با اضافه کردن امکانات و تجهیزات جدید، نیسان قصد دارد تا خودروی هاچ بک ورسا-نوت خود را به مدلی محبوب بین علاقه مندان خود تبدیل کند. در همین راستا آنها اخیراً پکیج ظاهری اسپرت SR را برای این خودرو معرفی کردند. این خودرو به دلیل این که فروش آن از بهار امسال آغاز خواهد شد، در نمایشگاه خودروی شیکاگو حضور داشت. با عرضهی SR تعداد مدلهای وِرسا نوت به ۶ عدد افزایش پیدا کرد: S MT، S Plus CVT، SV CVT، SL، همچنین یک مدل که در شیکاگو معرفی شد و SR.
تمامی این مدلها از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ نیوتن بر متر گشتاور بهره برده و بسیاری از آنها از یک گیربکس اتوماتیک Xtronic که گیربکس CVT نیسان میباشد بهره میبرند. با این اوصاف، تمامی مدلهای ورسا نوت مصرفی معادل ۵.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارند که همین عدد در مورد مدل SR نیز صدق میکند. مواردی که SR را از سایر همتاهای خود متمایز میکند تا حد زیادی مربوط به بخش طراحی و زیبایی شناختی خودرو میشوند. موارد قابل اشاره در طراحی خارجی خودرو شامل طراحی قسمت جلوی سفارشی سازی شده، چراغهای جلو با لنزهای تیره، چراغهای مه شکن استاندارد، پنل های راکر، آینههای کناری همراه با چراغهای راهنمای جا سازی شده، یک بالهی عقب منحصر به فرد، و مجموعهای از رینگهای ۱۶ اینچ آلومینیومی با تایرهای تمام فصل ۱۹۵/۵۵ میباشند. در طراحی داخلی، SR مجهز به صندلیهایی با روکش پارچهی جیر مصنوعی با بخشهای نارنجی رنگ و دوخت دوطرفه، تزئینات داشبورد مرکزی به رنگ سیاه براق، داشبورد اختصاصی، یک کامپیوتر سفر متغیر، تزئینات نقرهای و دکمههای کنترل از جنس کروم میباشد. همچنین یک فرمان اسپرت نیز وجود دارد که پوششی چرمی داشته و با عنوان “370Z-inspired” مشخص شده است. علاوه بر موارد موجود در پکیج تزئینی SR، تجهیزات استاندارد خودرو شامل یک سیستم صوتی AM/FM/CD با ۴ اسپیکر و خروجی ۱۲ ولت، سیستم سرگرمی NissanConnect با صفحهی نمایش ۵ اینچی، اپلیکیشن های NissanConnect برای یکپارچه سازی گوشیهای هوشمند با فیس بوک، توئیتر، پاندورا، iHeartRadio و TuneIn radio؛ پخش موسیقی با بلوتوث، ارسال پیام کوتاه بدون نیاز به دست، رابط کاربری یو اس بی iPod، رادیو ماهوارهای، دوربین دید عقب و یک پکیج راحتی اختیاری تجهیزات استاندارد خودرو که با یک سیستم ذخیره سازی متغیر Divide-N-Hide تکمیل میشود میباشد.۲۶ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
MBS
۲۲ بهمن ۱۳۹۲کمک به صنعت ایران خودرو و سایپا جنایت به بشریت است چون هر دو فکر چاپیدن مردم هستند
محمد44
۲۲ بهمن ۱۳۹۲سایپا 232 تا پایان سال رونمایی میشود کاش مثل تیبا زشت نباشه تیبا که خیلی غیر استاندارد یه ؟
محمد44
۲۲ بهمن ۱۳۹۲من که عاشق این ماشین شدم خیلی خوشگله موافقم +
احمدرضا بی ام و
۲۲ بهمن ۱۳۹۲از نیسان خوشم نمیاد
mory
۲۲ بهمن ۱۳۹۲اوه اوه از نیسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهاب
۲۲ بهمن ۱۳۹۲از دنیای ماشین خوشت نمیاد!
یا زخم خورده از جونیوری!
رضا
۲۲ بهمن ۱۳۹۲به نظر من بجای پرداخت هزینه بالاتر فول اپشن روی مدل های کوچیک میشه یه مدل از کلاس بالاتر رو انتخاب کرد.
البته در بازار متنوع و آزاد همه جا بجز ایران
mds
۲۲ بهمن ۱۳۹۲قشنگ نیست
hyundai i20 زیباتر است
زندگی با i20 زیباتر است
saeid
۲۲ بهمن ۱۳۹۲هیوندای و کیا آشغالن در برابر ژاپنی ها
mds
۲۲ بهمن ۱۳۹۲:-x only korea
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ بهمن ۱۳۹۲i20 بره بمیره با اون مصرف سوخت گندش ( البته نسبت به این ) کلاس ژاپنیارو پایین نیار الکی با کره ای های آشغال و بد ترکیب مقایسشون نکن ، i20 مسخره با اون طراحی خارجی مثل قورباغش ، طراحی داخلیشو دیگه نگو که آشغاله … ماشین فقط ژاپنی
Yashar
۲۳ بهمن ۱۳۹۲یادمه پدرم میگفت در زمان نچندان دور وقتی می خاستیم وسیله ای بخریم فقط جنسایی که روش مارک مدین یواس آی بود رو می گرفتیم بندرت مثلا اگه ساخت امریکا نبود بجاش مدین جرمن برمیداشتیم اجناس ژاپنی هم تازه وارد بود ملت محل سگ بهشون نمیزاشت! ولی الان جنگ کره و ژاپن شده…!!
علی
۲۴ بهمن ۱۳۹۲دقیقا
پدر منم میگفت زمان شاه جنس های ژاپنی رو جز بنجل ها حساب میکردیم و ماشین های آمریکایی و آلمانی ماشین های خوبمون بودن بعد از 20 سال ژاپنی ها هم خودشون رو به قله رسوندن
بدون شک تا چند سال دیگه هم کره ای ها روی دست اینا بلند میشن
سالار
۲۲ بهمن ۱۳۹۲طراحیش جالبه.
ساسان.م
۲۲ بهمن ۱۳۹۲موتورش چرا جون نداره؟ نا سلامتی نیسانه و ژاپنی
موتور TU5 معروف تیپ 5 هم که همین اسب و گشتاور و تولید میکنه تقریباً
ساسان.م
۲۲ بهمن ۱۳۹۲AC automatic هم که نداره :|
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۲ بهمن ۱۳۹۲هم طراحی بیرونی و هم داخلی خوبه.
من هم فکر میکنم 109 اسب بخار برای یک خودروی 1600cc مدل 2015 ! خوب نیست! حتما دلیل داره!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ بهمن ۱۳۹۲درود .
محسن جان یکی از دلایل اینکه قدرتش کمه ، اینهکه الایندگیه کمتر و مصرف
بهتری داره . اینو نمیشه با موتور 1600 سی سی پژو مقایسه کرد .
این موتور استاندارد الایندگیه بالاتری داره .
قدرت موتور رو میشه با تغییر در ECU افزایش یا تقلیل داد .
نمونه ی بارزش ، مگان 1600 با ال90 است .
مگان : 115 اسب بخار ، ال90 105 اسب بخار قدرت .
sina ghk
۲۲ بهمن ۱۳۹۲فکر میکنم صورتیش برای خانوما چیز جالبی باشه!
yaser
۲۲ بهمن ۱۳۹۲با اینکه اتومات مصرفش عالی
amir.t.
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ی جورای شبیه یکی از مدل های کیا میمونه.با نمکه
کافر مقدس
۲۲ بهمن ۱۳۹۲تو GranTurismo 6 هم به عنوان DLC اومده! تو 15ساعت 11هزار تا فروش داشته!!!!!
حمید
۲۲ بهمن ۱۳۹۲نیسان واقعا تو طراحی که به نظر من تنها ایراد منصفانه ای هست که میشه از ماشینهای ژاپنی گرفت خیلی پیشرفت کرده.
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۲ بهمن ۱۳۹۲طراحی بسیار عالی و جوان پسند + مصرف سوخت عالی + کیفیت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ بهمن ۱۳۹۲درود .
طراحیش حرف نداره . از یاریس قشنگ تره . همینطور از کیاها و هیوندای ها .
ایران و المان
محمد
۲۳ بهمن ۱۳۹۲خیلی شبیه نیسان نوت و اینویتشن می مونه…