پژو

کانسپت 500 اسبی پژو، کراس اوور هیبریدی اسپرت

آخرین فرزند کانسپت و نمایشی پژو، یک کراس اوور هیبریدی نامتعارف است که می‌تواند الگو و تمرینی برای نسل آینده پژو ۳۰۰۸ این کمپانی نیز باشد.

Peugeot Quartz Concept
Peugeot Quartz Concept
کوارتز (Quartz) نام این کانسپت اسپرت است که شمایلی مدرن و آینده‌نگرانه دارد. چراغ‌های LED آن کمی به انواع آئودی شباهت دارند. با این وجود ترکیب مناسبی با کاپوت کشیده و جلوپنجره مشبک سه‌بعدی آن دارند. هواکش‌های بزرگ سپر جلو با حاشیه قرمز رنگ نیز جلوه‌ای جذاب به کوارتز بخشیده‌اند. چرخ‌های بسیار بزرگ ۲۳ اینچی با رینگ‌های مشکی پیچیده و خطوط قرمز رنگ و تایرهایی بسیار عجیب و خاص، قسمت دیگری از وظیفه جلب‌توجه را بر عهده می‌گیرند.
Peugeot Quartz Concept
Peugeot Quartz Concept
سقف کوارتز، شیب زیادی در قسمت عقب دارد و کاملاً فرمی کوپه مانند یافته است. رنگ قسمت انتهایی نیز متفاوت و تیره است و یادآور کانسپت دیگر پژو یعنی اگزالت می‌باشد. چراغ‌های عقب شامل LED های عمودی باریک، درب عقب شیشه‌ای با شیب زیاد، اسپویلر عقب دو قسمتی، اگزوزهای پهن ذوزنقه‌ای شکل و دیفیوزر عقب با خطوط موازی ممکن است این تصور را در ذهن متبادر کند که با یک لامبورگینی شاسی‌بلند مواجه شده‌ایم.
Peugeot Quartz Concept Interior
Peugeot Quartz Concept Interior
در داخل کابین با فضایی مدرن، کنترل‌هایی مینیمال و سبکی هیجان‌انگیز روبرو می‌شویم. فرمان تقریباً به شکل مربع درآمده است. چهار صندلی انفرادی اسپرت با حاشیه‌های دربرگیرنده کامل و مسابقه‌ای و کنترل‌های برقی صندلی در قسمت میانی نشیمن‌گاه، نشان از چیرگی تفکر اسپرت در طراحی این فضا دارند. آلومینیوم برس خورده مشکی‌رنگ، فیبر کربن و حاشیه‌های قرمز رنگ درخشان، جلوه‌ای بی‌نظیر در داخل اتاق این خودرو ایجاد کرده‌اند. قسمت‌هایی از کابین و کنسول وسط با سنگ آتش‌فشانی بازالت ساخته شده است. استفاده از نساجی دیجیتال سه‌بعدی با کمک الیاف پلی‌استر بازیافتی از بطری‌های آب پلاستیکی نیز برای اولین بار روی این خودرو اعمال گردیده است. نشستن پشت فرمان احساسی همانند نشستن در کاکپیت یک هواپیمای جنگنده مدرن را القا می‌کند.
Peugeot Quartz Concept Interior
Peugeot Quartz Concept Interior
پژو کوارتز مفهومی روی پلتفرم جدید این شرکت با نام EMP2 ساخته می‌شود که زیربنای پژو ۳۰۸ جدید نیز می‌باشد. طول و عرض این خودرو به ترتیب، ۴.۵ متر و ۲.۰۶ متر می‌باشند. استفاده از کامپوزیت در ساختار پنل های بدنه باعث شده تا صرفه‌جویی زیادی در وزن خودرو ایجاد گردد. حذف ستون B و درهایی که به سبک قیچی باز می‌شوند، باعث شده تا سرنشینان عقب با وجود باریکی درب عقب، با سادگی بیشتری وارد کابین شوند.
Peugeot Quartz Concept
Peugeot Quartz Concept
پیشرانه هیبریدی کوارتز از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوی ۲۷۰ اسبی ۳۳۰ نیوتن متری و دو موتور الکتریکی ۱۱۴ اسبی شکل می‌گیرد. نیروی موتور بنزینی توسط یک گیربکس ۶ سرعته متعارف به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. هر کدام از دو موتور الکتریکی نیز روی یک محور قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب این خودرو تبدیل به یک خودروی ۴ چرخ محرک خواهد شد. خروجی ترکیبی نهایی پیشرانه، ۴۹۸ اسب بخار می‌باشد. باتری‌های این خودرو به تنهایی نیز بدون مصرف قطره‌ای سوخت تا مسافت ۵۰ کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی خواهند کرد.
Peugeot Quartz Concept
Peugeot Quartz Concept
کاملاً مسلم است که پژو هرگز چنین خودرویی را به تولید انبوه نخواهد رسانید. با این وجود، دیدگاه و خط فکری طراحان این شرکت که در مدل‌های تولیدی آینده شرکت نیز نمایان خواهد شد، در این مدل‌های کانسپت، بیشتر عیان می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Elring-aventador

