آستون مارتین

رونمایی از ولکان، قدرتمندترین آستون مارتین تاریخ

آستون مارتین می‌خواهد به دنیای هایپرکارها پای بگذارد. ولکان، پرقدرت‌ترین، پیشرفته‌ترین و هیجان‌انگیزترین خودروی تاریخ آستون مارتین است که به‌گونه‌ای غیرقابل‌انکار، سطح خودروهای اسپرت این شرکت را ارتقا خواهد داد.

Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan
چه از آن متنفر باشید یا عاشق آن شوید، این خودرو با چهره تهاجمی، آئرودینامیک مناسب، تکنولوژی بالا و توانایی‌های دینامیکی، می‌خواهد در کورس با بزرگانی چون لافراری، مک لارن P1 و پورشه ۹۱۸ قرار گیرد.
Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan
طراحی ظاهری خودرو با سپر تند و تیز و جلوپنجره خاص آستون که در سپر ادغام شده، چراغ‌های بسیار باریک و برنده، ورودی و خروجی‌های هوای متعدد روی درب کاپوت، کناره‌ها و پشت خودرو، بدنه عضلانی و کشیده، سقف یکپارچه شیشه‌ای، اسپویلر غول‌پیکر عقب و دیفیوزر مسابقه‌ای آن، کاملاً نشان از هیولای درون ولکان می‌دهند.
Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan
از آنجا که این خودرو برای مسابقه ساخته شده، ویژگی‌هایی چون شاسی مونوکوک یکپارچه از جنس فیبر کربن، دیفرانسیل با لغزش محدود و میل‌گاردان فیبر کربنی و مبدل گشتاور منیزیومی و ترمزهای برمبو با دیسک‌های کربن سرامیکی با اندازه ۳۸ سانتی‌متر در جلو و ۳۶ سانتی‌متر در عقب را شامل می‌گردد.
Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan Interior
قدرت بخش این خودرو، یک موتور ۱۲ سیلندر خورجینی است که به طور طبیعی تنفس می‌کند و بدون کمک پرخوران، قادر است بیش از ۸۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس با تعویض متوالی یا sequential شش سرعته استفاده می‌شود. به گفته آستون مارتین، نسبت قدرت به وزن این خودرو بیش از خودروهای مسابقه‌ای GTE است که در مسابقات استقامت FIA به رقابت می‌پردازند.
Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan Interior
از توانایی‌های فنی این خودرو هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده‌اند. با این وجود به گفته اندی پالمر، مدیر آستون مارتین، این خودرو یک سوپراسپرت نادر و هیجان‌انگیز است که تجربه طراحی و مهندسی آن برای آستون مارتین غنیمت خواهد بود و استانداردی جدید در کلاس سوپراسپرت های رده بالای لوکس برجای می‌گذارد.
Aston Martin Vulcan
Aston Martin Vulcan
قرار است تنها ۲۴ دستگاه از این خودرو تولید شود که همراه با برنامه آموزشی مسابقه به خریداران ارائه می‌شود. خریداران مدل‌های آستون مارتین ونتیج اس، One-77 و ونتیج GT4 برای خرید این خودرو در اولویت می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1171 ديدگاه)

    به نظر طراحی دلچسبی مثل one77 هم نداره.
    هیبریدی هم نیست که رقیب لافراری p1و 918 باشه.
    تازه قدرتشم در حد اونا نیست 150 تا از لافراری103تا از p1و 80 تا از 918 کمتره
    استون مارتین ماشینای زیبا و با اصالتی داره ولی باید قبول کنن که حریف فراری و پورشه و مکلارن نیستن
    اینم حتما یه قیمت نجومی حداقل بیش از 2 میلیون دلار داره و مثل لامبورگینی وننو بعد از رونمایی مشکل میشه حتی تو اینترنت ببینیش

    موافقم 3
    مخالفم 10
    1. Mostafa&S

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (318 ديدگاه)

      پدال آئودی R8 2016 اومد

    2. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      آستون مارتین خودشم بکشه نمی تونه با اون 3 تا رقابت کنه.

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. NA-NikandreosApotheon-NA

        ۸ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (126 ديدگاه)

        آستون مارتین موتورهاش بازدهی لازم رو ندارن.گیربکس هم که دو کلاچه نیست تا انتقال سریع قدرت رو داشته باشه.پس تو رقابت با اون 3 تا کم میاره.

