آئودی قیمت سدان چابک و نسبتاً ارزان خود را اعلام کرد تا بیش از این برای رقابت با بنز CLA انتظار نکشد. مدلهای جدید صندوقدار A3 که کوچکترین خودروی سدان حال حاضر آئودی هم محسوب میشود، با قیمت پایه حدود ۳۰ هزار دلار وارد بازار خواهند شد.
مدل پایه شامل یک موتور ۱.۸ لیتری توربو TFSI با قدرت ۱۷۰ اسب بخار است که تجهیزاتی نظیر چراغهای LED DRLs، سقف شیشه ای پانوراما، صندلیها با روکش چرم و گیربکس شش سرعته اتوماتیک S tronic را به صورت استاندارد شامل میشود.
در یک رتبه بالاتر میتوان مدلی با موتور ۲.۰ لیتری و قدرت ۲۹۶ اسب بخار را خریداری کرد. موتور دیزلی ۲.۰ لیتری نیز یکی دیگر از انتخابها خواهد بود.
این در حالیست که مرسدس بنز CLA 250 با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژر خود ۲۰۸ اسب بخار نیرو تولید میکند و قیمت آن تنها ۳۹۰۰ دلار کمتر از سدان A4 آئودی با موتور ۲.۰ لیتری ۲۲۰ اسبی است. اما از A3 با تجهیزات مشابه حدود ۲۵۰۰ دلار گرانتر است.
km
۵ آبان ۱۳۹۲از نظر طراحی واقعا چیزی از CLA کم نداره رقیب های خیلی قدرین برا هم دیگه. دم آئودی و هر چی آلمانیه گرم
مسعود
۵ آبان ۱۳۹۲آئودی بهترینی تو!
slr722
۵ آبان ۱۳۹۲عاشق طراحی ساده آئودی هستم…
به چشم من خیلی زیباست…
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲چشات قشنگ میبینه !!!!! ولی واقعا قشنگه !!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲فقط آلمان . فقط بنز . ببخشید میلاد جان اسکی رفتم!!!!
VAHID JINPACHI
۵ آبان ۱۳۹۲آئودی واقعا طراحی های زیبا و قشنگی داره…
بی نظیره…
حسین(جاسم)
۵ آبان ۱۳۹۲همه چیزاش عالیه.
محسن.د
۵ آبان ۱۳۹۲وای خداا این چقد عالیه… قیمتشم خوبه به نسبت خودش واقعا میرزه.همون 170اسب بخارش واسه ما کافیه :-)
زیگما
۵ آبان ۱۳۹۲داخلش خیلی cheap هست.داشبورد رو نگاه کنین از پلاستیکه.با 32 هزار دلار آزرا میشه خرید با امکانات 10 برابری!!
sami
۵ آبان ۱۳۹۲آزارا آشغالترین ماشینه.. زیگما تو اونو با آئودی مقایسه کردی!!!!!!!!!!!!!!!!..
البته کل کیا و هیوندایی آشغالن
حمید
۶ آبان ۱۳۹۲حالا در این حد هم که میگی آشغال نیستن !!! ولی البته آئودی کجا و کیا و هیوندا کجا ، زیگمای عزیز ، شما که دنبال آپشنی برو چینی بخر خب ، ارزون تر از هیونداست !!!!!!! بعدشم اون آزرایی که میگی 32000 دلاره باید خداد تومن پول بنزین و بیمش و بدی بخاطر سایز بزرگش ، یه دو سه سال هم بگذره نصف پول A3 رو باید خرجش کنی . الان تو خیابونا ببین بنز و ب ام و های دهه هفتاد تا دلت بخواد سالمشون هست هنوز ؛ ولی هیونداهای دهه نود کوشن (اکسل ،النترا،سوناتا) ؟ اصلا نیست همه داغون شدن . الانم همینه . تجربه شخصیمو میگم آزرا 2008 پدرم صفر خریده بود ، اون موقع سه میلیون دویست هزینه گیربکسش کرد (شخصی وارد شده بود گارانتی نداشت ) مشکل این بود که میذاشتی تو R ضربه میزد آخرش هم درست نشد با ضرر فروخت بعد از نه ماه تعمیرگاه رفتن . بعدش یه 320i مدل 2006 خرید ، کوچیکتر ، موتور کوچیکتر ، آپشن کمتر ، ولی این کجا و اون کجا ، الان هم که من گواهینامه دارم دو ساله ، 320 به من رسیده ، هنوز زیر پامونه . ول کن این هیوندا رو .تجربه آزرا داشته باشی متوجه ضعف های مهندسیش میشی . وزن بیش از حد جلو ماشین به دلیل موتور بزرگ و سنگین و fwd بودن ماشین ، افت ارتفاع تا کف آسفالت وقتی سرنشین 5تا باشه (ب ام و تغییر ارتفاع نمیده چه کسی توش باشه یا نباشه ) و …
LAMBORGHINI DIAM
۲۳ آبان ۱۳۹۲شد یه بار تعریف کنی؟؟؟؟
zondar
۵ آبان ۱۳۹۲ازرا رو با این ماشین مقایسه کردن اشتباهه خب لکسوس es 36000 دلار و is 33000 دلاره ولی ماشینای المانی ماشینای لوکس هستن و قیمتشون معمولا از ماشینای دیگه بالاتره.
مجید
۵ آبان ۱۳۹۲خیلی زیبا و به نظر من طراحی پخته ای داره
محمد
۵ آبان ۱۳۹۲طراحیش یه جوره عجیبی باحاله
هم محتاطانست هم در عین حال اسپرت و جسورانه
شهروز
۵ آبان ۱۳۹۲زیگما شما ظاهر بینی همین
و گرنه از لگن های کره ای خوشت نمی اومد
امین
۵ آبان ۱۳۹۲معلومه که این شرکت با یه تحولی ( مخصوصا در بخش موتور ) همراه بوده . نسبت به مدل های فبلیش و حتی مدل های مشابه در مارک های دیگه خیلی موتور قوی تری داره!
آلمان هم چنان در حال پیشرفت
راستی حیف CLA نیست که بگیم رقیب A3 هست ؟؟؟؟؟ لااقل میگفتین رقیب A4 که دلمون نمی سوخت.
jalal
۶ آبان ۱۳۹۲ماشینش بد نیست .
مهدی
۷ آبان ۱۳۹۲هر چی باشه به ایران خودرو و سایپا که نمیرسه
میلاد.فقط المان.فقط بنز.
۱۶ آبان ۱۳۹۲درود.
خوشم میاد کمپانی های المانی ماشین ارزون با کیفیت متوسط عرضه نمیکنند.
برای ارزان شدن سایز رو تغییر میدهند.
این کلاس کاری رو میرسونه.
ولی ائودی مدلاش خیلی خیلی شبیه هم هستند.
((( ایران و المان )))
مبین
۱۷ آبان ۱۳۹۲فوق العاده است
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۲بی نظیره و منحصر به فرده………….
احمد
۵ تیر ۱۳۹۳مدل پایهa3 1400 cc است با 122 اسب بخار اما واقعا زیبا ومعرکست.