کادیلاکهنسی

هنسی و کادیلاک 1,226 اسبی [ویدئو]

۱۲۲۶ اسب بخار قدرت که در دور 6400rpm حاصل می شود به همراه گشتاور نجومی ۱۵۰۱ نیوتن متری این خودرو در دور 4000rpm ، بار دیگر نام پرآوازه هنسی پرفورمنس را به صدر لیست تیونرهای فوق سنگین جهان آورده است . . .

Hennessey VR1200 Twin Turbo Coupe

جان هنسی همچنین این کادیلاک را چیزی فراتر از بوگاتی Galibier دانسته و می خواهد با حضور در پیست سرعت اختصاصی فولکس واگن در Ehra-Leissen این موضوع را به همه ثابت کند. این سوپراسپرت کوپه می تواند در عرض ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در نهایت نیز به حداکثر سرعت ۳۹۰ کیلومتر برساعت دست یابد. همچنین یک چهارم مایل را نیز در ۱۰.۲ ثانیه و با سرعت ۲۲۷ کیلومتر برساعت طی کرده است.

اگرچه قرارست از این کوپه آمریکایی تنها ۱۲ دستگاه ساخته شود اما مشتریان می توانند این پکیج هنسی را که با نام VR1200 شناخته می شود، برای مدل های CTS-V سدان نیز سفارش دهند. اطلاعات بیشتر این خودرو را می توانید از وب سایت هنسی مشاهده کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (155 ديدگاه)

    من اینو به بوگاتیی وفراری و لامبورگینی و… ترجیح می دهم.

    1. galardo

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (182 ديدگاه)

      شما؟؟؟

      1. lambo

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        آقای گالاردو اولا اسمتو که همیشه غلط مینویسی درسستش 2 تا l داره اینجوری:Gallardo
        دوما شما از آلمانی سر در میاری؟که میای میگی ولکس واگن؟توی آلمانی V صدای ف میده:volks wagon=peoples car
        یعنی ماشین افراد عادی
        ثانیا چرا تعصبی هستی؟همه این کمپانی هایی که علی آقا گفته همه + اسکانیا زیر مجموعه های فولکس واگن هست مدرک هم شماره 354 صفحه104 .دیگه چی آقای دکتر؟؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 3
    2. Yas

      ۹ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      به لامبورگینی اونتادر منصوری هم ترجیح میدی؟؟؟؟؟؟؟

  2. علی قضایی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (141 ديدگاه)

    منم به بوگاتی ترجیح میدم .

    1. galardo

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (182 ديدگاه)

      یعنی الان این قدرتمندترین خودروی روى زمینه. ؟؟؟ ایول داش هنسى! !!

  3. a-x1

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    Made in USA

    1. ناصر 1

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      حرف ندارن کالاهای امریکایی.من چند سال پیش یخچال امریکایی گرفتم تا الان اخ نگفته و خیلی ازش راضیم ولی داداشم یکی از همین تولیدات ملی رو گرفت و بنده خدا خسته شد بس که رفت نمایندگیش برای تعمیر

  4. بهنام

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    من زیاد از بوگاتی خوشم نمیاد و طرفدار لامبورگینی هستم ولی یا دتون باشه که دارید در مورد رکورد دار سرعت جهان حرف میزنید در مدل گرن اسپورت 430 حدکثر سرعتشه این ماشین یه ماشین تیونینگی هست ولی بوگاتی خودش بدون تیونینگ این ثدرت سرعت داره تازه شتابش هم بیشتر ابهت بیشتری داره هندلنگ بالاتری هم داره فقط یکم قیمتش بالا هست

    1. lambo

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (176 ديدگاه)

      دوست عزیز گرند اسپورت نه سوپر اسپورت
      خودشون دونستن رقیب چی میشه نسخه 4 در بوگاتی

    2. سینا

      ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (126 ديدگاه)

