نخستین جزییات از کوچکترین عضو خانواده پژو منتشر شد؛ خودرویی که پلتفرم مشترکی با تویوتا آیگو دارد پس می توان پیش بینی کرد که این خودرو همان برادر دوقلوی سیتروئن C1 است . . .
۱۰۸ را باید یکی از سبکترین خودروها درمیان همکلاسانش دانست چراکه وزن خالص آن تنها به ۸۴۰ کیلوگرم محدود شده است. یکی از تصمیمات جالبی که پژو برای آینده ۱۰۸ درنظر گرفته اینست که علاوه بر فروش نسخه های هاچبک ۲در و ۵در، مدل های کابریولت آنرا هم با نام 108TOP و با سقف سافت تاپ عرضه می کند. البته باید این نکته را یادآوری کرد که پژو مجبور به ارائه ۱۰۸ کابریو بود چون قبل از او سیتروئن در مدل DS3 Cabrio و همچنین رنو در نسل سوم توئینگو چنین کاری را انجام داده اند.
۱۰۸ که قرارست به جانشینی مدل های ۱۰۷ (که تولیدشان از سال ۲۰۰۵ انجام شده) بیاید، با طول ۳.۴۷ متر و عرض ۱.۶۲ متر در واقع نسخه کنسرو شده پژو ۳۰۸ است. اما سایر امکاناتی که پژو برای این خودروی دیفرانسیل جلو تدارک دیده عبارتند از:
- انجین ۳ سیلندر ۱ لیتری e-VTi با قدرت ۶۸ اسب بخار.
- انجین ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری PureTech VTi با قدرت ۸۲ اسب بخار.
- گیربکس ۵ سرعته دستی استاندارد (اتومات سفارشی).
- رینگ های ۱۴ اینچی با تایرهای ۱۶۵/۶۵ ؛ رینگ های ۱۵ اینچی با تایرهای ۱۶۵/۶۰.
- دیسک ترمز ۲۴۷ میلیمتری جلو و ۲۰۰ میلیمتری عقب.
- استاپ/استارت پیشرانه، کنترل پایداری، توزیع نیروی ترمز (EBD)، ترمزهای کمکی (BA).
- تهویه اتومات؛ نمایشگر ۷ اینچی لمسی.
- تنظیم ارتفاع صندلی راننده؛ ایربگ های ۶ تایی.
درحالیکه اولین رونمایی رسمی پژو ۱۰۸ یکماه دیگر در اتوشوی ژنو ۲۰۱۴ خواهد بود اما فروش نخستین مدل های تولیدی آن از اوایل تیرماه ۹۳ و ابتدا از بازار انگلستان آغاز می شود.
[jwplayer mediaid=”۶۴۹۷۰″]
khomeini
۲۶ بهمن ۱۳۹۲تا کی باید سوار اشغالای چینی و کره ای بشیم…
محسن . ک
۲۶ بهمن ۱۳۹۲آشغالای فرانسوی که قبل از آشغالای چینی بودن و هنوز هم هستن!!
peugeot
۲۶ بهمن ۱۳۹۲واقعا برای شما متاسفم که هنوز نمی دونی این پژوهایی که در ایران هست تولید و ساخت ایرانخودروه نه پژو
کیفیت خودروهای پژو عالیه
دوست عزیز همین جوری نیا کامنت بذار . حداقل یه کم مطالعه کن بعد
محسن . ک
۲۶ بهمن ۱۳۹۲شرکتی که هیچ نظارتی بر کیفیت برندش (تو هر جای دنیا ) نداره بهتره درش رو گل بگیرن.
بنز چند سال پیش یه قرار داد نصفه نیمه با ایران خودرو بست دید میخواد گند بزنه بی خیالش شد. در حالی که حتی مدیر منطقه ای بنز هم صراحتا گفت بازار خودرو ایران بهترین بازار در سراسر دنیاست.
