در حالی که پیش از این مرسدس بنز، کوپه مفهومی کلاس اس را به نمایش گذاشته بود، اکنون اولین تصویر از نمونه تولیدی آن نیز منتشر شده است. اس کلاس کوپه ۲۰۱۵ شباهت قابل قبولی به نمونه کانسپت دارد و در عین حال، واقع گرایانه تر است. طراحی این ماشین را میتوان یک پله بالاتر از CL کلاسی دانست که قرار است جانشین آن شود.
این کوپه لوکس، احتمالاً از همان پیشرانههای مدلهای کلاس اس سدان مخصوصاً مدلهای S63 و S65 AMG بهره خواهد برد. کابین نیز برگزفته از مدل سدان است که شاید برای یک مدل کوپه بیش از حد لوکس باشد. با این حال ساعت آنالوگ حذف شده و فرم طراحی فرمان نیز تغییر میکند. سایر تغییرات جزئیتر و در حد تغییر در تریم چوبی و استفاده بیشتر از تریم فلزی خواهند بود.
قرار است از کوپه کلاس اس در نمایشگاه ژنو در ماه مارس رونمایی شود. حالا انتخاب بین این مدل و بنتلی GT در کلاس کوپههای لوکس، سختتر خواهد شد.
mahdi
۲۱ بهمن ۱۳۹۲وای خدای من!!! بینظیره
سینا
۲۱ بهمن ۱۳۹۲عجب چیزیه!!!!!!!!!!!!
امیر
۲۶ فروردین ۱۳۹۳سرور سالار تمام مدلهای بنز همین اس کلاس هستش
meysam
۲۱ بهمن ۱۳۹۲اگر بخام تو یک جمله توصیفش کنم اینو میگم: اوج وقار و تشریفات. واقعا نمیشه نقصی تو طراحی با اصالتش پیدا کرد.
رضا
۲۱ بهمن ۱۳۹۲وحشتناک زیباست.باید ببینیم نظر خریداران بتتلی کانتینانتال رو جلب میکنه یا نه چون جدیترین رقیبش تو این سگمنته..
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۲فوق العاده زیبا و با وقاره اما فکر نکنم کسی که بنتلی سوار باشه با وجود شایستگی ها و برتری های مرسدس به سمت این ماشین بیاد
علتش هم درست همون علت شکست مایباخ در برابر رولزرویسه
ما هیچ وقت بنتلی و رولزرویس رو در قالب ماشین های 30-40 هزار دلاری نمیتونیم تصور کنیم و ارزونترین مدل هاشون هم برای اقشار مرفه ساخته شده در صورتی که آرم مرسدس در بازار های جهانی برای اقشار متوسط هم به راحتی در دسترسه(مرسدس های A.B.c.cla و….)
در پس پرده جنگ بین آلمانهاست. بی ام و(با برند رولزرویس) فولکس واگن(با برند بنتلی) و مرسدس بنز(با برند خودش)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
علی جان مقایسه ی بنز S کلاس با رولزرویس و بنتلی اشتباه است .
هرچند که تکنولوژیه بالاتری دارد . همینطور نواوری و اپشن .
ولی خود مرسدس بنز برای رقابت با رولزرویس و بنتلی و …
مرسدس بنز پولمن را خواب دیده .
هنوز معرفی نشده .
موفق باشی .
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۲میلاد خان منم نظرم یه جورایی حرف شماست
مشتری های رولزرویس و بنتلی توی این کلاس متفاوتن
مرسدس بنز برای رقابت با این برند ها مایباخ رو داشت که خب به دلایلی با وجود تمام برتری های فنی شکست خورد و به نظرم پولمن بیشتر برای تشریفات دولتی استفاده شه تا مصرف کننده مرفه
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲میدونم علی جان .
ولی همون بنز پولمن جنتا تیپ داره .
یک مدل 6 در .
یک مدل مانند بنز S کلاس با اندکی افزایش طول و …
اونیکه افزایش طول داره به جنگ رولزویس و بنتلی میره .
http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=aKVcoDDnM142vM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.autoevolution.com%2Fnews-image%2Fmercedes-benz-s-class-pullman-to-replace-dead-maybach-in-may-2014-61551-1.html&docid=krzhbZSRXZa71M&imgurl=http%3A%2F%2Fs1.cdn.autoevolution.com%2Fimages%2Fnews%2Fmercedes-benz-s-class-pullman-to-replace-dead-maybach-in-may-2014-61551_1.jpg&w=728&h=348&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CFcQhBwwAQ&iact=rc&dur=3327&page=1&start=0&ndsp=12
http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=DiXokRN3akSehM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.gtspirit.com%2F2013%2F07%2F16%2Fspyshots-2015-mercedes-benz-s-class-pullman%2F&docid=Yhlv-yXHqQuALM&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.gtspirit.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F07%2F11913882511374971831.jpg&w=1600&h=1067&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CFQQhBwwAA&iact=rc&dur=1142&page=1&start=0&ndsp=12
http://www.google.com/imgres?client=firefox-a&hs=wj8&sa=X&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&channel=np&biw=1252&bih=585&tbm=isch&tbnid=xpkHybXwd9UCdM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.caranddriver.com%2Fnews%2F2015-mercedes-benz-s-class-pullman-rendered-news&docid=gMMG3Qb4px4m-M&imgurl=http%3A%2F%2Fmedia.caranddriver.com%2Fimages%2F12q3%2F463495%2F2015-mercedes-benz-s-class-pullman-artists-rendering-photo-463496-s-1280×782.jpg&w=1280&h=782&ei=l5D4UrbMH8aA4gSr-YFg&zoom=1&ved=0CF0QhBwwAw&iact=rc&dur=537&page=1&start=0&ndsp=12
http://rusauto.net/uploads/posts/2013-06/1371649685_mercedes-benz-s-class-pullman.jpg
http://www.germancarforum.com/wp-content/uploads/2013/06/78F100.jpg
علی برو حالشو ببر .
همین عکس اخری میرزه به کل صنعت …
ایران و المان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود . پدال جان این دیدگاه منو تایید کن دیگه .
من صبح اینو گذاشتم .
شایان
۲۱ بهمن ۱۳۹۲به چه حقی اصلا اسمه برند آلمانی و انگلیسیو کنار هم گذاشتی من دارم آتیش میگیرم خدا بنتلی آشغالو داره با این با این محشر کبری داره مقایسه میکنه دنیا آخرالزمان شد خدا
Saied
۲۱ بهمن ۱۳۹۲اقا علی باهات موافقم!!! بنز با این همه زیبایی فقط میتونه مشتری های ۹۱۱ رو به سمت خودش بیاره! وگرنه کسی که فانتوم کوپه سوار میشه اصلا سلیقش این نیست!
فقط BMW
۲۱ بهمن ۱۳۹۲طرف مگه دیوونست 911 که خوراک لایی و دیرفته رو ول کنه بیاد بنز بخره
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۲خب مشتری های 911 هم با مشتری های s کوپه متفاوتن
کسی که سراغ پورشه میره خواهان یه سوپر اسپرت اما با روح آروم و به وقتش سرکشه
این مرسدس رو نمیشه یه سوپر اسپرت یا ماشین پیست دونست. به نظرم رقبای اصلی این مرسدس ماشین هایی نظیر مازراتی گرن توریزموست که خب تکنولوژی آلمان یه چیز دیگست
hosseindark
۲۱ بهمن ۱۳۹۲واو
چه ابهتی داره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود.
باز یک مدل جدید از اولین خودروساز دنیا .
خداااااای من .
قطعا این برنده ی میدان است .
فقط میتونم بگم :
WaaaaWoooooo
ایران و المان .
alireza
۲۱ بهمن ۱۳۹۲عزیزان منم مثل خیلیا بنزو دوست دارم ولی باید بگم که طراحی مدلای جدید بنز به دلم ننشسته. بنزای جدید از دید من دیگه اون ابهت سابقو ندارن.
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۲علیرضا جان توی بعضی از رده ها عقب گرد طراحی مرسدس رو قبول دارم اما این کلاس واقعا زیبا طراحی شده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از رویترز، دییترز چه مدیر
عامل دایملر از برنامه کاهش مشوق فروش خودروهای مرسدس بنز خبر داد و
گفت پیش بینی می کند که در سال 2014 قیمت ها به شکل چشمگیری افزایش می
یابد. دلیل کاهش یا حذف مشوق های فروش، پیشی گرفتن تقاضا از عرضه است.
مرسدس بنز این پیشی گرفتن تقاضا از عرضه را مدیون خودروهای جمع و جوری
است که به CLA معروف هستند. در فصل چهارم سال 2013 فروش این خودروهای
جمع و جور 44 درصد افزایش یافت. فروش خودروهای کلاس اس هم 43 درصد رشد
نشان داد. پیش بینی کمپانی دایملر این است که در سال 2014 سود عملیاتی
این شرکت از رقم سال 2013 یعنی 7.9 میلیارد یورو (معادل 10.7 میلیارد
دلار آمریکا) بیشتر خواهد بود. در سال 2013 تقاضا برای خودروی شاسی بلند
جمع و جور GLA و سدان کلاس C افزایش چشمگیری پیدا کرده بود.
زشه عزم خود را جزم کرده که مقام اول فروش خودروهای پرتجمل را از چنگ ب
ام و بازپس بگیرد. مرسدس بنز از سال 2005 قافیه را به ب ام و باخت و
حتی آئودی هم در سال 2011 از مرسدس بنز سبقت گرفت. حالا مرسدس بنز برای
پس گرفتن جایگاه خود تلاش مضاعف را آغاز کرده و قرار است 30 مدل جدید تا
سال 2020 به بازار عرضه کند. زشه گفته است که از میان این 30 مدل برخی
از مدل ها به خودروهای اسپورت اختصاص خواهد یافت که تاکنون سابقه
نداشته است.
ارزش سهام دایملر در سال 2013 حدود 44 درصد رشد داشته و اکنون این
کمپانی آلمانی 68.1 میلیارد یورو می ارزد.
ماه آینده مرسدس بنز ورژن جدید سدان کلاس سی را در اندازه متوسط عرضه
خواهد کرد که پرفروش ترین مدل خودروی مرسدس بنز در سال 2013 بوده است.
در ضمن هم زمان یک خودروی شاسی بلند GLA عرضه می کند که همه بخش های آن
جدید است و یک خودروی الکتریکی در کلاس B هم برای بازار آمریکا آماده
کرده است. مدل کوپه کلاس S هم آماده عرضه شده است.
در ماه ژانویه میزان تحویل خودروی این کمپانی 15 درصد افزایش یافته است.
از آن جایی که خودروهای اسمارت کمپانی دایملر سودآور نیستند، قرار است
با همکاری رنوی فرانسه تغییرات بنیادی در آن ایجاد شود. پلتفرم مشترکی
برای هاچ بک توینگوی رنو و اسمارت بنز در نظر گرفته شده است. با این
روش دایملر قصد دارد برند اسمارت را به سودآوری نزدیک کند.
برند اسمارت دایملر در سال گذشته موفق شد 800 میلیون یورو صرفه جویی
کند و قرار است تا پایان 2014 این صرفه جویی به رقم 2 میلیارد یورو
برسد.
آلمان : مهد خودروسازی در دنیا
alireza
۲۱ بهمن ۱۳۹۲من طراحیشو میگم وگرنه در تکنولوژی های به کار رفته در بنز هیچ حرفی نمیتونم بگم.
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲۳ بهمن ۱۳۹۲سلیقه شماست . ایرادی نداره اگه بدتون بیاد ، ولی ما که دوسش میداریم .
pouya
۲۱ بهمن ۱۳۹۲سلام به همه.
واقعا زیبا طراحی شده واقعا باوقار وزیباست.
راستی منم با آقا علی موافقم….
بنتلی سوارا مثل طرفدارای 911 مثل خودم کم تر سراغ ماشینای دیگه میرن.
Saied
۲۱ بهمن ۱۳۹۲اقا موافقم باهات!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۱ بهمن ۱۳۹۲عجب رخی داره !!!! منکه این رو از S هم بیشتر دوست دارم!
احسان(احسان سابق)
۲۱ بهمن ۱۳۹۲ابهت خوبی داره اما بنز در مقابل بی ام و همیشه 6تاییه!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
احسان جان هرکدامشون تو یک چیز خوب هستند .
در اس کلا جدید ، زمانی که شما داری به تلویزین نگاه میکنی یا کار با لب
تاپ ، شیشه ها طوری درون خود تغییر حالت میدهند که چشم شما اذیت نشه و
سرت درد نگیره . حتما اینو شنیدی که میگن زمانی که ماشین در حال حرکته ،
مطالعه نکنید . یا با لب تاپ کار نکنید . این تازه تکنولوژیه شیشه هاشه .
به همین خاطر بهش میگن کاخ متحرک . یا دفتر کار متحرک .
چه برسه به ….
اگر تویوتا و هوندا و فولکس و …. کم مصرف ترین موتورهارو با 4 سیلندر
یا 3 سیلندر میزنند ، بنز میاد با 12 سیلندر ، اقتصادی ترین موتور 12
سیلندر و میزنه که مصرفش زیر 12 لیتره .
این خیلی حرفه و این چیز هاست که یک
خودروسازو خاص میکنه .
اگر بتونی ویدئوهای بنز اس کلاس رو در اپارات ببینی و ترجمش کنی ، خیلی
چیزها برات روشن میشه .
زمانیکه 99 % اتومبیل های جهان از ترمز کاسه ای در چرخ های جلو و عقب
استفاده میکردند ، بنز در مدلهای 190 دیزلی از سیستم چهار چرخ دیسک
استفاده میکرد . ولوو هم دقیق نمیدونم از چه زمانی ، ولی اون هم یکی از
پیشتازان این سیستم بود .
تا جاییکه میدونم ، مرسدس بنز اولین خودروسازی بود که از انژکتور
مستقیسم در سیلندر استفاده میکرد . مدل گالوینگ . در دهه ی 50 .
ب ام و هم خیلی دست اورد داره ، ولی من چنتا میدونم ، مثلا اولین
دیفرانسیل 3 تکه ی دنیارو زد .
دست اورد های ب ام و رو دوستمون ((( حمید . فقط المان . فقط ب ام و )))
میدونه . بیاد بهش میگم که برات بگه .
پیشنهاد میکنم بری کتاب ((( مرسدس بنز اینده را از 50 سال پیش اغاز
کرد))) و بخری و بخونی . خودمم داشتم ولی نمیدونم کجاست .
به همین خاطر میگم حتی خودروسازای ژاپنی هم نمیتونند با بنز رقابت کنند . البته فقط لکسس
در بعضی زمینه ها با بنز برابری میکنه و یا پیش قدمه .
تو اپارات یک ویدوئئ هست که تمام دست اورد های بنز و نام میبره .
خواستی بگو برات لینکشو پیدا کنم و بذارم .
همیشه جلوتر از زمانه .
ایران و المان
علی
۲۱ بهمن ۱۳۹۲با سلام خدمت شما دوست عزیز
می شه لینکشو بزارید ممنون می شم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
داداشم پیدا کنم چشم . براتون میذارم . اتفاقا الان یک
کلیپ از بنز یونیماگ دیدم ، که فرمون ریلی داشت . یعنی
فرمون که سمت رانندست ، میتونه روی ریل به سمت شاگرد
بره و شاگرد رانندگی کنه . اونم با کمترین هل.
یا بهترین یا هیچ .
سینا
۲۱ بهمن ۱۳۹۲*****آره احسان جان قبول دارم که ب ام و همیشه عمله پسند بوده و مناسب ترین ماشین برای تازه به دوران رسیده هاست …*****
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود .
بابا این چه حرفیه ؟؟؟؟
بیشتر مدل های ب ام و جوون پسنده . ولی بنز ماله بازاری ها و با
تجربه هاست . اونم بیشتر تو مدل های سی کلاس و 3 و سریه 5 و
ایی کلاس .
اگرنه بین اس کلاس و سریه 7 باشه ، خب معلومه که بنز از ب ام و
سرتره و لوکس تره . البته اینم به طرفش برمیگرده .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۱ بهمن ۱۳۹۲سینا جان به نظر من کمپانی هایی که میان مدل لوکس
خودشونو یا برند خودشونو تولید میکنند ، عمله پسند
هستند . میدونی خودت کدام هارو میگم .
اگرنه با سابقه ایی که بنز و بی ام و و کادیلاک و
… دارند ، این وصله ها به اینا نمیچسبه . این ها
میخوان بین برندهای المانی تفرقه بندازند .
ESI
۲۱ بهمن ۱۳۹۲اخه کی بنتلی GT ترجیح میده به بنز من که هیچوقت اینکارو نمیکنم
سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
۲۱ بهمن ۱۳۹۲بسمه تعالی
جانشین خوبی برای cl هست.
امیدوارم مشخصات فنیش هم زود معلوم بشه.
hero
۲۱ بهمن ۱۳۹۲درود
بنتلی فقط بدرد کلکسیونرا میخوره و پرمصرفه
بنز کم مصرفتر و برا استفاده روزمره بهتره
محمد
۲۱ بهمن ۱۳۹۲فناوری های اس کلاس تمومی نداره که!!!
محمد
۲۱ بهمن ۱۳۹۲طراحی این ماشین خیلی زیبا و منحصر به فرده و آینده نگری مورد توجه قرار گرفته است مخصوصا داخلش…….
زیگما
۲۱ بهمن ۱۳۹۲♥♥ جلوش که عالیه
داخلش هم که احتمالا مثل اس کلاسه و واقعا زیبا هست
پشتش هم عالی خواهد بود. کاملا مشخصه ….
امین
۲۱ بهمن ۱۳۹۲بیشتر از CL کلاس ازش خوشم اومده
یه کوپه ی کامل و بی نقص و لوکس
امیدوارم این بیماری واگیردار نمای جلوی مرسدس بنز ها دیگه ادامه پیدا نکنه!!!
km
۲۱ بهمن ۱۳۹۲فرم بدنش عالیه جلوش هم عالیه. خیلی منتظرم طراحی داخلش رو هم ببینم. سی ال رو واقعا عاشقش بودم ولی بنظر این خیلی آماده تر از سی ال هست برای رقابت با کانتیننتال
فقط BMW
۲۱ بهمن ۱۳۹۲بنز ماشینای بی نظیری میزنه اما اصن با طراحیش حال نمی کنم
50-GTR
۲۱ بهمن ۱۳۹۲بنز فقط s class
"amir"
۲۱ بهمن ۱۳۹۲یکی منو بگیره،آی قلبم
سعید
۲۲ بهمن ۱۳۹۲من خودم شخصا عقیدم مرسدس بنز میباشد.با دلایل علمی و مهندسی ولی در کل مثال معروف میگه(دنبال نان باش که خربزه اب است)ما هر چقدر در مورد این مسائل صحبت کنیم فایده ندارد. حالشو کسی دیگه میبره.
محمدرضا
۲۲ بهمن ۱۳۹۲مرسدس کشت همه رو!
محمد
۲۴ بهمن ۱۳۹۲چرا چراغ های عقبش اینقدر باریک شده شبیه 911 شده