آئودی

معرفی آئودی باشکوه A8 مدل ۲۰۱۵

خبر خوب برای تمام طرفداران اتومبیل های سوپر لوکس در سراسر دنیا! کمپانی آئودی نسخه فیس لیفت شده سدان فول سایز لوکس خود یعنی “A8″ را با قیمت پایه ۷۸۳۲۵ دلار معرفی کرد. هر ۷ نسخه از این مدل شاهد افزایش قیمت بین ۲۰۳۰ دلار (نسخه W12) تا ۲۸۳۰ دلار (نسخه ۴.0T) هستند و در کل میانگین افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار و یا ۳ درصد قیمت اتومبیل می‌باشد.

2015 Audi A8
۲۰۱۵ Audi A8
مدل ۲۰۱۵ این اتومبیل بیشتر یک فیس لیفت میان‌دوره است تا یک مدل با طراحی کاملاً جدید. طراحی A8، مدرن تر و در بخش جلو تهاجمی‌تر شده است، به طوری که خطوط روی کاپوت برجسته تر شده و طراحی چراغ‌های جلو با نور LED جذاب‌تر از قبل است. جلوپنجره نیز مورد بازبینی قرارگرفته است. نسخه تقویت شده و قلدر S8 ظاهر متفاوت خود را با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چهره خشن تر به رخ می‌کشد. این نسخه همچنان دارای یک سیستم اگزوز اسپرت سفارشی جدید می‌باشد که صدای غرش موتور را از طریق دو لوله اگزوز دوبل با طرح بیضی‌شکل در دو طرف به گوش می‌رساند.
نیروهای محرکه در تنوع تغییری پیدا نکرده است. موتور پایه کماکان از نوع شش سیلندر سوپرشارژر دار با حجم ۳ لیتر و قدرت ۳۳۳ اسب بخار بوده که در هر دو گونه استاندارد (۷۸۳۲۵ دلار) و لانگ (۸۲۳۲۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه بعدی از نوع ۴ لیتری با دو توربوشارژر و نیروی خروجی ۴۳۵ اسب بخار (۱۵ اسب بیشتر از مدل ۲۰۱۴) بوده و آن هم در دو نسخه استاندارد (۸۷۳۲۵ دلار) و لانگ (۹۱۳۲۵) ارائه می‌گردد. نسخه قدرتمند یا S8 با دو توربو شارژر و قدرت ۵۲۰ اسب بخار تنها در گونه استاندارد به فروش می‌رسد.
تکمیل کننده مدل ۲۰۱۵،دو پیشرانه می باشد که یکی از نوع دیزلی TDI با قیمت ۸۶۰۲۵ دلار و دیگری گل سرسبد پیشرانه ها است که همانا گونه ۵۰۰ اسب بخاری W12 با قیمت گزاف ۱۳۸۰۲۵ دلار می باشد که تنها در گونه با محور کشیده یا همان لانگ عرضه می گردند.
سایر تغییرات در مدل جدید شامل: فرمان الکترومکانیکال به صورت استاندارد (فرمان دینامیک با ضریب متغییر به صورت سفارشی در پکیج اسپرت عرضه می‌گردد)، سیستم اخطار انحراف از خط‌کشی جاده که به صورت خودکار اتومبیل را بین خطوط باز می‌گرداند. سیستم دید در شب (نایت ویژن) علاوه بر تشخیص عابر پیاده، اکنون قابلیت تشخیص حیوانات را نیز دارد. یک سیستم کمکی نوین پیشگیری از تصادف نیز وجود دارد که در لحظه برخورد اولیه فشار بیشتر بر روی ترمزها وارد می‌کند. آخرین گزینه تکنولوژیکی در این اتومبیل سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (ه‍دآپ دیسپلی) جدید می‌باشد که اطلاعاتی نظیر: سرعت، جهت‌یابی و وضعیت کروز کنترل با قابلیت انطباق را به نمایش می‌گذارد.
2015 Audi A8 Interior
۲۰۱۵ Audi A8 Interior
حال می‌رویم به سراغ داخل اتومبیل، جایی که صندلی‌های راحتی با تنظیم ۲۲ حالته و ۵ برنامه مختلف برای ماساژ خودنمایی می‌کنند. کابین A8 از لحاظ صدای نفوذی بیش‌ازپیش ایزوله شده و آئودی ادعا می‌کند گنجایش مفید صندوق بار بیشتر شده است.
نسخه S8 از چرم طبیعی وِرمونت به رنگ قهوه‌ای برخوردار بوده که به صورت سفارشی می‌توان آن را با تزئینات به رنگ مسی با بافت کربن سفارش داد. A8 جدید، از اواخر ماه ژوئن در نمایندگی‌های آئودی به فروش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پژمان

پژمان فاطمیان، کارشناسی رشته مهندسی مکانیک در حرارت و سیالات و هم‌اکنون نیز در رشته مهندسی مدیریت اجرایی مشغول به تحصیل می باشد. عاشق اتومبیل، تکنولوژی شکلات و تیم بارسلونا !

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. sorena scirocco

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (744 ديدگاه)

    ظاهرش خیلی فرق نکرده…

    1. meysam

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      با سلام. پدال جان لطفا قیمت روز خودروها را آپدیت کنید. فکر کنم کلا این بخش رو فراموش کردین. آخرین بروزرسانی مربوط به 13 اردیبهشت است. با تشکر.

    2. امین

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (118 ديدگاه)

      خیلی زیبا و مجلله ولی به گرد پای سلطان هم نمیرسه
      آدم نمیدوده درس بخونه، بیاد پدال یا بازی هارو نگاه کنه
      بدجور آدمو تو آمپاس میذاره این وضعیت

      1. مک میسل

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        ایودی تو این مدل ساده ولی با کیفیت کار کرده.شاید خالم بگیره اخه توو المانه.ولی داخلش خیلی خوشگله

    3. فواد

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (291 ديدگاه)

      این ماشینه یا هتل 5 ستاره؟

      1. asra

        ۹ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        فکر می کنم مورد دوم

    4. Arash66

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (87 ديدگاه)

      پدال عزیز، نویسنده محترم این مدل رو آئودی 2014 معرفی کرده چرا نوشتین 2015 ؟
      دوستان هم فکر میکنن این یک مدل جدید، نوشته ظاهرش تغییر نکرده !

  2. haizenberg

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1872 ديدگاه)

    @.F
    کدومو انتخاب میکنید:
    S class:لایک
    Audi A8:دیسلایک

    1. VAHID JINPACHI

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      توو یکی از نمایشگاه ها s 2014 دیدم ..

      صاحبش می گفت مجیک بادی هم داره…
      قیمتش می گفت یک میلیاردو هشتصد میلیون تومن…
      هر چی تعریف کنم کممممممممممممم تعزیف کردم….

      واقعا اخرش بود

    2. مک میسل

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      به نظر شخصی من 1 یا 2 پله از بنزاس600 پایین تره

      1. aidin

        ۵ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ساده،زیبا،مجلل؛ازش خوشم اومد فقط آخرم نفهمیدم کدوم بهتره
        بنز اس ۵۵۰
        بی ام وه سری ۷
        آئودی ای ۸

    3. رویا

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      وای خیلی زیباخیلی دوسش دارم
      چقد نازه

  3. Japan & Germany

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    داشبوردش اصلا در حد یه ماشین 78 هزار دلاری نیست ، من اگه این پول رو داشتم 5 هزار تا دیگه میزاشتم روش میرفتم یه LX570 میگرفتم

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      ائودی کلا ساده کار میکنه . به دور از هیجان .

      1. Japan & Germany

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1677 ديدگاه)

        بشخصه این برند آلمانیو دوست دارم ، ولی ماشین ژاپنی خداییش یه چیز دیگست

        1. مک میسل

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          اتفاقا المانی ها از ژاپنی ها بهترند

        2. سجاد

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          میشه دقیقا بفرمایید چه چیز دیگست؟

        3. Japan & Germany

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1677 ديدگاه)

          چیزی است که بعد از انواع شکنجه هایی که اینجانب 5 سال بر روش انجام دادم و سر وقت سرویس نشده و تو این 5 سال هر روز از تهران رفته کرج و برگشته و هنوزم عین روز اول کار میکنه ، المانی خرج داره و کیفیت و عمر ژاپنیو نداره

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          محمد من حرف شمارو قبول ندارم .

          اگر ماشین های المانی کیفیت و عمر نداشتند هیچ وقت

          مدلهای قدیمیش در فیلم های قدیمی نبود . تا الان همشون

          پکیده بود .

          تا همین چندسال پیش ، مرسدس بنز های 190 در خط تهران

          شمال کارمیکردند . ماشینهایی که به قول شما خرجشون بالا

          و عمرشون کم بوده و کیفیت نداشتند .

          اگر کیفیت بالایی نداشتند و خرجشون بالا بود ، دولت

          المان ، هیچ وقت بنز رو برای تاکسی انتخاب نمیکرد .

          که حتی خرجش نسبت به فولکس بیشتره .

          ایا این ماشین ها کیفیت نداشتند ؟؟؟

          http://www.bama.ir/car/details-2-1217890/1974-mercedes-benz-slc450-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1303698/1976-mercedes-benz-slc450-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1393767/1977-mercedes-benz-s280-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1396455/1980-mercedes-benz-e230-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1384729/1982-mercedes-benz-e230-for-sale

          http://www.takhtegaz.com/autos/mercedes-benz/e-class/benz-e230/mercedes-benz-w123-230e-1981-144761.html

          http://www.bama.ir/car/details-2-1396429/1984-mercedes-benz-e230-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1382489/1984-bmw-classic-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1387207/1977-bmw-classic-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1390856/1977-audi-misc-for-sale

          اگر این ماشین ها عمر ژاپنی هارو ندارند پس چطور

          دارند کار میکنند ؟؟؟

          چرا اینقدر راحت خرید و فروش میشوند ؟؟؟

          ایا این ماشین های امریکایی هم کیفیت ندارند ؟؟؟

          http://www.bama.ir/car/details-2-1392295/1357-cadillac-seville-ir-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1386710/1960-cadillac-seville-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1401770/1983-chevrolet-caprice-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1411183/1987-chevrolet-caprice-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1399719/1986-chevrolet-caprice-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1398820/1987-chevrolet-caprice-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1384019/1991-chevrolet-caprice-for-sale

          ایا این فولکس ها که کیفیتی به مراتب پایین تر از بنز

          و .. دارند ، سراپا نیستند ؟؟؟

          بدون رنگ پریدگی !!!!

          http://www.bama.ir/car/details-2-1388965/1972-volkswagen-beetle-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1384564/1972-volkswagen-beetle-for-sale

          http://www.bama.ir/car/details-2-1402214/1981-volkswagen-station-for-sale

          ایا این حرف شما درسته برادر ؟؟؟

        5. Japan & Germany

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1677 ديدگاه)

          من نگفتم بی کیفیت ، گفتم به پای ژاپن نمیرسند

          آلمانی هاییم که الآن میبینی قدیمیند و سرپا 2 تا دلیل داره

          یا بازسازی شدند
          یا سروقت سرویس شدند

          در حالی که ژاپینو سروقت هم سرویس نکنی و بازسازی نشه هم عین روز اول کار میکنه

        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          داش ممد هرچی تکنولوژی بالاتر میره ، یکسری چیز ها

          افزایش پیدا میکنه . اینکه سر وقت سرویس نشه ، خوبه ؟؟

          ایا شما به این اعتقاد نداری که اگر یک قطعه و یا یک

          وسیله به موقع سرویس بشه ، عمرش افزایش پیدا میکنه؟؟؟

          تا اینکه در درازمدت نزنه 4تا قطعه ی دیگرو خراب کنه؟؟

          به نظرت کدام یک مقرون به صرفه تره ؟؟؟

          مثال :

          اگر به مرسدس بنز های دانشجویی دنده مرده بدی ، بعد

          از یک مدت زنجیر شل میکنه و دنده رد میکنه .

          ایا به نظر شما این ضعفه ؟؟؟

          حالا اگر به یک ماشین دنده مرده بدی و خراب نشه ، این

          خیلی خوبه ؟؟

          نه نه نه .

          موتور بنز چون از نظر حجمی بالاست و قدرت زیادی داره ،

          نمیتونه همچین حرکتی رو قبول کنه . بهش فشار میاد .

          حالا دقیقا برعکس زمانی که دور موتور بالا میره و دنده

          پر عوض میشه ، ماشین حال میکنه . کلا اگر از بنز

          سوارهای قدیمی بپرسی ، میگن باید دنده را پر کنی .

          حالا کدامشون خوبه ؟؟؟ با این تفاسیر که ددنده مرده در

          اصول رانندگی و قوانینش یک امر غلط است .

        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود .

          اطلاعات بیشتر در پست بعدیه لکسس .

          منتظر باش .

        8. حسين

          ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          ژاپنی ها ماشین با کیفیت درست میکنن اما آلمانیا به ساختن ماشینای پرمیوم معروفن. (منبع: مجله آتوکار) پرمیوم یه مرحله بالاتر از با کیفیته. دوام ماشینای آلمانی اگه کم بود سالهای سال زیر فشار رانندگی اسپورت دوام نمی آوردن!!
          اما خوب به خاطر تکنولوژی بالاشون نیاز به توجه و مراقبت دارن. (منظورم پایین بودن سطح تکنولوژی ژاپنیا نیست اما معمولا آلمانیا روی مرز علم حرکت میکنن) یه دلیل دیگه هم گرون بودن قطعات و لوازمشونه بالاخره لوکس هستن…

        9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود بر شما حسین جان .

    2. ارباب امیر پاشا خان

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (59 ديدگاه)

      داداش شرمنده ولی داشبورد lx570 هم زیباتر از این نیست.

      1. afshin

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        فک کنم منظور داداشمون LS 460 2014 بود چون LX570 سدان نیست اصلا.
        از این نظر که لکسوس لوکس تر از اینه قبول دارم ولی این هم خودروی لوکسی به حساب میاد و همه چیز لوکس بودن نیست. قدرت ماشین و آپشن هاش و البته زیبایی و همچنین نرم بودن و رانندگی خوب از نظر من مهم ترین چیزا هستند.

  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .

    خیلی عالیه . بوی کیفیت موادش تا اینجا اومد .

    کاری به نسخه های اسپورت این ماشینا ندارم .

    اما هیچ چیز نمیتونه نقش یک مرسدس بنز S600 رو بازی کنه .

    حتی S65 AMG . یا همین ائودی و ب ام و سری 7 .

    S600 اقای خاصه .

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      البته نظر شخصیم بود .

      1. حسين

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1363 ديدگاه)

        میلاد جان مخلصم داداش.
        اونجا دیگه جای پاسخ نداشت اینجا جواب دادم

    2. ROLLS R R ROYCE

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (189 ديدگاه)

      آقا میلاد پس بنز S65چی میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

      ماشینی رودست اون(S65) در باکلاس و مجلل بودن بعد از رولز رویس و بنتلی گمان نکنم باشه!!!!!

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .

        بله حرف شما درسته ، اما من از نظر بعد دیگری گفتم .

        از لحاظ کلاس کاری . فقط لوکس بودن . نه اسپورت .

        مثلا چرا برای تشریفات و یا برای سران کشور ها از S65 یا S63

        استفاده نمیکنند ؟؟؟ چون اونجا اسپورت بودن معنی نمیده .

        فقط تجمل و لوکس بودن .

        اینقدری که به S600 میاد راننده ی شخصی داشته باشه ، به S65

        AMG نمیاد .

        اصولا کسی مدل AMG میخره که خودش میخواد از رانندگی لذت ببره .

        S600 یک ماشین لوکسه خالصه .

        ولی من هم مثل شما S65 AMG را میپسندم .

    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      درود.
      این ماشین نیس کشتیه داداش کشتی.
      یکم دقت کن !!!

  5. شلبى

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (705 ديدگاه)

    خوبه ولى S کلاس بنز یه چیز دیگس.

  6. ROLLS R R ROYCE

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    خیلی شیکه!!!!! اگه توجه کرده باشید آقای ظریف در ژنو از فرودگاه تا محل برگذاری اجلاس با

    با آ ودی A8میره!!!!!!

  7. توفیقی

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1121 ديدگاه)

    میلاد S65 که از S600 بهتره!!!
    هم موتورش هم کیفیت مواد داخلی هم امکاناتش هم خاصیت سریع رفتنش.از تو بعیده
    بیخود 40 هزار دلار از S600 گرون نیست که

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      من از لحاظ کلاس کاری و پرستیژ گفتم . منظورم ماشینی بود که لوکس خالص

      باشه . رگه های اسپورت داخلش نباشه .

  8. هادی . مرسدس بنز

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    آئودی کمپانی قابل احترامیه اما خب هنو مونده ماشینی رو دست کلاس S بیاد !! تا رقبا یه خورده بیان بهش نزدیک بشن یه تکنولوژی جدید رو میکنه و همه رو ضربه فنی میکنه!!!

    1. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (488 ديدگاه)

      ها ها ها.
      برو داداش حرف از لوکس بودن نباشه که بنتلی فلایینگ اسپور همه رو میخوره
      موتور 6 لیتری W12 با625 اسب قدرتو 800 نیوتن متر گشتاور و شتاب 4.3 ثانیه ایه ای همراه با گیربکس 8 سرعته ZF و رینگ های 21 اینچی میدونی ینی چی؟!!

      1. هادی . مرسدس بنز

        ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (110 ديدگاه)

        آخه برادر من تکنولوژی بنزو با بنتلی مقایسه می کنی ؟

      2. VENENO

        ۶ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (394 ديدگاه)

        لوکس بودن چه دخلی به شتاب 4 ثانیه داره؟!؟!؟!
        اینجوری باشه فلایینگ اسپور هم باید دسمال کشی وننو رو بکنه

  9. احمدرضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    از طراحی ساده ش خوشم اومد و از هر آپ جدیدش هم باحاله
    اولین ماشین هد آپ دار بی ام و

  10. pouya

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    بدک نیست قیمتش خوبه
    ولی هرجا که اسم خودروی لوکس میاد نام اس کلاس و رولز رویس میدرخشد.

  11. رضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    وقتی آئودی a8 میبینم مخصوصا مشکی یاد انجلا مرکل می افتم!!

  12. سام

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (895 ديدگاه)

    باسلام مجدد
    من نسل قبلی این ماشین رو توی یکی از کشورهای عربی دیدم واقعا باابهته.در حد مرسدس کلاس s .

  13. PEUGEOT

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خب به پای مرسدس که نمیرسه ولی انصافا طراحیش بخصوص طراحی داخلیش یه چیز دیگس
    واقعا آئوودی سنگ تموم گذاشته
    اما طراحی جلوش ماشین یه کم سادست به عبارت دیگه بیرونش به داخل نمیاد

  14. احسان(احسان سابق)

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    اون عکس انجنش که خط U شکل قرمز روی موتورش هست خیلی بدلم نشسته.کلا تو این چند سال اخر ائودی تونسته به برادرای المانی خودش یعنی بنز و بی ام و نزدیکتر بشه

    1. Arash66

      ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (87 ديدگاه)

      نزدیکتر !؟ ، داداش رد کرده …

  15. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    جالبه ائودی هم با موتور W12 میخواد بگه ما هم هستیم برو داداش
    برو بزار باد بیاد تا ماشینایی مس بنتلی مولسان و رولزرویس فانتوم
    هستن حرف از ساکت بودن اتاق نباشه.
    S کلاس هم که جای خود داره
    بابا این با سری 7 ب ام و نمیتونه رقابت کنه
    تو این رده قیمت پایین مهم نیس مهم لوکس بودنه که ائودی تو خونش نیس
    ولی خداییش لوکس اون بوگاتی گالیبیر بود که تولید نشد متاسفانه وگرنه الان همه ی اینا رو میخورد لامصب.

    1. Alpha

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      بنتلی و رولز رویس سوپر لوکس هستن و قیمتشون 4 برابر بنز اس کلاس و آئودی آ 8 هستش ! هرچقد پول بدی همونقد آش میخوری

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      نه نه اینجوری نگو چاپلو .

      موتور ائودی و بنتلی یکی است .

      بعدش ائودی برند لوکس است نه سوپر لوکس .

      برندهای ب ام و و ائودی و بنز تنها لوکس سازانی هستند که در اخرین مدل

      خودشون ، موتور 12 سیلندر به کار میبرند .

      تا جاییکه من اطلاع دارم ، محبوبیت ائودی در خود المان از بنز و ب ام و

      بیشتره .

      1. مک میسل

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        نه میلاد.اشتباه گفتی……..تو المان محبوب ترین برند اول فولکس واگن و زیر مجموعه هاشن……بعد بی ام دبلیو بعدبنز و بعد ایودی……………..وبعد خودروساز های دیگری مثل رنو و هوندا ویاهیوندای…البته اونجا کم از ماشین های ژاپنی پیدا میشه و چیزی که اونجا فت و فراوونه بنز و بی ام دبلیو هست…فولکس واگن هم برای قشر متوسطشون هست.قشر بالاشون بیشتر منصوری ویرون ولامبو سوار میشن…یه چیز جالبم اینه که اونجا اصلا فراری نیست و فقط لامبو هست

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .

        مک میسل جان من فقط بین سه برند لوکس ب ام و . بنز و ائودی

        منظورم بود .

        1. مک میسل

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          نه میلاد…..اصالت بنز و بی ام دبیلیو رو ایودی نداره..
          و هیچوقت محبوبیت و ضرافت بنز و بی ام و رو نداره…..
          تو المان همه ی تاکسی ها بنز و بی ام و هستند….توی هر کجای دنیا هم باشی.تو هیچ چیز :مثل اصالت-اسپورت بودن-لوکس بودن و تجملاتی بودن ایودی هیچ وقت نتونسته از بنز و بی ام و سبقت بگیره…..خلاصشو بگم……..تو هیچ چیز…
          ان هایی که در المان ایودی میخرند 80%شون پشیمون میشن و میرن میفروشن ماشینو.اگرم دقت کرده باشی..هیچ وقت ایودی اسپانسر فیلم ها نمیشه و شاید 1-2تا تو فیلم های المانی ایودی باشه.که شاید اون هم مال یکی از دست اندر کاران بوده باشه….در کل نه تو المان بلکه در جهان هیچ وقت ایودی محبوبیت بنز و بی ام و رو نداشته.حتی ایودی1-2 پله از پوروشه هم محبوبیتش تو المان کمتره.میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چونکه بی ام و و بنز برای هر قشری ماشین تولید میکنن… مثلا مدل کلاس سی مال قشر متوسط و کلاس اس برای قشر بالاست….در سال2011 المان بین برند هاش در برلین یک نظر سنجی رو انجام داد که نشون میداد اونجا بی ام و با250 هزار نفر اول بنز با220هزار نفر دوم پورشه با120 هزار نفر سوم – فولکس واگن با100هزار نفر در جایگاه چهارم وایودی باتنها65هزار نفر پنجم بود……………من چون یکی از فامیلامون المانه و از کل اخبار المان اطلاع دارم بهت میگم و دلیل بر روی تعصبم روی بنز-بی ام و و فولکس واگن نبوده…….ارادتمندم

  16. Alpha

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    خدا وکیلی من اگه این ماشینو داشته باشم شب توش میخوابم

  17. امید

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    طراحی داخلش چقد باشکوه و زیبا هست ادم دوس نداره وقتی سوارش شد ازش پیاده بشه

  18. ESI

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (386 ديدگاه)

    طراحیش خوبه ولی هیچی مثل S500 نمیشه

  19. یه پسل باهوش

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    واقا شیک بی نظیر اگه یه شرکت چند ملیتی کلفت با اشنایی با چن تا ادم کلفت تر داشتم حتما یه دونه شون رو می خرم

    فعلا که ماتیز خریدم :/

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      خیلی خوشحال شدم . مبارکت باشه . فقط قدرشو بدون .

      یادته بهت گفتم میتونی ماشین بخری فقط دوست داری که …..

      دقیقا در پست اون فولکس چوبی .

      خوشحالم کردی .

      امیدوارم که باهاش دل خوش و روز های خوش داشته باشی .

