کلکسیونرها آماده باشند! چرا که بزودی یکی از خاص ترین ۹۱۱ های پورشه در بریتانیا به حراج گذاشته می شود؛ خودرویی که هرچند قیمت پایه ای آن نامعلوم است اما نباید فراموش کنیم که سال ۲۰۱۲ میلادی یکی از آنها با قیمت عجیب ۲.۳ میلیون دلاری فروخته شد . . .
911GT1 همانطور که از نامش پیداست، خودرویی مسابقه ای بود که سال ۱۹۹۶ وارد کلاس GT1 لمانز شد. اما یکی از شرایط شرکت در کلاس GT1 این بود که کمپانی ها تعداد خاصی از خودروهای مسابقه ای شان را وارد بازار کرده باشند. به همین دلیل پورشه با اعلام تولید ۲۵ دستگاه از نسخه خیابانی GT1 مجوز حضور این ۹۱۱ را در ۲۴ ساعته گرفت. البته بعدها به جای ۲۵ دستگاه تنها ۲۰ دستگاه از این خودرو فروخته شد که همگی با پسوند Strassen version که برگردان عبارت Street version به زبان آلمانی بود، شناخته می شدند.
این خودرو مجهز به انجین ۳.۲ لیتری ۶ سیلندر خطی است که توربوهای دوقلو قدرت آنرا به ۵۳۷ اسب بخار می رسانند. قدرت تولیدی پیشرانه توسط گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخهای عقبی منتقل می شود. دیسک های ترمز آن نیز کربنی هستند که کالیپرهای چهار پیستونی دارند. این ۹۱۱ با وزنی حدود ۱۰۵۰ کیلوگرم، شتاب ۳.۹ ثانیه ای و حداکثر سرعتی معادل ۳۰۸ کیلومتر برساعت دارد.
این خودرو دهمین دستگاه ساخته شده از Strassen version بوده و تنها ۵۵۰۰ کیلومتر را طی کرده است. عکس های بیشتر آنرا از اینجا مشاهده کنید.
ali
۹ فروردین ۱۳۹۳موتور که همونه فقط یه ذره قیافشو عوض کردن با این حال پورشه است و سگش به نصف ماشین ها ی دنیا می ارزه
fleetwood
۱۰ فروردین ۱۳۹۳پدال خواهشا یه گزارش هم در مورد برنامه THE CARS شبکه AAA FAMILY بگذار ، از اینکه مجری واقعا بی سواد در مورد ماشین، و برنامه سطح پایینی داره
gheysar
۹ فروردین ۱۳۹۳کی حاضر بابت این ماشین عالی بالای دو میلیون دلار پول بده؟
خوب این سوال نداره یه خر پول کلکسیونر دار اینو می خره می زارتش کنار ماشین های دیگه که داره. و شاید سالی 30 کیلومتر باهاش بره. البته اونم توی پیست.
e.scamp
۱۰ فروردین ۱۳۹۳مثلما(املا) من میخرم برای شروع کلکسیونر شدم با این استارت میزنم همه چیز هم حله 3470 دلار دارم بقیه اش رو جور میکنم
محسن
۹ فروردین ۱۳۹۳خوب شد خبرم کردی پدال جان… آخه مونده بودم با این 3 میلیون دلارم چیکار کنم!!!!
مرتضی
۹ فروردین ۱۳۹۳پول عشق جنون
هرسه روداشتی باشی میخری
رضا
۹ فروردین ۱۳۹۳کاش منم یه خر پول بودم …
حتما میخریدمش
mory
۹ فروردین ۱۳۹۳وجدانن طراحی بیرونیش 40 سال جلوتر از رقبا بوده
مثلا با یه فراری زمان خودش مقایسش کنید ببینید جی هس این پوررشه
تازه 50 سال گذشته چقد قیافش کم عوض شده
درود به پورشه
Ehsan
۹ فروردین ۱۳۹۳فکر کنم این جمله در شان طراحی خارجی پورشه باشه : طرحی برای همیشه
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۹ فروردین ۱۳۹۳بسمه تعالی
moryجان مگه فراری چی از این کم داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
mory
۱۰ فروردین ۱۳۹۳به نظر من پورشه جلوتره از فراری
الان تکنولوژی پیشرفت کرده و به دلیل پیشرفت وکارایی صنعت الکترونیک و ارتباط شرکت هاست که همه ماشینا الکترونیکی و دارای سیستم های کنترلی شدن ماشینای مثلا 30 سال پیش پورشه پر سنسورن اما فراری یه اتاقه رو یه پلتفرم خوب و یه انجین عالی(از انجینای فراری نمیشه عیب گرفت)
mory
۱۰ فروردین ۱۳۹۳البته به این اعتراف میکنم که 458 یه ماشین همه چی تمومه و قیافش فوق العادس اما پورشه مهندسیش بیشتره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ فروردین ۱۳۹۳درود . ولی من تو فراری ها فقط کالیفرنیارو قبول دارم
با اف اف .
علیرضا
۹ فروردین ۱۳۹۳َآقا چی داری میگی ؟! کجا 40 سال از رقبا جلو بوده؟! ماشین سال 1996 انزو هم مال همون سالهاست اصلا قابل مقایسه ست ؟!
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۹ فروردین ۱۳۹۳هیچ ماشینی ، حتی ویرون و آونتادور هم انزو نمیشن
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۰ فروردین ۱۳۹۳بسمه تعالی
محمد بهترین حرفو گفتی،”آفریــــــن”
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ فروردین ۱۳۹۳درود . سینااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درستش کن .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ فروردین ۱۳۹۳ویرون در زمان خودش از بالاترین سطح تکنولوژی سود میبرد .
در ضمن محمد جان . بابت اون کامنتی که در پست فولکس
بیتل گذاشتی باید بگم که من هم قول دارم سبزترین برند
دنیا تویوتاست . چون فروش مدلهای هیبرید تویوتارو
فولکس نداره و پیش قدم هم نبوده . ولی الن کم مصرف
ترین موتورهای دنیا ساخت فولکس است . کاری به قیمت
ندارم . تکنولوژی و مهندسی رو میگم .
ماشینهایی با مصرف 0.9 لیتر و 1.5 لیتر در هر 100
کیلومتر .
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۰ فروردین ۱۳۹۳بسمه تعالی
میلاد میدونم یکم رویایی حرف میزنم ولی شک ندارم فراری با سوپر اسپرت های بعدیش رکورد بوگاتی رو بزنه هم اونجوری که آگرا این کارو باهاش کرد.
پسم
۱۰ فروردین ۱۳۹۳انزو مال سال 1996 بود؟؟؟ مطمئنی داداش
علیرضا
۱۰ فروردین ۱۳۹۳5-6 سال تفاوت که این حرفا رو نداره
mory
۱۰ فروردین ۱۳۹۳سلام میلاد
شما 458 رو قبول ندارید یعنی؟!
من زیاد فراری دوست نیستم اما 458 oh my god
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ فروردین ۱۳۹۳درود . مرتضی جان من اصلا با قیافش حال نمیکنم .
ماشین باید به دلم بشینه .
منم زیاد فراری دوست نیستم .اما تو فرار ها فقط
کالیفرنیا .
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۱۰ فروردین ۱۳۹۳بسم تعالی
آخه میلاد مگه 458چشه؟؟؟؟!!!!!
کجاش زشته بگو برم به کمپانی فراری بگم اصلاحش کنن!!!!!!!
Yashar
۱۰ فروردین ۱۳۹۳معمولا برعکس این رو می گن که طرح پورشه 911 تقریبا 50 ساله تغییر نکرده!!
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۹ فروردین ۱۳۹۳بسمه تعالی
خیلی عالیه، ارزش یه میلیون دلارو داره ولی من هیچوقت با GT و GTO اون زمان عوضش نمیکنم.
احمدرضا بی ام و
۹ فروردین ۱۳۹۳من 13سالمه پدرم شرکت آسانسور داره ما در تهرانیم چند وقت پیش پدرم برای 20تا آسانسور با کارگراش به دوبی رفت اونا پول آسانسور هارا بادلار دادند فکر کنم 40میلیون بشه امسال میخوایم به بریتانیا بریم امیدوارم ببینمش
نوید
۱۱ بهمن ۱۳۹۳منم میبرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
۹ فروردین ۱۳۹۳من هر وقت میام اینجا فقط دنبال اینم که ببینم ماشین ارزون میشه یا نه :D والا بخدا ما ایرانیا گناه داریم
از این ور داخلیا آشغال میسازن از اون ور که دولت عزیز یه جوری گمرک گذاشته که ما فقط آرزو داشتنشو به گور ببریم
saied
۱۰ فروردین ۱۳۹۳به درد کسی میخوره که دیگه از هر مدل داشته باشه ! وگرنه گزینه های بهتری هست
Un4given
۱۰ فروردین ۱۳۹۳فوق العادست این طراحی. لامصب همین الانم پوز میزنه !
saeed
۱۰ فروردین ۱۳۹۳نسبت به رقبای دیگش سبک تره ولی شتابش خیلی برا این مسابقات ضعیفه
ROLSE ROISE
۲۱ فروردین ۱۳۹۳یجور قیمت زده انگار ارزونه!!!!!!!
ولی ماشین آلمانیه!!!!1