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (331 ديدگاه)

    داخلش مث لامبورگینی urus شده

  2. احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    هم داخلش هم خارجش مثل لامبورگینی urus شده
    لامبورگینی اینقدر دست دست کرد تا طرحشو این دزدای فرانسوی دزدیدن

    1. sorena

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (745 ديدگاه)

      دیزاین لب پژو-سیتروئن یکی از برترین ها تو طراحی هر مصنوعی تو دنیا هست ،نیازی به تقلب از لامبورگینی افسانه ای نداره در ضمن طراحی داخلی کاملا یاداور نسل جدید طراحی های داخلی محصولات پژوئه… .

      1. NASSY

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (410 ديدگاه)

        موافقم sorena, پژو-سیتروئن توو طراحی بی نظیره و نیازی به کپی کردن

        نداره, اما سوال اینجاس که چرااین شرکت توو فروش و رقابت با شرکت های

        دیگه کم میاره؟!!!!!!

      2. احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی

        ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1171 ديدگاه)

        دیزاین لب پژو رو ندیدم و نمیدونم ولی همه میدونن پژو سالی 2 میلیارد دلار سودآوریش از ایرانه چون جنس بنجل میده جرینگی از ما جهان سومی ها دلار میگیره
        وقتی هم ایرانو تحریم کرد رفت چسبید به جنرال موتور که اونم محل سگ بهش نذاشت
        کلا شرکت منفوریه

        1. PEUGEOT

          ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          احمد متاسفانه اطلاعاتت خیلی کمه
          اولا همه می دونن پژو یکی از بهترین طراحی ها رو در خودرو داره
          دوما هر خودروسازی بازارشو از دست بده ضرر می کنه این یه چیز مشخصی هست لازم نیست توضیح بدی
          سوما برو یه کم مطالعه کن این جنرال موتورز بود که از پژو درخواست شراکت کرد
          چهارما مگه لامبورگینی خیلی شاخه که با قیمت میلیاردیش تو خیابونا آتیش می گیره؟!!!!
          پنجما لامبورگینی هر چقدرم شاخ باشه جلوی بوگاتی فرانسوی باید لنگ بندازه

        2. صادق

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (2123 ديدگاه)

          بلاخره یکی از قدیمیای پدال رو دیدیم!!!

          داش محمد، خوض اومدی،

          کاشکی اومدنت دووم داشته باشه.

        3. PEUGEOT

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
          سوابق: (999 ديدگاه)

          ممنونم صادق جان
          ارادتمند شماییم

  3. SuperVeloce

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    رقیب urus پیداشد.
    البته با کپی از روی urus!