در ضمن شرکتی که راحت پشت پا به مشتریاش میزنه (به هر بهانه ای، مثل تحریم) یه … بیشتر نیست.
حسن
۲۶ بهمن ۱۳۹۲یه پژو 208 مدل 2013 رو از نزدیک حدود 45 دقیقه با دوستان بررسی کردیم. قبول کنید کیفیت سابق رو ندارن. زوار درها و شیشه ها خنده دار بود. از بین ماشین هایی که از نزدیک بررسی کردم لندوور ایووک و مرسدس A کلاس 2014 واقعا از لحاظ کیفیت عالی بودن.
sorena330
۲۶ بهمن ۱۳۹۲جواب به حسن:
دوست عزیز آخه 208 چه ربطی به برند لوکس لندروور یا برند لوکس مرسدس داره؟
پژو-سیتروئن تولید کننده خودرو های اقتصادی ان(اکثر مدل ها)پس باید کیفیت اونهارو با تویوتا ورنو و نیسان و سوزوکی مقایسه کرد من در منطقه آزاد هم آیگو هم سوئیفت وهم سلریو رو از نزدیک دیدم کیفیت آشغال دشبرد،نشانگر های مضحک و آینه دستی ویژگی مشترکشون بود که بااین اوصاف مسلما 208 از همشون سرتره…
بهرام
۲۹ بهمن ۱۳۹۲دوست عزیز شاید منظورش اینه هر چی که تو ایران حتی منتاژ (نه تولید) انجام بشه بهش میگند اشغال که مردم برای خریدنش سر همدیگر رو میشکنند در صورتی که کسی به خاطر یه سال نخریدن ماشین نمرده
بله منم قبول دارم پیکان زمان شاه از پیکان خودمون خیلی بهتره
peugeot
۲۶ بهمن ۱۳۹۲آخه پسر خوب روی چی نظارت کنه پژوهایی که در ایران هست همشون رو ایران خودرو امتیازشون رو خریده. اینو من بارها گفتم بازم میگم : امتیاز خریدن با مونتاژ فرق می کنه . ماشینی که امتیازش خریده بشه کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اون نداره(مثل پیکان که برا انگلیسه و پراید که اول برا فورد بوده بعد دادش به کیا و اون هم دادش به سایپا) ولی مونتاژ یعنی اینکه کارخونه ایرانی تحت نظارت کمپانی مادر اون خودرو رو تولید می کنه و هیچ گونه تغییری در آپشن و کیفیت اون نمی تونه ایجاد کنه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
پژو جان پیکان برای فورد نبود . برای کرایسلر بود .
هنوزم بعضی از جلوپنجره های قدیمی پیکان ، اون ارم ستاره
که در پنج ضلعی قرار داره هست .
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد جان اشتباه متوجه شدی من گفتم پراید برای فورد نه پیکان
محسن . ک
۲۷ بهمن ۱۳۹۲پژو جان درسته از پشت کوه اومدیم ولی با هلیکوپتر اومدیم!!
شرکت پژو حتی اجازه نداد آرم ایران خودرو روی آر دی بمونه. (یادت باشه آردی اولیا آرم ایران خودرو روی فرمونش بود) حتی اجازه ی استفاده مجزا از اطاقش رو هم نداد.
پیکان هم که میگی به خاطر اینه که شرکت کرایسلر زیر مجموعه تالبوت و برند arrow را کلا به ایران فروخت که تو ایران با اسم پیکان شناخته شد.
PEUGEOT
۲۶ بهمن ۱۳۹۲پسر خوب چه نظارتی بکنه
پژوهایی که در ایران هست همشون امتیازشون توسط ایران خودرو خریداری شده من اینو بارها گفتم بازم میگم: امتیاز خریدن با مونتاژ کردن فرق داره. امتیاز خریدن: ماشینی که امتیازش خریداری شده کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اونها نداره و خودروسازی که امتیاز اون ماشین رو خریده میتونه اون ماشین رو با هر کیفیت و آپشنی تولید کنه(مثل پیکان که امتیازش رو از انگلیس خرید یا پراید که اول برا فورد بود بعدش دادش به کیا و اون هم دادش به سایپا و پژو های ایران به جز 407)
مونتاژ کردن: ماشینی که مونتاژ میشه باید تحت نظارت کمپانی مادر باشه و خودروسازی که داره اون ماشین رو مونتاژ می کنه نمی تونه هیچ تغییری در کیفیت و آپشن اون ماشین بده.(مثل نیسان نیانا و نیسان قشقایی)
علي اقا
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ماشین های فرانسوی در مقابل ماشین های المانی و ژاپنی و ایتالیایی و امریکایی حرفی واسه گفتن ندارن ولی انصافا از این چینی های بنجل خیلی بهترن!
PEUGEOT
۲۶ بهمن ۱۳۹۲دوست عزیز چه نظارتی بکنه وقتی این پژوهایی که در ایران هست امتیازشون توسط ایران خودرو خریداری شده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ بهمن ۱۳۹۲درود .
پژووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟
چطور میتونه پول برندشو بگیره ؟؟؟؟؟
ایرانخودرو بابت تولید هر محصول با برند پژو ، یک پولی
به پژو میده . چون داره از برندش استفاده میکنه .
sorena330
۲۶ بهمن ۱۳۹۲میلاد عزیز اینطور نیست…
پس از خروج پژو و کارشناسانش ایران خودرو کاملا خودسرانه بدون نظارت ودر نتیجه بدون پرداخت سهم پژو اقدام به تولید آشغال میکنه…
amin
۳۰ بهمن ۱۳۹۲آلمان و آمریکا و ایتالیا بحثشون جداست ولی کاملا در مقابل ژاپنی ها و رده خودروهای اقتصادی حرف برای گفتن دارن چه از لحاظ طراحی داخلی و خارجی ، چه از لحاظ طراحی موتور و امکانات
رضا.ک
۱۸ فروردین ۱۳۹۴اون زمانی که وارد ایران شدن جزء بهترین ها بودن ، ولی هرچه باشند از ماشینهای چینی بهترن
sahand
۲۶ بهمن ۱۳۹۲اینطور که بوش میاد، حالا حالاها،باید سوار شیم…
PEUGEOT
۲۶ بهمن ۱۳۹۲میلاد جان یه سوال می خواستم ازت بپرسم
اگه داره پول برندشو میگیره پس باید الان که پژو دو ساله ایران خودرو رو تحریم کرده نباید یه پژو در ایران تولید بشه چون الان هیچ رابطه ای بین ایران خودرو و پژو نیست. اگه حرف شما درسته الان که این دو تا شرکت قطع رابطه کردن ایران خودرو پول برند ماشینای پژو رو به کی میده؟
PEUGEOT
۲۶ بهمن ۱۳۹۲حسن آقا میشه بگی شما کجا 208 رو بررسی کردی در حالی که یه دونه 208 هم در کشور نیست!!!!
از اینا گذشته شما 208 رو با لندکروز و بنز کلاس A مقایسه می کنی؟ ماشینا رو همیشه با هم رده خودش مقایسه کن!!!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
پژو حاضرم باهات شرط بندی کنم .
ایرانخودرو اگر امتیاز پیکان و خرید ، ارم خودشو رو
پیکان زد . سایپا اگه امتیاز پراید و خرید ، ارم خودشو
رو پراید زد . پس چرا ایرانخودرو ارم خودشو روی 405
نزده ؟؟؟؟
همینطور 206 .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲پژو باید با تویوتا . نیسان . فولکس واگن . سئات .
اشکودا . فیات . شورولت . رنو . هوندا . مقایسه بشه .
که طبیعتا از همشون عقب تره . همینکه پژو و سیتروئن و
رنو نمیتونند به امریکا راه پیدا کنند ، خیلی چیزهارو
میشه فهمید . من رنو رو بیشتر قبول دارم ، اونم به
خاطر همکاری با نیسان .
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲میلاد جان منم حاضرم باهات شرط ببندم
میلاد جان اشتباه نکن همین الان هم ارم روی فرمون پیکان یه خطی که بغلش حلقه حلقس و عقب ماشین هم ارم ایران خودرو (اسبی که در حال دویدنه) خورده روش
پراید هم دو سه ساله که ارم سایپا داره می خوره روش
اگه به عقب 405 دقت کنی اون هم ارم ایران خودرو روش هست(اسبی که در حال دویدنه)
یا مثلا اسم پرشیا رو به پارس تغییر داد
میلاد جان از اینا گذشته ایران خودرو مگه دیوانه شده ارم اینا رو عوض کنه. وقتی می تونه با اسم برند پژو فروش بیشتری کنه و بی کیفیتی محصولاتش رو تقصیر پژو بندازه(آتیش گرفتن 405 ها ) چرا باید ارمشو عوض کنه؟
تازه خودت می دونی اینا رو فقط ما سوار نمیشیم و به کشور های همسایه هم با برند پژو صادر می کنه پس این اصلا عقلانی نیست که بخواد ارمشو تغییر بده
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲به هیچ عنوان حرفتو قبول ندارم پژو کیفیت محصولاتش با تویوتا برابری می کنه و فقط قطعات تویوتا ارزون تر هستن
فقط قبول دارم که از فولکس عقب تره
آخه میلاد چرا اینقدر منو حرص میدی. آخه این چه دلیلی که میاری ( چون نتونست به بازار آمریکا راه پیدا کنه پس کمپانی ضعیفیه) یعنی از کره ها(کیا و هیوندای) و چینی ها(گریت وال) هم ضعیفتره که تونستن به بازار آمریکا راه پیدا کنن؟
چون پژو ماشین لوکس نمی سازه و اکثر موتوراش با حجم کوچک و 1.6 لیتریه توی آمریکا طرفدار نداره همین.
رضا
۲۷ بهمن ۱۳۹۲سلام peugeot جان 0بنده خودم عشق پژو هستم مخصوصا rcz و 407 منطقه آزاد ارس زندگی میکنم و پژو 208 هم هست اینجا .در پاسخ به حسن بگم که درسته ایعاد 208 بخصوص قسمت عقب خودرو یکم نامتعارفه ولی این دلیلی بر بی کیفیتی پژو نمیشه 0 علاوه بر این قیمتش در حدود 24 هزار دلاره که حکایت از کیفیت ماشین داره 0 در مورد داخل خودرو بگم که خیلی زیبا چشم نواز طراحی شده و همه چیز جای خودشه .در ضمن به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات کم کیفیت کره ای وچینی نیست همچنین نمیشه با فولکس نیسان یا شورلت مقایسه کرد 0
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲رضا جان خوشحال میشم دوباره در پدال ببینمت حتما در این سایت بیا و نظر بذار
رضا جان راستی اونجا به جز 208 پژو دیگر ای هم هست؟
فرامرز
۲۶ بهمن ۱۳۹۲اینایی که بهش میگی آشغال داره برای ما آرزو میشه. بطوریکه بدترین ماشین کره ای ۶۰ میلیونه و ۹۵ درصد ما از خریدش عاجز. سرعت پیشرفت خودروهای کره ای و چینی رو ببین پیشرفت سمند ۱۳ ساله خودمون رو هم ببین. سمند قبل از تاسیس شرکت جیلی به بازار عرضه شد حالا ۵ سال بعد ببین جیلی چه ماشینی میده بیرون ایران خودرو چی میده.
اميرحسيندوستان سلام . من توي يک شرکتي در جاده قديم کرج کار ميکنم که خصوصيه . کار ما ساخت قطعات لاستيکي خودروست . از جمله با کارخانه هايي کار مي
۱۱ مهر ۱۳۹۳دوستان سلام . من توی یک شرکتی در جاده قدیم کرج کار میکنم که خصوصیه . کار ما ساخت قطعات لاستیکی خودروست . از جمله با کارخانه هایی کار میکنیم که قطعات خودرویی میسازند . خود بنده به شخصه قطعات لاستیکی رو برای دوستان قطعه ساز فرستادم که از نظر کیفی رد کردند و برگردوندند . یعنی خیلی هم سهل انگاری نمیکنند بلکه خیلی هم سخت میگیرند . ولی پیش اومده که در موارد بسیار نادری هم با اغماض از ما جنس قبول کردند . علیرغم اینکه مورد قبولشون نبوده . که البته یک در سال اون هم برای حدود چهار هزار قطعه ، کل سیستم کیفی رو نمیتونه زیر سوال ببره . من تیبا دارم و قبل از خرید ، خیلی از قطعاتش از زیر دست خودم رد شده بود . حتی میدونم بعضی قالبها رو به یکی از بزرگترین شرکتهای قالبسازی چین سفارش میدادند که شهرت جهانی داره . مدیران کنترل کیفی خودروساز ما ، مخصوصا سایپا خیلی سخت گیرند . شاید اینجور بشه گفت که تک تک قطعات خوبند ولی وقتی قراره توی یک مجموعه منظم بنام خودرو قرار بگیرند ، در کنار سایر قطعات درست عمل نمیکنند . و هزاران داستان دیگر….
رضا
۲۹ بهمن ۱۳۹۲دوست عزیز شما ساکن ایران هستی خودتو با امریکایی ها و المانی ها مقایسه نکن! همین چینی ها هم از سر ما زیادن! مگه ما ایرانی ها چه گلی به صنعت خودرو سازی دنیا زدیم که اونا بزنن
arash1354
۲۶ بهمن ۱۳۹۲بد نیست . کاشکی طراحی داخلیش رو هم میدیدیم
رضا
۲۶ بهمن ۱۳۹۲این ماشین برای استفاده شهری و مسیرهای جاده ای کوتاه با موتور 1.2 لیتری بهترینه 0چون این موتور 1.2 لیتری برای وزن 840 کیلویی این پژو قدرت خوبی رو فراهم میکنه و با گیربکس دستی پیشرفته ای که داره شتاب خوبی رو به ارمغان میاره قطعا .درضمن خودروی چالاکی باید باشه 0اگه قیمتش بالای 12 هزار دلار نباشه بهترین گزینه برای کسی هست که دنبال یک ماشین کوچک و چالاک هست 0قطعا رقیب غالب هیوندای آی20 خواهد شد 0
alireza
۲۶ بهمن ۱۳۹۲طاحی ظاهری محصولات پژو بهتر شده ولی مساله اینه که اولا تو ایران نمیاد. اگرم بیاد هر کسی نمیتونه بخره(چون قیمتش نجومی میشه). در ضمن من دیگه به پژو اعتماد ندارم از کجا معلوم دوباره بلای قبلو سرمون نیاره!!!!!!!
احمد
۲۶ بهمن ۱۳۹۲چرا کره رو با چین مقایسه میکنی
کره خیلی جلوتره
peugeot
۲۶ بهمن ۱۳۹۲طراحی جلوش قشنگه
طراحی پشتش متوسطه
از داخلشم که عکس نزاشتی
قدرت موتورشم نسبت به وزنش و به عنوان کوچکترین خانواده پژو خوبه
Yashar
۲۶ بهمن ۱۳۹۲قشنگه
احتمالا صاحباش هنگام رانندگی یا پشت چراغ قرمز این شعر رو زیر لب زمزمه میکنن :
” کوچولویم کوچولو صورتم مثل هولو …”
زیگما
۲۶ بهمن ۱۳۹۲پدال عکس توش کو؟ :(
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۶ بهمن ۱۳۹۲حتما خوش قیمت هست و خیلی هم کم مصرف. جالبه موتور 1 لیتری قدرتش از پراید بیشتره و مصرفش کمتر! اونوقت هنوز هم بعضیا معتقدند پراید کم مصرفه !!!
Kayhan
۲۶ بهمن ۱۳۹۲از ماشینای فرانسوی خوشم میاد. طراحی های زیبا و شکیلی دارن و اصالتشون هم از کره ای ها و بعضا ژاپنی ها بیشتره. زیر کاپوت و داخل اتاقشون هم پر از تکنولوژیه. مثل موتور همین. تا ۵ سال هم فقط هزینه لنت و روغن دارن. البته بعدش سریعا میوفتن تو خرج. کلا به عنوان یه ماشین شهری (نه مثلا ماشین آفرود یا کورس) واقعا گزینه های مناسبین.
علي اقا
۲۶ بهمن ۱۳۹۲چطوری اینو با ماشینای ژاپنی مقایسه میکینی؟!!!!
اصالت پژو هه!!!
PEUGEOT
۲۶ بهمن ۱۳۹۲اولا: علی آقا که داری اصالت پژو مسخره می کنی باید جهت اطلاعت بگم:
تاسیس شرکت خودرو سازی پژو: 1882
” ” ” ” میتسوبیشی: 1917
” ” ” “مزدا : 1931
” ” ” ” نیسان: 1934
” ” ” “تویوتا: 1935
” ” ” ” سوزوکی: 1937
اینجوری که معلومه شما باید اصالت این کمپانی ها رو مسخره کنی نه پژو رو
دوما: کیفیت قطعات فرانسوی از کره ایها خیلی بهتره و با ژاپنی ها برابری می کنه تنها فرقی که با هم دارن اینه که قطعات ژاپنی نسبت به کیفیتشون ارزون تر از فرانسوی ها هستن.
شما میتونی از لوازم یدکی ها و قطعه فروش ها اینو بپرسی
مهرداد دریفت
۲۷ بهمن ۱۳۹۲داداش خب اینو دیگه تمام عالم میدونن که از نظر کیفیت ژاپن بالاتره حتی من از المان بالاتر میدونم جنس ژاپنی رو از نظر کیفیت اما المان مهندسی و دانش خودرو سازیش از ژاپن بالاتره شما اصلا فرانسه رو توی این دسته بندی ها حساب نکن .. میتونی نهایتا نسبت به کره ای ها بگی که با کیفیت تره .. لطفا طرفداری احساسی رو کنار بزارید و علمی نقد کنید
sorena330
۲۷ بهمن ۱۳۹۲کیفیت ژاپن به خصوص تویوتا رو تو تعداد فراخوان،تست ایمنی(کرولا)دیدیم شما یه نگا به آیگو بنداز،208 با این یه پلتفرم داره ولی واقعا برتره…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درود .
سورنا فراخوانهای تویوتا را پای سوزوکی و نیسان و هوندا
و سوبارو نذار .
حاضرم باهات شرط ببندم که برق تویوتا کرولا از 206 و 207
پیچیدگیش کمتره .
فرانسوی ها در پیچیدگی فنی . استهلاک بالا . برق
پیچیده معروفن . اینو از هرکی بپرسی میدونه .
اون زمان مرد که پژو ماشینی مثل 504 ((( اخوندی )))
بده بیرون . این مطلب و از هر نشری ای دوست داری
بپرس .
همین مگان ، باید کلی از داشبورد باز بشه تا یک
فیلتر اتاق عوض کنی . برو لولزم یدکیشو قیمت کن .
البته سواریش و ترمزاش حرف نداره. مخصوصا قبل تصادف .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۶ بهمن ۱۳۹۲درود .
با این که کیهان دوستت دارم ، ولی ژاپنی هارو به فرانسوی ها ترجیح میدم .
محمد
۲۶ بهمن ۱۳۹۲پژو داره پیشرفت می کنه ولی دلم براشون می سوزه که محصولاتشون فروش نمیره…
مهرداد دریفت
۲۶ بهمن ۱۳۹۲طرح اینه اش و طرح روی کاپوتش مثه طرح کت پیرمردهای 20 سال پیشه فرانسویه از اونا که توی برنامه وروجک و اقای نجار بود .. اصلا زیبایی نداره و نمیدونم به چه علت این طرحو زدن رو اینه
PEUGEOT
۲۷ بهمن ۱۳۹۲داداش گلم اصلا من نمیگم شما لطفا کیفیت قطعات فرانسوی و ژاپنی رو برو حتما سوال کن
saied
۲۶ بهمن ۱۳۹۲ژاپنی هارو با فرانسویها مقایسه کردن توهین به ژاپنی هاست :(
فرهاد
۲۷ بهمن ۱۳۹۲هر چی باشه جنازش می ارزه به پیکانتو
ارمان
۲۷ بهمن ۱۳۹۲با سلام ، من نمی فهمم این بحث های تعصبی روی برندها برای چیه ، حالا اگه چینو بذاریم کنار برند های اروپایی و آمریکایی و ژاپنی و کره ای همشون خوبن ، حالا یکی خیلی عالیه مثل بنز ، یکی قابل قبوله مثل هیوندای ، یکی هم مثل داچیا فقط ماشینای ارزون میزنه ، اونی که بهتره خب داره پولشو می گیره ، هرچقد پول بدی همون قد آش میخوری
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۲۷ بهمن ۱۳۹۲درد و بلاش بخوره تو سر مورچه ی کره ای i10
سارا
۲۷ بهمن ۱۳۹۲به درد همون جاده ها و کوچه های باریک اروپا میخوره
اشكان
۲۸ بهمن ۱۳۹۲خودرو های فرانسوی در مقابل خودرو های آلمانی و ژاپنی و آمریکایی حرفی واسه گفتن ندارن.
پژو rcz
۲۸ بهمن ۱۳۹۲پژو هنوزم کارش درسته من کیفیته خودروها پژوی فرانسرو ذوست دارم
با ایران خودرو هم هیچ کاری ندارم ولی پژو واقعا با بسیاری از کمپانیهای معتبر در حاله رقابته دوباره
ایران
۲ اسفند ۱۳۹۲بابا ول کنین اینا رو اینایی که پژو دارن فک میکنن بهترین ماشین دنیا هست بحث با اینها بی فایده هست تو اروپا به اشغالهای خودرو سازی میگن فرانسوی حالا این اقایون خودشون بکشن بگن پژو خوبه بزار فک کنن خوبه بحث نکنین و جواب ندین
سید
۲۳ اسفند ۱۳۹۳سلام.
پژو 405 در سال 1988 خودرو سال اروپا شده .این ماشین برنده جایزه فرمون طلایی شده .
ایرودینامیک 0/29g داره .و تعلیق عقب این ماشین نسبت به زمان خودش شاهکاره.
یک نگاهی به موتور xu9 /16v بندازید .یا نوعی از موتور xu8 که با حجم 1800cc بالای 400 اسب قدرت داره.صندلی پژوهای ایران و با نمونه های فرانسوی مقایسه کنید . خیلی ببخشید ولی پژو ایرانخودرو خر تو پوست شیر.
کارخانه کیا پراید مونتاژ می کرد الان شده این.
ایران خودرو از سال 69 یا اوایل 70 این ماشین و مونتاژ می کرد شد این .
خواهشا انصاف داشته باشید.
AMIR
۲۰ تیر ۱۳۹۴کیفیت می خوای؟ پژو
این پژو های ایران کیفیت نداره ولی پژو فرانسه فوق العاده است.
عشق پژو
۸ مرداد ۱۳۹۵من یه پژو 208 رو تو نمایشگاه ایرانخودرو تو نمایشگاه گلستان شیراز دیدم خیلی جذاب و اسپورت بود چهره غیر قابل توصیف داشت وامکانات بالا و طراحی داخلی زیبا
عشق پژو
۸ مرداد ۱۳۹۵پژو من با تو موافقم