آئودی میخواهد فراتر از دو رقیب هموطن خود یعنی مرسدس بنز و بامو قرار بگیرد. بنابراین از اکنون تا سال ۲۰۲۰ برنامهریزی فشرده و سنگینی را تدارک دیده که شامل معرفی بیش از ۶۰ مدل جدید میشود.
به گفته بلومبرگ، آئودی به عنوان بازوی سازنده خودروهای لوکس در گروه فولکس واگن، بودجه ای ۲۴ میلیارد یورویی (تقریباً معادل ۲۹ میلیارد دلار) را برای تولید مدلهای جدید صرف خواهد کرد. این شرکت با مدیر طراحی جدید خود، قصد دارد محصولات متمایز و برجسته ای را به تدریج وارد بازار کند. کوپه لوکس پرولوگ اولین محصول این طراح به شمار میرود که به تدریج، زبان طراحی آن روی محصولات بیشتری مشاهده خواهد شد.
کارخانه جدید آئودی در مکزیک برای تولید مدل کراس آور Q5 و همچنین کراس آور کوچک Q1 از سال ۲۰۱۶ راه اندازی خواهد شد. آئودی همچنین مدل Q7 را با پیشرانه الکتریکی E-Tron را به استقبال تسلا مدل X خواهد فرستاد.
آئودی با فاصله ۴۳ هزار دستگاهی فروش در سال ۲۰۱۴ نسبت به بامو در جایگاه پایینتری قرار گرفته است. فولکسواگن با تقویت آئودی حتی راه را برای غلبه بر تویوتا به عنوان خودروساز شماره یک جهان باز خواهد کرد. آیا چنین سرمایهگذاری سنگینی میتواند برای آئودی مثمرثمر باشد و این شرکت را در جایگاهی بالاتر از بامو قرار دهد؟
saeid
۱۳ دی ۱۳۹۳بسم حق
24 میلیون یورور
بیخیااااااااال
بره یه مسابقه طراحی خودرو راه بندازه
بگه عکسا و نقاشیا ارسالیتونو برا ما بفرستین : )))))
فرکانس
۱۳ دی ۱۳۹۳بنظر من اگه این مبلغ رو صرف بهبود خدمات پس از فروش و بازاریابی و راهکار های نوین مدیریتی کنه، بازخورد بهتری دریافت میکنه.
کاری که داره تویوتا میکنه.
NOBLE
۲۶ اسفند ۱۳۹۵آئودی نیاز به الگو برداری از تویوتا نداره.
مصطفی
۱۳ دی ۱۳۹۳معلومه که می تونه مثمر ثمر باشه با این سرمایه گذاری ، در مسیر درست ، با افراد فعال و مبتکر باید هم جواب بگیرند.
$@kasra@$
۱۳ دی ۱۳۹۳خدا کنه در این راه شربت شهادت(ورشکستگی)رو نچشه راستی شرکت لوتوس رسما ورشکست شد!
shahin
۱۳ دی ۱۳۹۳فکر نکنم فروشش بهتر بشه. چون با بقیه لوکس ها فاصله داره.
NOBLE
۲۶ اسفند ۱۳۹۵نگران نباش.
آئودی اوضاش شکر خدا خیلی خوبه
$@kasra@$
۱۳ دی ۱۳۹۳البته با پشتوانگی فولکس واگن بعید به نظر میرسه ولی خب به هر حال این امکان هم هست!
mahdi
۱۳ دی ۱۳۹۳طراحیهای جدید آئودی همشون شاهکارن
shahin
۱۳ دی ۱۳۹۳خیلی از خط شکسته استفاده میکنه!
بهزاد
۱۳ دی ۱۳۹۳بازارهای خودروهای لوکس از نظر کشش و سود نسبت به بازارهای خودروهای متوسط در وضعیت بهتری به سر میبره و اندازه ی اون هر سال بزرگتر میشه و شانس موفقیت audi بسیار زیاد هست و گمان نمیره این سرمایه گذاری به شکست ختم بشه و به عنوان بازوی سودآور گروه vw همچنان در مرحله گاو شیرده قرار داره.
ويكي
۱۳ دی ۱۳۹۳AUDI که همین طور محشــــره وای به 2020 که قراره محشــر ترم بشه..!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
وااااااااااااای خدا . اخر این فولکس با این کارایی که میکنه دهن
همرو سرویس میکنه . 60 مدل ؟؟؟؟؟
من یادمه یک جایی خوندم که بنز تا سال 2020 19 مدل اضافه میکنه .
اما عاشق این قدرت فولکسم . رو دستش نیست .
$@kasra@$
۱۳ دی ۱۳۹۳میلاد خان دیدی گفتم تو مدیریت و مشتری مداری هیشگی حریف فولکس نمیشه!
حالا به حرف من رسیدی!
راستی مطلب ارزان سازی خودرو و مطلب دنارو بخون ببین چطوره استاد؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
کسری عزیز من هیچوقت مدیریت المان هارو مورد نقد قرار ندادم .
همیشه هم گفتم که مدیریت المان ها یکی از بهترین هاست و فولکس با مدیریت
قوی در رأس قرار داره .
کار هرکسی نیست که چنتا برند رو بتونی در همه ی فراز و نشیب هاشون ،
موفق نگه داری . به نظر من اداره ی یک برند خیلی اسان تر از چند برند است .
$@kasra@$
۱۴ دی ۱۳۹۳به هر حال….
حالا همه به حرف من رسیدند که اقا چرا هیچ کس تو این سایت طرفدار فولکس نیست،ولی کسری هست!
وقتی فولکس واگن در سال2017 شد بزرگترین خودروساز دنیا،قیافه تویوتایی ها و فیاتی ها دیدن داره!
BMW4ever
۱۳ دی ۱۳۹۳audi چراغ های معرکه ای داره حتی مدل های قدیمی اش رو میبینی اون چینش LED ها باعث میشن فکر کنی جدیدن اصلا طراحی جلو پنجره اش حرف نداره
$@kasra@$
۱۳ دی ۱۳۹۳در مورد ال ای دی های ایودی باید بگم که
مدل ار8 که از سال2004 در صنعت خودروسازی موجوده،از همون سال براش از چراغ های ال ای دی استفاده میشد
حالا ال ای دی های عقب ایودی تی تی بماند!
کلا تو زمینه چراغ های خودروی ایودی و کلا زیر مجموعه های شرکت فولکس واگن از نظر علم دنیای خودرو در سطح بالایی قرار دارن.همه این چیزارم مدیون المانی بودنشون هستن و مدیون انرژی بالای خودروسازای المانی برای یافتن علم.
حسین
۱۳ دی ۱۳۹۳الآن جا داره اینجا بگم:
«آئودی کلا چراغاشو قشنگ میزنه»
صادق
۱۳ دی ۱۳۹۳ای حسین……
بچه ها این یه قضیه بین من و حسینه، گویا هیچ جوره هم دست بردار نیس این حسین!!
Ehsan
۱۳ دی ۱۳۹۳بازگشت کادیلاک و سرمایه گذاری روی ان ، طرح ها و سرمایه گذاری های جدید فیات در زیر مجموعه های لوکسش و حالا آئودی ، چه شود !
60 مدل !!! O-o
فرید
۱۳ دی ۱۳۹۳حال میکنم همه اینکارا برای (غلبه بر تویوتا به عنوان خودروساز شماره یک جهان) هست…همین جمله کافیه :-D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
البته فرید جان لکسس هم برای غلبه با برندهای لوکس امریکایی والمانی اومد .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ دی ۱۳۹۳درود .
فرید اینو یادم رفت بگم :
یک مطلب دارم ، اگر خدا قسمت کنه و وقت بکنم بنویسم ، اونوقت عظمت رو
شاهد خواهی بود . دیگه بازش نمیکنم . فقط بگم اینو که رویارویی باهاش
کار حضرت فیله . بماند .
اون موقع خیلی قشنگ به جمله ی مدیر عامل پی میبری .
هر چی میگذره من بیشتر میفهمم . نه اینکه بخواهیم کسیرو بکوبیم ، نه
اونموقع استراتژی خیلی از شرکت ها جلوی اون مطلب رنگ میبازه .
امیر محمد
۱۳ دی ۱۳۹۳اوف اوف عجب چیزایی ولی کاش عکس داخلشم بود فلکس از قدیمم محبوب بوده از فلکس بیتل (قورباغه ای) تا اءودی و لامبو همگی محشرن
حسین
۱۳ دی ۱۳۹۳درود. از اولشم میدونستم این آئودی اگه ترشی نخوره، آخرش یه چیزی میشه. خیلی دوستش دارم
HaMiDrEzA
۱۳ دی ۱۳۹۳Audi جزء شرکتهایی بوده که به نظر من به حقش نرسیده. حرف از خودروسازیه آلمان که میشه اغلب یاد بنز و بی ام و و پورشه میوفتن
Arash66
۱۳ دی ۱۳۹۳در ایران آره … !
امیرحسین
۱۴ دی ۱۳۹۳دوست عزیز این مسئله تو ایران وجود داره باعث شده همه اینچنین حسی داشته باشند در صورتی که در سراسر دنیا اصلا اینچنین مسئله ای وجود داره…
صادق
۱۳ دی ۱۳۹۳حالا رقابت فولکس و تویوتا که بماند ولی چه رقابت شیرینی بین بی او و و بنز و آئودی بشه، گرچه بی ام و فروش بیشتری داره ولی بنز چندسالیه که تو فکر پایین کشیدن بی ام هستش و اگه اشتب نکنم هنوز حریف نشده (البت نزدیک شده)
حالا آئودی هم داره میاد، چه شود؟؟!
mohsen
۱۳ دی ۱۳۹۳60 مدل طی 6 سال؟؟؟؟؟
پس چرا دوستان اینهمه هیوندای و کیا را زیر سوال میبرن که مثلا هر دو سه سال طرح خودروهاشونو عوض میکنن؟؟؟؟
خب اگه میگفتن هیوندای میخواد 60 مدل ماشین تا 2020 بده شروع میکردن به اینکه چون اصالت نداره داره این کارو میکنه.
در اخرم اینکه اگه 6000 مدل خودرو هم میزد به چه درد ماها میخوره که با این سیاست دولت یکیشم نمیتونیم سوار بشیم.
شایان
۱۴ دی ۱۳۹۳آلمانها سازنده اتومبیل هستن پس میتونن بهترین طراحی ها رو هم بکنن یعنی این قدرت طراحی و علم دارن من مطمئنم آئودی به هدفش میرسه چون فولکس به نظر غول مدیریتی دنیای اتومبیله
$@kasra@$
۱۴ دی ۱۳۹۳حرفت درسته شایان،جان.
ولی هنوز بعضی از دوستان میگن خیر،این عنوان تحت اختیار تویوتاست!
واقعا تویوتا اونجا فسیل شده!!!
همش فراخوان!
بهتر بود تویوتا شرکت فراخوان های یک خودروساز میشد تا یک خودروساز!!!
خخخخخخ
بس که ماشیناش ایراد دارن!
پیمان
۱۴ دی ۱۳۹۳ولی اگه اروپا برین مردم اونجا زیاد ایودی نمیپسندن تو اروپا بیشتر مردم خودرو های ژاپن را بیشتر دوست دارن ولی ایودی در امریکا فروش داره ولی مطمئن باشید ایودی ورشکست میشه بعدا تویوتا الکی نشده بهترین خودرو ساز دنیا
omid
۱۴ دی ۱۳۹۳آئودی باید غلبه کردن بر آمار فروش بی ام و رو توی خواب ببینه.
نوید (6*6)
۱۴ دی ۱۳۹۳دوست عزیز یعنی محصولات ایران خودرو از همه بهتره چون تا حالا فراخوان نداده
این که نشد حرف
آقا کسری شما که در زمینه ی ماشین تخصص داری دیگه چرا
واقعا زشته
شــــــــــایان
۱۶ دی ۱۳۹۳کــــارای آئودی همیــــــشه چشم گیــر بوده .
سام01
۱۶ دی ۱۳۹۳رویای شیرین المانی.ایستادن بر پله اول خودروسازی جهان.
در حالی که این رویا برای تویوتا خاطره هست.
amin
۱۶ دی ۱۳۹۳تویوتا هم بیکار میشینه تا فولکس بهش برسه !!!
به نظر من با توجه به ابن سری های جدید لکسس و راهی که پیش گرفته تویوتا قوی تر میشه اما ضعیف تر نه:)
فرید
۱۷ دی ۱۳۹۳دقیقا امین جان اینا خیلی مونده تا تویوتا رو بشناسند.