اولین تصاویر از مدل جدید پژو ۴۰۸ که اواخر این هفته در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی میشود، منتشر شد. این خودروی فرانسوی در یک ویرایش اساسی تقریباً به نسل جدید خود رسیده است.
پژو ۴۰۸ جدید چهرهای مشابه با ۳۰۸ دارد اما با اندازهای رشد یافته. چراغهای جلو و عقب با طراحی جدید و استفاده از LED و فرم منقار گونه در جلو و چنگال فرم در عقب، جذابیت خوبی ایجاد کردهاند. برخلاف مدل قبلی ۴۰۸، پژو برای این مدل از یک جلوپنجره استفاده کرده که با قابی کرومی در بر گرفته شده است. نورافکنها و چراغهای روزتاب هم به زیبایی روی سپر قرار گرفتهاند. طراحی آینههای جانبی، سقف با شیب ملایم و خطوط روی درها نیز قوی و پرتوانتر از آن چیزی است که در واقع از این خودرو انتظار میرود. حسن ختام این طراحی اروپایی، اگزوزهای ذوزنقهای شکل در انتهای خودرو میباشند. اندازه بزرگتر بدنه در مدلهای با فاصله بین دو محور کشیدهتر، همراه با فضای کابین مناسب میتواند مشتریان مشکلپسندتری که به دنبال راحتی افزونتر هستند را راضی نماید. در زیر هود حداقل دو انتخاب وجود دارد. یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو (THP) که میتواند ۱۶۷ اسب بخار نیرو تولید کند و یا موتور ۱.۸ لیتری با تنفس طبیعی که ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد.۵۵ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳خوبه واقعا خوبه.هر جند در نمای اول شاید نشه فهمید که این پژوئه.
موتور 1.8 واقعا قدرتش کمه.توربو خوبه باز.در کل خوشم اومد.
الان همه فهمیدن که بازار چین واقعا یه معدنه.
javid
۳۰ فروردین ۱۳۹۳(مخصوص داش شاهین)ببخشید که این رو اینجا نوشتم میدونم که جاش نیست. شاهین جان یه درخواستی ازت داشتم من خیلی از اگاهی و علم شما که برای همگان روی سایت میزارید خوشم میاد خواستم ببینم اگه امکانش هست جیمل تون رو بدونم یکم باهاتون بیشتر آشنا شم اگه امکانش هست جیمیل تون رو بدید اونجا باهاتون کار دارم
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳خواهش میکنم داداش.من در مقابل دوستانی مثل اقا میلاد و زیگما جان و کلا همه اصلا عددی نیستم.
این جی میل منه:
power.of.mpower@gmail.com
ارادتمند شما.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳درود .
شاهین جان حرف شمارو در مورد قدرت موتور 1.8 لیتری قبول
ندارم . الان قریب به 80 درصد موتورهای 1.8 لیتری قدرتی
در همین حد دارند . موتورهای تنفس طبیعی .
الان رنو داستر با موتور 2000 سی سی 136 اسب بخار
قدرت داره .
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳میلاد جان پژو 405 از همین حجم 100 اسب بخار تولید میکنه.بعد از این همه سال،توی 2014 همین حجم 139 اسب بخار میده.به نظرت پیشرفتش کم نبوده؟(البته افزایش راندمان مصرف سوخت و… رو قبول دارم.)ارادت.
رضا
۳۰ فروردین ۱۳۹۳واسه 1.8 خوبه دیگه
الن مزدا3 هم باموتور 2000 کمی ازین قدرتش بیشتره
ولی 408 نسل قبل واقعا زشته ولی این یکی خیلی خوب و مدرن شده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳درود .
شاهین جان قدرت خروجی معیار درستی نیست .
مثلا با برنامه ریزی مجدد ECU میشه تا حدودی قدرت رو
کم و زیاد کرد .
دقیقا مثل ال90 که با موتور 1600 سی سی 105 اسب بخار
تولید میکنه ولی مگان 1600 115 اسب بخار تولید میکنه .
اونوقت پژو 206 با 1600 سی سی 110 اسب بخار و مزدا
323 با 1600 سی سی 115 اسب بخار .
ولی خروجی موتور 2000 سی سی و 1800 سی سی در همین
حده .
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ممنون ازتون.نمیدونم شایدم من توقعم یه کمی زیاده از پژو.