        لافراری که از همشون زیباتره.و هنری تر

        موافقم 4
        مخالفم 1
    3. M5

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (293 ديدگاه)

      اومده یچیزی تو مایهای وننو بزنه !
      ولی جالب شده !

    4. Ehsan

      ۷ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگه یه نگاه به خصوصیت هاش کنی و با فراری و پورشه مقایسش کنی عاشقش میشی!!
      هرچند که رقیب p1 نمیشه
      از روی تعصب بهش نگاه نکن!!
      واسه طراحیش هم هر نفر یه سلیقه ای داره ولی طراحیش مدرن هستش،چون خودم دانشجوی طراحی خودرو هستم میگم!!
      ولی نظر شما هم محترمه

  2. Zora

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (480 ديدگاه)

    اگه هیبریدی بود میتونست رقابت خوبی با بقیه رقباش داشته باشه ولی اصالتشو از دست میداد.

    چراغای جلویی هم خیلی شبیه لاگوندا شده !!

    1. امين

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (117 ديدگاه)

      اصالتش رو از دست داده و چراغای جلوش شبیه لاگوندا شده … این که شد پارادوکس !!

  3. سعید

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    این ماشین هیبریدی نیست که رقیب اون سه برادر(P1,918,لافراری)باشه،تازه قدرتش هم خیلی کمتره،بیشتر بهش میخوره رقیب Aventador SV باشه،لااقل دو تا توربو میذاشتن روش تا قدرتش بره رو 1000 تا،اونوقت رقابت خیلی جذاب میشد

    1. H-Lamborghini

      ۱۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (21 ديدگاه)

      100 اسب به ازای هر توربو؟! رو چه حسابی؟!

  4. bardia

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    بستگی به وزنش داره
    اگه بالای 1400 کیلو باشه نمیتونه خودشو رقیب اون سه تا خصوصا لافراری بدونه

  5. ali2240

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (513 ديدگاه)

    من چند روز پیش از طراحی تمام استون های تاریخ دفاع کردم فقط چند روز کافی بود تا استون تمام دفاعیات منو زیر سوال ببره و منو ضایع کنه
    شرمنده همه دوستان

  6. Mclaren

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    به نظرم مکلارن باید کمی به هموطنش کمک کنه تا تو کورس هایپرکارها قرار بگیره هرچند این فقط یه نظریه و سیاست شرکت ها این طور نیست

  7. saleh.cars.motorcycles

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    وااای چه کرده اسسستون

  8. مجتبی(ساروی)

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    یادمه تو برنامه تخت گاز امریکا یکی از مجریا تو یکی از قسمتا واسه باز طراحی یه ماشین یه قسمت از فرمون رو برید دقیقا مثله این و تو کل برنامه واسه این کار به خودش فحش میداد هرنوع ماشینی علاوه بر اسب بخار و زیبایی ظاهری و کلی قابلیت دیگه باید کاربردی هم باشه و فرمون اینجوری بد جوری ادمو اذیت میکنه خصوصا جاهایی که باید دور بزنی یا بپیچی
    راستشو بخواین طراحیشم به دلم ننشست

  9. محمد @

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    خیلی شبیه ماسل کار های قدیمیه آمریکاییه

  10. soroosh

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    ببینیید اتقدر نگین استون فلان بیسار استون 100 سال داره ماشین هایسوپر اسپورت میسازه (1913) تولید استون هست. حالا هی بگین نمیتونه رقیب بشه 1 ثانیه کمتر از پ.رشه فلان جهنم رقیب نشه همین که یه برند مثل استون ادم سوار شه خوودش یه رویااااس استون از بهترین الیاژ موجود در دنیا برای ماشیناس استفاده می کنه اینو از هرر ماشین بازی که اطلاع داره بپرسین خرابیه استون 1 به هزاره شما گیر دادین به 2 3 ثانیه دیرتر رسیدن؟ همین که یه فیلمی مثب جیمز باند توش ماشین های استون هست خودش یه اس دل میمونه توی دنیا فقط استون مارتین و بنز که عالی هستن من شجره نامه ی این شرکتو می دونم چون علاقه دارم از روی تعصب حرف نزید از روی اطلاع و سواد ماشن بازی حرف بزنیم من نمی دونم پورشه چی داره که خیلیا سنگشو به سینه می زنن اونم دلیلش فقط المان بودنه نه چیز دیگه وسلام