      چه آهنگ شاخی داشت یاد قیامت افتادم هنسی چی کار کرد

  5. علی

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    این ماشین رو اصلا نمیشه با مهندسی بوگاتی مقایسه کرد
    شما اگه فیلم تست بوگاتی توی برنامه تاپ گیر رو میدیدید پی به مهندسی بوگاتی میبردبد
    بوگاتی وقتی با سرعت 430 کیلومتر حرکت میکرد اصلا هیچ تکون اضافه یا صدای بادی به داخل نفوذ نمیکرد و انگار ماشین با سرعت 100 در حال حرکت بود
    بوگاتی از ابتدا هدف طراحیش سریع رفتن بود برای همین کامله اما این ماشین فقط روی موتور و سیستمهای فنیش کار شده و این بدنه و آیرودینامیک برای این سرعت پایه ریزی نشده

  6. رامتین

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    علی جان به نظر یکم ار دنیا عقبی! من که این کادیلاک رو بر خلاف بعضی دوستان اصلا جالب ندیدم. خود هنسی در برابر بوگاتی سره اما این کادیلاک خیلی مسخرست که بخواد جزو 10 تا برترین قرار بگیره. ضمنا چقد شماها بوگاتی میگین! ایرانیها چرا اینطورین! هر ساله 1 اتومبیل سریعترین اتومبیل جهان شناخته میشه. سال 2011 اتومبیل SSC و 2012 بوگاتی شد. فقط سال 2012! اینقد تعریف نداره که!
    سال بعد 5 اتومبیل سریعتر از 430 کیلومتر میاد! هنوز هیچی نشده SSC با 448 کیلومتر به استقبال سال 2013 اومده و لامبو SF با 478 کیلومتر سرآمده. پس درک کنید سوپر اسپورت یعنی فقط لامبورگینی.

    1. علی

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (64 ديدگاه)

      رامتین جان تعصبی صحبت نکنید
      هم لامبورگینی هم بوگاتی زیر مجموعه فولکس واگن هستن
      خود مدیرعامل فولکس واگن گفته بود تمام توان مهندسیشون رو برای طراحی بوگاتی گذاشتن و هزینه تولید بوگاتی بیش از درآمد تولیدش هست و فقط هدف از تولید بوگاتی نشون دهنده قدرت مهندسیه شرکته

      بحث ما فقط سریع رفتن نیست،بحث ما هماهنگی کامل اجزای یه ماشینه، هنسی از لحاظ سرعت شاید بارها از رقبا پیشی بگیره اما خیلی کار داره تا با مهندسی به هماهنگی محصولات کمپانی های عظیمی چون فولکس واگن برسه

      راستی زیر مجموعه های فولکس واگن میدونید چیه که:
      پورشه
      لامبورگینی
      آئودی
      بنتلی
      اشکودا
      سئات

      1. lambo

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        و اسکانیا

      2. galardo

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (182 ديدگاه)

        جناب مهندس اولا فولکس واگن نیست ولکس واگنه(vw). دوما, آقاى دکتر فقط پورشه زیر مجموعه ولکس واگنه. !!ببخشیدا جناب پروفسور.

    2. lambo

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (176 ديدگاه)

      این شد تعصب محض
      آقا هر کمپانی هدفی داره.هدف اتوره بوگاتی از اول ساخت سریعترین بود داداش از 2007 تا 2011 کی رکورد شکن بوده؟
      بعدشم بوگاتی هم برا آینده حتما برنامه داره..

    3. شهرام

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ماشینهای آمریکایی همشون عالی هستن.زیبا قدرتمند و در کل فوق العاده و سریع.