سرير
۳۱ فروردین ۱۳۹۳از نظر من شاهین جان راست میگن موتور 1.8 تنفس طبیعی گزینه قابل قبولی نیست من به سایت پژو مراجعه کردم وزن ماشین رو 1485 زده بودن و اونجا حرفی از موتور 1.8 لیتری نبود اما موتور 2 لیتری 145 اسب بخاری و 200 نیوتون متری تنفس طبیعی رو معرفی کرده بود و وقتی به قسمت شتاب و مصرف میرسی میبینی شتاب 0 تا 100 موتور 2 لیتری 12.5 ثانیه است و با مصرف ترکیبی صدی 8.6 مواجه میشید حالا مشخصاتی در همین حدود برای موتور 1.8 لیتری متصور بشید اون وقته که واقعا احساس می کنید که این موتور از تکنولوژی عقب افتاده ایران خیلی به دور نیست مخصوصا وقتی اون رو با مشخصات فنی موتور ای اف 7 مقایسه میکنید(گذشته از مشکلات و مسائل ای اف7) که این خودش جای سوال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
PEUGEOT
۳۱ فروردین ۱۳۹۳سریر جان میشه آدرس سایتو بدی منم برم ببینم؟
چون من سایت پژو رفتم اما فعلا هیچی از 408 در سایتش نزاشته بود
حتی در گوگلم سرچ کردم به جز 3 و 4 تا عکس از مدل 2015 همه مدل های قدیمیش رو آورد.
سرير
۳۱ فروردین ۱۳۹۳این سایتی که معرفی میکنم فکر کنم سایت پژو اندونزی هستش
این هم لینک سایت
http://www.peugeotindo.com/showroom/408/5-doors/#!
شاهین
۳۱ فروردین ۱۳۹۳سریر جان ممنون از توجهت.به نظر من خودروهای پژو از نظر طراحی مشکلی ندارن ولی از لحاظ موتور کمی ضعیف هستن.(البته این نظر شخصی منه).درسته که الان در اروپا راندمان مصرف سوخت حرف اول رو میزنه ولی در هر حال شتاب هم یکی از مولفه های تاثیرگذار (هر چند به مقدار کم) هستش.با تشکر.
PEUGEOT
۳۱ فروردین ۱۳۹۳سریر جان من سایتی که شما گفتی رو رفتم
این اطلاعاتی که شما میدی برای 408 مدل قدیمی هست نه مدل جدید
در این سایت اصلا از مدل جدید هیچ اطلاعاتی نزاشته
سرير
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو جان درسته اما فک نکنم با این وضعیت مدل جدیدش از نظر موتور تفاوت خیلی فاحشی داشته باشه
javid
۳۰ فروردین ۱۳۹۳واقعا پژو یکی دوساله طراحیش خیلی فرق کرده ماشیناش نسبت به گذشته خیلی خوشکل تر شدند
Un4given
۳۰ فروردین ۱۳۹۳استایل پژو رو نداره، یچیز کپی کاری در اومده کلا
e.scamp
۳۰ فروردین ۱۳۹۳طراحیش تو دل برو نیست
ساسان.م
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ماشین قشنگیه واقعاً
ولی یه انجین درست حسابی میزاشت روش بد نبود
این ماشین حداقل یه انجین 2.0 لیتری اتمسفریک میخواد
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳این همون اشتباهیه که پژو 407 و سیتروئن C5 تو کشورمون انجام دادن.موتور ضعبف 2.0 لیتری رو روی جثه ی به اون سنگینی قرار دادن و نتیجه ش اون شد که ازشون استقبال نشد.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳درود .
شاهین جان اون اشتباه ایرانخودرو و سایپا بود . نه پژو و
سیتروئن .
ایرانخودرو و سایپا 4 سیلندر وارد کردن ، ولی قیمت 6 سیلندر
را گذاشتند .
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳اگه اونا شناخت کافی از بازار خودروی کشورمون داشتند موتور قوی تری رو ارائه میدادن.به هر حال شکست ایران خودرو و سایپا،شکست پژو و سیتروئن هم محسوب میشد.با تشکر.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳کاملا درسته .
ساسان.م
۳۰ فروردین ۱۳۹۳بچه ها فهمیدین کمپانی معروف منصوری میخواد بیاد ایران؟
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ساسان جان یه زمانی بحثش بود که با تیون کردن پورشه میخواد اینجاکارشو شروع کنه.ولی فکر نکنم خیلی جدی باشه.هنوز به اون صورت فرهنگ تیون واقعی اینجا،جا نیافتاده.
ساسان.م
۳۰ فروردین ۱۳۹۳پیج مجله ماشین تو ف ی س بوک نوشته
تو سایتش هم باید یاشه فکر کنم خبر جدیده ها
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳به نظرت استقبال میشه از تیون؟ من که فکر نمیکنم.
یه زمانی تو پیج مجله ماشین تو ف.ب خیلی نظر مینوشتم ولی الان نه.ادمیناش خیلی عصبانین!
ساسان.م
۳۰ فروردین ۱۳۹۳برای پز دادن آقا زاده ها و به رخ کشیدن دم و دستگاه زیر کاپوت هم که شده مشتری خودشو داره چون واسه اینا دیگه پورشه پانامرا و مازراتی و بنز و ب ام و دیگه خز محسوب میشه
از این جماعت خرمایه که فراری 458 رو 8 میلیارد میخرن هیچی بعید نیست
آقا دلم پره اگه بشینم درددل کنم تا صبح باید تایپ کنم
خدایا نمیخوای امتحانمون کنی ببینی جنبه پولداری رو داریم یا نه؟ اگه جنبه نداشتیم همشو بردار واسه خودت یا بده به هرکی که دوس داری معامله از این بهتر ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳درود .
شاهین تا جاییکه من در اطلاع هستم ، وقتی خود منصوری 2
الی 3 سال پیش در هتل المپیک تهران حضور پیدا کرد و
از همکاریه خودش با دینا موتورز گفت ، همه ذوق زده
شدن . اما هنوز هیچ خبری نیست . معلوم نیست نذاشتن
یا نخواست .
قرار بود یک خودرو ی ارزان قیمت طراحی کنه .
شاهین
۳۱ فروردین ۱۳۹۳راست میگی میلاد جان.صحبت از یه خودروی 12 هزار دلاری بود ولی فکر نکنم صورت بگیره(چه تیون،چه تولید خودرو)
البته به قول دوستمون،ساسان جان،تعداد معدودی میتونن خودروی خودشون رو تیون کنن.ارادت.
مارال
۳۰ فروردین ۱۳۹۳توی مجله ماشین یه پورشه پانامرا سفید رنگ با تیون منصوری را تست کرده بود که اتفاقا پسر کوروش منصوری هم هنگام تحویل ماشین به مشتری توی ایران بوده
علی
۳۰ فروردین ۱۳۹۳بدک نیست
خودرو ی خوبیه
ولی بین مدلای پژو فقط 308 و rcz
امیر
۳۰ فروردین ۱۳۹۳به نظر من پژو توی طرای چراغهای جلوش دستی ببره بد نیست خیلی از مدلهاش دیگه چراغاشون شبیه همه 206 207 407 607 307 ولی تلاش خودش رو توی این مدل 408 کرده اما نیاز به تغییر بیشتری داره
امید
۳۰ فروردین ۱۳۹۳طراحیش بد نیست حالا باید دید تو بازار چه فروشی داره استقبال میشه یا ن خوبه
زیگما
۳۰ فروردین ۱۳۹۳آقا ما یه چیزو نفهمیدیم
اونم اینه که چرا عکس فضای داخلی خودرو های جدید پژو منتشر نمیشه!! در مورد اون ماشین کوچیک پژو و سیتروئن همین مشکل رو من داشتم! نمیدونم پدال نمیذاره یا واقعا منتشر نمیشه….
شاهین
۳۰ فروردین ۱۳۹۳زیگما جان یه سر به پست سوبارو اوت بک بزن داداش.(راجع به گشتاور و اسب بخار) ارادت.
امیر
۳۰ فروردین ۱۳۹۳پشت صندوق عقبش یکم شبیه BMW شده.
همچنین در عقبش و اون خم معروف BMW در شیشه عقب!
ولی در کل ظاهرشو خیلی پسندیدم!
از پژو همچین توقعی نداشتم :D
احسان(احسان سابق)
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ظاهر خوبی داره اما پژو خیلی وقته اعتبارش رو با بازارش از دست داده و باید بازاریابی قویتری داشته باشه
ROLSE ROISE
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ما از پژو تو ایران405،،،،407،،،،206،،،،207 دیدیم که بهترینشون هم 407 بود!!!!!!
اون هم دیگه سفارشی براتون میارن!!!!!!!
PEUGEOT
۳۰ فروردین ۱۳۹۳از طراحی ماشین خیلی خوشم اومد
نمی دونم چرا پژو روی همه ماشیناش موتو 1.6 لیتریه میزاره
یه موتور 2500 3000 3500 بزاری بد نمیشه ها
ولی از این که هر روز داره تلاشش رو بیشتر می کنه خیلی خوشحالم
sadegh
۳۰ فروردین ۱۳۹۳به نظر من هم یکمی موتورش ضعیفه، شاید اگه تویین توربو بود بهتر جواب میداد
ساسان.م
۳۰ فروردین ۱۳۹۳داداش چه خبره واسه 4 سیلندر با حجم 1.6 دو تا توربو بزاره اینجوری که همش تو موتور هوا میره به جای بنزین هوا میسوزونه :D
sadegh
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ساسان جون یه لحظه اومدم بنویسم که داری اشتباه میکنی بعد یهو فهمیدم خودم اشتب کردم، آخه اشتباهی خوندم 2.6 لیتریه و 167 اسب داره!!!
با این اوصاف حرف شما کاملا درسته، پوزش
sadegh
۳۰ فروردین ۱۳۹۳ساسان جون یه لحظه اومدم بنویسم اشتباه میکنی، بعد یهو فهمیدم خودم اشتب کردم، آخه اول خوندم 2.6 لیتریه و 167 اسب داره!!!!
با این اوصاف حرف شما کاملا درسته، پوزش
ساسان.م
۳۱ فروردین ۱۳۹۳داداش ما کوچیک شماییم
پیام
۳۰ فروردین ۱۳۹۳پژو نتونست سبک طراحی خاص خودشو ادامه بده در واقع انگار ایده کم آورده!البته کمی چاشنی طراحی کره ای هم بدک نیس
Ehsan
۳۰ فروردین ۱۳۹۳اینو میگم که چینیها اتیش بگیرن : ایران خودرو ما هنوز 405 آنتیک تولید میکنه :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ فروردین ۱۳۹۳درود .
به نظر من چراغای عقبش شبیه محصولات نیسانه . حالت بومرنگ داره .
ali
۳۱ فروردین ۱۳۹۳خیلی شبیه رنو لتیتوده با این تفاوت که رنو موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر استفاده کرده
YaShaR
۳۱ فروردین ۱۳۹۳متاسفانه دیدگاه غالب بازدیدکنندگان سایت تو اکثر مطالب کاملا مغرضانه و بدور از منطق هستش ، وقتی ماشین جدیدی میاد توجه همه اول میره به سمت حجم موتور وقدرتی که ازش بیرون میاد انگار همه منتظر رکورد جدیدی هستن و دیگه توجهی به مسایلی از قبیل کاربری ایمنی قیمت ومصرف و در کل صرفه اقتصادیش نمیکنن انتظار دارن از وانت و ون گرفته تا مینی هاچ بک قدرت و شتابی مانند موستانگ شلبی داشته باشند با عرض معذرت بنوعی عقده شده برای هممون…
تو اروپاو امریکا هر ماشینی جایگاه خودش رو داره دیدید تو فیلماشون اکثرا چندتا ماشین مثل یه شاسی بلند و یه استیشن یا هاچ بک تو گاراژشون دارن یعنی از هر ماشینی تو جای خودش استفاده می کنن ولی ما فقط یه ماشین می خاییم که هم باهاش بریم تا قله کوه قد یه وانت نیسان تو اسبابکشی بار بزنیم و تمام اعضای خانواده خودمون + فامیل توش جا بشه با هم بریم عروسی و هم تو خیابون باهاش کورس بزاریم و ویراژ بدیم و مهمتر از همه تمام آپشنهای موجود روش باشه از سانروف گرفته تا کروز کنترل
PEUGEOT
۳۱ فروردین ۱۳۹۳یاشار جان من نظر شما رو هم تاحدودی قبول دارم اما شما اینجور فکر کن که ماشینی مثل 206 با قیمت 50 میلیون هم موتور 1600 داشته باش و ماشینی مثل این هم که در حدود 200 میلیونه هم موتور 1600 روش باشه
خب یه کمی آدم سر خورده میشه. درسته موتور کوچکتر مصرف کمتری داره ولی پژو باید اونو هم در نظر بگیره که هرکسی که پول بیشتری به ماشینش میده پس میتونه پول بیشتری هم برای بنزینش خرج کنه
من خودم طرفدار پژو هستم اما شما نگاه کن 207 206 208 308 2008 3008 508 408 4008 اگزالت و hx1 همه از موتور 1600 و در بعضی از دو موتور 1600 و 1800 استفاده کرده که این مسئله به نظر من زیاد جالب نیست
ali
۳۱ فروردین ۱۳۹۳نسل اولش از سمند هم ضایع تر بود
رضا احمدی
۳۱ فروردین ۱۳۹۳زیباست.نمیدونم چرا ایرانخودرو جای مونتاژ این راست میره سراغ 206عهد بوقلمون.
مرتضی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو با این محصولات آشغالش فقط دنبال مارکت میگرده هرکاری هم میکنه که سهم بیشتری داشته باشه آخه ای چیه خداییش.
مصطفی
۱۱ خرداد ۱۳۹۳!!!نمیدونم کادنزا شبیه اینه یا این شبیه کادنزا
علیرضا
۱۲ خرداد ۱۳۹۳من سال ۸۲ یه ۲۰۶ تیپ ۵ داشتم ۱۱۰ اسب داشت شتابشم فوق العاده بود تازه از نظر قیافه هم خیلی اون زمان خوشکل بود اما الان فکر میکنم این جدیداش نتونن جای اونو پر کنن درسته خوشکل شدن اما نسبت به بقیه ماشینا حرفی ندارن