    1. Alpha

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      سروش جان با هاتون موافقم
      این پورشه ماشیناش رو مثل قورباغه میزنه بعدشم میگن اصالتشو حفظ کرده
      اصلا طراحی دیگه ای بلد نیست
      بنز با اینکه اصالتشو حفظ کرده اما ببینید چقدر روز به روز زیبا تر میشه

    2. شایان

      ۸ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      تقصیر شما نیست سایت انگلیسیسم شده میگی فیلم جیمز باند از استون استفاده کرده پس این دلیل بر خوب بودنشه!!!!!! به خدا به رئیس کمپانی استون بگی بهت میخنده اونوقت میگی کسی تعصب نداشته باشه جناب alpha چون پورشه شبیه قورباغست پس بی اصالته!!!!!!

      1. Alpha

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (27 ديدگاه)

        من نمیگم بی اصالته ولی چرا برای توجیه قیافه قوربا قه ایش میگن اصالته؟
        اخه این شرکت با این اصالت هنوز این قیافه قدیمی رو میزنه

  11. soroosh

    ۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    بدشم دوست ما میگه استون با 12 سیلندر 6 هزار سی سی بازدهی خوبی نداره اینو قبول دارم اما تنفس طبیعی به حساب میاد استون خودش گفته که به توربو شارژ اعتقادی نداره و حاظر نیست تا سال 2017 استفاده کنه بازم میگم هیچی از ارزش استون کم نمیشه و در اخر وزن بالای ساتون هم در نظر بگیرین چون شدیدا به ایمنی ماشین اعتقاد داره

  12. reza

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    800 اسب اونم واسه تنفس طبیعی خیلی هم عالیه

  13. شایان

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    طراحی زشت و بی روح نداشتن جذبه نداشتن خلاقیت فرمون زشت مگه بازی کامپیوتریه هرچی آدم فکر میکنه چه جوری باید یه حسن ازش گیر بیاره پیدا نمیکنه این چیه آخه خدایی چه جوری روتون شد اینو بذارید در سایت آدم تعجب میکنه نمیدونم سایت چرا اینجوری شده

  14. حالا یکی

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    آقا شایان اصلا فکر کنم یکی از اعضای مکتب ضد استون ماراینیسم باشی
    یا با ماشینای انگلیسی مشکل داری؟

    1. شایان

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      من با کل کمپانی هاشون مشکل دارم چون خیلی میخوان خودشونو بالاتر از چیزی که هستن نشون بدن تا بتونن بازار گرمی کنن از راههای غیر اصولی و اخلاقی میخوان به یه جا برسن کلا همه انگلیسی ها همینجورین فکر میکنن دنیا باید ماله اینا باشه هنوز تویه قرن هجده و نوزده هستن مشکلشون ریشه تاریخی داره ولی خدایش من با این یکی خیلی مشکل دارم طراحیش خیلی زمخته فرمونش که چیز نگم بهتره اون دم چیه واسه خودش گذاشت انگار به یکی گفتن یه شبه برامون یه چیزی بساز معلومه روش کار نشده میتونست خیلی بهتر باشه

  15. shaghaghi

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر بهتر از طراحی قبلی ماشین های استون مارتین است

  16. soroosh

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    رویز رویز بنتلی استون مارتین جگوار رنج اور و حتی مک لارن ماشیین انگلیسی بده ؟ درسته تکن.لوژی المان بالاتره اما 100 % اصالت هندلینگ و الیاژ مورد استفاده شده و امنییت بالای ماشین های انگلیسی شدیییدا بالاسست من شرط می بندم شما یه استون پلاک شده ببینید تو ایران مخصوصا تهران از 100 نفر 100 نفر بهش نگاه می کنن این یعنی طراحی در ضمن شاید نتونه با 918 یا لا فراری رقیب به حساب بیاد اما همین که این ماشینو ساخته خودش کلیه چرا برند های دیگه نتوستن بسازن ؟ شایان جان من نگفتم جیمز باند از استون چون استفاده کرده بهتره میگم انقدر ماشین خوبی هست که تو همچین فیلمه خوبی ازش استفاده می کنن

    1. شایان

      ۹ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      بهتره اینو بدونی تویه هیچ آمار و ارقامی یا تویه هیچ لیستی منی که سالهاست دارم دنیای خودرو رو میبینم ندیدم کسی بگه یا کمپانی بگه ماشینهای انگلیسی از آلیاژ بهتری یا کیفیت بالاتری نسبت به آلمانها برخوردارن(اگر شما لیستی داری یا آماری یا مدرکی ارائه کن) اینو شما از رویه تعصبی که داری میگی داری میگی بعدم دلیل نمیشه چون تویه ایران نیومده بهتر باشه مثلا کمپانی آئودی هیچ وقت در ایران فعالیت نداشته پس این کمپانی باید ادعا کنه بهتر از بنز و بی ام و و پورشست ضمنا اینو بدونید همین انگلیسی ها خودشون ماشینهای آلمانیو به کیفیت بالاشون میشناسن و البته همه دنیا چون حتی خودشونم به این درک رسیدن که کیفیت فوق العاده ای دارن نمونشم تویه فروش هر ساله این کمپانی ها به انگلستان یه نمونه از اذعانشون توضیح همین شبکه بی بی سی در سایتش در مورد آلمان :این کشور در دنیا با اجناس با کیفیت بالا شناخته شدست این نشون میده همه من جمله بریتانیایی ها هم متوجه این امر شدن/// در مورد جیمز باند هم نظری ندارم اصولا زیاد فیلمهاشو دوست ندارم فقط جز کازینو رویال که فیلمه باحالی بود///این دلیل نمیشه شاید یه کارگردانی از یه ماشین بیشتر خوشش بیاد

  17. soroosh

    ۹ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    این مدل استون خیلی شبیه مدل زاگاتو هست البته زاگاتوی پیشرفته پیشنهاد میدم مدل زاگاتو رو ببینیید تمامیه ماشین های استون برای مسابقات racing استفاده میشه حتی db9

  18. soroosh

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (117 ديدگاه)

    من نمیگم المان بدتره قبول بهتره اما نیازی به مدرک نیست تماامیه ماشین های استون از بدنه فیبر کربن استفاده می کنند که همه ی این محصولات با کیفیت رو مدیون شرک q هست همه سپرها از کربن استفاده شده از باندهای بنگ الفسن حتی پوسته ی گیربکس و موتور از کربن هست البته که کربنی که شما فکر می کنید برچسب کربن خوود الیاژ کربن شما با زور می خوای المان رو به مردم ترحم کنی خودت بهتر از همه می دونی ماشین های انگلیسی چه کلاس خاص و چه کیفییتو اصالتی دارند

  19. Phantom

    ۱۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اولن که پورش خودشم فقط ۹۱۸ رو براى رقابت داره داره،دومن لافراری یه.چیزى مثه آى ۸ه با یه ظاهر زشت و موتور قوى تر،سومن مکلارن خودشم بریتانیایىه پس از بریتانیایی ها ایراد نگیرید ،بعد هم استون مارتین طرف دار هاى خودشو داره،از کسی هم نظر نخواسته شما ها هم هر وقت پولشو داشتید یه ماشین دیگه بگىرید. وولکان تو مایه هاى سستو المنتو ه که یه طراحی ه عجیب و ایرو دینامیک داره ،برای تفس طبیعی هم ۸۰۰ اسب بخار عالیه

  20. علی رضا

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا زیباس استون مارتین به خصوص ولکان

  21. یه ماشین باز

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    لازم به ذکر این ماشیشن ویگرند تور بهتر از هرسه ماین مکلارن وپورشه لافراری بود

  22. farzam

    ۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اون برادرانی که این ماشینو نقض میکنن میگن فلانه بهمانه اگه شما طراحی بلدید پس خودتون طراحیش کنید الان اکثر ماشینا برای قیافه اصالت و طراحی مبنا میزارن نه برای قدرت
    اون ماشینی که 1500اسب قدرت کجا میتونی اونو برونی حداقلش 150تا بتونی بری الان مهم فقط طراحی و اصلات هست و آستون مارتین هم که همیشه اینو داشته و هیچ وقت هم کم نیاورده

  23. احمدروزبهان

    ۶ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا خداییش برند خیلی باحالیه فراری رو که هیچ اما لامبورگینی بهترینه تو زیباییو و مخصوصا صدا خفن داشتن .اما این ماشین بینظیره من که خیلی حال کردم فقط قیمتش یکم انصافا بالاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا