پژو ۲۰۸ یکی از محبوبترین خودروهای کوچک حال حاضر بازار اروپا می باشد. پس از مدلهای هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که میتواند با نیاکان خود نظیر 206CC و 207CC تفاوتهای زیادی داشته باشد و جایگزینی مناسب و البته متمایز برای آنها محسوب گردد.
پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمیتر به نظر میرسد اما هزینههای پایینتر و ساخت آسانتری نسبت به سقف های بازشونده فلزی مدلهای قبلی در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد. علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش میدهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت. سقف کاملاً بازشوی نرم میتواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز میشود.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
pentagon usa
۱۱ فروردین ۱۳۹۳سقف فلزی بهتره..نمای زیباتری به ماشین میده
محمد
۱۱ فروردین ۱۳۹۳خدایی زشته نه؟
از قیمت ماشین چه خبر :D
f
۱۱ فروردین ۱۳۹۳با سلام آقا خیلی ماشینه خوش استیل و خوش طرح ورنگیه خوراک جووناست ایشالا پاش به ایرانم باز بشه خیلی حال کردم
دمت گرم پژو
alireza
۱۲ فروردین ۱۳۹۳داداش اگر هم پای ۲۰۸ به ایران باز شه اولا که مدل کروکش نمیاد بعدشم همین ۲۰۶ رو بر میدارن یکم چراغشو کج میکنن مثله همین ۲۰۷ قلابی :||||||
jaguar
۱۱ فروردین ۱۳۹۳نمای عقبش مخصوصا چراغاش یه جوریه!
و البته اون قوس کناری سپر عقب!
به دل نمیشینه
محمد
۱۱ فروردین ۱۳۹۳منم گفتم زشته ولی نمیدونم چرا منفی دادن
مگه هر ماشینی که کروک باشه قشنگه
با اینکه پولشو ندارم من که خوشم نیومد
محمد
۱۱ فروردین ۱۳۹۳هر چی دلتون میخوا منفی بدید
آقا زشته مگه زوره
برید کروک جی تی رو ببینید که همین پدال چند وقت پیش خبرش رو گذاشت تا حال کنید
والا تعصب فرانسوی رو دیگه ندیده بودم
ساسان.م
۱۱ فروردین ۱۳۹۳قشنگه واقعاً
200 اسب برای این فسقلی چه حالی میده اوف اوف
f
۱۱ فروردین ۱۳۹۳با سلام باید بگم طراحیه اسپرت و زیباییی داره که خوراک جووناست مخصوصا کروک شده عالیه ای کاش پاش به ایرانم باز میشد خیلی بهتر از 206 است
مرسی پژو و مرسی پدال
خاوری مزراتی
۱۱ فروردین ۱۳۹۳فرانسوی تو هربخشی از صنعت خودروسازی ضعیف باشن تو بخش ساخت هاچ بک عالین
شاری از بهترینهای تاریخ رو همینا ساختن مث محصولات سیتروئن و رنو و پژو
بنظرم طراحی این مدل پژو بسیار زیباس
مهدی
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ماشین خوبیه البته ما ایرانی ها در کل با پژو خاطرات زیادی داریم پس خوبه
alireza
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ایشالا امام زمان خودش میاد و ارزونی رو با خودش میاره تا ما هم بتونیم ماشن خوب سوار شیم.
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۱۱ فروردین ۱۳۹۳اه اه . بازم فرانسوی اونم پزو .
من سگ گلفم به این نمی دم گلف تکنولوزیش خیلی بالاتر از اینه چه از نظر مصرف یه هندینگ و قدرت
این اگن اگه 200 اسب تولید می کنه گلف R می تونه 290 اسب رو تولید کنه
فولوکس خیلی وقت پیش گلف رو کروک کرد حالا این بر شکسته ها تازه یادشون افتاده
فرانسوی های اجنوی حداقل توی زمینه ی خودرو حرفی برای گفتن ندارند
(پرچم بالاست)
رضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳رقیب گلف میشه 308 و رقیب 208 هم پولو میشه پس با گلف مقاسش درست نیست
ولی زبان طراحی جدید پژو خیلی مدرن و اروپاییه و باکلاس هرچند از پژو و فرانسه بدم میاد.
کل توان خودروسازی فرانسه هم در کلاس هاچ بک هست و در بقیه کلاس ها همیشه بازنده لقب خوبی براشونه
داریوش
۱۱ فروردین ۱۳۹۳با شما موافقم یارو جان .
فرانسوی ها ظلم زیادی به ما کردند
خودرو سازیشون هم به درد نمی خوره و همه شون بر شکستن .
به نظر من باید مارک پژو بجای شیر باید یه لاشخور می بود !!
چون همه ی در امدش رو داره از فروختن اشغالاش به بد بختایی مثل ما می کنه و بخش زیادی از فروشش رو در جهان سوم داره
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۱۱ فروردین ۱۳۹۳رضا جان طراحی مدرن و اروپایی و با کلاس دلیل تکنولوزی بالا و کیفیت و کارایی نمی شه مهم قیافه نیست که
فولوکس بالاترین امار فروش رو در اروپا داره پزو چی
فولوکس بالا ترین امار فروش در چین رو داشته پزو چی
فولوکس در اماریکا (با برند VW) فروخته به حر حال زیاد نه ولی فوروخته پزو اصلا فروش داره در امریکا؟؟؟؟
خوب حتما خریدارااز کیفیش راضی بودن که این همه خریدن ولی پزو فقط توی جهان سوم و کشواری یی مثل ایران فروخته می دونستی برای هر متور 405 که ساخته می شه تو ایران مبلغی به پزو داده می شه
بعد هم چرا نمی شه گلف کروک رو با این مقایسه کرد جفتشون دو در و کروک هستن
(پرچم بالاست)
alireza
۱۲ فروردین ۱۳۹۳دوسته عزیز من طرفدار پژو نیستم ولی تو توی ایران گلف یا فوکوس میبینی؟؟؟ گیر اومد با پلاک ملی خبرم کن من دنبالشم
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۱۳ فروردین ۱۳۹۳علی رضا جان
عمو ی من یه گلف یه زمان گلف 2000 قدیمی گرفته بود 5 ملیون 206 قورت می داد و فرومون پذیریش هم خیلی عالی بود از 206 خیلی بهتر بودالان دیگه از اونا نیست اگه باشه دردو داقونه الان گل هست که اونا رو برزیل ساخنه کیفیتش افت کرده ولی پلاک داره صد در صد ولی نمی ونم صفرش هست یانه
MohammadTSR
۱۱ فروردین ۱۳۹۳بهتر بود بگه 208cc
مک میسل
۱۱ فروردین ۱۳۹۳شما از کجا میدونی یارو جان که پژو برند خوبی در برابر فولوکس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟همین 405 خودمون (البت از نوع ایرانی نه)در سال1998 بهترین خودروی سال اروپارو کسب کرده؟؟؟؟؟؟؟؟اون موقع فولوکس کجا بود؟؟؟؟جواب :اون موقع فولوکس داشت تا تاشی توشه بازی میکرد….میدونستی در سال2000 پژو یکی از بهترین برند(سومین برند فعال دنیا) شده که 405 و 406 داشتن در اون کارنامه میدرخشیدند؟؟؟؟؟؟؟؟اون موقع فولوکس کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب:داشت تاتاشی توشه بازی میکرد………در سال1869 کارخانه پژو تاسیس شد که اولین مدل پژو403 نام داشت تو اینترنت هم عکسشو زده………..در سال2004 پژو با مدل اصتثنایی 406توربو تمام برند های اروپایی رو به زانو در اورد…..(بجز بنز)و اما ناکامی های پژو از سال2008 شروع شد که پژو با جنزال موتور قرارداد بست…..درسال2010 پژو از بازار ایران رو برگردوند و جنسای اشغال چینی جای اونو گرفتند و همین اشتباه که جنزال موتور امریکا مقصر اصلیش بود 10%ضرر به کارخانه پژو زد و همراه با اون پژو قیمتاشو خیلی گرون کرد که این ضرر بر طرف بشه و در برعکس مشتریای اون خودرو هاشو نخریدن پژو زیاد خودرو تولید کرد که منجر به ضرر25%پژو در تمام دنیا شد …درسال 2012پژو40% از کاکنانشو اخراج کرد برای اینکه پولش برسه حقوق کارخونه هاشو بده..درسال2013 قرارداد باجنرال موتور بست که جنرال موتور تمام بدهی ها و قطعات کارخونه ی پژو رو داد که قرار است تا سال2018پژو50% از پول های خودرو هاشو به جنرال موتور بده که الان هم شاهد مدل های خوبی از پژو هستیم
PEUGEOT
۱۲ فروردین ۱۳۹۳کاملا باهات موافقم مک مسیل جان
یارو جان شما اینقدر از روی تعصب حرف میزنی که از کامنتت اینو میشه فهمید
یارو جان من قبول دارم که پزو اشتباهاتی داشته ولی دیگه شما خیلی گندش می کنی
sina
۱۱ فروردین ۱۳۹۳فکر کنم 15 سال دیگه پژو و خودروسازا به فکر وارداتش به ایران بیوفتن. مثه 405 و 206
محمدرضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۳درود بر همه دوستان عزیز
والا شخصا زیاد دیگه با پژو حال نمیکنم
طراحی هاش هیچ چیز نوآورانه و یا ریسکی نداره
به نظر من دائم در حال تغییر دادن همون کارهای قدیمه و طراحی هاش هم بیشتر خوراک همون اروپاست….
ولی خیلی از خودروسازان بزرگ چه شرقی چه غربی و حتی آلمانی ها الان بازار های بزرگی رو توی جاهای مختلف دنیا دارن … ولی پژو کماکان داره درجا میزنه..
البته نظر منه
محمد
۱۱ فروردین ۱۳۹۳زشت ترین کروکی که تا حالا دیدم
hero
۱۱ فروردین ۱۳۹۳خیلی زیبا و جوان پسنده
کلا فرانسوی ها ماشینای کوچیک رو خوب و شیک میسازن
محمد
۱۲ فروردین ۱۳۹۳آقا منم با شما خوبه
علي اقا
۱۲ فروردین ۱۳۹۳ماشینای فرانسوی همیشه گرون ، با استهلاک بالا و هزینه قطعات بالا ، در عین کمبود امکانات پیچیدگی ساختار بالا ( مثل سیستم برق ۲۰۶ یا پیچیدگی قطعات در مگان ). در یک کلام سرشون به تنشون نمیرزه. واقعا اگر کمپانی معظم تویوتا یه ذره طراحیشو به روز تر کنه و در کلاس های مختلف تنوع ماشیناشو بیشتر کنه هیچی از این فرانسویا نمیمونه.
امین
۱۲ فروردین ۱۳۹۳بجای این حرفا برید دعا کنین همون مدل معمولیش بجای 206 بیاد تو خط تولید ایران خودرو..
ببخشید ایزان فرغون…
Un4given
۱۲ فروردین ۱۳۹۳اه بازم پژو !
بابا حال آدمو بهم میزنه وقتی آدم یاد ماشینهای فرانسوی میفته. کلا ماشینهای فرانسوی به بدتعمیر بودن و مستهلک شدن زود معروفن. اینم که چی بگم والا …
Saied
۱۳ فروردین ۱۳۹۳به ماشینه شهریه خوب.
AMIR
۲۵ تیر ۱۳۹۴کروک فقط پژو
یادتون نره مخترع سقف کروک پژو است نه برند دیگری.