  4. SuperVeloce

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (450 ديدگاه)

    بچه ها این بخشش شبیه آوانتادور نیست؟!
    file:///D:/Users/Mostafa/Desktop/Peugeot-Quartz-Concept-9.jpg

    1. مجتبی(ساروی)

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (551 ديدگاه)

      من از شرکت پژو به خاطر بلایی که سر ایران اورد متنفرم نامردی رو درحق ایران تموم کرد ولی مطمنم جنرال موتور بهش رکب زد که یه بخشی از سهامشو خرید بعدشم فشار اوردکه باید ارتباطت رو با ایران خودرو قطع کنی بعد از این کار که فروش پژو بسیار کم شده و زیان ده شد و 8000تا کارگر رو اخراج کرد (عددش دقیق یادم نیست)و به پیسی خورد اومد رهاش کرد و پژو به روزی افتاد که مجبور شد سهامش رو به دانگ فانگ چین بفروشه .ولی خواهش میکنم منصف باشیم بیایید منصف باشیم من به اندازه سر سوزن قبول ندارم این کانسپت از لامبو کپی شده حتی سر سوزن .به نظر من از هر ماشین کراس اوری که تو زندگیم دیدم زیباتره و موتور کاملا قابل قبول از لحاظ قدرت و شتاب داره و واقعا زیباست.لعنت بر دروغ گو و چاپلوس

      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        مجتبی جان نمیدونم شاید شما راست میگی.به نظر من هم خیلی زیباست اما بدیهی است که حداقل مدل صندلی هاش کپی urus هست.این نوع صندلی مخصوص لامبورگینیه و هم چنین ورودی هواش.
        اگه دوباره به عکسای urus نگاه کنی فکر کنم نظرت عوض بشه مجتبی جان.
        ارادتمندم

    2. DRAGONBORN

      ۲ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      500 اسب رویایی
      !!!!!!!!!!

  5. M Power///

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    کانسپت جالبی هست ولی از هر طرف بهش نگاه می کنم. الگو یا کپی برداری از طرح های لامبورگینی رو می بینم.

    1. M Power///

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      چرا دیسلایک. دلیلم برای حرفم که گفتم پژو الگو یا کپی برداری از طرح های لامبورگینی کرده.

      ۱ به ورودی هوای سپر نگاه کنید بی شباهت به ورودی هوای آونتادور و urus نیست.

      ۲ داشبورد میانی به آونتادور و urus و اوراکان شباهت داره.

      ۳ صندلی ها که در بعضی از مدل های تولیدی و تمام مدل های کانسپت لامبورگینی به خصوص در urus می توانیم مشاهده کنیم.

      ۴ ً…………………….

  6. رامکال

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (594 ديدگاه)

    با سلام به همه کاربران سایت خوب پدال.
    راستش من اولین بارمه که در این سایت نظر میگذارم اما با این سایت و کاربرانش و نظراتشون غریبه نیستم.
    بارها میخواستم این کار رو بکنم ولی خوب به دلایل مختلفی نشد.
    بارها برای دوستانی همچون شاهین جان/میلاد جان/کربنادو جان/زیگما جان و…
    مثبت و منفی دادم که برای خودش داستانهای جالب و زیادی دارد.
    شاید اگر زودتر از اینها شروع بکار میکردم من هم الان 2000تایی میشدم.
    به هرحال من با خیلی از کاربران این سایت و ماجراهاشون و دعواهاشون و… آشنایی کاملی دارم و مثل یک داستان دنبالشون میکردم.
    به هر حال بگذریم از این به بعد سعی میکنم که خودم رو در بحث ها شرکت بدم و نظراتم رو در این جا قرار بدم.
    چند هفته پیش خبر جالبی رو در صفحه آخر روزنامه همشهری خوندم که در اون خبر از تولید خودرویی با سوخت آب نمک میکرد.
    این خبر آنقدر برای من جالب بود که حتی در اینترنت هم جستجو کردم و تونستم بفهمم که خبر واقعی است.از اونجایی که من همیشه به پدال سر میزنم برام جای سوال داشت که چرا خبری از این موضوع نه بر روی سایت قرار گرفته و نه کاربران اشاره ایی به اون کردند.
    حتی فکر کنم که سازنده باطری هاش همونی بود که چند وقت پیش پدال در یکی از گزارش هاش از نمایشگاههای خودرو به خودرویی برقی(فکر کنم یک طرح مفهومی بود) با توان بالا (که گفته شده بود باطری هاش رو یک شرکت آلمانی در لیختن اشتاین میسازد)اشاره کرده بود.

    1. NASSY

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      درود رامکال
      خوش امدی عزیز

      انشالله بتونیم از اطلاعات و دانش شما استفاده کنیم و در کنار هم گفتگو کنیم(در کمال احترام و ادب)

      دوست خوبم, بحث و گفتگو بین کاربرها جیز بدی نیست, تا وقتی که بهم بی احترامی و خدای نکرده فحاشی نکن(تا حالا مورد نداشتیم که کار به فحاشی برسه), باید از این سایت ممنون باشیم که یه محیط کاملا ازاد و سالم برای تبادل نظر و گفتگو سالم به وجود اورده (پــــــــــــدال خان خیلی مخلصیم);P

      در مورد تولید خودرویی با سوخت آب نمک تا حالا نشنیده بودم !!! ,ممنون میشم اگه لینک مطلب رو بذاری.

      با تشکر ناصر

    2. SuperVeloce

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (450 ديدگاه)

      داداش خوش اومدی.

    3. صادق

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2123 ديدگاه)

      خوش اومدی داش رامکال

      امیدوارم که کامنت گذاشتنت دوام داشته باشه و اینکه با شما بحثای دوستانه و فنی خوبی داشته باشیم.

      ارادتمندم

      1. DRAGONBORN

        ۲ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        پژو خوب داره زورآزمایی می کنه

    4. حسین

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      درود. رامکال جان از اومدنت به جمع کامنت گذارا خوشحالم. ایشالا کامنتات آروم آروم به 10000تا هم برسه و ما هم ازشون استفاده کنیم.

  7. مهمان

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    این خبر مربوط به هیبریدهاس و با توجه به اینکه قسمت بزرگی از راه یعنی حذف تعرفه توسط دولت انجام شده اونم بیشتر از 4 ماه پیش پس بیاید پیگیری کنیم که این موضوع عملی هم بشه
    یادمه روز اولی که خبر حذف تعرفه منتشر شد گفتن افراد بسیاری برای ثبت سفارش اقدام کردن یعنی استقبال زیاد بوده ولی هنوز شاید بدلیل تحریمها و احتمال بیشتر فشار مافیای خودروسازی عملی نشده

    در ادامه حرفای قبلی با اینکه دوستان میگن این حرفا راه به جایی نمیبره و البته خودم هم گفتم با یک مافیا روبرو هستیم ولی من تلاشمو میکنم و امیدوارم تعداد بیشتری به شکل عملی و از هر روشی که میتونن خواسته و حرفشونو به مسئولین برسونن و اونارو تحت فشار قرار بدن شاید به جایی برسه

    1. مهمان

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      جایی دیدم یکی گفته بود حالا این خودروهای خارجی آزادانه وارد هم بشن که ما نمیتونیم بخریم!!
      من تلاشم اینه با این تفکرات مقابله کنم

      1- هیچ خودروی تولید انبوهی اگه بدون تعرفه وارد بشه حتا بادلار 3200 تومنی هم یه میلیارد نمیشه

      2- وقتی خودروی خوب و تولید روز (حتا مدلهای هیبرید) به تعداد زیاد و مرتب وارد بازار بشه دیگه قیمت دست دومها مثه خیلی کشورای دیگه به شدت پایین میاد
      کدوم کشور مثه ایران قیمت مدل 6-7 سال پیش بیشتر از دو سوم مدل صفره؟؟!!

  8. 4MATIC

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    دقیقا از لامبورگینی یوروز کپی کرده

    1. Elring-aventador

      ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (331 ديدگاه)

      لامبورگینی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

  9. حامد

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (262 ديدگاه)

    طراحی ایش دیوانه وار قشنگه من عاشق این طراحی مشکی-قرمز با این خطوط شکسته ام. اروس رو هم به خاطر همین سبک طراحی خیلی دوسش دارم

  10. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    واقعا” شبیه urus شده.از همه نظر حتی ریزه کاری های داخل کابینش.
    پژو همچین چیزی رو تولید نکنه بهتره البته تقریبا” بعیده که بتونه چنین ماشینی درست کنه.

  11. Alpha

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    مدل های کانسپت پژو از مدل های تولیدیش بیشتره ! هر سال 10 15 تا کانسپت هیبریدی و الکتریکی میده هیچکدومم تولید نمیکنه !

  12. سعید

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    پژو درباره مدل hx1 هم تعریف و تمجید داشت که هیچی نشد.بقول alpha مدل های کانسپتش از مدل های تولیدیش بیشتره…

  13. سعید

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    هر چی هم باشه به گرد پایه urus که نمیرسه مگه نه؟؟؟

  14. خاوری

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    شبیه لامبو طراحی شده ولی حرفه ای و زیبا

  15. Ahmad

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    قدرت موتور عالیی داره, طراحیشم که خوبه.

  16. datsun

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (3942 ديدگاه)

    کانسپ های مثل این هیچ وقت تولید نمیشن
    البته این پژو بی شباهت به این کانسپ نیست
    t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5dWXgUU-GN1ILCvFuFlXMRJyHfLYUUtITd2PGVKnkLPTSYeNgAw

  17. صادق

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    سبک طراحیش انصافا بی شباهت به طراحی های لامبو نیست

    ولی در مورد خود ماشین باید بگم که قدرت خیلی خوبی داره

    گشتاور تولیدیش هم قطعا از 330 نیوتون متر بیشتره، چون گشتاور موتورای الکتریکیش رو توی متن نوشته نشده

    “می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود . عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود …بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود و معنای خداحافـظ، تا فردا بود…!”

  18. توفیقی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پژو یواش یواش میخواد به بزرگان بپیونده

  19. توفیقی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    پژو راه درستی رو داره طی میکنه.

    1. PEUGEOT

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      اصلا قبول ندارم از رو urus کپی شده
      به نظرم شبیهش هست فقط همین
      حتی خیلی خوشگل تر از urus طراحی شده
      خوشگل ترین کانسپت و کراس اوری که تا الان دیدم

      1. Alpha

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        تو اینو نگی کی بگه

      2. Ahmad..F12

        ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        آفرین بر پژو
        هم این پژو هم اون پژو :)

        محمد جان ارادت..

        وایبر دیده نمیشی؟

  20. توفیقی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ولی پژو بهتره همون ماشین شهریشو بسازه.نیازی نیست پا تو کفش آلمانی ها بکنه

    1. PEUGEOT

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      ببخشید توفیقی جان پژو باید از شما اجازه می گرفت
      بعدشم این کانسپت چه ربطی به آلمانی ها داره؟

      1. توفیقی

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1122 ديدگاه)

        چون 500 اسب بخاره و با این قدرت ماشین ساختن پا تو کفش آلمانی کردنه.
        بهتره همون 100 اسب بخارشو بسازه.

    2. مجتبی(ساروی)

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (551 ديدگاه)

      منظورت ژاپنی ها بود دیگه؟؟

  21. نوید

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    پژو کجا و لامبو کجا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  22. e36

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    چقد از پژو بدم میاد…

  23. ali

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    طراحیش زیباست. ولی زیادی تخیلی هست.. حالا حالا ها نمیتونه چنین ماشینی رو ببره رو خط تولید… بعدش کلا پژو در حده رقیبای المانی و ژاپنی که بماند در حد کره ای ها هم طرفدار نداره تو دنیا

  24. Killer

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز….بعضی از دوستان میگن پ‍‍ژو چیه؟؟؟خب حق میدم بهشون برای اینکه ما پژوهایی که تو ایران میدن بهمون رو به اسم پژو میشناسیم…اینا جزو قدیمی ترین مدلهای پژو هستن که شاید الان حتی تو کشور فرانسه دیگه تولید هم نمیشن…. اما نباید به نظر کسی توهین کرد…من خودم شخصا عاشق مدلهای مختلف پژو هستم…لامبورگینی رو هم به نوبه ی خودش دوست دارم…اما اینکه میگین پژو کپی برداری کرده راستش قبول ندارم…اینم طراحیه خودشه….چون تو ایران مازیاد کپی برداری میکنیم فکر میکنیم همه همینجورن…نه دوستان یه مقدار با دید بازتری به اینجور مسایل نگاه کنید…با تشکر از ادمین سایت پدال و همه ی دوستانی که اینجا هستن….

  25. وحید

    ۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام به دوستان طراحی این ماشین به bmw x6شباهت داره.اتفاقا بد نمیاد که این طرح به شرکت bmw گفته شه تا پس از دیده شدن این طرح تکراری پس از 6، 7 سال عوض شه.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا