وقتی مرسدسبنز در سال ۲۰۰۵ سرمایهگذاری زیادی بر روی مدل «چهار در کوپه» با عنوان CLS550 انجام داد، بحثهای زیادی را برانگیخت. با این که اندکی زمان لازم بود تا آئودی و بامو نیز به این نتیجه برسند، ولی امروز مفهوم یک خودروی چهار در جمعوجور و در عین حال، با کارایی کمتر، حتی به کلاسهای خودرویی دیگر نیز کشیده شده است.
به گذشته که برگردیم، CLS550 سطح اولیه مرسدسبنز CLS بود که موتور توربوی V-8، آن را از نظر عملکرد کاملاً از آئودی با موتور سوپرشارژر V-6 متمایز میکرد. با این حال، قیمت بسیار بالاتر و عطش آن برای مصرف سوخت بیشتر، بر بسیاری از مزیّتهای دیگر غلبه میکرد. برای مدل ۲۰۱۵، مرسدسبنز یک مدل در پایینترین سطح CLS اضافه کرده است: CLS400. در این مدل که به جای موتور V-8 از موتور دو توربوشارژر V-6 استفاده شده، با قیمتی ارزانتر، قدرتی کمتر و مصرف سوختی بهتر نسبت به CLS550، بیشتر آئودی هدف قرار داده شده است. همچنین مدل بامو 640i گرن کوپه با موتور شش سیلندر نیز در تیررس این خودرو قرار دارد. CLS400 برای انتقال قدرت از یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک استفاده میکند و سیستم دیفرانسیل نیز از نوع فورماتیک تمامچرخ متحرک است. همانطور که انتظار میرود، شتاب موتور ۳ لیتری توربوشارژر شش سیلندر بهاندازه موتور «القای اجباری» یا تنفس طبیعی V-8 نیست. در پیست، نمونه تستشده سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را در مدت ۵/۱ ثانیه ثبت میکند؛ یعنی حدود یک ثانیه بیشتر از زمان مشاهده شده برای CLS550 و در عین حال، معادل زمان آئودی. البته در اینگولشتات کار متوقف نشده و آئودی A7 مدل ۲۰۱۶ قدرتی به اندازه ۳۳۰ اسببخار پیدا کرده است؛ این قدرت به اندازه ۲۰ اسببخار نسبت به مدل قبلی بیشتر است. این مدل با سیستم فورماتیک با وزنی به اندازه ۱۹۳۴ کیلوگرم، به اندازه ۴۵ کیلوگرم سنگینتر از مدل قبلی V-8 با دیفرانسیل عقب است. با این حال، شرایط هندلینگ و سیستم ترمز به شکلی قابلتوجه بهبود یافته است. استفاده از سیستم تعلیق گازی به اندازه ۱۶۱۰ دلار و چرخهای ۱۹ اینچی با تایرهای تابستانی کانتیننتال به اندازه ۵۰۰ دلار هزینه اضافی دارد. با کمک این آپشنها، چسبندگی جانبی برابر ۰.94g در تست لغزش در پیچ از این خودرو مشاهده شد که ۰.05g نسبت به مدل قبلی با دیفرانسیل عقب افزایش نشان میدهد. توقف کامل از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت نیز در فاصله ۴۶/۶۳ متر رخ میدهد که نسبت به قبل، حدود ۳ متر کوتاهتر است.- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، ۴ سرنشین، ۴ در سدان.
- قیمت مدل تست: ۸۶۲۸۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۶۹۴۱۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC ۲۴ سوپاپ V6، با خنککننده داخلی و دو توربوشارژر، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۲۹۹۶ سیسی.
- قدرت: ۳۲۹ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۴۸۰ نیوتنمتر در ۱۶۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه با قابلیت شیفت دستی.
- فاصله محوری: ۲/۸۷۵ متر.
- طول ماشین: ۴/۹۴ متر.
- عرض: ۱/۸۸۲ متر.
- ارتفاع: ۱/۴۱۷ متر.
- وزن کلی: ۱۹۳۴ کیلوگرم.
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۱ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۹ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۲۳ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۸ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۳/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۱۶۵/۷۶ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی): ۲۱۰/۸۲ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۶۳۴ متر.
- چسبندگی جانبی در پیچی به قطر ۳۰۰ فوت: 94g.
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۲/۴ لیتر در شهر و ۹/۰۵ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۱/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
شایان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴عشقه اول و آخر مرسدس بنز
Erfan . McLaren
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴خدا وکیلی از نزدیک یه ابهت دیگه داره بنز اصلا با عکس ها زمین تا آسمون فرق میکنه.
"Amir"
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴دلبرترین مدل بنز همینه ، البته sl هم هست
فرید
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴با اینکه این نسخه فیس لیفت جدید سی ال اس هستش باز کنسول وسط تکراری هستش…چندین و چند ساله که بنز از این کنسول با اون دکمه های دایره ای تکراری استفاده میکنه (بعد این متعصبین از فقر در طراحی سایر برند ها صحبت میکنند)…شکل سیستم صوتیش هم برای سالیان پیشه…حالا اگه کمپانی دیگر بود با سیل از انتقادات روبرو میشد ولی نمیشه چون بنزه اگه این مارکش برداشته میشد ونوقت انتقادا دیدنی بود…جلوش هم که شده مثل بقیه مرسدس ها…خدا به داد نسل جدیدش برسه…با اس کلاس اشتباه نگیریمش صلواااات :-D :-D :-D :-D
مهران72
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام.من به شدت از این ماشین خوشم میاد .ولی حرف شمارو راجع به اون اسکرول قبول دارم.جدیدا تو اس کلاس کوپه بنز یه تغییراتی تو ظاهرش داده وزیبا ترش کرده.
یه تاچ پد هم رو قسمت استراحتگاه آرنج نصب کرده که بشه تو مانیتور راحت اینور و اونور رفت که احتمالا تو نسل بعد همه ماشینایه سطح بالاش استفاده میشه
ولی درمور قیافش نگووووووو
انصافا با همه بنز ها دیگه فرق میکنه،شما چطور با اس کلاس و سی کلاس اشتباهش میگیری؟
تو سواری ها الان فقط اس کوپه،ای ام جی و اس ال کا یکم متفاوت ان.
در ضمن الان سیاست همه خودروسازا به غیر از آمریکایی ها همینه!
شما میتونی پاسات و سی سی رو راحت تشخیص بدی؟
سری چهار و سه بی ام و رو چی؟
سری های آئودی رو چی؟
حتی آواتارتون!اگه ابعاد رو در نظر نگیریم لکسوس rc ,gs,وisچه تفاوت محسوسی دارن؟
یا nxوrx؟
واسه یه آدم عادی خیلی سخته
وگرنه واسه شما و کاربرای پدال که تشخیص مدلهای مختلف سخت نیست
فرید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴درسته مهران جان…شما به اسکرولر هم اشاره کردی…من اون قسمتی که مربوط به تهویه هستش و کم و زیاد میشه و درجه رو تنظیم میکنی و هم قسمت ضبطش که سالیان ساله که بنز اینهارو حتی در مدل های جدید استفاده میکنه رو میگم.
شما سی کلاس و اس کلاس و میباخ رو با هم اشتباه نمیگیری؟؟؟؟؟؟من این رو گفتم اگه نسل جدیدش بیاد اشتباه نگیریم خوبه…این هنوز شکل بقیه نشده ولی جلوش داره میشه کم کم…در نسل بعد ه میشه شکل اون یکی ها.
خوب به نظر شما این سیاست درسته؟؟؟؟کاری نداره واسه برند ها،دیگه طراحی نمیکنند…و اینها هم از خداشونه…یه مدل میزنند بقیه هم شکل هم فقط کوچیک بزرگش میکنند…بعد این متعصبین میگن اصالت طراحی تا سال پیش هم مدل ها با هم فرق داشتا ولی الان که شبیه هم زده و از فقر طراحی رنج میبرند ادعا میکنند اصالت…و جالبیش هم اینه که لکسس و تویوتا رو مسخره میکنند با اینکه مدل های خودشون دقیقا شکل همه ولی توی تویوتا و لکسس در قدیم حتی یه چراغش با هم فرق میکرد ولی در نسل جدید الان بنز مدل ها دقیقا شکل همه فقط اندازه ها فرق میکنه…در بی ام دبلیو هم که نمای داخلی همه دقیقا شکل همه…
شما در مدل های لکسس یه مدل رو به من نشون بده که شکل هم باشند؟؟؟؟دقیقا شکل هم…چراغ های آرسی کجا و آی اس کجا…من میگم شما اس کلاس رو از سی کلاس میتونی تشخیص بدی باید عقبش رو نگاه کنی بعد شما آرسی و آی اس رو مثال میزنی؟؟؟؟؟یعنی کسی این دو رو نتونه تشخیض بده که خیلی تعطیله…
NX و RX میشه بگی کجاش شبیه همه؟؟؟؟؟چراغ هاش؟؟؟کنسول داخلیش؟؟؟؟چراغ های عقبش؟؟؟؟…هیچ چیزش شبیه هم نیست؟؟؟؟ولی در بنز چرا…بی ام دبلیو که هیچی…یکیرو چشمش رو ببندی داخل یکیشون بزاری نمیتونه تشخیص بده اون ماشین چیه.
Mamas
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴در مورد طراحی bmw این حرف و نزن که تا پارسال همه فرق داشتن الان همه شبیه همن … این مقاله فقط عکس اولشو نگاه کن می فهمی طراحی اصیل یعنی چی
چهار دهه و شش نسل با بامو سری 3
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴نیسان و تویوتا فراخوان دادند
شرکت های خودروسازی تویوتا و نیسان بیش از شش میلیون خودرو در سراسر جهان را به سبب احتمال ترکیدگی کیسه هوای آنها فرا خواندند.
تویوتا به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی جهان اعلام کرد پنج میلیون خودرو از 35 مدل خودرو تولید این شرکت در سراسر جهان را که در حدفاصل مارس سال 2003 تا نوامبر سال 2007 تولید شده اند فراخوانده است.
نیسان نیز یک میلیون و 500 هزار خودرو در سراسر جهان را به سبب نقص در عملکرد ایربگ های آنها فراخوانده است.
سخنگوی شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد این فراخوان شامل بسیارهای از بازارهای این شرکت ها از جمله ژاپن، اروپا و آمریکای شمالی می شود و خطر ترکیدگی از جمله مشکلاتی است که در کیسه هوای این خودروها مشاهده شده است.
نقص در عملکرد کیسه هوای خودروهای این دو شرکت تاکنون جان پنج تن را گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، تویوتا اعلام کرد این فراخوان یک میلیون و 350 هزار خودرو را در ژاپن، 637 هزار خودرو را در آمریکا و یک میلیون و 260 هزار خودرو را در اروپا شامل می شود.
David
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴خب ب ام و هم فراخوان داده ! چرا هیچوقت فراخوان های خودتون رو نمیگین ؟! چند وقت پیش هم بنز واسه مشکل موتوری فراخوان داده بود !
http://www.autoblog.com/2015/04/10/18k-bmw-models-recall-fuel-pump-failure/
http://www.donya-e-eqtesad.com/news/862831/
صادق
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴آقا دیوید شما این فراخوان ها رو یکی میکنید
تویوتا 5 میلیون و خورده ای فراخوان داشته
BMW حدود 18 هزار تا داشته
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
David
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴بحث تعداد نیست ! بحث سر اینه که شما دوستان تا همین دیروز ماشینای آلمانی رو بی عیب و نقص میدونستین و معتقد بودین که اینا اصلا فراخوان نمیدن !!!! بعدش مشکل ایربگ خطرناک تره یا مشکل آتش سوزی و پمپ سوخت بنز و ب ام و ؟!؟!؟!؟!
صادق
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴راستش آقا دیوید من هیچوقت بنز و بی ام رو بدون مشکل نمیدونم
اصلا مگه میشه یه خودروساز بی عیب باشه؟!؟
نکته اینجاس که وقتی جون انسان در خطر باشه، موضوع اول همین میشه
و اینجا هم با ایربگ جون انسان به خطر میوفته و هم با آتش سوزی
با این حال اگه دقت کنید توی این مشکلات بنز و بی ام کسی فوت نکرده، در صورتی که در مشکل ایربگ ها طبق خبر جون 5 نفر گرفته شده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
بهتره به فراخوان های قبلی تویوتا هم نگاه بیندازید و علت هاشو ببینید .
حالا گیریم که بنز و ب ام و و ائودی ماشیناش اشغال .
تویوتا که بزرگترینه چرا ؟؟؟
سبزترینه چرا ؟؟؟؟
باکیفیت ترینه چرا ؟؟؟؟
مصطفی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴من کاری به به سی ال اس ندارم ولی در کل گوردن واگنر با طراحی های اغواکننده و دور از واقعیات یک برندی به نام مرسدس بنز دقیقا داره برخلاف گذشته کارخانه مرسدس حرکت میکنه، اگه تا 2005 میشد یک بنز را فقط با یک بنز مقایسه کرد الان به راحتی طراحی یک بنز را میشود با هیوندای مقایسه کرد. طرح های مرسدس کاملا آسیایی شده، من خودم از طرفداران پروپاقرص مرسدس هستم اما واقعا برای طراحی های چندساله مرسدس هیچ دفاعی نخواهم داشت. برای مثال: یک لحظه کنار خیابان کلاس “بی” مرسدس رو دیدم به اشتباه خیال کردم ماشین جدید کیا هستش!!!
همچنین هم طراحی داخل اتاقش… گند زدند با طراحی اخیر
بی ام و الان بیشتر به اصالت خودش وفادارتر هستش تا مرسدس بنز
حسین
۱ مهر ۱۳۹۴آفرین
واقعا حرف حق رو زدی
ولی بعضیها انقدر متعصبن و بی منطق که هیچ جوره این معایب رو نمیبینن
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴آخه یه ماشین چقد میتونه قشنگ باشه!!!
حسین
۱ مهر ۱۳۹۴آخه یه آدم چقدر میتونه متعصب باشه
saeed
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴عقبش قشنگ نیست
دکتر داریوش
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴اوج کیفیت و تکنولوژی و زیبایی بنز
از نزدیکه که میفهمید چقدر خواستنیه!
سعید
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴یکی از زیباترین بنزهاست،طراحی فوق العاده ای داره.
رنگ سفیدش خیلی قشنگتره
saji
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴آقای محترم روزانه صد ها نفر از این سایت بازدید میکنن که خیلی از اونا خانم هستند خودت شخصیت نداری حداقل جلو اونا رعایت کن . مسءولین لطفا این آقا رو بن کنید
شاهین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا روح انسان با دیدن این چنین خودروهایی به وجد میاد.
دست مریزاد به بنز.امروز اتفاقا نسل اول CLS رو دیدم،هنوز که هنوزه یه شیره…
مسعود
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴عاشق نسل اول CLS هستم. خییییییلی خواستنیه
مسعود
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ببخشیدآ، یه سوال بی ربط
فردا پس فردا که ایران 99 هم تموم شد، پلاک چی میخوان بدن؟؟؟
afish
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴با عرض سلام بعد از 99 تهران میشه 10 20 30 40 50 60 70 80 90
مسعود
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴فونتش فرق میکنه؟
فونتی که پلاکای الان دارن، صفرش شبیه میخ پرچ دیده میشه آخه
حسین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴موتورش که ۳۰۰۰ سیسی هست و
قدرتش هم که ۳۲۰ اسب بخار ، چرا اسمش
Cls400 هست؟
کیمیدونه؟؟
مهران72
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴آییی قلبم!
ننه،من زن نمیخوام!
اینو میخوام
:(
احسان(احسان سابق)
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴جدا از فروش بد این ماشین واقعا با ارزشه.یکی از بهترین هاست و یکی از ماشین هایی هست که باید سوار بشم
mohsen
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴640i قورتش میده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴تقلُب بیشرمانه لینکلن از روی دست بنتلی!
در اینکه اکثر طراحان از طرح های رقبای خود الگو می گیرند و کمتر طرحی می تواند یک طرح ناب و کاملا اصیل باشد، شکی نیست اما بعضی وقت ها میزان این الگوبرداری ها از مرز هایی نانوشته، فراتر می روند و پای به قلمرو سرقت هنری میگذراند. این همان مرزی است که لوک دونکروُلک، سرطراح شناخته شده بنتلی مدعی است لینکلن با مفهومی جدید خود، کانتنیننتال پا را از آن فراتر گذاشته است.
دونکروُلک از این کپیبرداری آشکار لینکلن از بنتلی فلایینگاسپور آنقدر به خشم آمده که در صفحه فیسبوکش گفته: “اگر با من بود،آن را مفهومی فلایینگاسپور می نامیدم و چهار چراغ گرد بنتلی را هم در چهره اش حفظ می کردم!” حتی پیامی کاملا طعنهآمیز نیز روی صفحه فیسبوک دیوید وودهاوس، سرطراح لینکلن گذاشته با این مضمون که “می خواهید ابزار و ماشین های ساخت را هم برایتان ارسال کنیم؟!” اما پشت این کپیبرداری بیشرمانه که اتفاقا از نمای عقب، به طراحی پرولوگ، مفهومی سال گذشته آئودی نیز بسیار نزدیک است، سدانی پر هیبت و تنومند قرار دارد که با همنشینی دوباره نام های لینکلن و کانتیننتال، می خواهد آینده ای باشکوه تر را برای این زیرمجموعه لوکسساز فورد مجسم کند.
لینکلن می گوید تمرکز اصلی در کانتیننتال بر روی تجمل بوده و به همین دلیل، کابین این مفهومی را با مرغوبترین مواد ممکن،فرمداده مثل چرم ونیزی صندلی ها و رودری ها، آلکانتارای بکار رفته در زیر آرنجی ها و جزئیات صندلی ها، پوشش اطلسی سقف و کفپوش چوبی. برای تضمین راحتی کامل سرنشینان نیز صندلی هایی با قابلیت تنظیم در 30 جهت (با قابلیت تنظیم زاویه پشتی در صندلیهای عقب) بکار رفته که لینکلن مدعی است کاملا با سایز و هیکل سرنشینان تطبیق می یابند. این مفهومی همچنین دارای سانروف دودی SPD SmartGlass است که با استفاده از آن، می تواند گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید را کنترل کرد. سامانه پارک به روز شده، همیار پیشبینی تصادف با قابلیت حفاظت از عابرین پیاده و نمایش دید 360 درجه از اطراف خودرو در صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی MyLincoln Touch نیز از جمله سامانه های ایمنی مدرن مفهومی کانتیننتال هستند.
احمد باقری
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴بنز دیگه واقعا گل کاشته.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
من که چهره قبل از فیس لیفتش رو بیشتر دوست داشتم .
طرف اومده از داخل بنز ایراد گرفته . هنوز نمی دونه این ماشین چند ساله که در خط تولید قرار گرفته . آخرهای عمرشه . نسل جدیدش یواش یواش داره میاد .
حداقل بنز اینو ثابت کرده که در طراحیه داخلی انقلابی عمل میکنه .
المانی ها ازوناش نیستن که تویوتا رو فیس لیفت کنند و جای لکسس بفروشند .
نسل جدید E کلاس هم در راهه .
درضمن ، راه های زیادی برای اظهار وجود و جلب توجه است .
صادق
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴میلاد گفتی تویوتا رو فیس لیفت میکنن و جای لکسس میفروشن
جالب اینجاس که همون لکسس هم 2 بار 2بار فیس لیفت میکنن و میندازن به مردم!!!!!!!!!!!!
:) :) :)
حمید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴دقیقا آقا میلاد منم خیلی منتظر نسل بعد e کلاس هستم.این cls هم سلطانیه واسه خودش. از یه چیز بنز که همیشه عاشقشم همین وجه تمایز بین ماشین هاشه دقیقا بر عکس bmw که میگیره یه داشبورد رو تو 6 تا مدل میزاره!
مایکل جکسون thriller
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴آقا میلاد و آقا صادق واقعا ازتون بعید بود این حرف را بزنید . حالا چند نفر اومدن و یه دروغ و دونگی گفتن . چرا حرفاشون رو باور میکنید ؟ اون فیس لیفت نیست و بهش rebadge میگویند . برای اینکه ببینید من راست میگم یا دروغ کار ساده ای هست که انجامش بدید . تحقیق و مراجعه کردن از سایتهای معتبر .
مایکل جکسون thriller
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴یه اشتباه پیش اومد و اصلاحش میکنم : درباره نظرم تحقیق کنید چون این کار واقعا بهترین کاره . آقا میلاد چرا لکساس و تویوتا را میگی فیس لیفت کارند ولی نمیگی bmw و رولز رویس و مرسدس بنز و میباخ و volkswagen و بنتلی و … را نمیگی ؟
مایکل جکسون thriller
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴آقا میلاد چرا لکساس و تویوتا را میگی فیس لیفت کارند ولی نمیگی bmw و رولز رویس و مرسدس بنز و میباخ و volkswagen و بنتلی و … فیس لیفت کار هستند ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ایا رولز رویس فیس لیفت ب ام و است ؟؟؟
ایا بنتلی شبیه فولکسه ؟؟؟
شبیه کدام محصول هستند ؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴درود .
در جواب شما باید بگم که مرسدس بنز شبیه یک مرسدس بنز .
آئودی شبیه یک آئودی .
ب ام و شبیه یک ب ام و .
یعنی برند لوکس شبیه برند لوکس . در تاریخ خودروهای ب ام و و آئودی اگر نگاه بیندازید ، متوجه خواهید شد که این امر همیشه همراه این دو برند بوده .
مرسدس میباخ که از گردونه تولید حذف شد و فقط از امکانات بیشتر و پسوند
میباخ استفاده میکنه . مرسدس بنز هم خودروی جدیدی بیرون نداده .
فقط برای خالی نبودن عرضه .
حالا یک سوال ؟؟؟
کدام محصول آئودی شبیه و یا فیس لیفت محصولات فولکسه ؟؟؟
یا شباهت 80 درصدی با محصولات فولکس داره ؟؟
کدام کادیلاک شبیه دیگر محصولات جنرال موتورز است ؟؟؟
ایا محصولات اینفینیتی شبیه محصولات نیسانه ؟؟؟
ایا این مساله در مورد هوندا و اکورا صدق میکنه ؟؟؟
مایکل جکسون thriller
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴من از این جهت گفتم مرسدس بنز و می باخ یا volkswagen و بنتلی فیس لیفت کارند چون زیر نظر آقای احمد باقری گفتی : المانی ها ازوناش نیستن که تویوتا رو فیس لیفت کنند و جای لکسس بفروشند . مگه از این جهت نگفتی تویوتا رو فیس لیفت میکنند { فیس لیفت درست نیست . rebadge صحیحه } و جای لکساس میفروشند چون خودروهای لکساس از پلتفرم و دیگر قطعات ساخت تویوتا استفاده میکنند ؟ چرا رولز رویس و بنتلی و لامبورگینی و میباخ را نمیگی که مثل لکساس از پلتفرم و سیستم انتقال قدرت و پیشرانه و دیگر قطعات فولکس و مرسدس بنز و bmw و آئودی استفاده میکنند ؟ حیف که زبان انگلیسیم خیلی ضعیفه و الا چند لینک درباره این موضوع میگذاشتم .
احمد باقری
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴واقعا ماشینهای بنز معرکه است.
فرید
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴پدال اون دوتا کامنت دیشبم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون سوتی بی ام دبلیو رو گفتم و خرج بالاش رو نشون دادم چاپ نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی تا این حد آلمانی هستی پدال؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emperor of power
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴در جواب کاربری که پرسید چرا اسمش CLS 400 در صورتی که حجم موتورش 3000 :
موتوره این خودرو 6 سیلندره Biturbo هست و به علت داشتن توربوشارژرهای دوقلو ، می تونه قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به یک 3000 سی سی بدون توربو ( تنفش طبیعی ) تولید کنه و میزان اسب بخار تولیدی این موتور 329 است که چون تقریبا به اندازه یک موتور 4000 سی سی تنفس طبیعی به همین دلیل اسم مدلش CLS 400 میشه نه CLS300 .
بهزاد
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴شرکت هوندا موتور هم این فراخوان رو دادهالبته تا بحال گویا منجر به مرگ نشده.
غولو
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴وای من که شیفته و واله و حیرانشم. اخره طراحی وکلاسه . هر دونسلشو عاشقم من.
دلت میخاد سرتو بکنی توی کاپوتش و بگی هی گاز بدین گاز بدین تا سمفونی صداش تا اعماق وجودت بره . میبینمش شنگولش میشم. واااای که این چی هست و المان چه میسازه.از هر زیبارویی زیباترو جذابتر و هات تره بخدا. زیباترین باسن رو داره.
واااااااااااااای خوبههههااااااا
ALiHidden
۱۳ خرداد ۱۳۹۴خیلی عالی…….!
ولی کابینش چون یکنواخته دل آدمو میزنه!
ولی در کل محشره!
مخصوصا با جلوش خیلی حال کردم!
AHMADREZA
۳۱ خرداد ۱۳۹۴زشته سری 6 بهتره کلا توی محصولات بنز همهمه هست اصلا معلوم نیست کی با کی رقابت می کنه