    4. علی عقیلی

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      اقا رامتین شما از دنیا عقبی
      خلاصه بگم
      این ماشینایی که گفتی فقط برا گاز دادن خوبن
      ولی بوگاتی برای دور زدن تو خیابونا هم کارامده

  7. Infinite

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (452 ديدگاه)

    هنسی > قهرمان

  8. arya

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (57 ديدگاه)

    این ماشین قابله مقایسه با بوگاتی نیست فقت رویه طراحیه بوگاتی چند سال کار کردن بگزریم از موتور و گیرباکسش و اون سیستم دفرانسیل 4 چرخ در گیرش که اون گشتاوره عظیم رو بین 4 چرخ از چرخی به چرخه دیگه تقسیم میکنه. بوگاتی کمه کمه 8 تا 10 سال از زمانه خودش جلوتر بود. اما بریم سره کادیلاک فقت چیزی که برام خیلی جزاب بون صحنهی تیکاف زدنه ماشین رویه دستگاه داینو بود . خیلی هیجان انگیز بود من بعید میدونم این ماشین این اسب بخار و به خصوص این گشتاوره عزیم رو کنترل و بتونه ازش استفاده بهنیه بکنه . اکثره ماشینایه امریکایی هم که عقبشون خیلی شیطونه و تو پیست رام نشدنیین .و زیاد تایم خوبی نمیدن این دیگه میخواد چی باشه خدا میدونه

  9. رامتین

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    علی جان قبول دارم خیلی ها زیر مجموعه فولکس هستند ولی حرفت علمی نیست. فولکس مال فرانسه هست و در دنیای مهندسی مکانیک فرانسویها یا دانشگاهشون خیلی سطح پایین هستند. برعکس آلمانها و آمریکا در زمینه علمی مکانیک سرآمد دنیا هستند. حالا فولکس وضع مالیش خوبه دلیلی بر برتریش نیست. خدمت دوستان عرض کنم5 شرکت برتر دنیا از نظر درآمد اپل-ماکروسافت-اینتل-IBM و گوگل هستند. همه هم آمریکایی هستند! 1% کل درآمدشون میتونن کل فولکس رو بخرن و بجاش زمین فوتبال درست کنن!
    ظمنا در بحث مکانیک باید فکرتون روی هواپیما یا جت باشه، ساخت اتومبیل با اونجور لحنتون که از هماهنگی میگی برای آمریکا که در زمینه ساخت هواپیما در مقایسه با بقیه کشورها خندمو درمیاره کاری داره؟؟
    درمورد هماهنگی اگه دکترای مهندسی داری میتونی نظر بدی. بحثمون سرعت بوده که هنسی با 8 سیلندر (نه مثه بوگاتی با16 سیلندر) در سایت رسمی سرعتش 275مایل یا 447 کیلومتر ثبت شده. نیسانGTR با قیمت یک دهم بوگاتی، برتریشو نشون داد چه برسه به بقیه!

    1. کیان

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز کلمه فولکس واگن در زبان المانی به معنی خودروی مردمی هست و زمان هیتلر و به دستور اون که خواستار یه ماشین برای عموم مردم با قیمت مناسب و کارایی مناسب بود این کارخونه تاسیس میشه
      این کارخونه در کشور المان هست

    2. فرید

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (155 ديدگاه)

      فولکس که ما از زمان کودکی آلمانی می خواندیمش.

      1. parham 15

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
        سوابق: (130 ديدگاه)

        یاتو توهم زدی یا من .چون هرچی فکر میکنم میگم اون آلمان بود من رفتم ازجلو دفتر مرکزی رد شدم .به شک انداختی مارو نکنه اونجا فرانسه بوده خدایامنوازاین کابوس بیار بیرون یک بار رفتیم آلمان ها دلمون خوش بود .نگو فرانسه بوده .تف به این شانس من .

    3. Ali Kaveh

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (91 ديدگاه)

      این داشمون تاپ گیر عشق آباد رو هم میدید این اطلاعات فضایی گیرش نمیومد . خسته نمیشی از کشکی نوشتن ؟؟؟ هر از چند گاهی یه کامنت مکذوب با آمار کهکشانی میزاری که آخر همشون هم یه چیزه….. لامبو .
      به قرآن با این حرفات فقط داری کلاس لامبورگینی رو پایین میاری .
      وقتی داری یه مطلبو میخونی همشو بدونه تعصب بخون تا بعداً نشینی تغییرش بدی و یه کلاغ بشه 400 تا .
      دیگه با همه آره با غول خودروسازی دنیا هم آره .

  10. ashkan

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    همیشه گفتم کادیلاک شرف داره به هرچی ماشینه هنوزم پایه حرفم هستم
    برید از اونی که موتور 12 سیلندر اورد بپرسید

  11. Ali/n

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (102 ديدگاه)

    بوگاتی قیافه نداره ولی موتور داره در حد ….این ولی قیافه هم داره!

  12. رضا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (63 ديدگاه)

    سلام دوستان پدالی.
    دوستان عزیز ما راستش تصمیم گرفتیم به خاطر عدم کنترل قیمت های خودرو ها و پایین بودن کیفیت و نداشتن طراحی مناسب و خدمات پس از فروش پایین و…. برای ایرانخودرو ایمیل اعتراض آمیز بفرستیم و اعتراض خودمونا حتی در چند جمله هم که شده برسونیم.
    دوستان عزیز خواهش میکنم و به خاطر همدیگه هم که شده این کار را همین الان انجام بدید.
    بچه ه خواهش میکنم که انجام بدید. مطمعنا از سکوت محض خیلی میتونه بهتر باشه.

    1. کیان

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      من پیام زدم از دوستان هم خواهش میکنم که این راه رو ادامه بدن

  13. مهدی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (217 ديدگاه)

    کادیلاکم زد تو کار قدرت بالای 1000 اسبی … منکه خیلی خوشم اومد
    ولی در اینکه بهتر از بوگاتی باشه … منکه شک دارم
    دوست عزیزی که میگه فلان ماشین در آینده سریعتر بوگاتی خواهد رفت دقت کنه ” فعلا ” بوگاتی سریعترینه … پس تا آینده …
    و اینکه میگید بوگاتی گرونه … خب شما فقط پول ماشینو نمیدید … پول اون همه وقت مهندسینشو داری میدی ، پول خاص بودن ( چون خیلی کمن ) ، پول آرم و اعتبار بوگاتی و …

  14. siavash

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچ کس نمیتونه بگه بوگاتی ویرون دیگر قدرتمندترین خودروی جهان نیست.حتی ویرون 5 سال پیش هم از این خودرو تندتر میره.بوگانی ویرون اس اس با سقف سرعت 447 کیلومتر در ساعت سریعترین خودروی جهان است.و دارای 1200 اسب بخار است.این یعنی قدرت.

  15. american

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ایول به کادیلاک و هنسی
    کادیلاک یعنی سلطان ماشینها
    ارم جلوپنجرش به کل آلمان و ایتالیا میارزه

  16. مسعود

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (84 ديدگاه)

    هزززززززارو دووویست و بیییییست و ششششیش اسب رو چطوری میشه رام کرد آخه؟

  17. ali

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام و خسته نباشید خدمت همه ی نظر دهندگان محترم
    قابل عرض که شما همگی نظرات شخصی خودتون رو دارید ولی این حقیر فکر میکنم بجای بحث در مورد خودروهایی که در رویاها و خوابهای شما وجود داره بیاید بیرون به ماشین های داخلی بپردازید و اگر هم علمشو دارین بجای مجادله با هم ، هم فکری کنید یکی طراحی کنید این قدر هم حسرت نخورید آخرش یه دو در یک بیشتر بهتون نمی رسه ………….

  18. AventadorSV

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    به نظر من نمی تواند رقیب بوگاتی باشد.