      1. بهزاد

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2548 ديدگاه)

        مک میسل جان:
        لطفا با آمار و ارقام واقعی موضوع را بررسی کنید!
        فروش کلی آئودی در 2013 آلمان معادل 250025 عدد بوده که فاصله ی زیادی با فروش بنز که 255000 عدد بوده نداره.
        در حال حاضر لیدر فروش خودروهای لوکس در اروپا آئودی هست که معادل 732300 عدد ماشین در 2013 فروخته که بنز در 2013 تونسته در اروپا 660566 عدد ماشین بفروشه.
        بزرگترین بازار اروپایی فراری تا سال 2012 کشور آلمان بود که در 2013 این عنوان به انگلستان رسید و آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و در آلمان بیشترین تعداد فراری ساخته شده در حال حاضر تردد می کنند(بازار اروپا).
        در مورد فیلم هم یک سری به فیلم ترانسپورتر و مرد آهنین یا i robot و … بندازید یا اصلا برید به این لینک و فیلم ها و کلیپ هایی که آئودی در اونها بوده و نوع مدلهاش رو بررسی کنید!
        http://www.imcdb.org/vehicles_make-Audi.html

        1. سجاد

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (199 ديدگاه)

          عالی بود

          ” Respect “

      2. یه پسل باهوش

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1133 ديدگاه)

        خیلی ممنون میلاد جان

        والا از انتخابی که کردم در مقایسه با پراید و با توجه به بودجه ای که دارم هر چی بیشتر می گذره احساس بهتری دارم

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6523 ديدگاه)

          درود . انتخابت عالیه .

  20. reza

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    بر خلاف ظاهر ساده ای که داره داخلش لوکس و بروزه
    (البته ظاهرش درحین سادگی زیبایی و اصالت آئودی رو داره)

    جاتون خالی امروز یه R8 نوک مدادی(بدنه کربنی) موقت تو فرشته دیدم عجب چیزی بود
    خیلی خـــــــــوشـــــــــگل بود :)

  21. Arash66

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (87 ديدگاه)

    من نمیفهمم چرا یک سری احساس میکنم بنز بی ام و مال باباشونِ
    آقا آئودی دوست ندای ببخشیدا … میکنی میای اینجا نظر میدی …

  22. Lexus & toyota

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من طرفدار خودرو های ژاپنی ام ولی طراحی داخلش فوقلعاده زیبا است.حرف نداره

  23. bardia

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    خداییش بنز هر چقدر لوکس باشه بالا بره پایین بیاد بازم هم به رولزرویس نمیتونه برسه
    کلا” توی دنیای لوکس ها رولزرویس حرف اول رو میزنه
    ولی واقعآ بین ائودی و بنز و بی ام و بنز از همشون توی لوکس بودن سر تره

    مثلا” همین بی ام و سری 7 اصلا” حس یک ماشین لوکس رو به ادم نمیده و یا همین ائودی

    1. حسين

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1363 ديدگاه)

      شما مگه سوار سری 7 شدی؟؟؟ من سوار نشدم اما اونایی که سوار شدن صندلی های عقبش رو به قسمت فرست کلاس هواپیما تشبیه کردن

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .

      اخه بنز چیکار داره به رولزرویس ؟؟؟

      رولزرویس سوپر لوکسه و بنز لوکس . رقیب رولزرویس بنتلی هست و میباخ .

      1. bardia

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (181 ديدگاه)

        همون می باخ که زیر مجموعه بنز میشه بازم به رولزرویس نمیرسه
        البته میدونم مالکیت رولز باز هم ماله این المانیاست ولی انصافا” انگلیسیا اصالت ماشیناشون با کل دنیا قابل مقایسه نیست

  24. SINA

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا این ماشین نیست که خونه ست.

  25. reza

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام
    من خودم 6 ماه میشه که خریدمش
    به عنوان ماشین دوم
    ماشین اولم هم ازرا بوده
    هیچ وقت نمیفهمیدکه این ماشین چه قدرت و سرعت و جزابیتی داره تا خودتون تجربه نکنین
    یه پا خداست برای خودش
    اصلا نمیدونم چی بگم که به این ماشین بیاد

    1. Omid mohave

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هم؟خریدی؟!!مگه میشه؟!مگه داریم؟پلاک ملی خریدی؟؟؟

  26. ایمان

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باسلام به نظر من لکسوسls460خیلی بهتره
    البته قدرت این بیشتره ولی امکانات رفاهی اون بیشتره و در کللکسوس و تویوتا پرچمش بالاس…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا