قیمت مرسدسبنز کلاس C در مدل ۲۰۱۵ از ۳۹۳۲۵ دلار آغاز میشود که ۲۶۰۰ دلار افزایش قیمت نسبت به مدل سال ۲۰۱۴ نشان میدهد. مرسدسبنز فاصله این کلاس را همچنان با کلاس CLA حفظ کرده است؛ جایی که مدل CLA250 قیمت پایهای برابر با ۳۰ هزار و ۸۲۵ دلار دارد.
مرسدسبنز کلاس C که در مدل ۲۰۱۵ یک تجدیدنظر کلی در طراحی خود دیده است، یک سری جدید از موتورهای توربو دریافت کرده که شرایط عملکرد و مصرف سوختی مدرن برای این خودرو ایجاد میکنند. مدل پایه مرسدسبنز C300 به صورت استاندارد با یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر عرضه میشود که دارای قدرت ۲۱۴ اسببخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتنمتر است و پیشرانه آن به چرخهای عقب منتقل میشود. مدل C300 با سیستم دیفرانسیل عقب یکی از بهصرفهترین مدلهای این کلاس است که تا سهماه اول سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی نخواهد شد. از طرف دیگر، مدل C300 4Matic را با سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک خواهیم دید که ۴۱۳۲۵ دلار قیمت دارد و دارای همان موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر است. مدل C400 4Matic با قیمت اولیه ۴۹۵۱۵ دلار نیز در این کلاس وجود دارد که از موتور ۳ لیتری توربوی V6 خود دارای قدرت ۳۲۹ اسببخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتنمتر است. تمام این قیمتها از نمونههای سال گذشته کلاس C بالاتر هستند. به عنوان مثال، C300 4Matic مدل ۲۰۱۴ به میزان هزار دلار کمتر است. همچنین C350 مدل ۲۰۱۴ که منحصراً با سیستم دیفرانسیل عقب عرضه میشود، ۶۴۹۰ دلار نسبت به مدل C400 4Matic قیمت کمتری دارد. در همین حال، مرسدسبنز کلاس C مدل ۲۰۱۵ با تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل ارائه شده است. تمام مدلهای کلاس C اکنون دارای امکاناتی چون سیستم Comand با یک نمایشگر ۷ اینچی، ورود بدون کلید، کنترل هوای دوگانه، اتصال بلوتوث و USB همراه با قابلیت هندزفری، برفپاککنهای حساس به باران و گزینههای مختلف حالت رانندگی هستند. همچنین چرم مصنوعی MB-Tex نیز به صورت استاندارد استفاده شده است.
ایمنی یکی از نقاط تمرکز مرسدسبنز در کلاس C مدل ۲۰۱۵ بوده است و بر این اساس، سه تکنولوژی جدید به صورت استاندارد اضافه شدهاند. دستیار جلوگیری از برخورد، دستیار هشداردهنده و پیشایمنی (Pre-Safe). سیستم دستیار جلوگیری از برخورد، به صورت خودکار ترمز را درگیر میکند تا از برخورد ممانعت کرده و یا شدت صدمات را کم کند. سیستم دستیار هشدار دهنده نیز به رانندهی خسته و کمتوجه هشدار میدهد. در نهایت، سیستم پیشایمنی، یک ترمز مکمل انجام میدهد تا از برخورد به عابران پیاده و دیگر وسایل نقلیه جلوگیری کند. گزینه ۲۸۰۰ دلاری بسته دستیار راننده نیز موجود است که شامل سیستمهایی چون دستیار نقطه کور، دستیار عبور بین خطوط، دستیار فرمان و هشدار ترافیک در تقاطع میشود. پکیج پرمیوم با قیمت ۲۷۰۰ دلار برای مدل C300 ارائه میشود که امکاناتی مانند چراغهای LED، رادیوی ماهوارهای، سیستم صوتی پرمیوم Burmeister و گرمکن صندلیهای جلو را اضافه میکند. البته تمام این امکانات به صورت استاندارد در مدل C400 4Matic وجود دارند. آخرین تکنولوژی در زمینه روشنایی میتواند با ۸۰۰ دلار برای هر مدل کلاس C حاصل شود که در آن نوربالای انطباقی و چراغهای جلوی LED دینامیک به خودرو اضافه میشوند. در زمینه اطلاعات و سرگرمی، پکیج «چندرسانهای» به ارزش ۲۶۹۰ دلار وجود دارد که تنها در کنار پکیج پرمیوم عرضه میشود. با استفاده از این آپشن، مواردی مانند سیستم راهبری با کنترل صوتی، نقشههای سهبعدی، نمایشگر به زرگرت ۸/۴ اینچی، و ۱۰ گیگابایت حافظه داخلی خواهید داشت. خریداران C300 که ذائقه اسپورتیتری دارند، میتوانند پکیچ ۲۵۰۰ دلاری «اسپورت» را انتخاب کنند. در این پکیج، تجهیزاتی چون چرخهای ۱۸ اینچی AMG (۱۹ اینچی نیز با هزینه اضافی میتواند استفاده شود)، سیستم تعلیق اسپورت، طراحی AMG، صندلیهای اسپورت، دیسکهای ترمز حفرهدار جلو و پدالهای آلومینیومی وجود دارند. تمام C400 ها میتوانند به صورت استاندارد با این پکیج اسپورت ارتقا یابند. در نهایت یک سیستم تعلیق گازی تنظیمشونده Airmatic نیز وجود دارد که برای تمام خودروهای کلاس C مدل ۲۰۱۵ با قیمت ۱۱۹۰ دلار هزینه دارد.
با توجه به طراحی جدید و منحصر به فرد داخلی، همچنین موتورهای قدرتمندتر و بهینهتر، در کنار تکنولوژیهای جدید ایمنی، جای تعجبی هم ندارد که مرسدسبنز کلاس C مدل ۲۰۱۵ قیمت بالاتری نسبت به سال گذشته پیدا کرده است. برای اینکه مقایسهای در اختیار داشته باشید، بامو 328i مدل ۲۰۱۵ را در نظر بگیرید که با سیستم دیفرانسیل عقب، قیمتی برابر ۳۸۳۵۰ دلار دارد و همینطور قیمت مدل 328i xDrive برابر ۴۰۳۵۰ دلار است. هر دوی این مدل حدود ۱۰۰۰ دلار از C300 و C300 4Matic ارزانتر هستند. مرسدسبنز کلاس C مدل ۲۰۱۵ تا سپتامبر سال جاری میلادی خود را به نمایشگاههای اتومبیل خواهد رساند و زمانبندی ارائه مدلهای دیفرانسیل عقب C300 نیز برای اوایل سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته شده است.
والا نمیدونم ولی تو دنیا واسل کار لقب ماشینهای امریکاییه عموما !!! این مشکل ما ایرانیهاس که معمولا یکی دوتا برند رو میشناسیم و دیگه هیچی رو نه قبول داریم نه میدونیم چی به چیه ! والا الان اینهمه پرمیوم برند دیگه هم داریم ، حتی توی نواوری خود ب ام و جلوتر از بنزه که میتونین ببینین توی اخبار دنیا ….. ما هم عین دهاتی ها نشستیم فقط میگیم بنز و کف میکنیم !!
ماشین واقعا خوبی هست پکیج هاش هم بسیار جالب بودالبته طراحی عقب این ماشین رو دوست ندارم ولی جلو اش فوق العاده هست —————— راستی پدال درسته که اخباری داخلی اعصاب خورد کن هست ولی بهتر نیست به اخبار داخلی هم توجه کنید چون بعضی ها مثل خودم فقط به سایت شما میام یا در منبع خارجی رو نگاه میکنم به نظرم بهتره اخبار داخلی هم حالا هر روز نه ولی هر از چند گاهی پست کنید
قیمتاش کلا خوبه به خصوص cla دوستان یه سوال:بنز سیاستش از تولید cla چی بوده؟افزایش فروش؟اگه فقط برای افزایش فروشه کیفیت داخلی تا چه حد پایین آورده؟ ممنون میشم اگه جوابمو بدید
تولید مرسدس با قیمت کم و مناسب برای جوان ها و اقشار با درامد متوسط. فکر نکنم که بخواد از کیفیتش بزنه.مرسدس نمیاد واسه فروش بیشتر و قیمت کمتر کیفیتشو پایین بیاره.
صد در صد همین طوره احمد جان اینکه بنز یا کلا هر شرکت بزرگ و توانایی میتونه یه خودروی ارزون و در عین حال باکیفیت تولید کنه برمیگرده به تکنولوژی اون شرکت و همچنین بهره وری که داره.اتلاف هزینه ها خیلی پایینه که میتونن همچین ماشینایی با همچین قیمت هایی تولید کنن.
احمدرضا جان مبارکتون باشه. من اگه S کلاس بخرم کل پدال رو شیرینی میدم! :) ولی به امید خدا یه روزی میخرم،فرقی نمیکنه چی باشه ولی تلاش میکنم که بخرم! امیدوارم شما هم به هر ماشینی که دوسش دارین برسین. یه روزی میخرم حتی اگه فرسوده باشه…
طرف نوشته مرسدس اس کلاس رو حال نکردم!!!! ولی لکسوس رو جرات نکردم سوار شم و برونم؟؟!!! تازه میگه میرم سر خیابون فقط لکسوس ببینم!!! […] کسی که اس کلاس به دلش نشسته!!! لکسوس هم دم دستشه!! چطور کوچه گرد بار میاد؟؟؟ خوب میره با لکسوس خیالیش گردش و اس کلاس تخلیش رو میفروشه!!! […]
عجیبه چنان پدال نقطه چین کرده حرفامو کسی ندونه فکرذ میکنه سه صفحه فحش نوشتم!!! پدال چته؟؟؟؟؟؟ طرف شر جدید گفته بود ما هم تعجبمون رو ابراز کردیم دیگه این همه نقطه واسه چی؟؟؟ طرف همیشه شر میگه اصلا شر نو متحرکه!!!! خوب من بیماری جسمی دارم این بیماری روانی یه عاشق سرخورده!!! که اینقدر حرفاش مفته تو سایت شده سوژه!!!!!! نمیبینی؟؟؟ چند تا نظر رو میخوای سانسور کنی؟؟؟ حالا هم که میبینه فشار بهش زیاده اینبار رو هوشمندانه با یکی دو نفر گرم میگیره شاید از سوژه شدن در بیاد اما مگه میشه با این افکار بیمار گونه سوزه نبود باید کسی بالا سرش میبود که نبوده!!! حالا هی نقطه چین کن حرفامو
یعنی اگه این ماشین 40 هزار دلار قیمت داشته باشه و دلار 3500 تومان باشه قیمتش میشه 140 میلیون تومان با 140 میلیون تومان توی ایران چی میشه خرید !!؟ 140 میلیون می ارزه یا نه ؟!!! من دیگه حرفی ندارم!
حجم موتورش 3 لیتره بالای 2.5 لیتر 140درصد نرخ واردات گمرک هست یعنی برای مدل پایه 30 هزار دلاری با دلار 3200 حساب کنیم میشه 96 میلیون حالا 140 درصد گمرک برای 96 میلیون میشه 134 میلیون تقریبا در نتیجه 134+96 مساو 230 میلیون. از اینجا به بعدش به دلالان محترم بستگی داره اما تقریبا باید مدل پایه تو ایران 260-270 در بیاد
البته بعد از حساب کردن مبلغ خودروی اسقاطی – هزینه حمل خودرو از کارخانه – هرینه بیمه حمل خودرو – هزینه ترخیص از گمرک – 5 درصد عوارض واردات هر خودروی خارجی – مالیات بر ارزش افزوده – هزینه کارشناسی اداره استاندارد – هزینه شماره گذاری (در هنگام شماره گذاری 10 درضد ارزش گمرکی را دوباره اخذ می کنند) – عوارض و مالیات اداره دارایی سوای مالیات بر ارزش افزوده- هزینه بیمه شخص ثالث هم آخریشه اینارو اضافه کنی روش بعد میره سراغ دلال ها که گفتین منبع مجله ماشین مرداد امسال شماره 379
مدل پایه مرسدسبنز C300 به صورت استاندارد با یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر عرضه میشود که دارای قدرت ۲۱۴ اسببخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتنمتر است و پیشرانه آن به چرخهای عقب منتقل میشود. (حالا قیمت رو محاسبه کنید)
دوستانی که از فرمول شورای رقابت سر در اوردن فرمول گمرکو هم یه تجزیه تحلیل بکنن .چند تا انتگرال ازش بگیرنشاید فهمیدیم بنز 40هزار دلاری چطور 300الی 350میلیون دست بدبختا میرسه
بنز کلاس c هم خوشگل هست هم قیمت مناسبی داره و جای بنز کپل رو تو ایران گرفت ولی حیف که ما باید ۶برابر قیمت همه چیزو بپردازیم که پولشو من به شخصه ندارم .!
سلام من که c300 مدل ۲۰۱۵دارم….ولی تنهااا مشکلش کمکشه که زود خراب میشه…الان یه ماه درگیرشم ….بدبختی قیمت قطعاتشم خیلی بالاس ولی در کل عالیه …ایشالا روزی همه ……
ماسل کار
۱۰ مرداد ۱۳۹۳هم خیلی خوش قیافس هم موتور های خوبی داره
این جمله یعنی بنز
Just Muscle Cars
سعید صالحی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳فقط مرسدس.میدونین که اولین خودروی کانسپت مرسدس بود؟
امیرحسین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳اولین و آخرین خودرو mercedes benz
انزو
۱۰ مرداد ۱۳۹۳هم خیلی قیمتش خوبه.اصن من نمیدونم مبنای قیمت گذاری تو ایران چیه و چجوریه؟دقیقا از چ فرمولی استفاده میکنن.همین ماشین بیاد ایران میشه 6 برابر قیمتش!!!
mory
۱۰ مرداد ۱۳۹۳با سیستم منظم […] قیمت گذاری
میکنن اگه یه تویوتا همین قیمتو داشته یاشه بیاد ایران میشه نصف بنز یا شایدم کمتر
از ته دل خدایا کمک نه فقط ماشین
mory
۱۰ مرداد ۱۳۹۳منظورم هیوندای بود نه تویوتا
ولی در کل آلمانیارو نامردی میفروشن خیلی نامردی
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳mory جان از الفاظ مثبت 18 ترکی استفاده میکنی ها!!!
:lol:
مهران
۱۰ مرداد ۱۳۹۳این بنز هم قیمت یه کیا سراتو تو ایران
39 هزار دلار
mory
۱۱ مرداد ۱۳۹۳معذرت اگه به کسی بر خورد ولی سیستمی که برای فروش ماشین تو ایران هست همونه که گفتم.
ghasem
۱۰ مرداد ۱۳۹۳با قیافش حال نکردم
ختم کلام
nemo
۷ آبان ۱۳۹۳والا نمیدونم ولی تو دنیا واسل کار لقب ماشینهای امریکاییه عموما !!!
این مشکل ما ایرانیهاس که معمولا یکی دوتا برند رو میشناسیم و دیگه هیچی رو نه قبول داریم نه میدونیم چی به چیه !
والا الان اینهمه پرمیوم برند دیگه هم داریم ، حتی توی نواوری خود ب ام و جلوتر از بنزه که میتونین ببینین توی اخبار دنیا …..
ما هم عین دهاتی ها نشستیم فقط میگیم بنز و کف میکنیم !!
xsajad
۱۰ مرداد ۱۳۹۳ماشین واقعا خوبی هست پکیج هاش هم بسیار جالب بودالبته طراحی عقب این ماشین رو دوست ندارم ولی جلو اش فوق العاده هست
——————
راستی پدال درسته که اخباری داخلی اعصاب خورد کن هست ولی بهتر نیست به اخبار داخلی هم توجه کنید چون بعضی ها مثل خودم فقط به سایت شما میام یا در منبع خارجی رو نگاه میکنم به نظرم بهتره اخبار داخلی هم حالا هر روز نه ولی هر از چند گاهی پست کنید
Just germany...
۱۰ مرداد ۱۳۹۳قیمتاش کلا خوبه به خصوص cla
دوستان یه سوال:بنز سیاستش از تولید cla چی بوده؟افزایش فروش؟اگه فقط برای افزایش فروشه کیفیت داخلی تا چه حد پایین آورده؟
ممنون میشم اگه جوابمو بدید
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳تولید مرسدس با قیمت کم و مناسب برای جوان ها و اقشار با درامد متوسط.
فکر نکنم که بخواد از کیفیتش بزنه.مرسدس نمیاد واسه فروش بیشتر و قیمت کمتر کیفیتشو پایین بیاره.
Just germany...
۱۰ مرداد ۱۳۹۳ممنون شاهین جان
شما همیشه لطف داری
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳خواهش میکنم دوست عزیز
باید این CLA رو از نزدیک دید.من یکیشو دیدم واقعا دوست داشتنی بود.رنگشم سیاه بود.همه ی نگاه هارو به خودش جلب میکنه.
Ahmad..F12
۱۰ مرداد ۱۳۹۳هیچوقت همچین کاری نمیکنه شاهین جان
مرسدس از همون قدیم به کیفیت و دوام زبان زد خاص و عام بوده
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳صد در صد همین طوره احمد جان
اینکه بنز یا کلا هر شرکت بزرگ و توانایی میتونه یه خودروی ارزون و در عین حال باکیفیت تولید کنه برمیگرده به تکنولوژی اون شرکت و همچنین بهره وری که داره.اتلاف هزینه ها خیلی پایینه که میتونن همچین ماشینایی با همچین قیمت هایی تولید کنن.
Ahmad..F12
۱۰ مرداد ۱۳۹۳موافقم داداش
احمدرضا KHZ
۱۰ مرداد ۱۳۹۳امروز دارم میرم اس کلاس سواری جاتون خالیی
سیاوش
۱۰ مرداد ۱۳۹۳واقعا آدم می مونه چی بگه به بعضی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just germany...
۱۰ مرداد ۱۳۹۳چیکارش دارین؟بزارین خوش باشه…
تو این مملکت نشستن تو ماشین 100 تومنی هم برای مردمش شده آرزو حالا چه برسه به اس کلاس
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳احمدرضا جان مبارکتون باشه.
من اگه S کلاس بخرم کل پدال رو شیرینی میدم! :)
ولی به امید خدا یه روزی میخرم،فرقی نمیکنه چی باشه ولی تلاش میکنم که بخرم! امیدوارم شما هم به هر ماشینی که دوسش دارین برسین.
یه روزی میخرم حتی اگه فرسوده باشه…
مرتضی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳طرف نوشته مرسدس اس کلاس رو حال نکردم!!!! ولی لکسوس رو جرات نکردم سوار شم و برونم؟؟!!! تازه میگه میرم سر خیابون فقط لکسوس ببینم!!! […] کسی که اس کلاس به دلش نشسته!!! لکسوس هم دم دستشه!! چطور کوچه گرد بار میاد؟؟؟ خوب میره با لکسوس خیالیش گردش و اس کلاس تخلیش رو میفروشه!!! […]
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳مرتضی جان بالاخره هر کسی یه سلیقه ای داره.من که هر ماشینی رو دوس دارم!!!
بی خیال داداش ;)
فرید
۱۰ مرداد ۱۳۹۳مرتضی هر وقت تونستی خودت اون چیزو که نوشتی متوجه بشی و اینقدر درست صحبت کردی که پدال همه صحبتاتو سانسور نکنه اونوقت بیا باهات صحبت میکنم…
مرتضی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳عجیبه چنان پدال نقطه چین کرده حرفامو کسی ندونه فکرذ میکنه سه صفحه فحش نوشتم!!! پدال چته؟؟؟؟؟؟ طرف شر جدید گفته بود ما هم تعجبمون رو ابراز کردیم دیگه این همه نقطه واسه چی؟؟؟ طرف همیشه شر میگه اصلا شر نو متحرکه!!!! خوب من بیماری جسمی دارم این بیماری روانی یه عاشق سرخورده!!! که اینقدر حرفاش مفته تو سایت شده سوژه!!!!!! نمیبینی؟؟؟ چند تا نظر رو میخوای سانسور کنی؟؟؟ حالا هم که میبینه فشار بهش زیاده اینبار رو هوشمندانه با یکی دو نفر گرم میگیره شاید از سوژه شدن در بیاد اما مگه میشه با این افکار بیمار گونه سوزه نبود باید کسی بالا سرش میبود که نبوده!!! حالا هی نقطه چین کن حرفامو
datsun
۱۰ مرداد ۱۳۹۳فوق العاده زیبا . داخلیش که حرف نداره آفرین به مرسدس سلطان خودرو سازی
احسان آرسنالی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳the best or nothing.
تحقق واقعی شعار بالا گرچه تکراری بود و همتون میدونین
احسان آرسنالی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳شاهین بدبخت شدم رفتم سایت بنز c200 امسال نیست چرا؟ کسی نیمدونه؟
شاهین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳نمیدونم شاید واسه سال 2015 با مدل c300 جایگزین شده.
اینو ببین جالبه:
http://www.mercedes-benz.ca/content/canada/mpc/mpc_canada_website/en/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/w205/fascination/drive_experience.flash.html
حمید
۱۱ مرداد ۱۳۹۳شاهین جون گفتی اس کلاس میخوای بخری اگر دوسش داری با 200 تومن میتونی یه w220 بخری
علی
۱۰ مرداد ۱۳۹۳فقط میتونم بگم فوق العادست. آفرین مرسدس همیشه عالی هستی.
عسگری
۱۰ مرداد ۱۳۹۳واقعا ماشین اسپرت و خوش ساختی شده. طراحی داخلیش که عالیه بدنه هم که دیگه نمیشه چیزی در موردش گفت. به احترامش باید ایستاد
سعید
۱۰ مرداد ۱۳۹۳یعنی اگه این ماشین 40 هزار دلار قیمت داشته باشه و دلار 3500 تومان باشه
قیمتش میشه 140 میلیون تومان
با 140 میلیون تومان توی ایران چی میشه خرید !!؟
140 میلیون می ارزه یا نه ؟!!!
من دیگه حرفی ندارم!
Just germany...
۱۰ مرداد ۱۳۹۳حجم موتورش 3 لیتره بالای 2.5 لیتر 140درصد نرخ واردات گمرک هست
یعنی برای مدل پایه 30 هزار دلاری با دلار 3200 حساب کنیم میشه 96 میلیون
حالا 140 درصد گمرک برای 96 میلیون میشه 134 میلیون تقریبا
در نتیجه 134+96 مساو 230 میلیون.
از اینجا به بعدش به دلالان محترم بستگی داره اما تقریبا باید مدل پایه تو ایران 260-270 در بیاد
علي
۱۰ مرداد ۱۳۹۳البته بعد از حساب کردن مبلغ خودروی اسقاطی – هزینه حمل خودرو از کارخانه – هرینه بیمه حمل خودرو – هزینه ترخیص از گمرک – 5 درصد عوارض واردات هر خودروی خارجی – مالیات بر ارزش افزوده – هزینه کارشناسی اداره استاندارد – هزینه شماره گذاری (در هنگام شماره گذاری 10 درضد ارزش گمرکی را دوباره اخذ می کنند) – عوارض و مالیات اداره دارایی سوای مالیات بر ارزش افزوده- هزینه بیمه شخص ثالث هم آخریشه
اینارو اضافه کنی روش بعد میره سراغ دلال ها که گفتین
منبع مجله ماشین مرداد امسال شماره 379
عليرضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۳با قیمت اعلام شده این ماشین در حدود ۲۸۰ میلیون قیمت خواهد داشت در ایران
عليرضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۳اشتباه نکنید این ماشین دولیتری توربو است
عليرضا
۱۰ مرداد ۱۳۹۳مدل پایه مرسدسبنز C300 به صورت استاندارد با یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر عرضه میشود که دارای قدرت ۲۱۴ اسببخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتنمتر است و پیشرانه آن به چرخهای عقب منتقل میشود. (حالا قیمت رو محاسبه کنید)
امیرحسین
۱۰ مرداد ۱۳۹۳من داداش بزرگشو میخوام . . .
مجتبی (ساروی)
۱۰ مرداد ۱۳۹۳دوستانی که از فرمول شورای رقابت سر در اوردن فرمول گمرکو هم یه تجزیه تحلیل بکنن .چند تا انتگرال ازش بگیرنشاید فهمیدیم بنز 40هزار دلاری چطور 300الی 350میلیون دست بدبختا میرسه
احمدرضا
۱۱ مرداد ۱۳۹۳میمیرم براش خییلی عالیه
overclock
۱۱ مرداد ۱۳۹۳بنز کلاس c هم خوشگل هست هم قیمت مناسبی داره و جای بنز کپل رو تو ایران گرفت ولی حیف که ما باید ۶برابر قیمت همه چیزو بپردازیم که پولشو من به شخصه ندارم .!
overclock
۱۱ مرداد ۱۳۹۳کلاس c هم خوشگل هست هم قیمت مناسبی داره و جای بنز کپل رو تو ایران گرفت ولی حیف که ما باید ۶برابر قیمت همه چیزو بپردازیم که پولشو من به شخصه ندارم .!
یونس
۸ اسفند ۱۳۹۳سلام دوستان به نظرتون با حداکثر 250 میلیون بهتری ماشینی که میشه گرفت چیه,، البته قیافه و آپشن هم برام مهمه. مرسی
محمد
۱۷ تیر ۱۳۹۴دوستان کسی میدونه قیمت مدل c200 چنده و تو ایران حدودا چند در میاد؟
محمدرضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۴مدل۲۰۱۵در میاد حدود 460000000
ali
۲ مهر ۱۳۹۶سلام من که c300 مدل ۲۰۱۵دارم….ولی تنهااا مشکلش کمکشه که زود خراب میشه…الان یه ماه درگیرشم ….بدبختی قیمت قطعاتشم خیلی بالاس ولی در کل عالیه …ایشالا روزی همه ……