  19. hamed

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خیلی باحاله

  20. alish

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (39 ديدگاه)

    1226 اسب بخار واقعا اخر رویاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. هوشنگ

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (12 ديدگاه)

    رامتین برو توبه کن
    فلکس واگن کجاش فرانسویه ؟
    به علاوه تو مکانیک خودرو آمریکایی ها انگشت کوچیکه آلمانا هم نمی شن . اینو میتونی از جوایز بهترین موتور که هر سال بین آلمانا دست به دست می شه بفهمی .
    در مورد جت هم به نکته خوبی اشاره کردی . اولین جنگنده جت عملیاتی دنیا رو آلمانا اواخر جنگ جهانی دوم به پرواز در آوردن . اگه تو جنگ جهانی دوم آلمان به خاطر خودخواهی هیتلر با خاک یکسان نمی شد قطعا الان قدرت اول اقتصادی دنیا بود

  22. Mustang

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام به همگی من تازه عضو سایت شدم

  23. MOSTAFA

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    خوبه ولی باید یکی بشینه پشتش که بتونه این 1226اسبو کنترل کنه!من یکی که تو همین 110 تا اسب مزدامون موندم!

  24. سروش

    ۱ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    اخیش بالاخره رقیب تیبای ایرانی درست شد.

  25. کامبیز کادیلاک

    ۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نفرین بر هرچه ماشین غیر آمریکایی. من خودم کادیلاک دارم بقیه ماشینها پیش کادیلاک حکم فرغون را دارند. این آلمانی های تازه به دنیا رسیده هیچ چیز از دستشون بر نمیاد. گاری میسازن اسمشو میزارن ماشین.

    1. american

      ۱۳ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (14 ديدگاه)

      ایول داداش کامبیز
      منم کادیلاک دارم
      دوست دارم بیشتر با هم حرف بزنیم

  26. biganeh

    ۳۰ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    با سلام
    بحث داغی بود دیدم و خوندم
    درمورد ماشین های آلمانی و آمریکایی نمیشه گفت کدوم سرتره چون شرکت های مختلف و ماشینهایی با قدرت های مختلف هر روزه میان و هنرنمایی میکنن بحث بهترین ماشین سال بگین باز بهتره نه بهترین ماشین دنیا چون در هر وحله ی زمانی یه ماشین بهتر از بقیه عملکردش مورد پسند قرار میگیره و اینکه
    شما برای درک بهتر خودروها بهتره با طراحاشون در ارتباط باشین
    با تعریف و توصیفات اونها بهتر میشه گفت کدوم خودرو بهترین خودرو ساله
    به نظر شخص بنده اگه بخواین قیمت رو هم تو برترین خودرو لحاظ کنید بوگاتی جایگاه خوبی نخواهد داشت
    و از این لحاظ کادیلاک سرتره
    ولی اگه بخوای شتاب رو بگی و گرند اسپرت و غیره بهتره به خودرو های شرکت پورشه هم توجه بکنید
    که دارن واسه چی خودشونو آماده میکنن
    هم از لحاظ قیمت و شتاب هم از لحاظ کنترل خودرو مطمئنن توی یه مسابقه نه بوگاتی اول میشه نه کادیلاک
    و نه لامبورگینی چون بوگاتی تو سرعت بالا نمیتونه دریفت کنه و کادیلاک هم به خاطر وزن زیادش مثه بوگاتی از جاده منحرف میشه و لامبورگینی هم تو شتاب ثانویه کم میاره اگه با این تعاریف بریم جلو خودرو پورشه بهترین عملکرد رو خواهد داشت
    با تشکر از همه دوستان که این مطلب رو خوندن کسی میخواد بحثی هم بکنه بسم الله….
    البته اینو بگم تو این مسابقه لامبورگینی گالاردو شانس بیشتری بعد پورشه خواهد داشت

  27. Aventador

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ببخشید این ماشین چهار نفرس یا دونفره لطفا جواب بدید

  28. امیر

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    صبر کنید صبر کنید صبر کنید فقططططططططططط کادیلاک

  29. Ferya

    ۱۶ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (683 ديدگاه)

    ♥ USA ♥

  30. ایرانی

    ۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    سلام
    تو فیلم که قدرت ماشین 1066 hp=اسب بخار درج شده اونم دیفرانسیل عقب گشتاور هم 964 ذکر شده.
    1226 اسب بخار قدرت از کجا اومد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا