگیری!!
خاوری مزراتی
۱۴ اسفند ۱۳۹۲جوک ماشین زشت اما محبوبیه واین یعنی اینکه الزاما یه ماشین پرفروش نباید طراحی زیبایی داشته باشه … اصول رو باقاعده شکستن البته هنریه برا خودش
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲اصلا طراحیش جذاب نیست این جوک
امید
۱۴ اسفند ۱۳۹۲من طراحی جوک رو دوست ندارم اما خودرو با کیفیت و خوبیه
نیسان کارشو بلده و خودرو ساز خوب و با شرفیه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۴ اسفند ۱۳۹۲درود .
ماشین خیلی خوبیه .
فقط یذره طراحیش نامتعارفه . البته اونم از چراغای جلوش ناشی میشه .
رها از آبادان
۱۵ خرداد ۱۳۹۳ماشین فوق العاده زیبایی هست.معرکه اس .باید از نزدیک ببینیش و سوارش بشی تا متوجه بشی!من حتما یدونشو میخرم از نمایشگاه اتومبیل اتوترافیک آبادان
حسین
۱۰ دی ۱۳۹۳کجای این زیباست؟؟؟
mohammad
۱۶ خرداد ۱۳۹۳سلام دوستان،من یه جوک پلاک منطقه آزاد دارم،قبلشم 6 ماه اسپرتیج داشتم.
فقط لازمه یه دفه سوار جوک 2014 بشین تا ببینین ماشین به چی میگن…
بابام لند کروز داره ولی چشمش بد دنباله این جوک ماست;-)
ویهان
۲۸ مرداد ۱۳۹۳این ماشین خارق العادهست من تو گرجستان سوارش شدم دیوووونشم بالاخره میخرمش
احمدرضا
۶ شهریور ۱۳۹۳خیلی باحاله
احسان
۳۰ فروردین ۱۳۹۴دیونه نس/ قدرت 190 اسب بخاریش احساس فوق العاده ای به راننده میده //رانندگی تو حالتهای مختلف مخصوصا حالت اسپرت/نویگیشن/ سنروف/ کی لس/ اوردرایو و … دیگه چی کم داره ////
علی کیسمی
۱۶ تیر ۱۳۹۴نیسان جوک واقعا ماشین فوق العاده ای است .با اینکه اولین باری بود که از محصولات نیسان ماشین خریداری کردم ولی راضیم .واقعا محشره…………….