اختصاصی ژنو ۲۰۱۴ : هوندا از کانسپت سیویک تیپ R رونمایی کرد ، کانسپتی که در سال آینده وارد خط تولید خواهد شد .
کیت بدنه جدید با اجزایی همچون سپرهای جدید ، اسپلیترهای جلو ، گلگیرهایی وسیع ، رکاب های جانبی آیرودینامیک و دیفیوزر عقب ، از سیویک یک هیولا ساخته است . مهمترین مشخصه ظاهری سیویک تیپ R را می توان اسپویلر عقب برشمرد که ثمره آزمایشات آیرودینامیکی هوندا در پیست مسابقه است . طراحی خاص اسپویلر نیروی رو به پایین مضاعفی را برای خودرو ایجاد خواهد کرد .
همچنان مشخصات فنی این کانسپت منتشر نشده است ، اما ظاهر خشن آن انتظارات را بالا برده است . بنا به گفته مدیران هوندا ، این خودرو از موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز به توربوشارژر بهره خواهد برد که حداقل قدرت آن ، ۲۸۰ اسب بخار است . هوندا با عرضه این مدل تصمیم دارد مسابقات قهرمانی Touring را به سلطه خودش در بیاورد .
احسان(احسان سابق)
۱۷ اسفند ۱۳۹۲سایت های خارجی ماشین های هوندا رو خیلی کم هزینه و خوش قیمت معرفی میکنن.هوندا قبلا موتور سیکلت هاش خیلی معروف بودن حالا ماشین هاش هم داره گل میکاره.ظاهر جذاب سیویک و اکورد و قیمت خوب و مصرف کمشون معلومه دل هر قشری از جوون گرفته تا خانواده ها رو بدست میاره.عاشقتم هوندا
meysam
۱۸ اسفند ۱۳۹۲خداییش تویوتا یه همچین ماشینی داره؟ یدونه GT 86 داره که اونم سوبارو همه کاراشو کرده. هوندا خیلی سرتره ولی فروش تویوتا….
ali
۱۰ مرداد ۱۳۹۳معلومه اطلاعاتت از هوندا خیلی کمه . ولی بد نیست بدونی هوندا تنها خودروساز ژاپنی { شاید هم در جهان } بود که در دهه 90 میلادی توانست با تولید سوپراسپرتی با تواناییهای باورنکردنی فراری رو مجبور کرد طوری ماشینهاش رو بهبود بده که جلوی سوپراسپرت هوندا کم نیارن
ali
۱۰ مرداد ۱۳۹۳اگه این هیولا توی بازیهای کنسول ps2 بود حتما حتما برمیداشتمش و با ابرخودروهای اروپایی مسابقه میدادم
خاوری مزراتی
۱۷ اسفند ۱۳۹۲فک کنم کارخون هش توانگلستان باشه… ماشینای هوندا عالین
فرهاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۲خیلی خوب شده
خدا کنه واسه نمونه اصلی زیاد تغییرش ندن
رضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۲اینو بدن دست ما خودمونو باهاش میکشیم!!!!!
خیلی خشن و اسپرته
ازش خوشم میاد…..حیف
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ اسفند ۱۳۹۲درود .
خیلی خوشگله .
رقیب جدی ایی برای المانی ها به حساب میاد .
به گفته ی خود هوندا :
هوندا بر این باور است که رقبای تیپ R، فولکس واگن گلف GTI و فورد
فوکوس ST نیستند بلکه مدلهای متفاوت تری مثل گلف R و فوکوس RS هستند.
meysam
۱۸ اسفند ۱۳۹۲حرف نداره. قبل از این تنها هاچبکی که دوست داشتم گلف بود و بس، ولی با اومدن این مدل هوندا، باید بیشتر تأمل کرد. ضمنا میلاد جان از طرز فکرت هم خیلی خوشم اومد. حقیقتش قبلا فکر میکردم که نسبت به آلمانیها تعصب داری، ولی با خوندن این نظرت و تعریف و تمجیدت از هوندا، متوجه شدم که تو هم مثل من عاشق آلمانی هستی اما به دور از تعصب. دمت گرم.( زنده باد آلمان و ژاپن)
mory
۱۷ اسفند ۱۳۹۲جا داره همینجا از همه کمپانی های ژاپنی مخصوصا هوندا به خاطر خدمت به بشر تشکر کنم و بگم که درد و بلاشون صاف بخوره تو سره مفت خورای ایران زمین
خاوری مزراتی
۱۷ اسفند ۱۳۹۲اگه دروغ نگفته باشم نسل قبلیش (که یک شاهکارتمام عیار مهندسی بود) کمی تو پیست با کم فرمانی مواجه میشد … کاش رفعش کرده باشن … یادمه موتورش تا8یا9هزار دور میگرفت… صدای موتورش باید شنیدنی باشه
GTR-50
۱۷ اسفند ۱۳۹۲قیافش عالیه… شتابشو چرا نزدی؟
Ehsan
۱۷ اسفند ۱۳۹۲خیلی خوش تیپه ، بی خود نیست که سیویک همیشه جزو پر فروش ها بوده
سارا
۱۷ اسفند ۱۳۹۲سیویک هوندا همیشه و توی هر نسلی نسبت به زمان خودش زیبا و خوب بوده
hero
۱۷ اسفند ۱۳۹۲یه جنگنده تمام عیار
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۸ اسفند ۱۳۹۲یادمه یه سیویک 94 داشتیم . خیلی خوش دست و کم مصرف بود . هندلینگ و ترمز عالی شتاب ابل قبول . ماشین خوبی بوده و هست و خواهد بود . تسمه دینامش برید . تسمش گیر نمیومد ، پایه دینامش پیچ رگلاژ داشت که میتونستی دور نزدیک کنی انواع تسمه رو بهش بخورونی !!!!! خلاصه کشیدیمش عقب تسمه پژو انداختیم روش ، جای همه خالی دور شمال هم زد و سلامت برگشت!!!این است عقل سلیم.یه کاری کرده بود که اگه لوازمشو نداری باز هم نمونی تو راه!
امین
۱۹ اسفند ۱۳۹۲دوستان نمیدونم به دستگیره در عقب توجه کردین یا نه !
توی لچکی شیشه غقب درآوردتش. هیولاست لامصب
درود به شرفتون